Hoi BONG.quote:
Hej Muertequote:
Lijkt er wel op he?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Muerte
Zijn jullie maar met zn 2een? Alleen jij en Athalon?
Rest is allemaal natuurlijk te Carnavalquote:
Soms komt er nog iemand het topic binnen, maar veelal is het maar voor even.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rest is allemaal natuurlijk te CarnavalOja, Beertje zweeft nog wel rond zag ik
Nee, het beleek na veel vijven en zessen een geboorte afwijking te wezen, na 30 jaar kwamen ze er achter dat onderin drie tussenschijven helemaal niet bestonden en de wervels zo goed als weg waren gesleten, dus het was niet vreemd dat ik altijd liep te verrekken van de pijn en daardoor ook mijn benen en andere organen moeilijk gingen doen na jaren, want de uitlopende zenuwen zaten allemaal klem. Toen ik vroeg wat doen we eraan keken ze een beetje wazig en konden alleen een pen in mijn rug zetten, met 50% kans op slagen, de andere 50% was een kans op een rolstoel als het fout ging zei de Professor. Nou daar schoten we dan weer lekker mee op, dus heb gezegd laat maar zitten we zien wel als het schip zinktquote:
En bedankt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rest is allemaal natuurlijk te CarnavalOja, Beertje zweeft nog wel rond zag ik
Dat is nogal wat zo alles bij elkaar, maar je bent je levenslust nog niet kwijt merk ik en je weet denk ik wel hoe ik over dat soort dingen denk, daar hebben we het een aantal weken geleden op een zaterdag ochtend al eens over gehad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Athalon het volgende:
[..]
Nee, het beleek na veel vijven en zessen een geboorte afwijking te wezen, na 30 jaar kwamen ze er achter dat onderin drie tussenschijven helemaal niet bestonden en de wervels zo goed als weg waren gesleten, dus het was niet vreemd dat ik altijd liep te verrekken van de pijn en daardoor ook mijn benen en andere organen moeilijk gingen doen na jaren, want de uitlopende zenuwen zaten allemaal klem. Toen ik vroeg wat doen we eraan keken ze een beetje wazig en konden alleen een pen in mijn rug zetten, met 50% kans op slagen, de andere 50% was een kans op een rolstoel als het fout ging zei de Professor. Nou daar schoten we dan weer lekker mee op, dus heb gezegd laat maar zitten we zien wel als het schip zinkten dat is nu 7 jaar geleden en er is niets veranderd, dus het zal mijn tijd wel uitdienen. Ach onkruid vergaat niet, zelf niet met afbranden
toen kwam er een hartkwaaltje bij, een suikertje etc etc, maar ik vind het wel prima allemaal, de huisarts weet hoe ik over die problemen denk en heeft gevraagd of ik dan als proef met insuline wil gebruiken, nou ik ben ook de beroerste niet, maar ik heb het nu wel gehad met dat gekloot en dan zal ik 10 jaar korter leven, daar merk je niets van als je de pijp aan Maarten geeft
![]()
Oeps...jij was er dus ook nogquote:
Hej Cuallquote:
Geen idee, de regie werkte niet mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef cuall het volgende:
Was het wat, die chinese avond?
Mwoah, ach, tja wat zal ik zeggen, ik persoonlijk vond het drie keer niks, maar de aanwezigen vonden het wel leuk kreeg ik de indruk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef cuall het volgende:
nee saai de Kliko loempia showquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef cuall het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |