We missen de snelle jongens FB en Bongquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:47 schreef Athalon het volgende:
Het duurde 3 minuten voordat het nieuwe topic er was, zo spannend is het nog![]()
![]()
ik word weer ontkendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
We missen de snelle jongens FB en Bong
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
We missen de snelle jongens FB en Bong
quote:
ben naar shortrack aan het kijken en vanmiddag naar de six nations cupquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
natuurlijk jij loopt altijd een uur achter
Daar is maar één stream, de rest is betalen en daar hebben wij Hollanders een hekel aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef regenworm het volgende:
Dit wordt echt de laatste ronde vind er geen reet meer aan.
Ben nu volop bezig met BB Zweden is een verademing daar gebeurt zo veel.
De regie heeft daar ook zijn voorkeuren maar het is veel leuker.
inderdaad maar ik kijk ook niet naar de betaalde streams.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:59 schreef Athalon het volgende:
[..]
Daar is maar één stream, de rerst is betalen en daar hebben wij Hollanders een hekel aan![]()
je lijkt wel een pitbull, je bijt je overal in vastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad maar ik kijk ook niet naar de betaalde streams.
Naar de tv-uitzendingen en download overal filmpjes vandaan.
Misschien is dat wel zo maar deze versie is wel erg leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je lijkt wel een pitbull, je bijt je overal in vast
Zweedse TV zenders heb ik niet, en de filmpjes moet ik van Usenet afhalen en dat staat hiet onder ISP curatele van Multikabelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad maar ik kijk ook niet naar de betaalde streams.
Naar de tv-uitzendingen en download overal filmpjes vandaan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo maar deze versie is wel erg leuk.
Zit weer na een filmje te kijken waar Jessica naakt loopt.
Ik snap het niet helemaal, maar kun je geen andere isp nemen die geen limiet hanteert?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Zweedse TV zenders heb ik niet, en de filmpjes moet ik van Usenet afhalen en dat staat hiet onder ISP curatele van Multikabel
Tarieven:
Datapakket Nieuwsserver 10GB - ¤ 4,50
Datapakket Nieuwsserver 25GB - ¤ 8,-
Datapakket Nieuwsserver 50GB - ¤ 13,50
De datapakketten die u aankoopt, hoeft u niet binnen 1 maand te gebruiken. De data die u niet heeft gebruikt, neemt u altijd mee naar de daaropvolgende maand. Indien u zowel over aangekochte datapakketten als over (een deel van) het standaard quotum beschikt, wordt uw verbruik altijd als eerste afgeschreven van uw standaard quotum. De aangekochte data wordt pas aangesproken als het standaard quotum is verbruikt.
In dit overzicht vindt u de standaard quota die bij de verschillende abonnementstypen horen:
Abonnement Quotum vanaf november 2005
Easy 5 GB
Family 25 GB
Power 50 GB XXXXX Die heb ikeigenlijk is het pas leuk bij 1 TeraByte
![]()
XL-lerate 75 GB
X-tra 100 GB
Nee, er is er maar 1 die hier kabel levert en dat is Multikabel, ADSL kan hier wel, maar heeft een snelheid waar Viola haar gewone lopen nog racen bij is, want ik zit te ver van de Telefooncentrale voor een knappe ADSL verbindingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, maar kun je geen andere isp nemen die geen limiet hanteert?
ik heb demon dsl en gebruik eweka als newsserver voor 7,50 euro/mnd (unlimited download).
Dat is mooi kut dan ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nee, er is er maar 1 die hier kabel leverd en dat is Multikabel, ADSL kan hier wel, maar heeft een snelheid waar Viola haar gewone lopen nog racen bij is, want ik zit te ver van de Telefooncentrale voor een knappe ADSL verbinding![]()
Ik heb astraweb als newsserverquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Zweedse TV zenders heb ik niet, en de filmpjes moet ik van Usenet afhalen en dat staat hiet onder ISP curatele van Multikabel
Tarieven:
Datapakket Nieuwsserver 10GB - ¤ 4,50
Datapakket Nieuwsserver 25GB - ¤ 8,-
Datapakket Nieuwsserver 50GB - ¤ 13,50
De datapakketten die u aankoopt, hoeft u niet binnen 1 maand te gebruiken. De data die u niet heeft gebruikt, neemt u altijd mee naar de daaropvolgende maand. Indien u zowel over aangekochte datapakketten als over (een deel van) het standaard quotum beschikt, wordt uw verbruik altijd als eerste afgeschreven van uw standaard quotum. De aangekochte data wordt pas aangesproken als het standaard quotum is verbruikt.
In dit overzicht vindt u de standaard quota die bij de verschillende abonnementstypen horen:
Abonnement Quotum vanaf november 2005
Easy 5 GB
Family 25 GB
Power 50 GB XXXXX Die heb ikeigenlijk is het pas leuk bij 1 TeraByte
![]()
XL-lerate 75 GB
X-tra 100 GB
Dat zou wel kunnen, maar ik moet het doen met een uitkering en dat trekt het net die kabel aansluiting, want dan vreet ik wel minderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb astraweb als newsserver
Kosten: $15 per maand
Datalimiet: geen limiet
Snelheid: geen limiet
Retention: 25 dagen
Je kan de filmpjes ook downloaden met Bittorent gaat best snelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, maar ik moet het doen met een uitkering en dat trekt het net die kabel aansluiting, want dan vreet ik wel minderwant asl dat nu ook nog weg moet, ga ik jatten en telefooncellen in elkaar trappen plus oude vrouwtjes molesteren, want ik moet toch wat doen met mijn tijd, het andere scenario is, gaan wachten achter de ramen tot hij van die zeis me komt halen. en de hele dag als een daas met een injectiespuit in mijn poot rammen om de tijd te doden en roulette te spelen met mijn suiker
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me meer denken aan een bekende FOK! user.quote:
Nou gelukkig stort net mijn apparaat ter aarde waar ik suiker mee moet meten en valt in een paar stukken uitéénquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan de filmpjes ook downloaden met Bittorent gaat best snel
Wie oh wiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Muerte het volgende:
[..]
Doet me meer denken aan een bekende FOK! user.![]()
Is niet zo best want het is wel belangrijk om te metenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nou gelukkig stort net mijn apparaat ter aarde waar ik suiker mee moet meten en valt in een paar stukken uitéén![]()
zo dat hebben we dan ook weer gehad en kan ik nu eindelijk eens wat nuttigs gaan doen dan de hele dag lopen kloten met suiker apparaten, dus apparaatje
![]()
![]()
Rick is er eindelijk vanaf
![]()
Oude rebel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nou gelukkig stort net mijn apparaat ter aarde waar ik suiker mee moet meten en valt in een paar stukken uitéén![]()
zo dat hebben we dan ook weer gehad en kan ik nu eindelijk eens wat nuttigs gaan doen dan de hele dag lopen kloten met suiker apparaten, dus apparaatje
![]()
![]()
Rick is er eindelijk vanaf
![]()
lafferquote:
Welnee, men wil dat het belangrijk is, want het moet geld opbrengenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is niet zo best want het is wel belangrijk om te meten
Ja, laat ze iets maken van roestvrij staal met een kernreactor als batterij en stalen tandwielen, niet dat gare condoomplasticquote:
Tja dat klinkt dan wel degelijk maar is natuurlijk niet te tillen en dan kom je hier weer mopperen dat je pijn in je rug hebt van zoiets simpels als suiker meten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ja, laat ze iets maken van roestvrij staal met een kernreactor als batterij en stalen tandwielen, niet dat gare condoomplastic![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tja dat klinkt dan wel degelijk maar is natuurlijk niet te tillen en dan kom je hier weer mopperen dat je pijn in je rug hebt van zoiets simpels als suiker meten.![]()
Ongeluk?quote:
Hoi BONG.quote:
Hej Muertequote:
Lijkt er wel op he?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Muerte
Zijn jullie maar met zn 2een? Alleen jij en Athalon?
Rest is allemaal natuurlijk te Carnavalquote:
Soms komt er nog iemand het topic binnen, maar veelal is het maar voor even.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rest is allemaal natuurlijk te CarnavalOja, Beertje zweeft nog wel rond zag ik
Nee, het beleek na veel vijven en zessen een geboorte afwijking te wezen, na 30 jaar kwamen ze er achter dat onderin drie tussenschijven helemaal niet bestonden en de wervels zo goed als weg waren gesleten, dus het was niet vreemd dat ik altijd liep te verrekken van de pijn en daardoor ook mijn benen en andere organen moeilijk gingen doen na jaren, want de uitlopende zenuwen zaten allemaal klem. Toen ik vroeg wat doen we eraan keken ze een beetje wazig en konden alleen een pen in mijn rug zetten, met 50% kans op slagen, de andere 50% was een kans op een rolstoel als het fout ging zei de Professor. Nou daar schoten we dan weer lekker mee op, dus heb gezegd laat maar zitten we zien wel als het schip zinktquote:
En bedankt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rest is allemaal natuurlijk te CarnavalOja, Beertje zweeft nog wel rond zag ik
Dat is nogal wat zo alles bij elkaar, maar je bent je levenslust nog niet kwijt merk ik en je weet denk ik wel hoe ik over dat soort dingen denk, daar hebben we het een aantal weken geleden op een zaterdag ochtend al eens over gehad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nee, het beleek na veel vijven en zessen een geboorte afwijking te wezen, na 30 jaar kwamen ze er achter dat onderin drie tussenschijven helemaal niet bestonden en de wervels zo goed als weg waren gesleten, dus het was niet vreemd dat ik altijd liep te verrekken van de pijn en daardoor ook mijn benen en andere organen moeilijk gingen doen na jaren, want de uitlopende zenuwen zaten allemaal klem. Toen ik vroeg wat doen we eraan keken ze een beetje wazig en konden alleen een pen in mijn rug zetten, met 50% kans op slagen, de andere 50% was een kans op een rolstoel als het fout ging zei de Professor. Nou daar schoten we dan weer lekker mee op, dus heb gezegd laat maar zitten we zien wel als het schip zinkten dat is nu 7 jaar geleden en er is niets veranderd, dus het zal mijn tijd wel uitdienen. Ach onkruid vergaat niet, zelf niet met afbranden
toen kwam er een hartkwaaltje bij, een suikertje etc etc, maar ik vind het wel prima allemaal, de huisarts weet hoe ik over die problemen denk en heeft gevraagd of ik dan als proef met insuline wil gebruiken, nou ik ben ook de beroerste niet, maar ik heb het nu wel gehad met dat gekloot en dan zal ik 10 jaar korter leven, daar merk je niets van als je de pijp aan Maarten geeft
![]()
Oeps...jij was er dus ook nogquote:
Hej Cuallquote:
Geen idee, de regie werkte niet mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef cuall het volgende:
Was het wat, die chinese avond?
Mwoah, ach, tja wat zal ik zeggen, ik persoonlijk vond het drie keer niks, maar de aanwezigen vonden het wel leuk kreeg ik de indruk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef cuall het volgende:
nee saai de Kliko loempia showquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef cuall het volgende:
Hai Bongquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Cuall![]()
De Chinese avond is gewoon....eh.....gewoon...niet echt bijzonder enzo voor zover ik het heb geobserveerd
Hoi Snaptnix.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee saai de Kliko loempia show
Juist en daarom rebelleer ik ook bij de huisarts etc etc, want die komen gelijk aan met dieëten etc etc en dat ging niet door, want ik heb ook gezegd, ben geen konijn en ook geen herbivoor, als ik niet meer mag schaften wat ik lekker vindt dan stop ik met al die klere gein die jullie bedenken, dan maar 20 jaar eerder weg. Want dan zit je gras te vreten, te spuiten en pillen op te lossen en dat allemaal tere ere en glorie van de wetenschap, maar niet voor mijn plezier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is nogal wat zo alles bij elkaar, maar je bent je levenslust nog niet kwijt merk ik en je weet denk ik wel hoe ik over dat soort dingen denk, daar hebben we het een aantal weken geleden op een zaterdag ochtend al eens over gehad.
Beter een wat korter leven en dan de dingen doen die je plezier geven dan lang geleefd met allerlei plezier verwurgende restricties.![]()
Daar heeft diegene voor betaald geloof ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef frizti het volgende:
Waarom zit die kliko met gasten in de jacuzzi??
Je moet zelf je leven inrichten Rick en leven zoals jij dat wilt en daar moet en ander maar respect voor hebben, maw daar moeten zij maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Juist en daarom rebelleer ik ook bij de huisarts etc etc, want die komen gelijk aan met dieëten etc etc en dat ging niet door, want ik heb ook gezegd, ben geen konijn en ook geen herbivoor, als ik niet meer mag schaften wat ik lekker vindt dan stop ik met al die klere gein die jullie bedenken, dan maar 20 jaar eerder weg. Want dan zit je gras te vreten, te spuiten en pillen op te lossen en dat allemaal tere ere en glorie van de wetenschap, maar niet voor mijn plezier.![]()
Ik heb ook tegen de huisarts gezegd, "jullie kunnen nooit iemand gezond maken, alleen de dood wat uitstellen want gaan doe je en wanneer, daar weet je dan geen fluit van als je kleppen genokt zijn, dus waar is dan het probleem, nergens toch, ze maken je patient en lullen je problemen aan, maar over 100 jaar zijn er allemaal andere mensen![]()
Oeps allemaal wel heftig hoor Athalonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Juist en daarom rebelleer ik ook bij de huisarts etc etc, want die komen gelijk aan met dieëten etc etc en dat ging niet door, want ik heb ook gezegd, ben geen konijn en ook geen herbivoor, als ik niet meer mag schaften wat ik lekker vindt dan stop ik met al die klere gein die jullie bedenken, dan maar 20 jaar eerder weg. Want dan zit je gras te vreten, te spuiten en pillen op te lossen en dat allemaal tere ere en glorie van de wetenschap, maar niet voor mijn plezier.![]()
Ik heb ook tegen de huisarts gezegd, "jullie kunnen nooit iemand gezond maken, alleen de dood wat uitstellen want gaan doe je toch en wanneer, daar wet je dan geen fluit van als je kleppen genokt zijn, dus waar is dan het probleem, nergens toch, ze maken je patient en lullen je problemen aan, maar over 100 jaar zijn er allemaal andere mensen![]()
Koekoekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar heeft diegene voor betaald geloof ik
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je moet zelf je leven inrichten Rick en leven zoals jij dat wilt en daar moet en ander maar respect voor hebben, maw daar moeten zij maar mee leren leven.
Daar betalen ze ¤ 250.- voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef frizti het volgende:
Waarom zit die kliko met gasten in de jacuzzi??
Hij heeft betaald om met Viola in bad te mogen???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar heeft diegene voor betaald geloof ik
Nou ik heb wel vertrouwen in je oordeel, dus ik heb niks gemistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mwoah, ach, tja wat zal ik zeggen, ik persoonlijk vond het drie keer niks, maar de aanwezigen vonden het wel leuk kreeg ik de indruk.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef Athalon het volgende:
Gatverdamme een afvalbak in de Jaccuzi![]()
Kliko is niet meer dan 1 euro cent waard en dan zou ik het nog niet voor over hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar betalen ze ¤ 250.- vooronbegrijpelijk hé
![]()
Komt toch niet door ons hoop ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha Snaptnix![]()
![]()
![]()
Wij komen binnen, en de meeste gasten nemen afscheid geloof ik![]()
![]()
Die gozer moet morgen wel een Tetanus prik gaan halen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hij heeft betaald om met Viola in bad te mogen???Tijd voor verplichte opname denk ik.
![]()
Als iemand dat nou zou betalen voor Monique zou ik het nog begrijpen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar betalen ze ¤ 250.- vooronbegrijpelijk hé
![]()
nou nou dat is veel te goedkoop Monique is wel 1000 euro waard.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Als iemand dat nou zou betalen voor Monique zou ik het nog begrijpen.
Nou ik zie het allemaal met een lach aan, er zijn zoveel echte problemen in de wereld. Een oude vriend van me hebben ze al een jaar of 2 geleden opgegeven tenzij hij allemaal chemo's ging volgen etc etc, daar had hij geen zin in en toen werden de doktoren nog link ook zeg. Want hij had geen eerbied voor het leven, toen heeft hij gezegd, jullie hebben geen respekt voor het leven en dat is waar het om draait, toen sloegen de bekken toe en het bekende wazige kijken begon weer. Inmiddels is hij twee jaar verder en fluit vrolijk door, heeft geen pijn en doet alles nog net zo lekker als vroeger, eten reizen drinken etc etc. Hij is nu 67 en woont in frankrijk maar hij weet dat hij gaat alleen wanneer????????????????? voorlopig is hij volgens de doktoren al over datumquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Oeps allemaal wel heftig hoor AthalonDe kwaliteit van je leven is wel wat waard ja, als je alle fun weghaalt, dan is het niet echt leuk meer. Rekening houden met een aantal voorschriften kan ik me voorstellen, maar als je eten naar strokarton gaat smaken
![]()
![]()
Gelukkig heb je wel een positieve inslag, tenminste als user kom je wel zo over![]()
Die gast moeten ze verplicht 8 weken ophokken, wie weet wat hij allemaal voor enge dingen meeneemt naar de bewoonde wereld.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die gozer moet morgen wel een Tetanus prik gaan halen.
Hij heeft tussen het afval gelegen.
Ik heb net een pecannoten broodje achter de kiezenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:17 schreef frizti het volgende:
Eerst nog ff een stukkie van [afbeelding] pakken.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die gast moeten ze verplicht 8 weken ophokken, wie weet wat hij allemaal voor enge dingen meeneemt naar de bewoonde wereld.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nou ik zie het allemaal met een lach aan, er zijn zoveel echte problemen in de wereld. Een oude vriend van me hebben ze al een jaar of 2 geleden opgegeven tenzij hij allemaal chemo's ging volgen etc etc, daar had hij geen zin in en toen werden de doktoren nog link ook zeg. Want hij had geen eerbied voor het leven, toen heeft hij gezegd, jullie hebben geen respekt voor het leven en dat is waar het om draait, toen sloegen de bekken toe en het bekende wazige kijken begon weer. Inmiddels is hij twee jaar verder en fluit vrolijk door, heeft geen pijn en doet alles nog net zo lekker als vroeger, eten reizen drinken etc etc. Hij is nu 67 en woont in frankrijk maar hij weet dat hij gaat alleen wanneer????????????????? voorlopig is hij volgens de doktoren al over datum![]()
het leuek is dat één van die doktoren allang verdwenen is van deze aardbodem, dus al dat gegis pakt toch steeds even anders uit
![]()
Die gast valt op oud zo te zien.quote:
Ohquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb net een pecannoten broodje achter de kiezenen ga nu beginnen aan een pak pinda's met velletje, lekker warm bij de notenbar vandaan
![]()
In plaats van dat geld uit te geven om in bad te mogen met dat fossiel had hij beter een aanbetaling kunnen doen op een laserbehandeling voor zijn ogen, want als hij echt kon zien waar hij nu mee in bad zit zou hij gillend het pand verlaten.quote:
Supermammaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
Hello lieve mensjes![]()
Heb ik iets schokkends gemist? Geloof het niet he?![]()
He he ben nu bijna helemaaaaaal bijgelezen in alle topics![]()
moest bij Tann vanaf 38 beginnen, kan je nagaan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
Hello lieve mensjes![]()
Yepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
Is dat de marokkaan van Mieke die daar rondloopt?
Hai SuperMOMquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
Hello lieve mensjes![]()
Hoi SuperMOM, en de antwoorden op je vragen zijn: nee, nee, ok goed gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
Hello lieve mensjes![]()
Misschien wel, maar ik rebelleer gewoon doorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar, doktoren weten het ook echt niet altijd. Ik geloof ook dat heel veel afhankelijk is van je instelling, en jou verhaal bevestigd dat maar weer.
![]()
Thanks Muerte, ben ik weer helemaal op de hoogtequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi SuperMOM, en de antwoorden op je vragen zijn: nee, nee, ok goed gedaan.![]()
Zo is dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Thanks Muerte, ben ik weer helemaal op de hoogte
Niet iedereen is hetzelfde Athalon (gelukkig maar) maar vind het wel ontzettend knap hoe jij er allemaal mee omgaat hoor!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Athalon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik rebelleer gewoon doorje kan er toch geen reet aan doen, dus hoef je je ook niet druk te gaan zitten maken, kost energie, plezier etc etc en daar heb ik geen zin in, zoals ik soms andere mensen zie klooien met dezelfde problemen als ik nu heb, dan denk ik GET A LIFE FOR GODSAKE
![]()
Spring eens uit de band, eet een eitjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde Athalon (gelukkig maar) maar vind het wel ontzettend knap hoe jij er allemaal mee omgaat hoor!![]()
Ja dat heb ik ook, petje af hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde Athalon (gelukkig maar) maar vind het wel ontzettend knap hoe jij er allemaal mee omgaat hoor!![]()
Oke spring ik vandaag eens meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef Athalon het volgende:
[..]
Spring eens uit de band, eet een eitje![]()
![]()
Wat moet ze daar nu mee, ze donderd toch alles in haar mond, inclusief de borden en het bestek, ik gooi soms mijn spullen ook per ongeluk weg in de klikoquote:
Volgens mij is ze een beetje zatquote:
Doei snappiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
Ga maar weer verder film kijken.....
quote:
Doei doei, veel plezierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
Ze is toch elke avond zatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een beetje zatIk moet zeggen als ze teveel op heeft, dan moet ik toch wel om haar lachen
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Athalon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik rebelleer gewoon doorje kan er toch geen reet aan doen, dus hoef je je ook niet druk te gaan zitten maken, kost energie, plezier etc etc en daar heb ik geen zin in, zoals ik soms andere mensen zie klooien met dezelfde problemen als ik nu heb, dan denk ik GET A LIFE FOR GODSAKE
![]()
Hoi Sjet.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze is toch elke avond zat![]()
Avondjes allemaal![]()
![]()
Hoi Dizzy-lizzy.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avondjes allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo Dizzyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avondjes allemaal![]()
![]()
Neuh, was om 8 uur alweer wakker, wel een lekkere relaxte dag gehad verder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef Sjet het volgende:
[..]Muerte. Heb je lekker uit kunnen slapen?
kansloos behalve als ze Te bloot isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo Dizzy![]()
![]()
Ik probeer Viola meestal te ontlopen op de streams![]()
Sjetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Frizti![]()
Had jij nou net taart, zag ik dat goed?
See you Manu.quote:
Voor jouw doen is dat heel erg uitslapenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Neuh, was om 8 uur alweer wakker, wel een lekkere relaxte dag gehad verder.![]()
Nou ik was vroeger ook een zeikerd, tot ik die hartaanval kreeg, toen ben ik twee maanden knap van slag geweest tot op een dag ik wakker werd (echt waar) en dacht waar ben ik mee bezig, vanaf moment tot moment was al de heisa voorbij en sindsdien vind ik het allemaal prima omdat je het dus toch niet in de hand heb ondanks sporten, gezond eten etc etc, het maakt dus geen reet uit, want chlorestorol vehoging had ik niet, dat was perfect, eiegnlijk alles was perfect volgens de medische onderzoeken en tot de dag van vandaag kan niemand een aanwijzing vinden, want suiker had ik toen ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heel goed zo'n instelling, maar je kan andere het niet kwalijk nemen als ze er niet zo mee omgaan als dat jij het doet.
Ik denk dat iedereen jouw instelling zou willen hebben, maar dat is niet aan iedereen gegeven.
Je kan hooguit anderen laten zien hoe jij ermee omgaat en hopen dat ze er iets van opppikken.
Ik heb makkelijk lullen, want ik ben mijn hele leven al gezond, een lichte hersenschudding is het ergste wat me overkomen is.
Maar goed, voordat dit een lap tekst wordt waar niet door te komen is, stop ik er nu mee![]()
Maar vind het top dat je er zo mee om kan gaan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een beetje zatIk moet zeggen als ze teveel op heeft, dan moet ik toch wel om haar lachen
![]()
Gaat moeilijk, aangezien de regie een auto-follow-kliko module heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo Dizzy![]()
![]()
Ik probeer Viola meestal te ontlopen op de streams![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Gaat moeilijk, aangezien de regie een auto-follow-kliko module heeft.
Nog over van vanmiddag, mijn vader is 60 geworden vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Frizti![]()
Had jij nou net taart, zag ik dat goed?
gefeliciteerd dan nog en op naar de volgende 60 jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Nog over van vanmiddag, mijn vader is 60 geworden vandaag.![]()
Op dagen dat ik niet hoef te werken of geen afspraken heb zet ik geen wekker, dan laat ik zo'n dag gewoon over me heen komen, heerlijk vind ik dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
Voor jouw doen is dat heel erg uitslapen![]()
![]()
Als je maar uit jezelf wakker bent geworden.... dat betekend meestal dat je genoeg geslapen hebt![]()
Master nog welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Sjet het volgende:
LOL![]()
Monique bedankt de 'Master koks' Alles in het Engels, behalve 'kok'.... dat klonk wel leuk......
'Master cocks'
Oh dan wordt het wel héél wat andersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Sjet het volgende:
LOL![]()
Monique bedankt de 'Master koks' Alles in het Engels, behalve 'kok'.... dat klonk wel leuk......
'Master cocks'
Ja was ff hilarischquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh dan wordt het wel héél wat anders![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Bongie!!! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Sjet het volgende:
LOL![]()
'Master cocks'
Prima, ik snap het, voor wat het er toe doet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Athalon het volgende:
[..]
<knip>
Maar dit is voor mij ook het laatse wat ik er over zeg, want anders gaat het Topic naar de ballen en dat is nu bloedzonde met Viola in bad (MY HERO)
![]()
Dat is echt vrij zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Op dagen dat ik niet hoef te werken of geen afspraken heb zet ik geen wekker, dan laat ik zo'n dag gewoon over me heen komen, heerlijk vind ik dat.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Oke eerlijk zeggen .... wie zat er nog meer te wachten tot ze de handdoek liet vallen
Steek vinger op![]()
Nee dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef frizti het volgende:
Livestream kerkdienst voor Mappa Mondo
Oke eerlijk zeggen .... wie zat er nog meer te wachten tot ze de handdoek liet vallen
Steek vinger op![]()
Steek vinger op![]()
Mag ik passenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef frizti het volgende:
Livestream kerkdienst voor Mappa Mondo
Van harte gefeliciteerd Frizit!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Nog over van vanmiddag, mijn vader is 60 geworden vandaag.![]()
Vreselijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Prima, ik snap het, voor wat het er toe doet.
Ik zou ook niet willen dat het topic naar "de ballen" gaat op dit moment, eeuwig zonde![]()
Ik wil het ook wel doen hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef woestijnroos het volgende:
Lieve Frizti,kun jij misschien die poesjes verkleinen tot formaat avatar?
Ik krijg het niet voor elkaar![]()
Ik had juist omdat te voorkomen een tubetje 10 secondenlijm op mijn vingers uitgeknepen en op de tafel gedruktquote:
Dank je, heb vandaag allemaal dingen gedaan waar ik in geen weken aan toe ben gekomen zoals lekkere dingen in huis halen, kleren gekocht, nieuwe computer besteld, uitgebreid mijn sociale contacten onderhouden via de telefoon, heerlijk dagje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is echt vrij zijn![]()
Zo'n relax-dag had je ook wel even nodig denk ik. Je had 'n in elk geval verdiend![]()
Niet nodig hoor, die worden toch al verkleind weergegeven.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef woestijnroos het volgende:
Ow, wat voor een als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, heb vandaag allemaal dingen gedaan waar ik in geen weken aan toe ben gekomen zoals lekkere dingen in huis halen, kleren gekocht, nieuwe computer besteld, uitgebreid mijn sociale contacten onderhouden via de telefoon, heerlijk dagje.![]()
Zoietsquote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef woestijnroos het volgende:
Hoi odiequote:
Ja Friztiquote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne van harte Frizti met papa Frizti![]()
![]()
![]()
Gaat stapje voor stapje vooruitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je moeder trouwens?
Whehehe..! Ik weet zeker dat je ze had losgerukt met achterlaten van de opperhuid als je de cap van het jaar had kunnen maken, zeker als ze in een reflex had gebukt om de handdoek snel weer op te pakken.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik had juist omdat te voorkomen een tubetje 10 secondenlijm op mijn vingers uitgeknepen en op de tafel gedrukt![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! Ik weet zeker dat je ze had losgerukt met achterlaten van de opperhuid als je de cap van het jaar had kunnen maken, zeker als ze in een reflex had gebukt om de handdoek snel weer op te pakken.![]()
Goed te horen dat je moeder voorruit gaat.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gaat stapje voor stapje vooruit![]()
De longarts was heel tevreden over de voortgang. Er was nog een scan gemaakt, om een longembolie uit te sluiten, en die dat was gelukkig ook uit te sluiten![]()
Gistermiddag toen ik bij haar kwam zat ze in een stoel! Dus weer beter als die keer daarvoor. En ze stelde zelf voor om even in naar de beneden te gaan....... dus hup rolstoel geregeld, zuurstof fles en gaan met die banaan! Zijn we wat winkeltjes [zitten in het ziekenhuis] langs gegaan, wat leesvoer gekocht. En een warme chocomelk gedronken in het restaurant! Echt top was het!![]()
![]()
![]()
AMD64 3500+ op een Asus bordje met 2 GB Ram en Asus videokaartje en 2 SATA disks van 250Gb.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat voor een als ik vragen mag?
Fijn voor jequote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
De longarts was heel tevreden over de voortgang. Er was nog een scan gemaakt, om een longembolie uit te sluiten, en die dat was gelukkig ook uit te sluiten![]()
Gistermiddag toen ik bij haar kwam zat ze in een stoel! Dus weer beter als die keer daarvoor. En ze stelde zelf voor om even in naar de beneden te gaan....... dus hup rolstoel geregeld, zuurstof fles en gaan met die banaan! Zijn we wat winkeltjes [zitten in het ziekenhuis] langs gegaan, wat leesvoer gekocht. En een warme chocomelk gedronken in het restaurant! Echt top was het!![]()
![]()
![]()
Hoi odie.quote:
Goed om te horen Sjet, hoop dat ze snel weer naar huis mag.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Neuh, was om 8 uur alweer wakker, wel een lekkere relaxte dag gehad verder.![]()
was je bij de kringloop ?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
AMD64 3500+ op een Asus bordje met 2 GB Ram en Asus videokaartje en 2 SATA disks van 250Gb.
Oh ja!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, heb vandaag allemaal dingen gedaan waar ik in geen weken aan toe ben gekomen zoals lekkere dingen in huis halen, kleren gekocht, nieuwe computer besteld, uitgebreid mijn sociale contacten onderhouden via de telefoon, heerlijk dagje.![]()
quote:
Oh Sjetquote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Yep, heel voordelig daar.quote:
[..]
Whehehe..! Ik weet zeker dat je ze had losgerukt met achterlaten van de opperhuid als je de cap van het jaar had kunnen maken, zeker als ze in een reflex had gebukt om de handdoek snel weer op te pakken.![]()
Goed te horen, gewoon doorgaan, we zullen doorgaan, met een vork in een vulkaan, we zullen doorgaanquote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nee, deze poesjes waren het niet Athalon, ik had van Frizti poesjes maar die worden steeds afgekeurd als ik ze upload als avatar, even goed bedanktquote:Op zondag 26 februari 2006 00:06 schreef Athalon het volgende:
[..]
Zoiets [afbeelding] het is uiteraard wel mijn poes![]()
Wordt maandag avond gebracht.quote:
Viola is een ziekte, wij zijn een simpele afwijkingquote:Op zondag 26 februari 2006 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
lees alleen maar over ziektes en compjoeters
Is nog maar net hoor, ik denk dat iedereen de beelden aan het verdringen is van Viola in de jakoesiequote:Op zondag 26 februari 2006 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
Geef het plaatje eens? Dan verklein ik hem voor jequote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef woestijnroos het volgende:
[..]
Nee, deze poesjes waren het niet Athalon, ik had van Frizti poesjes maar die worden steeds afgekeurd als ik ze upload als avatar, even goed bedankt![]()
Ik geloof dat gif-jes hier niet mag uploaden, gewoon linken vanaf een ander adres.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef woestijnroos het volgende:
[..]
Nee, deze poesjes waren het niet Athalon, ik had van Frizti poesjes maar die worden steeds afgekeurd als ik ze upload als avatar, even goed bedankt![]()
Heel apart he, normaal gaat het hier 24/7 over HBB, we zullen het nooit meer doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hai MissJ.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef MissJ. het volgende:
Kom weer even snel langswaaien. Heerlijk dat de SV makkelijk door te lezen is...top.![]()
Hopelijk morgen meer tijd.
![]()
het leek misschien heel lang , omdat ik zo lang moest bijlezenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is nog maar net hoor, ik denk dat iedereen de beelden aan het verdringen is van Viola in de jakoesie
Ja moet zeggen dat 'me de bek ff los viel'quote:Op zondag 26 februari 2006 00:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Top Sjet!!
Heerlijk is dat he, als zo onverwacht ze in een stoel zit en ze even naar beneden wil!
![]()
Heb je niet alleen de SC van vandaag gelezen, daar was je snel doorheenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
het leek misschien heel lang , omdat ik zo lang moest bijlezen![]()
leukkkkquote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef regenworm het volgende:
Regenworm is lid van Fok Zweden en zit druk mee te lezen in de SC.
HBB wat is dat ?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heel apart he, normaal gaat het hier 24/7 over HBB, we zullen het nooit meer doen.![]()
Dat was gewoon de story of our lifequote:Op zondag 26 februari 2006 00:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
het leek misschien heel lang , omdat ik zo lang moest bijlezen![]()
ja vond het al zo raarquote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heel apart he, normaal gaat het hier 24/7 over HBB, we zullen het nooit meer doen.![]()
Nee, ik heb voor het eerst van mijn leven een Windows licentie gekocht.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dan ga je er gelijk linux op installeren?
ik lees alleen maar hbb , op andere plekken mag ik niet meer komenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je niet alleen de SC van vandaag gelezen, daar was je snel doorheen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor het eerst van mijn leven een Windows licentie gekocht.![]()
koekkoekquote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tja eh nou eh ja zie je ik eh... heb eigenlijk geen excuus.quote:
Ja supers he?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:17 schreef Manu82 het volgende:
Sjet superfijn dat het wat beter gaat met je moeder![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja, wrijf het er maar in.quote:
Geeft niet, die fout hebben we allemaal eens gemaaktquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tja eh nou eh ja zie je ik eh... heb eigenlijk geen excuus.![]()
Manu, red je het allemaal wel in die andere topics?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:17 schreef Manu82 het volgende:
Sjet superfijn dat het wat beter gaat met je moeder![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:21 schreef Athalon het volgende:
[..]
Geeft niet, die fout hebben we allemaal eens gemaakt![]()
![]()
Dat zal het zijn, dedankt, jij ook Bong4002 !quote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik geloof dat gif-jes hier niet mag uploaden, gewoon linken vanaf een ander adres.
Helaas raar maar toch erg waarquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En daar hebben we
[afbeelding]
Willem![]()
![]()
Voor sjetquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja supers he?
Was ook leuk, in 1 van die winkeltjes hadden ze van die knuffels...... en daar keek Iejoor mij heel zieligjes aan........ dus ik gelijk verliefd... wou m'n moeder al voor me kopen
Alleen dat ding was echt best duur, dus hebben we hem helaas achter moeten laten![]()
Plaats je poesje even dan verklein ik hemquote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef woestijnroos het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, dedankt, jij ook Bong4002 !![]()
Hej Arliquote:Op zondag 26 februari 2006 00:23 schreef Arliator het volgende:
Nu we toch over en alles bezig zijn, wat betekent eigenlijkop fok?
Heb me de rambam lopen zoeken, ik heb geprobeerd om uit posts van andere de betekenis te herleiden, maar steeds zonder succes.
Nu het hier op zijn eind loopt, wil ik het toch weten, wie kan me helpen???
is inderdaad leuk snap er geen reet van maar er staan welke veel caps in.quote:
Windows is master zwaar okejquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja supers he?
Was ook leuk, in 1 van die winkeltjes hadden ze van die knuffels...... en daar keek Iejoor mij heel zieligjes aan........ dus ik gelijk verliefd... wou m'n moeder al voor me kopen
Alleen dat ding was echt best duur, dus hebben we hem helaas achter moeten laten![]()
dan ga je straks lekker genaaid voelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik welquote:
Wat is er met die gast aan de hand? Het is een vaag figuur, als je het mij zou vragen!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En daar hebben we
[afbeelding]
Willem![]()
![]()
Hee BONG, zie ineens dat ik blunder van hier tot Tokio heb gemaaktquote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Arli
Dat schijnt een speciale smile te zijn die ooit voor een user is gemaakt, komt nog uit de stoffige archieven van FOK denk ik
Je bedoelt de hartjes smiley?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:23 schreef Arliator het volgende:
Heb me de rambam lopen zoeken, ik heb geprobeerd om uit posts van andere de betekenis te herleiden, maar steeds zonder succes.
Een zeer vage gast iddquote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is er met die gast aan de hand? Het is een vaag figuur, als je het mij zou vragen!
Welkom bij gisteren.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
Heee Helen HelminkMên dat jullie nog kijken hierna!
quote:
Die heeft deze week een aanzoek gedaan, maar werd, tijdelijk, afgewezen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is er met die gast aan de hand? Het is een vaag figuur, als je het mij zou vragen!
Die gast heet Willem en is erg eng, nog enger dan hij er uitziet, en werd door zijn vriendin afgewezen toen hij haar ten huwelijk vroeg in de bubbelunit, dat kon hij niet zo goed handelenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Mijn laatste reply op dit onderwerp omdat we hier niet al te diep op de materie in moeten gaan, daar hebben we tenslotte DIG voor, maar ik ben nogal eigenwijs wat dat betreft, heb zelfs nog een bak staan waar ME al 15 maanden zonder een enkele storing up is.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Windows is master zwaar okej![]()
Maar dat vind ik dan![]()
Heb m'n eigen stommiteit al ontdekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bedoelt de hartjes smiley?
Ik gebruik hem zelf als ik iets of iemand lief vind, of iets heel vertederend
![]()
Euhmm ik gebruik die als ik denk: aaaah wat liefquote:Op zondag 26 februari 2006 00:23 schreef Arliator het volgende:
Staat hij zeker uitquote:Op zondag 26 februari 2006 00:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mijn laatste reply op dit onderwerp omdat we hier niet al te diep op de materie in moeten gaan, daar hebben we tenslotte DIG voor, maar ik ben nogal eigenwijs wat dat betreft, heb zelfs nog een bak staan waar ME al 15 maanden zonder een enkele storing up is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |