quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef Athalon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik rebelleer gewoon doorje kan er toch geen reet aan doen, dus hoef je je ook niet druk te gaan zitten maken, kost energie, plezier etc etc en daar heb ik geen zin in, zoals ik soms andere mensen zie klooien met dezelfde problemen als ik nu heb, dan denk ik GET A LIFE FOR GODSAKE
![]()
Hoi Sjet.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze is toch elke avond zat![]()
Avondjes allemaal![]()
![]()
Hoi Dizzy-lizzy.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avondjes allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
Ga maar weer verder film kijken.....
Hallo Dizzyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Avondjes allemaal![]()
![]()
Neuh, was om 8 uur alweer wakker, wel een lekkere relaxte dag gehad verder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef Sjet het volgende:
[..]Muerte. Heb je lekker uit kunnen slapen?
kansloos behalve als ze Te bloot isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo Dizzy![]()
![]()
Ik probeer Viola meestal te ontlopen op de streams![]()
Sjetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Frizti![]()
Had jij nou net taart, zag ik dat goed?
See you Manu.quote:
Voor jouw doen is dat heel erg uitslapenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Neuh, was om 8 uur alweer wakker, wel een lekkere relaxte dag gehad verder.![]()
Nou ik was vroeger ook een zeikerd, tot ik die hartaanval kreeg, toen ben ik twee maanden knap van slag geweest tot op een dag ik wakker werd (echt waar) en dacht waar ben ik mee bezig, vanaf moment tot moment was al de heisa voorbij en sindsdien vind ik het allemaal prima omdat je het dus toch niet in de hand heb ondanks sporten, gezond eten etc etc, het maakt dus geen reet uit, want chlorestorol vehoging had ik niet, dat was perfect, eiegnlijk alles was perfect volgens de medische onderzoeken en tot de dag van vandaag kan niemand een aanwijzing vinden, want suiker had ik toen ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heel goed zo'n instelling, maar je kan andere het niet kwalijk nemen als ze er niet zo mee omgaan als dat jij het doet.
Ik denk dat iedereen jouw instelling zou willen hebben, maar dat is niet aan iedereen gegeven.
Je kan hooguit anderen laten zien hoe jij ermee omgaat en hopen dat ze er iets van opppikken.
Ik heb makkelijk lullen, want ik ben mijn hele leven al gezond, een lichte hersenschudding is het ergste wat me overkomen is.
Maar goed, voordat dit een lap tekst wordt waar niet door te komen is, stop ik er nu mee![]()
Maar vind het top dat je er zo mee om kan gaan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een beetje zatIk moet zeggen als ze teveel op heeft, dan moet ik toch wel om haar lachen
![]()
Gaat moeilijk, aangezien de regie een auto-follow-kliko module heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo Dizzy![]()
![]()
Ik probeer Viola meestal te ontlopen op de streams![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Gaat moeilijk, aangezien de regie een auto-follow-kliko module heeft.
Nog over van vanmiddag, mijn vader is 60 geworden vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Frizti![]()
Had jij nou net taart, zag ik dat goed?
gefeliciteerd dan nog en op naar de volgende 60 jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Nog over van vanmiddag, mijn vader is 60 geworden vandaag.![]()
Op dagen dat ik niet hoef te werken of geen afspraken heb zet ik geen wekker, dan laat ik zo'n dag gewoon over me heen komen, heerlijk vind ik dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
Voor jouw doen is dat heel erg uitslapen![]()
![]()
Als je maar uit jezelf wakker bent geworden.... dat betekend meestal dat je genoeg geslapen hebt![]()
Master nog welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Sjet het volgende:
LOL![]()
Monique bedankt de 'Master koks' Alles in het Engels, behalve 'kok'.... dat klonk wel leuk......
'Master cocks'
Oh dan wordt het wel héél wat andersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Sjet het volgende:
LOL![]()
Monique bedankt de 'Master koks' Alles in het Engels, behalve 'kok'.... dat klonk wel leuk......
'Master cocks'
Ja was ff hilarischquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh dan wordt het wel héél wat anders![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Bongie!!! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Sjet het volgende:
LOL![]()
'Master cocks'
Prima, ik snap het, voor wat het er toe doet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Athalon het volgende:
[..]
<knip>
Maar dit is voor mij ook het laatse wat ik er over zeg, want anders gaat het Topic naar de ballen en dat is nu bloedzonde met Viola in bad (MY HERO)
![]()
Dat is echt vrij zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Op dagen dat ik niet hoef te werken of geen afspraken heb zet ik geen wekker, dan laat ik zo'n dag gewoon over me heen komen, heerlijk vind ik dat.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Oke eerlijk zeggen .... wie zat er nog meer te wachten tot ze de handdoek liet vallen
Steek vinger op![]()
Nee dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef frizti het volgende:
Livestream kerkdienst voor Mappa Mondo
Oke eerlijk zeggen .... wie zat er nog meer te wachten tot ze de handdoek liet vallen
Steek vinger op![]()
Steek vinger op![]()
Mag ik passenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef frizti het volgende:
Livestream kerkdienst voor Mappa Mondo
Van harte gefeliciteerd Frizit!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Nog over van vanmiddag, mijn vader is 60 geworden vandaag.![]()
Vreselijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Prima, ik snap het, voor wat het er toe doet.
Ik zou ook niet willen dat het topic naar "de ballen" gaat op dit moment, eeuwig zonde![]()
Ik wil het ook wel doen hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef woestijnroos het volgende:
Lieve Frizti,kun jij misschien die poesjes verkleinen tot formaat avatar?
Ik krijg het niet voor elkaar![]()
Ik had juist omdat te voorkomen een tubetje 10 secondenlijm op mijn vingers uitgeknepen en op de tafel gedruktquote:
Dank je, heb vandaag allemaal dingen gedaan waar ik in geen weken aan toe ben gekomen zoals lekkere dingen in huis halen, kleren gekocht, nieuwe computer besteld, uitgebreid mijn sociale contacten onderhouden via de telefoon, heerlijk dagje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is echt vrij zijn![]()
Zo'n relax-dag had je ook wel even nodig denk ik. Je had 'n in elk geval verdiend![]()
Niet nodig hoor, die worden toch al verkleind weergegeven.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef woestijnroos het volgende:
Ow, wat voor een als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, heb vandaag allemaal dingen gedaan waar ik in geen weken aan toe ben gekomen zoals lekkere dingen in huis halen, kleren gekocht, nieuwe computer besteld, uitgebreid mijn sociale contacten onderhouden via de telefoon, heerlijk dagje.![]()
Zoietsquote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef woestijnroos het volgende:
Hoi odiequote:
Ja Friztiquote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne van harte Frizti met papa Frizti![]()
![]()
![]()
Gaat stapje voor stapje vooruitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je moeder trouwens?
Whehehe..! Ik weet zeker dat je ze had losgerukt met achterlaten van de opperhuid als je de cap van het jaar had kunnen maken, zeker als ze in een reflex had gebukt om de handdoek snel weer op te pakken.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik had juist omdat te voorkomen een tubetje 10 secondenlijm op mijn vingers uitgeknepen en op de tafel gedrukt![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! Ik weet zeker dat je ze had losgerukt met achterlaten van de opperhuid als je de cap van het jaar had kunnen maken, zeker als ze in een reflex had gebukt om de handdoek snel weer op te pakken.![]()
Goed te horen dat je moeder voorruit gaat.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gaat stapje voor stapje vooruit![]()
De longarts was heel tevreden over de voortgang. Er was nog een scan gemaakt, om een longembolie uit te sluiten, en die dat was gelukkig ook uit te sluiten![]()
Gistermiddag toen ik bij haar kwam zat ze in een stoel! Dus weer beter als die keer daarvoor. En ze stelde zelf voor om even in naar de beneden te gaan....... dus hup rolstoel geregeld, zuurstof fles en gaan met die banaan! Zijn we wat winkeltjes [zitten in het ziekenhuis] langs gegaan, wat leesvoer gekocht. En een warme chocomelk gedronken in het restaurant! Echt top was het!![]()
![]()
![]()
AMD64 3500+ op een Asus bordje met 2 GB Ram en Asus videokaartje en 2 SATA disks van 250Gb.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat voor een als ik vragen mag?
Fijn voor jequote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
De longarts was heel tevreden over de voortgang. Er was nog een scan gemaakt, om een longembolie uit te sluiten, en die dat was gelukkig ook uit te sluiten![]()
Gistermiddag toen ik bij haar kwam zat ze in een stoel! Dus weer beter als die keer daarvoor. En ze stelde zelf voor om even in naar de beneden te gaan....... dus hup rolstoel geregeld, zuurstof fles en gaan met die banaan! Zijn we wat winkeltjes [zitten in het ziekenhuis] langs gegaan, wat leesvoer gekocht. En een warme chocomelk gedronken in het restaurant! Echt top was het!![]()
![]()
![]()
Hoi odie.quote:
Goed om te horen Sjet, hoop dat ze snel weer naar huis mag.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Neuh, was om 8 uur alweer wakker, wel een lekkere relaxte dag gehad verder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |