quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En daar hebben we
[afbeelding]
Willem![]()
![]()
Voor sjetquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja supers he?
Was ook leuk, in 1 van die winkeltjes hadden ze van die knuffels...... en daar keek Iejoor mij heel zieligjes aan........ dus ik gelijk verliefd... wou m'n moeder al voor me kopen
Alleen dat ding was echt best duur, dus hebben we hem helaas achter moeten laten![]()
Plaats je poesje even dan verklein ik hemquote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef woestijnroos het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, dedankt, jij ook Bong4002 !![]()
Hej Arliquote:Op zondag 26 februari 2006 00:23 schreef Arliator het volgende:
Nu we toch over en alles bezig zijn, wat betekent eigenlijkop fok?
Heb me de rambam lopen zoeken, ik heb geprobeerd om uit posts van andere de betekenis te herleiden, maar steeds zonder succes.
Nu het hier op zijn eind loopt, wil ik het toch weten, wie kan me helpen???
is inderdaad leuk snap er geen reet van maar er staan welke veel caps in.quote:
Windows is master zwaar okejquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja supers he?
Was ook leuk, in 1 van die winkeltjes hadden ze van die knuffels...... en daar keek Iejoor mij heel zieligjes aan........ dus ik gelijk verliefd... wou m'n moeder al voor me kopen
Alleen dat ding was echt best duur, dus hebben we hem helaas achter moeten laten![]()
dan ga je straks lekker genaaid voelen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor het eerst van mijn leven een Windows licentie gekocht.![]()
Ik welquote:
Wat is er met die gast aan de hand? Het is een vaag figuur, als je het mij zou vragen!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En daar hebben we
[afbeelding]
Willem![]()
![]()
Hee BONG, zie ineens dat ik blunder van hier tot Tokio heb gemaaktquote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Arli
Dat schijnt een speciale smile te zijn die ooit voor een user is gemaakt, komt nog uit de stoffige archieven van FOK denk ik
Je bedoelt de hartjes smiley?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:23 schreef Arliator het volgende:
Heb me de rambam lopen zoeken, ik heb geprobeerd om uit posts van andere de betekenis te herleiden, maar steeds zonder succes.
Een zeer vage gast iddquote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is er met die gast aan de hand? Het is een vaag figuur, als je het mij zou vragen!
Welkom bij gisteren.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
Heee Helen HelminkMên dat jullie nog kijken hierna!
quote:
Die heeft deze week een aanzoek gedaan, maar werd, tijdelijk, afgewezen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is er met die gast aan de hand? Het is een vaag figuur, als je het mij zou vragen!
Die gast heet Willem en is erg eng, nog enger dan hij er uitziet, en werd door zijn vriendin afgewezen toen hij haar ten huwelijk vroeg in de bubbelunit, dat kon hij niet zo goed handelenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Mijn laatste reply op dit onderwerp omdat we hier niet al te diep op de materie in moeten gaan, daar hebben we tenslotte DIG voor, maar ik ben nogal eigenwijs wat dat betreft, heb zelfs nog een bak staan waar ME al 15 maanden zonder een enkele storing up is.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Windows is master zwaar okej![]()
Maar dat vind ik dan![]()
Heb m'n eigen stommiteit al ontdekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bedoelt de hartjes smiley?
Ik gebruik hem zelf als ik iets of iemand lief vind, of iets heel vertederend
![]()
Euhmm ik gebruik die als ik denk: aaaah wat liefquote:Op zondag 26 februari 2006 00:23 schreef Arliator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |