Ik had juist omdat te voorkomen een tubetje 10 secondenlijm op mijn vingers uitgeknepen en op de tafel gedruktquote:
Dank je, heb vandaag allemaal dingen gedaan waar ik in geen weken aan toe ben gekomen zoals lekkere dingen in huis halen, kleren gekocht, nieuwe computer besteld, uitgebreid mijn sociale contacten onderhouden via de telefoon, heerlijk dagje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is echt vrij zijn![]()
Zo'n relax-dag had je ook wel even nodig denk ik. Je had 'n in elk geval verdiend![]()
Niet nodig hoor, die worden toch al verkleind weergegeven.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef woestijnroos het volgende:
Lieve Frizti,kun jij misschien die poesjes verkleinen tot formaat avatar?
Ik krijg het niet voor elkaar![]()
Ow, wat voor een als ik vragen mag?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je, heb vandaag allemaal dingen gedaan waar ik in geen weken aan toe ben gekomen zoals lekkere dingen in huis halen, kleren gekocht, nieuwe computer besteld, uitgebreid mijn sociale contacten onderhouden via de telefoon, heerlijk dagje.![]()
Zoietsquote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef woestijnroos het volgende:
Lieve Frizti,kun jij misschien die poesjes verkleinen tot formaat avatar?
Ik krijg het niet voor elkaar![]()
Hoi odiequote:
Ja Friztiquote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne van harte Frizti met papa Frizti![]()
![]()
![]()
Gaat stapje voor stapje vooruitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je moeder trouwens?
Whehehe..! Ik weet zeker dat je ze had losgerukt met achterlaten van de opperhuid als je de cap van het jaar had kunnen maken, zeker als ze in een reflex had gebukt om de handdoek snel weer op te pakken.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik had juist omdat te voorkomen een tubetje 10 secondenlijm op mijn vingers uitgeknepen en op de tafel gedrukt![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! Ik weet zeker dat je ze had losgerukt met achterlaten van de opperhuid als je de cap van het jaar had kunnen maken, zeker als ze in een reflex had gebukt om de handdoek snel weer op te pakken.![]()
Goed te horen dat je moeder voorruit gaat.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gaat stapje voor stapje vooruit![]()
De longarts was heel tevreden over de voortgang. Er was nog een scan gemaakt, om een longembolie uit te sluiten, en die dat was gelukkig ook uit te sluiten![]()
Gistermiddag toen ik bij haar kwam zat ze in een stoel! Dus weer beter als die keer daarvoor. En ze stelde zelf voor om even in naar de beneden te gaan....... dus hup rolstoel geregeld, zuurstof fles en gaan met die banaan! Zijn we wat winkeltjes [zitten in het ziekenhuis] langs gegaan, wat leesvoer gekocht. En een warme chocomelk gedronken in het restaurant! Echt top was het!![]()
![]()
![]()
AMD64 3500+ op een Asus bordje met 2 GB Ram en Asus videokaartje en 2 SATA disks van 250Gb.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, wat voor een als ik vragen mag?
Fijn voor jequote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
De longarts was heel tevreden over de voortgang. Er was nog een scan gemaakt, om een longembolie uit te sluiten, en die dat was gelukkig ook uit te sluiten![]()
Gistermiddag toen ik bij haar kwam zat ze in een stoel! Dus weer beter als die keer daarvoor. En ze stelde zelf voor om even in naar de beneden te gaan....... dus hup rolstoel geregeld, zuurstof fles en gaan met die banaan! Zijn we wat winkeltjes [zitten in het ziekenhuis] langs gegaan, wat leesvoer gekocht. En een warme chocomelk gedronken in het restaurant! Echt top was het!![]()
![]()
![]()
Hoi odie.quote:
Goed om te horen Sjet, hoop dat ze snel weer naar huis mag.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Neuh, was om 8 uur alweer wakker, wel een lekkere relaxte dag gehad verder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |