quote:De 46 heeft de welbekende tweecilinder boxer van 844cc precies zo uit de 44 overgenomen. Tweecilinders zijn in de autowereld inmiddels vrijwel uitgestorven. Alleen Citroën maakt ze naast DAF nog in boxervorm, en Fiat in de 500 en 126 als luchtgekoelde lijnmotor. Deze motor, die in feite in afgeleide vorm regelrecht stamt van de allereerste DAF personenwagenmotor uit 1958, brult er bij 4500 toeren per minuut, volgens fabrieksopgave 34 pk uit. Die 34 paarden zijn op de rollenbank niet terug te vinden. – we komen niet verder dan 24 stuks bij 4000 toeren.
Niemand mag dientengevolge verwachten van de 46 dat het een hardloper is. Of zelfs maar, dat hij enig uitgesproken esprit bezit. Als topsnelheid maten we als gemiddelde van vier ritten, 116km/u (de fabriek geeft 123 op) en de acceleratie van 0 tot 80 vergt 18,3 moeizame seconden. Dat is een keurige tijd als men ze vergelijkt met die van prestatiegenoot als bijvoorbeeld de 2CV6 van Citroën, maar dan mag men natuurlijk niet over het hoofd zien dat deze even drie mille minder kost! Waarbij we ons eerlijkheidshalve dienen te haasten om op te merken dat het onjuist is om auto’s uitsluitend op het stuk prestaties te vergelijken, qua meubilair en stoffering biedt de DAF wel heel wat anders dan de eend, en de automatische transmissie mag terecht ook op een bepaald sommetje begroot worden.
Al met al evenwel blijft de vaststelling natuurlijk stáán dat deze 46 een duidelijk nogal slome automobiel is: een berijder ervan dient bijvoorbeeld inhaalmanoeuvres van tevoren verschrikkelijk goed te overdenken
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Eigenlijk moeten we er snel nog 1 vol blaffen nu Baracuda er niet is![]()
quote:Kwalificaties: Zaterdag 25 februari 21.05 - 23.00 RTL 7
Sprintrace: Zondag 26 februari 20.20 - 21.20 RTL 7
Hoofdrace: Zondag 26 februari 21.45 - 23.20 RTL 7
quote:
Staat Oostenrijk, Duitsland en Nederland erop?quote:
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat Oostenrijk, Duitsland en Nederland erop?![]()
![]()
![]()
Wij zijn maar weer is geweest, voor 17 euro zit je dan altijd helemaal vol met z'n 2enquote:
D'r is maar één goede shoarma in Den Haag en dat is El Bashaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef Ballebek het volgende:
haha, de lokale shoarmboer zit in een politieke partij hier in den haag
Moet je is naar de Aswan gaan, Aert van der Goesstraatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r is maar één goede shoarma in Den Haag en dat is El Basha
Basha weet precies hoe ik 'm wilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Moet je is naar de Aswan gaan, Aert van der Goesstraat
Kuttent... (Gabors) alle kneusjes die er werken lopen met een jas van Gabors en zijn er trots op :Squote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Basha weet precies hoe ik 'm wilHeb 7 jaar in de Gabor's gewerkt
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kuttent... (Gabors) alle kneusjes die er werken lopen met een jas van Gabors en zijn er trots op :S
Aswan weet het ook van mij
Je bent geen dwerg die pizza vreet dus schrijf normaal...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]ik heb ook zo'n jas hangen, ja
Gabor's was meer dan alleen een uitgaansplek voor me...
esta famiglia
anders jij mij niet schnap?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je bent geen dwerg die pizza vreet dus schrijf normaal...
\quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
Tering zit BoJo en een groep andere vrieden ineeens voor de deur![]()
Je vrienden staan voor je deur, dus wat doe je? Je post een bericht op een forumquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
Tering zit BoJo en een groep andere vrieden ineeens voor de deur![]()
Ik hoop trouwens dat hij hapt, dan maak ik hem helemaal af.quote:
Heeft Mukie een 100NiX? (omgquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, voor het geval Mukie een zelfde heeft:
Die voorbumper
Mja, een gestylede zelfsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heeft Mukie een 100NiX? (omg)
Nee, maar die valt me extra opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen de voorbumper is hetgene waar je over valt?
Dank jequote:
stijlvolquote:Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef BoJo het volgende:
ik haalde overigens een ambulance met zwaailichten in net op de A1![]()
![]()
je hebt een paar weken geleden te vaak op FOK lopen roepen dat je jarig was en je moeder wat wou regeleen, maar jij het niet wou vieren. Dat wij de datum niet onthouden is standaard voor Fok!.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je
Ik was gisteren al jarig, bijna niemand weet dat en ik vier al jaren mn verjaardag niet, maar mn moeder vond 21 wel een belangrijke leeftijd dus had ze een klein groepje vrienden opgetrommeld, dat vond ik wel heel gaaf![]()
En iedereen had goed z'n mond gehoudenBojo speelde het zelfs heel mooi door me vandaag op msn pas te feliciteren, ik had totaal niks door
Traag, eentonig en onbegrijpelijk, you should remember the agonyquote:Op zondag 26 februari 2006 02:47 schreef lipje het volgende:
ik zit me ff af te vragen of ik 2001 a space odesey wel gezien heb
Masterpiece, dus, hèquote:Op zondag 26 februari 2006 02:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Traag, eentonig en onbegrijpelijk, you should remember the agony
het is niet de eerste keerquote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
murning,
bo aso met je ambulance inhalen
ff douche..
feli alsnogquote:Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je
Ik was gisteren al jarig, bijna niemand weet dat en ik vier al jaren mn verjaardag niet, maar mn moeder vond 21 wel een belangrijke leeftijd dus had ze een klein groepje vrienden opgetrommeld, dat vond ik wel heel gaaf![]()
En iedereen had goed z'n mond gehoudenBojo speelde het zelfs heel mooi door me vandaag op msn pas te feliciteren, ik had totaal niks door
dubbelfrisquote:
whisky is niet kankerquote:
Jamesson & Grantquote:
was ook mijn reactiequote:Op zondag 26 februari 2006 12:16 schreef BaraCuda het volgende:
Echt die 100nx met 267 pkalsof hij er zelf in gelooft
Ik ben bang dat hij er idd zelf in gelooft. Gast denkt echt dat hij een monster in bezit heeft.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:16 schreef BaraCuda het volgende:
wat heeft die er dan voor een blok erin zitten?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:16 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij er idd zelf in gelooft. Gast denkt echt dat hij een monster in bezit heeft.
In zekere zin is dat ook zo![]()
Natuurlijk gaat dat niet. Tenminste, voor iemand wiens baan een krantenwijkje isquote:Op zondag 26 februari 2006 12:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat heeft die er dan voor een blok erin zitten?
dat gaat helemaal niet
Ik ben Opaquote:Op zondag 26 februari 2006 12:31 schreef Hugster het volgende:
Wie wat hoe waar ben jij eigenlijk?
Dat gaat niet googolquote:Op zondag 26 februari 2006 12:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]wat zou hij te compenseren hebben? Vast niet het loon van z'n krantenwijk want dat moet de best betalende krantenwijk van Europa zijn. Ik bedoel ... 267 pk persen uit een 100xNiX kost een paar centen (en anders die tupper-meuk wel).
EN dan komen er binnenkort nog 18" wielen onder zodat je de remmen beter kunt zien
Neppe Sjonnies. Damn.quote:
Snap ikquote:Op zondag 26 februari 2006 12:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat gaat niet googol
dan moet je wel een compleet andere motor erin zetten en weet ik wat niet allemaal aanpassen.
Dat zou alleen al zonde zijn van het geld en tijd die je erin steekt. En dat van een 100nx bezitster
ik wilde al zeggenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Snap ikHeb zelf ook een NX gehad.
De [sarcasm] tag ontbrak
Pfffff ... gelukkigquote:Op zondag 26 februari 2006 12:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen
had nl beter weten van jou verwacht
blondtquote:Op zondag 26 februari 2006 12:45 schreef PeuRac het volgende:
Shit, ik heb gisteren een grote fout gemaakt van waar ik moet vertrekken morgen ochtend in OostenrijkNu blijkt de helft van mn route niet te kloppen
![]()
Nu is het nog maar 854.64 km en 9:18u rijden
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:45 schreef PeuRac het volgende:
Shit, ik heb gisteren een grote fout gemaakt van waar ik moet vertrekken morgen ochtend in OostenrijkNu blijkt de helft van mn route niet te kloppen
![]()
Nu is het nog maar 854.64 km en 9:18u rijden
of nog dronken van zijn suprisepartyquote:
dat weet toch iedereenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef PeuRac het volgende:
Je schijnt 2 dorpjes Kirchberg te hebben in Oostenrijk![]()
daar had je morgen achter moeten komenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef PeuRac het volgende:
Je schijnt 2 dorpjes Kirchberg te hebben in Oostenrijk![]()
Ben wel blij dat ik er nu achter kom ja, hopenlijk hebben ze er bij het boeken van mn ticket ook rekening mee gehoudenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:51 schreef lipje het volgende:
[..]
daar had je morgen achter moeten komen
Overigens ook twee dorpjes Valbella in de buurt van Chur (ch), kwam ik achter toen ik daar op reis was, maar daar gaat het niet om.
dat wist ik welquote:
ik ben ook weer ahum nuchterquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef lipje het volgende:
[..]
of nog dronken van zijn supriseparty![]()
Kirchberg in Tirol, 6 uur is te doenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik er nu achter kom ja, hopenlijk hebben ze er bij het boeken van mn ticket ook rekening mee gehouden![]()
Niet als er 2 kleine kinderen bij zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kirchberg in Tirol, 6 uur is te doen
Jij moet ook een uur korter dan wijquote:Op zondag 26 februari 2006 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als er 2 kleine kinderen bij zijnalleen zou ik het wel in 7u redden denk ik.
In 5u naar Oostenrijk vanaf mij? Dat is echt onmogelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet ook een uur korter dan wij
Maar ik ben maar weer even aan't bier ofzo![]()
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAF![]()
Norton en avast zeggen dat het ok isquote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zip file ... big no-no op deze pc
Nee, dat kunnen mods niet. we kunen wel een kloonscan uit laten voeren als we een vermoeden hebben van wie de kloon is.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kunnen mods geen IP-adressen zien dan?
Heb zo'n vermoeden dat het een kloon is ofzo, niemand kan toch zó dom zijn?
Da's nou jammer. Anyway, moggequote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen mods niet. we kunen wel een kloonscan uit laten voeren als we een vermoeden hebben van wie de kloon is.mogge
Een 190 Hatchbackquote:Op zondag 26 februari 2006 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Gevalletje "schade achterkant"
heeft lada zo'n grote wielbassis?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk eerder gevalletje van een Lada met 190 opbouw of zo
Oudquote:
Dank jequote:Op zondag 26 februari 2006 13:38 schreef Fugie het volgende:
nog feli peu, had het beetje gemist
ik heb trouwens hetzelfde probleem volgende week
je moet nietsquote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oudmoet nu doen alsof ik volwassen ben
![]()
![]()
Jongens/mannen hoeven toch ook nooit volwassen te worden?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef vlad het volgende:
[..]
je moet nietsdoe als mij
![]()
ik doe net alsof ik nog niet volwassen ben![]()
met lada bedoelde ik: willekeurige russische burgerbakquote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef vlad het volgende:
[..]
heeft lada zo'n grote wielbassis?![]()
als ik naar de Niva kijk is het net zo'n gecomprimeerde land rover![]()
Als dadt zo is, is er wel heel veel tijd in gestoken, want het is wel heel knap gemaaktquote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met lada bedoelde ik: willekeurige russische burgerbak
maar wielbasis zou van een Samara kunnen zijn?
maar de carrosserie ziet er zo 'nep'uit... alsof het helemaal van plastic is gemakat of zoquote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dadt zo is, is er wel heel veel tijd in gestoken, want het is wel heel knap gemaaktvolgens mij is het makkelijker om een standaard 190 in te korten.
net even mn pruik aangepastquote:
niet zolang ze zich achter auto's kunnen verschuilenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jongens/mannen hoeven toch ook nooit volwassen te worden?
Midtown madness ripoffquote:Op zondag 26 februari 2006 13:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Alexxxxx : http://www.ladaracing.ru/files/files/video/LRC_video.avi
21 oudquote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oudmoet nu doen alsof ik volwassen ben
![]()
![]()
neuh nog niet, maar die grote drie nul is in aantochtquote:
leer tellenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent toch ook eind twintig of zo?
over 2 weekjes ben ik 29quote:Op zondag 26 februari 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben niet zo profielen klikkert
dan ben ik 16quote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef PeuRac het volgende:
Zolang je nog niet gaat roepen: "Je bent zo oud als dat je je voelt" Valt het nog wel mee
Je zal maar in een schrikkeljaar geboren zijnquote:
Grote stoere ventquote:
daarvoor was ik net 2 weken te laat.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zal maar in een schrikkeljaar geboren zijn
Hendig sjieke damequote:
nou hendig sjiekquote:
Gelukkig denkt iedereen als je die V5 hebt je 18 en onverantwoordelijk bent in de auto van je maquote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef M5 het volgende:
nog minder dan 2 maanden en ik ben 24.gaat veel te hard.
Of 29 en een lease-lulquote:Op zondag 26 februari 2006 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig denkt iedereen als je die V5 hebt je 18 en onverantwoordelijk bent in de auto van je ma
Gelukkig denkt bij jou iedereen als je ooit eens in die 190D mag rijden dat je onverantwoordelijk aan het raggen bent in de auto van je opaquote:Op zondag 26 februari 2006 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig denkt iedereen als je die V5 hebt je 18 en onverantwoordelijk bent in de auto van je ma
nee, ik word eerder jonger ingeschat dan ouder.quote:
En wat denken mensen als ze mij in een Lada Niva zien rijden?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Gelukkig denkt bij jou iedereen als je ooit eens in die 190D mag rijden dat je onverantwoordelijk aan het raggen bent in de auto van je opa
Geen grappen over m'n opaquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Gelukkig denkt bij jou iedereen als je ooit eens in die 190D mag rijden dat je onverantwoordelijk aan het raggen bent in de auto van je opa
"Ren voor je leven!"quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En wat denken mensen als ze mij in een Lada Niva zien rijden?
"Ik heb nog een half uur en dan issie hier"quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En wat denken mensen als ze mij in een Lada Niva zien rijden?
Ik snap nog steeds niet waarom jij niet op zondagen op het circuit in de pitbox staatquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij niet op zondagen op het circuit in de pitbox staat
"Zou hij dit keer wel zn stuur gebruiken bij die rotonde?"quote:Op zondag 26 februari 2006 14:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"Ik heb nog een half uur en dan issie hier"
je vergeet wel eens wat bij rijles?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Zou hij dit keer wel zn stuur gebruiken bij die rotonde?"
of het paddock telt, vraagt 'iequote:Op zondag 26 februari 2006 14:43 schreef vlad het volgende:
[..]
telt het paddock tijdens rallys in finland ook?
![]()
misschien ooitmaar ben net terug van reizen en ben nu even m'n leven op orde aan het krijgen. Ik hoop over minimaal een jaar ergens aan de slag te kunnen wat met racen te maken heeft
![]()
over de rotondes kan ik me voorstellen, er omheen zou toch geen probleem moeten zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom ik niet gewoon met 50 over de rotondes mag
Heb jij rijles voor Lada-eigenaren genomen?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom ik niet gewoon met 50 over de rotondes mag
heb een uurtje aan een lancer evo 6 mogen sleutelenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
of het paddock telt, vraagt 'ie![]()
That's where the connections are made, I reckon.
Nee, maar zowel mn instructrice als mn reserve-instructeur hebben een Lada-verledenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Heb jij rijles voor Lada-eigenaren genomen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:49 schreef vlad het volgende:
[..]
heb een uurtje aan een lancer evo 6 mogen sleutelen![]()
de rijder van die auto was een goeie vriend van een goeie vriend waarmee ik naar die rally wassnap je het nog?
![]()
en in het paddock hadden ze het zo druk dat ik even mee mocht sleutelenwas op de avondrit en een van de vast monteurs moest ergens heen onderdelen halen, dus mocht ik zijn plaats innemen
inversed camber rotondes daar, dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar zowel mn instructrice als mn reserve-instructeur hebben een Lada-verledenEn ik les in een Golfje vijf
Goede reis!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga opruimen en spulletjes bij elkaar zoeken om naar Oostenrijk te gaan![]()
heb video's van tijdens de rally, niet van het paddockquote:Op zondag 26 februari 2006 14:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]en toch wel een contact gelegd voor een vervolg? Video's / foto's gemaakt / laten maken? Mensen over je laten lullen?
Het is een wereldje van uitnodigingen en jezelf genoeg op laten vallen om uitgenodigd te worden. Zeg me niet dat je die buitenkans niet voor 110% benut hebt
Neequote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
inversed camber rotondes daar, dan?
Waar heb ben je op het stand geweest dan, spanje ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef BaraCuda het volgende:
Zo fijn naar het strand geweest![]()
Lekker in het zonnetje bij zo'n strandtent, het was gewoon warm![]()
doedquote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef vlad het volgende:
[..]
heb video's van tijdens de rally, niet van het paddock![]()
en heb nog steeds contact met ze
Hier schijnt de zon hoor, strand is om de hoek.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Waar heb je op het stand geweest dan, spanje ofzo?
Hier wel zon, maar geen stand.. Ook niet echt warm genoeg om in de tuin te gaan zitten ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 14:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon hoor, strand is om de hoek.
Zoutelandequote:Op zondag 26 februari 2006 14:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Waar heb ben je op het stand geweest dan, spanje ofzo?
klopt, en ik kan bij een team aan het werk als monteur, maar als hobby. leuk en wil ik wel doen, maar om steeds op en neer naar finland te gaan is erg veel van het goede. Dus ben beetje aan het rondkijken wat de kansen op een goede baan in finland zijn, maar heb nog niets concreet. weet nog niet zo goed wat ik wilquote:Op zondag 26 februari 2006 14:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
doedexploit and conquer!
Je bent maar één keer jong (genoeg)
Ik kan misschien wel in contact komen met wat lokaal race-volk ... als dat lukt, zou je dan een cv klaarhebben, denk je?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt, en ik kan bij een team aan het werk als monteur, maar als hobby. leuk en wil ik wel doen, maar om steeds op en neer naar finland te gaan is erg veel van het goede. Dus ben beetje aan het rondkijken wat de kansen op een goede baan in finland zijn, maar heb nog niets concreet. weet nog niet zo goed wat ik wil![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel in contact komen met wat lokaal race-volk ... als dat lukt, zou je dan een cv klaarhebben, denk je?
(grote gok dit)
Ik zal eens een zinnetje laten vallen wanneer de gelegenheid zich voordoetquote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heb nog wel een cv slingeren. zal even kijken waar.![]()
Kom je weer terug naar het noorden?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Klonk het volgende:
kut carnaval
een van de optochten komt net langs, ik hoor m'n eigen muziek niet eens meer
kut carnaval
vannacht heeft iemand tegen m'n auto staan kotsen
kut carnaval
nog drie dagen
tegen ej auto kotsenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Klonk het volgende:
kut carnaval
een van de optochten komt net langs, ik hoor m'n eigen muziek niet eens meer
kut carnaval
vannacht heeft iemand tegen m'n auto staan kotsen
kut carnaval
nog drie dagen
Dat maakt hem juist één van de slimsten in het zuidenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom je weer terug naar het noorden?Aangezien het zuidne ieder jaar weer collectief zn vertsand verliest met carnaval
dit is voor het eerst in jaren dat ik met carnaval niet veilig bij m'n ouders in Drenthe ben, heb er nu al spijt vanquote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom je weer terug naar het noorden?Aangezien het zuidne ieder jaar weer collectief zn vertsand verliest met carnaval
Wat doe je jezelf aan?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
dit is voor het eerst in jaren dat ik met carnaval niet veilig bij m'n ouders in Drenthe ben, heb er nu al spijt van![]()
alvast bedanktquote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zal eens een zinnetje laten vallen wanneer de gelegenheid zich voordoet
As said ... a very long shot ... maar je ken nie genoeg lijntjes hebbuh
ik moet maandag en dinsdag werkenquote:
Doe ze de groeten bij Gaborsquote:Op zondag 26 februari 2006 15:15 schreef Googolplexian het volgende:
Zo lekker uit eten in mijn favoriete restaurantje
* watch me immitate Niagara Falls with my mouth
Alles beter dan James Bluntquote:Op zondag 26 februari 2006 15:15 schreef Klonk het volgende:
http://www.belhamels.nl/
goeie website, om een indruk te geven waar ik last van heb
Ik ga niet naar de Bashaquote:
Die muziek, echt verschrikkelijk zegquote:Op zondag 26 februari 2006 15:15 schreef Klonk het volgende:
http://www.belhamels.nl/
goeie website, om een indruk te geven waar ik last van heb
Woon in de polderquote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef Klonk het volgende:
dan woon je in een goed deel van het zuiden, als ik naar buiten kijk komt de ene na de andere verklede josti voorbij
god wat ben ik blij als het donderdag is
Ga je dan heen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Basha
kommop, man .... je denkt toch wel meer van me? ik kom echter wel langs de Gabor's
Daar ben ik een x heel ziek geworden kan ik mij herrineren en 2 andere mensen in mijn clubje ook (waren met 12 mensen).quote:
oh ja dat bedoel ikquote:Op zondag 26 februari 2006 15:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
??? Ze hebben über-kewle kleurplaten maar geen placemats
lijkt mij persoonlijk erg sterk ... ik kom er nu al zo'n 12 jaar ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Daar ben ik een x heel ziek geworden kan ik mij herrineren en 2 andere mensen in mijn clubje ook (waren met 12 mensen).
Had je de kleurplaat maar moeten opkleurenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Daar ben ik een x heel ziek geworden kan ik mij herrineren en 2 andere mensen in mijn clubje ook (waren met 12 mensen).
hehehequote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je de kleurplaat maar moeten opkleuren
omgquote:
Is toch al geweest in het desbetreffende topic?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef Ballebek het volgende:
Eerste foto van de echte nieuwe Civic Type-R:
[afbeelding]
Heeft een eingen topic zelfsquote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is toch al geweest in het desbetreffende topic?
Oquote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Heeft een eingen topic zelfs
De nieuwe Honda Civic Type-R!
Jezusquote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef vlad het volgende:
deze is ook mooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
de voorkant is ook erg. als ik hem weer zie zal ik eens een poging doen dat op de plaat te zetten![]()
Ik ahd hetzelfdequote:Op zondag 26 februari 2006 15:38 schreef Klonk het volgende:
ik vind de trein er achter leuker dan die lelijke ford
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ahd hetzelfde
En Sjoewe kan dat type trein goed bewerken
zal ik je het verschil even laten zienquote:
dat recht was toch voorbehouden aan FWNK?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |