Hai Bongquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Cuall![]()
De Chinese avond is gewoon....eh.....gewoon...niet echt bijzonder enzo voor zover ik het heb geobserveerd
Hoi Snaptnix.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee saai de Kliko loempia show
Juist en daarom rebelleer ik ook bij de huisarts etc etc, want die komen gelijk aan met dieëten etc etc en dat ging niet door, want ik heb ook gezegd, ben geen konijn en ook geen herbivoor, als ik niet meer mag schaften wat ik lekker vindt dan stop ik met al die klere gein die jullie bedenken, dan maar 20 jaar eerder weg. Want dan zit je gras te vreten, te spuiten en pillen op te lossen en dat allemaal tere ere en glorie van de wetenschap, maar niet voor mijn plezier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is nogal wat zo alles bij elkaar, maar je bent je levenslust nog niet kwijt merk ik en je weet denk ik wel hoe ik over dat soort dingen denk, daar hebben we het een aantal weken geleden op een zaterdag ochtend al eens over gehad.
Beter een wat korter leven en dan de dingen doen die je plezier geven dan lang geleefd met allerlei plezier verwurgende restricties.![]()
Daar heeft diegene voor betaald geloof ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef frizti het volgende:
Waarom zit die kliko met gasten in de jacuzzi??
Je moet zelf je leven inrichten Rick en leven zoals jij dat wilt en daar moet en ander maar respect voor hebben, maw daar moeten zij maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Juist en daarom rebelleer ik ook bij de huisarts etc etc, want die komen gelijk aan met dieëten etc etc en dat ging niet door, want ik heb ook gezegd, ben geen konijn en ook geen herbivoor, als ik niet meer mag schaften wat ik lekker vindt dan stop ik met al die klere gein die jullie bedenken, dan maar 20 jaar eerder weg. Want dan zit je gras te vreten, te spuiten en pillen op te lossen en dat allemaal tere ere en glorie van de wetenschap, maar niet voor mijn plezier.![]()
Ik heb ook tegen de huisarts gezegd, "jullie kunnen nooit iemand gezond maken, alleen de dood wat uitstellen want gaan doe je en wanneer, daar weet je dan geen fluit van als je kleppen genokt zijn, dus waar is dan het probleem, nergens toch, ze maken je patient en lullen je problemen aan, maar over 100 jaar zijn er allemaal andere mensen![]()
Oeps allemaal wel heftig hoor Athalonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
Juist en daarom rebelleer ik ook bij de huisarts etc etc, want die komen gelijk aan met dieëten etc etc en dat ging niet door, want ik heb ook gezegd, ben geen konijn en ook geen herbivoor, als ik niet meer mag schaften wat ik lekker vindt dan stop ik met al die klere gein die jullie bedenken, dan maar 20 jaar eerder weg. Want dan zit je gras te vreten, te spuiten en pillen op te lossen en dat allemaal tere ere en glorie van de wetenschap, maar niet voor mijn plezier.![]()
Ik heb ook tegen de huisarts gezegd, "jullie kunnen nooit iemand gezond maken, alleen de dood wat uitstellen want gaan doe je toch en wanneer, daar wet je dan geen fluit van als je kleppen genokt zijn, dus waar is dan het probleem, nergens toch, ze maken je patient en lullen je problemen aan, maar over 100 jaar zijn er allemaal andere mensen![]()
Koekoekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar heeft diegene voor betaald geloof ik
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je moet zelf je leven inrichten Rick en leven zoals jij dat wilt en daar moet en ander maar respect voor hebben, maw daar moeten zij maar mee leren leven.
Daar betalen ze ¤ 250.- voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef frizti het volgende:
Waarom zit die kliko met gasten in de jacuzzi??
Hij heeft betaald om met Viola in bad te mogen???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar heeft diegene voor betaald geloof ik
Nou ik heb wel vertrouwen in je oordeel, dus ik heb niks gemistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mwoah, ach, tja wat zal ik zeggen, ik persoonlijk vond het drie keer niks, maar de aanwezigen vonden het wel leuk kreeg ik de indruk.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef Athalon het volgende:
Gatverdamme een afvalbak in de Jaccuzi![]()
Kliko is niet meer dan 1 euro cent waard en dan zou ik het nog niet voor over hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar betalen ze ¤ 250.- vooronbegrijpelijk hé
![]()
Komt toch niet door ons hoop ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha Snaptnix![]()
![]()
![]()
Wij komen binnen, en de meeste gasten nemen afscheid geloof ik![]()
![]()
Die gozer moet morgen wel een Tetanus prik gaan halen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hij heeft betaald om met Viola in bad te mogen???Tijd voor verplichte opname denk ik.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |