Ik heb me laten vertellen dat binnen Europa vooral Barcelona wat dit betreft een reputatie hoog te houden heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik weet dat Lissabon en Parijs lekker ongure buurten hebben.![]()
Singapore is heel lief.. oh nee, heel streng, sorryquote:Op zondag 26 februari 2006 02:57 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Als een land dat fenomeen niet heeft dan is dat of een heel streng land of heel lief. In dat laatste geval hoor ik graag waar dat is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Johannesburg een buurt? Ik heb altijd gedacht dat het een stad was.
dom van mequote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Johannesburg een buurt? Ik heb altijd gedacht dat het een stad was.
Welkequote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
dom van me
sommige buurten in Johannesburg dan. zo beter?
sommigequote:
Welke? Misschien wel goed te weten voor de mensen die er (binnenkort) naartoe reizen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef sararaats het volgende:
dom van me
sommige buurten in Johannesburg dan. zo beter?
Je sprak over meerdere volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef sararaats het volgende:
waar de zwarten in de meerderheid zijn
Soweto dus
daar heb je als meisje, dat het fijn vindt om een zware stang in haar handen te houden, toch geen problemen gehad?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef sararaats het volgende:
Soweto dus
staat boven je postquote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke? Misschien wel goed te weten voor de mensen die er (binnenkort) naartoe reizen.
ik was daar niet maar heb het van iemand gehoordquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar heb je als meisje, dat het fijn vindt om een zware stang in haar handen te houden, toch geen problemen gehad?
![]()
aha ic...quote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was daar niet maar heb het van iemand gehoord
Goh, dat is vrijwel elke buurt in Johannesburg. Maar inderdaad, de negerbuurten zijn geen buurten waar je als blanke toerist rustig doorheen kunt fietsen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef sararaats het volgende:
Soweto dus
tenzij je beschikt over een fijne handmotoriek waarmee je alle zwarten uitgebreid kan begroeten.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Goh, dat is vrijwel elke buurt in Johannesburg. Maar inderdaad, de negerbuurten zijn geen buurten waar je als blanke toerist rustig doorheen kunt fietsen.
Machinegeweer heb je meer aan.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tenzij je beschikt over een fijne handmotoriek waarmee je alle zwarten uitgebreid kan begroeten.
vereist ook een fijne handmotoriek.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Machinegeweer heb je meer aan.
Dream on.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef Lemmeb het volgende:
Sure, het is gevaarlijk in veel buurten in Johannesburg, maar echt niet gevaarlijker dan in sommige buurten in de Nederlandse grote steden.
Pff ik heb er gewoond. Zowel daar als in slechte buurten hier.quote:
en je durft met droge ogen te beweren dat de gewelddadigste buurten in za overeenkomen met die van nederland???quote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Pff ik heb er gewoond. Zowel daar als in slechte buurten hier.
Je durft met droge ogen en zonder dat je pillen hebt genomen te beweren dat de slechte Nederlandse buurten te vergelijken zijn met de slechte buurten daar?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jep. Het is allemaal een kwestie van uitkijken wat je doet en met wie je je inlaat, opletten wat er gebeurt. Dat is daar, en dat is in sommige buurten in NL tegenwoordig net zo goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je durft met droge ogen en zonder dat je pillen hebt genomen te beweren dat de slechte Nederlandse buurten te vergelijken zijn met de slechte buurten daar?
In sommige buurten in Zuidafrika zijn moord en verkrachting aan de orde van de dag en moeten kinderen langs 5 gewelddadige gangs om naar school te gaan... Da's in Spangen echt niet zo.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jep. Het is allemaal een kwestie van uitkijken wat je doet en met wie je je inlaat, opletten wat er gebeurt. Dat is daar, en dat is in sommige buurten in NL tegenwoordig net zo goed.
Banlieu iddquote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef k_man het volgende:
Parijs is volgens mij - binnen de ring - niet bovengemiddeld gevaarljk, dan praat je met name over de voorsteden. Daar komt de gemiddelde toerist toch al wat minder snel.
In Spangen niet meer nee.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In sommige buurten in Zuidafrika zijn moord en verkrachting aan de orde van de dag en moeten kinderen langs 5 gewelddadige gangs om naar school te gaan... Da's in Spangen echt niet zo.
schei toch uit joh.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jep. Het is allemaal een kwestie van uitkijken wat je doet en met wie je je inlaat, opletten wat er gebeurt. Dat is daar, en dat is in sommige buurten in NL tegenwoordig net zo goed.
Waarmee? Met het doorbreken van die mythevorming rondom al die zogenaamd 'levensgevaarlijke' buurten?quote:
Het is echt wel gevaarlijker dan Spangen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In Spangen niet meer nee.
Trouwens dat gewauwel over die gangs is allemaal overdreven. Da's net als in Harlem toentertijd, allemaal blabla over gangs enzo, maar ik heb er 16 jaar geleden toch echt gewoon doorheen gewandeld zonder dat er ook maar iets gebeurde. Je moet gewoon uitkijken wat je doet, alert zijn in dat soort buurten, en zolang je dat bent gebeurt er niks.
ik weet niet of jij nog wel eens in za komt, maar de vergelijking met nederland is absurd. wel ben ik het hartgrondig met je eens dat je gewoon door gevaarlijke buurten in het buitenland kan lopen. volgens mij is mijn harlem exprience net zo oud als dat van jou.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarmee? Met het doorbreken van die mythevorming rondom al die zogenaamd 'levensgevaarlijke' buurten?
als je in de binnenlanden van de molukken bent moet je ook regelmatig duiken voor de 'rode waas'. sta je niets vermoedend in een café wordt er gewoon iemand met kapmessen kapotgeslagen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
op sint maarten heb je nog wel een slechte buurtik ken iemand die daar door een wilde groep inlanders werd achtervolgd met machettes
![]()
tijdens een stage![]()
Feitelijker dan dat kan toch haast nietquote:Op zondag 26 februari 2006 14:54 schreef DutchTrain het volgende:
En wat meer feitelijk informatie mag ook wel, anders dan reacties als 'je mot niet in de buurt van negers komen'
Staat inderdaad ook niet in het lijstje met gevaarlijkste steden. Als toerist wordt je er aangeraden om alleen binnen de beschermde zones te blijven. De Cape Flats zou je in ieder geval in je eentje moeten mijden of alleen met georganiseerde tours bezoeken. Dat laatste is overigens ook geen garantie tot veiligheid; ook busjes met toeristen kunnen er worden overvallen als ze buiten de gebaande paden komen.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:18 schreef King_of_Kool het volgende:
Hoe zit het met Kaapstad dan?
Dat laatste zegt me dan weer niet zoveel. Dat blijft toch één incident. In Piura zijn ook vier Nederlanders met extreem geweld overvallen, toch is dat geen onveilige plek. Het is afgelegen en er gebeurt nooit wat. Tot dat er één keer een groepje gajes wat mensen wil overvallen...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:28 schreef DutchTrain het volgende:
Zelf heb ik het reizen daar niet als probleem gezien, totdat je later op de radio hoort dat eenzelfde soort busje als waar wij mee gereisd hadden gewelddadig was overvallen in één van de townships die we ook net bezocht hadden.
Mij zegt dat ook niet zo veel, het is niet meer dan een ingecalculeerd risico aan de reis die je onderneemtquote:Op zondag 26 februari 2006 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat laatste zegt me dan weer niet zoveel. Dat blijft toch één incident. In Piura zijn ook vier Nederlanders met extreem geweld overvallen, toch is dat geen onveilige plek. Het is afgelegen en er gebeurt nooit wat. Tot dat er één keer een groepje gajes wat mensen wil overvallen...
De Britten vermelden zowat elk incidentje in reisadviezen. Bv: Opletten in Piura, daar zijn vorige week vier Nederlanders overvallen...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mij zegt dat ook niet zo veel, het is niet meer dan een ingecalculeerd risico aan de reis die je onderneemt
Parc Guell in Barcelona ligt in een buurt die je liever mijdt.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Onfrisse buurten mijden lukt je in elke stad. Meestal heb je ook heel weinig te zoeken in dat soort buurten.
Dat ligt er aan wat voor stage je daar gaat doen en in welke wijk / buurt / voorstad. Het openbaar vervoer zou ik daar niet zo snel nemen; de voorstadstreinen zeker niet, de minibusjes zijn overdag wel OK en met de lange-afstandstreinen is niets mis als je eerste klas rijdt.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef King_of_Kool het volgende:
Het gaat me niet echt om een reis, maar meer om een stage voor een half jaar in Kaapstad... Is het openbaar vervoer er verder wel veilig? En is Kaapstad zodanig groot dat het wel makkelijk is om die onfrisse buurten te mijden?
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Parc Guell in Barcelona ligt in een buurt die je liever mijdt.
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef k_man het volgende:
Parc Guell in Barcelona ligt in een buurt die je liever mijdt.
Ik kan me voorstellen dat het 's avonds niet de meest leuke buurt is, zeker niet als je al die graffitti ziet tegen toeristen en kapitalisme, maar ik heb er zelf nooit iets bijzonders meegemaakt, noch iets bijzonders gezien / van gehoord.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef k_man het volgende:
Misschien begin ik als Diego te klinken (), maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat je daar beter niet in de buurt kunt komen, omdat geregeld mensen overvallen worden.
ben er geweest.. viel mee in mijn opzicht..quote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef Meki het volgende:
Tanger Noord in Marokko
bij mij nietquote:Op zondag 26 februari 2006 19:06 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ben er geweest.. viel mee in mijn opzicht..
Auckland.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:04 schreef bupatH het volgende:
Hmmm albert park in ?
Dat gebeurt in Amsterdam of Rotterdam ook wel. Wat is er eigenlijk te doen in die wijk? In Rotterdam bijvoorbeeld kan ik me niet voorstellen dat 'n toerist wat te zoeken heeft in Spangen of Feijenoord.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef k_man het volgende:
Misschien begin ik als Diego te klinken (), maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat je daar beter niet in de buurt kunt komen, omdat geregeld mensen overvallen worden.
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 05:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Amsterdam of Rotterdam ook wel. Wat is er eigenlijk te doen in die wijk? In Rotterdam bijvoorbeeld kan ik me niet voorstellen dat 'n toerist wat te zoeken heeft in Spangen of Feijenoord.
mwa, Schaerbeek en Brussel-Noord vallen wel mee, misschien dat jequote:Op maandag 27 februari 2006 12:54 schreef sararaats het volgende:
de vreemdelingenwijken in Antwerpen en Brussel
eigen ervaring
Naar aanleiding van de undercover operatie van Hind Frahji is daar in Belgie ook de nodige discussie over.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:54 schreef sararaats het volgende:
de vreemdelingenwijken in Antwerpen en Brussel
eigen ervaring
Doorheen gelopen in 2000, toen een groot deel al afgebroken werd / verlaten was. Wel leuke mensen op straat met interessante verhalen hoe het vroeger was. Maar inderdaad niet aan te raden voor de doorsnee toerist. (die heeft er tenslotte ook niets te zoeken behalve het Yankees stadium)quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef k_man het volgende:
Oh ja, South Bronx bezocht in New York. Alleen vanuit een bus gezien, te gevaarlijk om uit te stappen
Ik was er een paar jaar eerder. Door sommige buurten kun (kon) je toen als blanke echt niet alleen over straat. We stonden daar bijv met de bus voor een kruispunt te wachten toen een grote neger demonstratief het pistool in z'n broekband begon te showen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:52 schreef DutchTrain het volgende:
Doorheen gelopen in 2000, toen een groot deel al afgebroken werd / verlaten was. Wel leuke mensen op straat met interessante verhalen hoe het vroeger was. Maar inderdaad niet aan te raden voor de doorsnee toerist. (die heeft er tenslotte ook niets te zoeken behalve het Yankees stadium)
Ben ik ook nog even geweest. Niet bijzonder onveilig gevoeld. (overdag)quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef k_man het volgende:
Oh ja, South Bronx bezocht in New York. Alleen vanuit een bus gezien, te gevaarlijk om uit te stappen
Ik ben in Rio de Janeiro overvallen. Ging even alleen naar de wc. Kwam iemand achter me aan en trok een mes. Helaas voor hem had ik alleen een muntje om de wc te betalen bij me. Toen ging hij maar weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef Little_Meanie het volgende:
Rio de Janeiro - Brazilië met name de buurt Copacabana en de vele favelas (arme wijken)
Daar kom je liever 's avonds niet in je eentje, vooral dan in de favelas
Dan heb je geluk gehad. Een groot deel van de overvallers daar lopen rond met een geweer, en dat je als rijke westerling geen geld bij hebt geloven ze meestal niet met alle gevolgen vandien.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef mynick het volgende:
[..]
Ik ben in Rio de Janeiro overvallen. Ging even alleen naar de wc. Kwam iemand achter me aan en trok een mes. Helaas voor hem had ik alleen een muntje om de wc te betalen bij me. Toen ging hij maar weg.
Was niet eens echt geschrokken eigenlijk. Kwam misschien ook omdat het er zo amateuristisch aan toe ging!![]()
Wie had je dat wijs gemaakt?NY is overdag overal even veilig als NL.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef k_man het volgende:
Otrobanda is overdag prima te doen hoor. Koraal Specht wil natuurlijk niemand heen 's nachts, wat moet je nou bij die gevangenis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Willemstad (Curaçao) zit ik nu en 's middags loop ik al met een kutgevoel door Otrabanda, 's nachts ga ik er sowieso niet heen.
Koraal Specht mijd ik liever ook 's nachts..
Zo zie ik het niet, ik vind het meer aan mensen laten weten waar het gevaarlijk is, of welke gebieden/wijken je het beste kan vermijdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 07:13 schreef k_man het volgende:
Raar topic eigenlijk. Lekker stoer doen.
Iemand noemt een gevaarlijke buurt, waarop de volgende zegt 'ach welnee joh, weet je wat pas écht gevaarlijk is?'. Waarop de volgende weer... etc.
En degene die in de gevaarlijkste buurt is geweest, kan het niet meer navertellen, en dus ook niet meer vertellen in dit topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 07:13 schreef k_man het volgende:
Raar topic eigenlijk. Lekker stoer doen.
Iemand noemt een gevaarlijke buurt, waarop de volgende zegt 'ach welnee joh, weet je wat pas écht gevaarlijk is?'. Waarop de volgende weer... etc.
Zo zie je het misschien niet, maar zo gaat het dus wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet, ik vind het meer aan mensen laten weten waar het gevaarlijk is, of welke gebieden/wijken je het beste kan vermijden
Vertel eens wat meer. Wat gebeurt daar dan?En wie zie je daar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Willemstad (Curaçao) zit ik nu en 's middags loop ik al met een kutgevoel door Otrabanda, 's nachts ga ik er sowieso niet heen.
wat gebeurt er allemaal voor geks in guatemala city dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef Vogue het volgende:
Ik voel me niet snel onveilig. In de centra van steden als Manila, Marrakech, Tegucigalpa, San José en Mexico City heb ik 's avonds laat alleen over straat gelopen zonder me maar één ogenblik ongemakkelijk te voelen. Ik ben wel eens overvallen, maar dat was in... jawel... Tilburg, in een normale woonwijk.
Er zijn echter 2 steden waar je me 's avonds niet op straat zal treffen.
Met stip op één: Guatemala City (daar loop ik ook overdag liever niet rond, wát een vreselijke stad)
En op nummer twee: Casablanca. Niet fijn als je alleen bent als blonde vrouw zijnde.
Berovingen zijn aan de orde van de dag, zelfs met daglicht. Tevens worden er geregeld rugzakken van bussen af gestolen. Let dus op als je spullen op het dak van de bus worden vervoerd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:25 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
wat gebeurt er allemaal voor geks in guatemala city dan?
Ik kan me er niet veel bij voorstellen....
In Guatemala City wordt geloof ik elke 10 minuten een moord gepleegd. Toen ik er was om een groep op te halen van het vliegveld, had ik wat tijd over. Ik moest nog lunchen dus ben een Italiaans restaurantje ingelopen. Daar stonden ze met een mitrailleur bij de deur om de zwervers buiten te houden. Soms glipte er nog wel eens eentje doorheen. Dan stond er een vrouwtje met niets anders dan een paar doeken aan haar lijf en vliegen op haar lichaam naast mij om een hapje te eten. Ik heb haar maar gelijk mijn hele bord gegeven, kon er slecht tegen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:25 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
wat gebeurt er allemaal voor geks in guatemala city dan?
Ik kan me er niet veel bij voorstellen....
Tot in de jaren tachtig ging het in die buurt ook over Nederlanders. Maar de boefjes hebben geleerd en weten dat ze daarmee het wel heel lastig maken voor hun zelf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:26 schreef Porto het volgende:
De Wallen in Amsterdam.. voor de NL'ers gaat het nergens over maar als toerist zeker snachts kan je het beter vermijden..
Dan geloof je wel veelquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:15 schreef Vogue het volgende:
[..]
In Guatemala City wordt geloof ik elke 10 minuten een moord gepleegd.
quote:A total of 465 children and youth under the age of 23 were murdered in Guatemala City in 2002, close to an average of 40 murders per month.
quote:She has also reported on the increasing number of murders of women in exceptionally brutal circumstances, often involving sexual violence. The number of such killings has risen dramatically in the past few years (police recorded 527 in 2004; 383 in 2003 and 163 in 2002). These records are thought to under-represent the true figure: well over half these deaths (those not caused by gunshot or knife wounds) are attributed to "other causes". This description masks the savage nature of killings in which the victims' bodies present evidence of rape, torture, dismemberment and mutilation in the moments leading to their deaths. Of 1,900 such killings prosecuted since 2001, only five have led to convictions.
Toch een heel verschil met 1 per 10 minuten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
Maar echt fijn is het er in ieder geval niet:
[..]
[..]
Ah joh valt reuze mee in Otrobanda!quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij die viaduct in Otrabanda wil je 's avonds/'s nachts niet alleen lopen als Nederlander hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:45 schreef TrySin het volgende:
[..]
Ah joh valt reuze mee in Otrobanda!
maar Koraal Specht daar kan je beter niet heen nee.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rennen voor een paar kipnuggets?
Was ik ook maar zo stoer...quote:Op woensdag 15 maart 2006 07:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben vandaag door een iets mindere frisse buurt gelopen. Bang was ik niet maar er zijn leukere wijken om doorheen te lopen
bwaaaa Schaarbeek nog niet echt, daar is het grootste deel wel veilig hoor (Schaarbeek ik zowat de grootste gemeente van de Brusselse agglo), er zijn nog wijken in BXL die erger zijn (Ossegem, Kuregem, delen van Molenbeek, buurt van het Birminghamplein)... daar zou ik zelfs overdag niet rondlopen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:40 schreef DarkShine het volgende:
Schaerbeek (Brussel).
Hoorde de dag nadat ik er geweest was wat voor een wijk dat is, en ik loop daar lekker rond het 's avonds...
In Schaarbeek wonen zelfs vrij veel Vlamingen uit de middenklasse, net zoals in Borgerhout in Antwerpen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:45 schreef gent het volgende:
[..]
bwaaaa Schaarbeek nog niet echt, daar is het grootste deel wel veilig hoor (Schaarbeek ik zowat de grootste gemeente van de Brusselse agglo), er zijn nog wijken in BXL die erger zijn (Ossegem, Kuregem, delen van Molenbeek, buurt van het Birminghamplein)... daar zou ik zelfs overdag niet rondlopen...
quote:Op maandag 27 februari 2006 05:22 schreef cultheld het volgende:
Berlijn
Peru, Ecuador en Chile zijn stuk voor stuk veilig; ook Bolivia is geen enkel probleem (tenzij je Petrobras heet ..).quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:33 schreef Foeske het volgende:
Hoe zit het in Peru en omliggende landen? Daar heb ik nog weinig over gehoord. Mijn vader vond het niet zo'n goed plan dat ik daarheen ging (met name toen ik Bolivia noemde), maar ik kom net terug uit Zuid-Afrika en dat lijkt volgens alle lijstjes ed. toch wat gevaarlijker... (mijn pinpas is er gejat, maar echt onveilig heb ik me er eigenlijk nooit gevoeld, ook al ben ik in downtown Jo'burg, Soweto en ongeveer alle wijken van Pretoria geweest)
quote:
lol... kneusquote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
denk je dat ze nooit audi's zien in milaan ofzo?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben in de achterbuurten van Milaan geweest met 2 vrienden en de Audi,maar daar gingen de deuren op slot hoor.
Snachts veel hoeren en veel vage mensen (maffia ?).
verkapte "ik heb een audi"-postquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben in de achterbuurten van Milaan geweest met 2 vrienden en de Audi,maar daar gingen de deuren op slot hoor.
bedoel je die gare oude Audi die in je fotoboek staat?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef junkiexp het volgende:
De Audi is niet gaar hoor,full options en weinig kilometers,zie je zelden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:48 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
bedoel je die gare oude Audi die in je fotoboek staat?![]()
Ja, daar schijn je beter niet met pech stil te komen staan. Dan schijn je als blanke je leven niet zeker zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:41 schreef staticdata het volgende:
delen van johannesburg. door heen gereden, werkloosheid is daar 33% dus daarom bevind iedereen zich op straat.
Je kan daar toch ook legaal een ingebouwde vlammenwerper in je auto hebben?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, daar schijn je beter niet met pech stil te komen staan. Dan schijn je als blanke je leven niet zeker zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |