denk je dat ze nooit audi's zien in milaan ofzo?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben in de achterbuurten van Milaan geweest met 2 vrienden en de Audi,maar daar gingen de deuren op slot hoor.
Snachts veel hoeren en veel vage mensen (maffia ?).
verkapte "ik heb een audi"-postquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben in de achterbuurten van Milaan geweest met 2 vrienden en de Audi,maar daar gingen de deuren op slot hoor.
bedoel je die gare oude Audi die in je fotoboek staat?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef junkiexp het volgende:
De Audi is niet gaar hoor,full options en weinig kilometers,zie je zelden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:48 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
bedoel je die gare oude Audi die in je fotoboek staat?![]()
Ja, daar schijn je beter niet met pech stil te komen staan. Dan schijn je als blanke je leven niet zeker zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:41 schreef staticdata het volgende:
delen van johannesburg. door heen gereden, werkloosheid is daar 33% dus daarom bevind iedereen zich op straat.
Je kan daar toch ook legaal een ingebouwde vlammenwerper in je auto hebben?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, daar schijn je beter niet met pech stil te komen staan. Dan schijn je als blanke je leven niet zeker zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |