Plons: 15quote:Ooit schreef Bupatih het volgende:STEMMEN
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] / [afbeelding]
Welke avatar?
» Jim Carrey
» Bumba de Clown
» Plons de gekke kikker
» Shaky Sukkel
» Kristin Davis
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Tssssssk spammertquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
Ja, sorry!
Maar ik MOET gewoon een nieuwe, goedgekeurde avatar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
's kijken wat we gaan doen met die logo's![]()
Niemeeeeeeeensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is in het belang van héél Fok!
Ik heb ook hongerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef DjDev het volgende:
[..]
btw
Ik ga naar de mac![]()
Voedsel halen
ik ga brood eten vanavondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef DjDev het volgende:
[..]
btw
Ik ga naar de mac![]()
Voedsel halen
eet zequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef DjDev het volgende:
[..]
btw
Ik ga naar de mac![]()
Voedsel halen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Eerste Jim Carrey
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:52 schreef RemcoW85 het volgende:
Idd, die JC moet het gewoon zijn.
Stem dan!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:54 schreef RemcoW85 het volgende:
Zal ik vanavond eens carnaval gaan vieren in De Hoeve mensen? Zeg het maar, anders maak ik ook zo`n puike poll.
Goede reden om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee, ik moet wel even buiten komen. Tijdens carnaval zijn er dronken dames, hier niet.
Ik ben al buiten geweest vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee, ik moet wel even buiten komen. Tijdens carnaval zijn er dronken dames, hier niet.
Uhu, dat filmpje nu van haarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Groenenwold gaat zodalijk schaatsen![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:58 schreef Duimstok het volgende:
#737 Wil je zeggen dat dit serieus al het 737ste deel is in een forum dat amper een paar maanden bestaat?
Hoiquote:
Simpel doch doeltreffend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Die is voor in het fotoboek.
Hoe wist je dan dat hij het was?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja
Ik zei toch dat ik er niks mee te maken had
Ik weet niet hoelang het precies bestaat maar dit is wel deel 737quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:58 schreef Duimstok het volgende:
#737 Wil je zeggen dat dit serieus al het 737ste deel is in een forum dat amper een paar maanden bestaat?
Dit kan zo maar de nieuwe Wallie worden:quote:
Best triest jaquote:
Ik gooi nog liever mijn account door de shredder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:00 schreef HuHu het volgende:
En anders deze natuurlijk:
[afbeelding]
Nog wel even op 60x60 maken
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:58 schreef Duimstok het volgende:
Inderdaad, als we met voetbal maar winnen van die Duitsersquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gooi nog liever mijn account door de shredder.
Goede instelling.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Inderdaad, als we met voetbal maar winnen van die DuitsersMooi ff naar oeding dan: Schade, Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei
Dat bedoel ikquote:
Hij heeft het wel een paar keer geroepen in de SC. Hij heeft de URL ook op de IRC gegooit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe wist je dan dat hij het was?
Oh, oké.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hij heeft het wel een paar keer geroepen in de SC. Hij heeft de URL ook op de IRC gegooit.
Als we een wedstrijd tegen duitsland moeten spelen ga ik met een oranje t-shirt en nederlandse vlag op mijn rug een rondje door Bocholt fietsenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Inderdaad, als we met voetbal maar winnen van die DuitsersMooi ff naar oeding dan: Schade, Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei
hier hetzelfdequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:04 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nog steeds ja, en het gaat steeds beter![]()
![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:04 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nog steeds ja, en het gaat steeds beter![]()
![]()
Nee, alleen de boodschappen gedaan zodat er vanavond gedronken kan worden met een belegd bodempjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
hier hetzelfde![]()
nog wat leuks gedaan?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als we een wedstrijd tegen duitsland moeten spelen ga ik met een oranje t-shirt en nederlandse vlag op mijn rug een rondje door Bocholt fietsenMet het EK2004 ook gedaan maar dan zonder de vlag
Ze begonnen opeens de schreeuwen en te schelden enzo
Als ik nu weer kijk niet neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat haalt Groenenwold niet volgens mij![]()
Carmiie![]()
wat lief!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
Aah, wat heb ik toch een lieve moeder. Vraag haar om een blad voor me mee te nemen komt ze net thuis zegt ze: Omdat je kies getrokken is mag je hem zo houden
Hoeveel jaar geleden is je kies getrokkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
Aah, wat heb ik toch een lieve moeder. Vraag haar om een blad voor me mee te nemen komt ze net thuis zegt ze: Omdat je kies getrokken is mag je hem zo houden
Waar woon je dan? Ik Twentequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik zit hier nog geen 2 km van de grens af
gaan we wel samen oke?
Is goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik zit hier nog geen 2 km van de grens af
gaan we wel samen oke?
nja, mn verstandskiesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoeveel jaar geleden is je kies getrokken
Lijkt me niet lekker trouwens, een kies trekken. Ik heb een keer een 2 hoektanden (nog m'n melktanden) laten trekken, dat vond ik al erg genoeg.
Buurtschap van Winterswijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik Twente
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat lief!
moeders kunnen echt lief zijn![]()
Zit jij op Saxion?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik Twente
Girlzquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
Wat voor blad ?
Gezelligquote:
Playboy natuulk!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
Wat voor blad ?
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nja, mn verstandskiesEn dat was gister
Ik heb 2 hoektanden, 2 kiezen, 2 verstandskiezen getrokken en ook nog een hoektand bloot moeten leggen
quote:
Mijne stonden niet, die lagenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig staan al mijn verstandskiezen mooi recht. Die kunnen lekker blijven staan.
Daaromquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]Even die duitsers een beetje opstoken enzo
![]()
Student zijn is ideaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Na MBO wel HBO is de planning. Dus ik ben nog wel even student![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
Laat je je creaties weer hier zien?
Valt wel mee vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]. Alleen je geld inkomsten zijn over het algemeen een beetje bagger.
Horen die lijnen voorop de auto zo te 'bobbelen' ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn über hippe Golf. RSA-434 is trouwens van mijn scouting.
Neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Horen die lijnen voorop de auto zo te 'bobbelen' ?
Vet dingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn über hippe Golf. RSA-434 is trouwens van mijn scouting.
Bijbaantjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
. Alleen je geld inkomsten zijn over het algemeen een beetje bagger.
natte vinger ^^quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Horen die lijnen voorop de auto zo te 'bobbelen' ?
Bedankt!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vet ding
Yes, Neet Kepot Te Kriege, @ vrijthof
Clone-stampenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nog even beter Clone-Stampen dan hè.
uiteraardquote:
Je gebruikt PhotoShop, je bewerkt beelden, maar je kent de Clone-Stamp niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Clone-stampen![]()
Functie ken ik niet eens
CEM = Cultuur Economie en Maatschappijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef HuHu het volgende:
Marly, welk profiel doe jij?
uhuquote:
weetje welke tool ook hendig is..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je gebruikt PhotoShop, je bewerkt beelden, maar je kent de Clone-Stamp niet.
Dat is de moeder der tooltjes!
Hip!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:20 schreef HuHu het volgende:
Dit is Clone-Stamp made:
Voor.
[afbeelding]
Na.
[afbeelding]
Ik zag dat je vwo doet en ik hoop nog altijd dat er toch ergens een meisje is dat N&T doet op het vwo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
CEM = Cultuur Economie en MaatschappijHoezo?
Ja ach, boeiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je gebruikt PhotoShop, je bewerkt beelden, maar je kent de Clone-Stamp niet.
Dat is de moeder der tooltjes!
Handigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:20 schreef HuHu het volgende:
Dit is Clone-Stamp made:
Voor.
[afbeelding]
Na.
[afbeelding]
Vriendinnen van mij doen wel NGT maar gaan dan NG doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik zag dat je vwo doet en ik hoop nog altijd dat er toch ergens een meisje is dat N&T doet op het vwo.
Maar ze zijn er gewoon niet
Die is ook gaaf ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:20 schreef spenky het volgende:
[..]
weetje welke tool ook hendig is..
de healing tool
Ik ben alleen niet helemaal tevreden over z'n neus, maar dat zag ik later pas.quote:
Klopt... die heb je veel ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vriendinnen van mij doen wel NGT maar gaan dan NG doen
Nu zie ik het ook, het ziet er een beetje vreemd uit jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet helemaal tevreden over z'n neus, maar dat zag ik later pas.
Waarschijnlijk valt het niemand op, maar ik zag 't zelf wel.
M'n docent vond 't toch een 10 waard.
Op de havo was er bij ons 1 meisje die N&T deedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... die heb je veel ja.
Maar echt N&T moet 't blijkbaar zonder meisjes stellen.
Vorig schooljaar zaten er bij ons 2 jongens op NT en voor de rest niemandquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... die heb je veel ja.
Maar echt N&T moet 't blijkbaar zonder meisjes stellen.
Links klopt het, maar rechts zie je in het lichte stukje een herhaling van een iets donkerder bruin streepje. Dat klopt niet, daar heb ik iets te enthousiast ge-clonestamp-ed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook, het ziet er een beetje vreemd uit ja
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vorig schooljaar zaten er bij ons 2 jongens op NT en voor de rest niemand![]()
Zal je net zien, is het 't meest lelijke meisje van de hele schoolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op de havo was er bij ons 1 meisje die N&T deed![]()
mja, wat wil je. Er zijn iets van 40 VWO leerlingen, laten we zeggen 15 CEM en 25 NGT, de meeste gaan toch NG doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Links klopt het, maar rechts zie je in het lichte stukje een herhaling van een iets donkerder bruin streepje. Dat klopt niet, daar heb ik iets te enthousiast ge-clonestamp-ed.
[..]
Bij ons waren het 15 jongens.
Twee is wel heel erg weinig.
Niet echt de mooiste neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zal je net zien, is het 't meest lelijke meisje van de hele school
Dat is sowieso niet zo veel lijkt mij, maar 40 vwo leerlingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mja, wat wil je. Er zijn iets van 40 VWO leerlingen, laten we zeggen 15 CEM en 25 NGT, de meeste gaan toch NG doen
Op de universiteit heeft mijn studie (informatica) geen eigen gebouw. We 'lenen' dus overal collegezalen verspreid over de hele universiteit.quote:
Hier niet, tenminste op dit mometn ook niet. Maar de school is ook niet zo groot hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet zo veel lijkt mij, maar 40 vwo leerlingen.
Mijn leerjaar had er 60 - 70 ofzo.
Okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hier niet, tenminste op dit mometn ook niet. Maar de school is ook niet zo groot he1500 over 3 locaties gok ik
herkenbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Op de universiteit heeft mijn studie (informatica) geen eigen gebouw. We 'lenen' dus overal collegezalen verspreid over de hele universiteit.
Zaten we ook een keer bij psychologie ofzo, komt er opeens een heel mooi meisje de zaal inlopen. Je kon de teleurstelling bijna horen toen bleek dat ze verkeerd zat en geen informatica-studente was.
Eet zequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:36 schreef HuHu het volgende:
Maar het is etenstijd.
Toedeloe
[afbeelding] -> [afbeelding]
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
Oke
Wij hadden 1500 leerlingen op de 1 lokatie (mavo / havo / vwo). Terwijl het gebouw oorspronkelijk voor 1000 leerlingen was gemaakt.
Het was dan ook super-vol, je kon niet normaal door de gangen lopen. De pauzes waren in etappes, omdat de aula het niet aan kon. Nu hebben ze dan ook de school uitgebreid.
Leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef Messenga het volgende:
Wij gaan zo uit eten.
Net terug van dagje winkelen.
Meen je dat nou serieus dat je een dag winkelen leuk vindt? Vind dr namelijk geen kut aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leuk
Wat heb je gehaald dan?
Eet ze Maikuuuuuuuuuuuul![]()
nieuwe kleren, schoenen, riem, beltegoedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leuk
Wat heb je gehaald dan?
Eet ze Maikuuuuuuuuuuuul![]()
Beltegoedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
nieuwe kleren, schoenen, riem, beltegoed.
Nee, dat winkelen is niks aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus dat je een dag winkelen leuk vindt? Vind dr namelijk geen kut aan
okquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
nieuwe kleren, schoenen, riem, beltegoed.
Aha, nee okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, dat winkelen is niks aanMaar dat uit eten wel
Alleen het is soms gewoon nodigquote:
wij vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen het is soms gewoon nodigGisteren ben ik naar Arhnem geweest om kleren te halen
Oke is goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:54 schreef Messenga het volgende:
Anyway, ik ben ff de OP in de wiki wijzigen, jullie krijgen zo te zien wat de nieuwe op is.
Ik ga echt heel weinig, en dan alleen nog ff gewoon hier in dorpquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen het is soms gewoon nodigGisteren ben ik naar Arhnem geweest om kleren te halen
Ik wacht in spanning afquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke is goedWordt het een grote verrassing?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef Renesite het volgende:
1 april ga ik eens echt weer inkopen doen
Kinderbijslag![]()
mijne nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af
Zelfs op mijn logo is nog 3 keer gestemd
Ik donderdag alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, weer wat beltegoed erbij gegooid.
De mensen hier houden gewoon niet van Grolschquote:
Inderdaad, maar ik had ook niet op jou gestemdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De mensen hier houden gewoon niet van Grolsch
Ik haal maandag maar weer eens 20 euroquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, weer wat beltegoed erbij gegooid.
Ik haal altijd 10quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik haal maandag maar weer eens 20 euro
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik had ook niet op jou gestemdop die van Blaxje
Ahaquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorIk heb op die van Twisted gestemd
Das best triest jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik vind het zo stom om op jezelf te stemmen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
[afbeelding]
Hoi Pub-ers! Welkom bij de SC van Puber & Tienertalk!
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
Vervolg op: [Link vorige topique]
Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
Have Fun!
Hier kun je de OP vinden.
[afbeelding]
Wordt em.
[afbeelding]
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
Have Fun!
[afbeelding]
Wordt em.
[afbeelding]
Have Fun!
[afbeelding]
Wordt em.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Kunnen die heineken flesjes echt geen Grolsch flesjes worden?![]()
Daarom heb ik ook geen stemmenquote:
Heb ik wel gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik vind het zo stom om op jezelf te stemmen
En je hebt waarschijnlijk hele rits mensen gestrikt en zeggen dat ze op jou moesten stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan. Maare 1 keer maar hoor.
Stemt voor!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Kunnen die heineken flesjes echt geen Grolsch flesjes worden?![]()
boejundquote:
ook, ik heb pannekoeken opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:06 schreef -Marlii- het volgende:
Altijd, met jou?
Pannenkoekenquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Hujj tis eindelijk avond, tijd om voorbereidingen te treffen....
Oeh, zijn al getroffen, kan dus weer verder met SC.
wat voor voorbereidingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Hujj tis eindelijk avond, tijd om voorbereidingen te treffen....
Oeh, zijn al getroffen, kan dus weer verder met SC.
Ik zal het even uitleggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En je hebt waarschijnlijk hele rits mensen gestrikt en zeggen dat ze op jou moesten stemmen
Aha, ach ik geloof je wel hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen.
Ik heb tegen sommige mensen gezegt, dat ze daar op mij konden stemmen. Onderandere ook in de DVD slowchat, ik heb overigens gewoon de URL van het topic gegeven dus ze konden ook op wat anders stemmen. Democratisch dus.
Tot zo ver zat ik aan de 30 stemmen, toen heeft iemand anders zonder dat mij er mee bemoeit heb de URL in de IRC gegooit enzo, dus vandaar die overige 700 stemmen.
Ik wil het wel doen hoor...maar...Ik wil er wel iets voor terug..Heb je wat geile pics van een Fok!ster ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Kan hier misschien iemand zo'n randomavatarchangephpscriptdingetje maken voor mij én hosten?![]()
Ik wil het voor je hosten, heb alleen geen scriptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Kan hier misschien iemand zo'n randomavatarchangephpscriptdingetje maken voor mij én hosten?![]()
grappigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb tegen sommige mensen gezegt, dat ze daar op mij konden stemmen. Onderandere ook in de DVD slowchat, ik heb overigens gewoon de URL van het topic gegeven dus ze konden ook op wat anders stemmen. Democratisch dus.
Tot zo ver zat ik aan de 30 stemmen, toen heeft iemand anders zonder dat mij er mee bemoeit heb de URL in de IRC gegooit enzo, dus vandaar die overige 700 stemmen.
Whehe!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen hoor...maar...Ik wil er wel iets voor terug..Heb je wat geile pics van een Fok!ker ofzo
Hmm, da's al iets.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik wil het voor je hosten, heb alleen geen script.
Gewooon ff op Torrentspy en IRC "OMG FUCKING FREE TEEN PR0N" neertyfenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wat zijn de pics?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Nee, man!
Ik heb wel een paar flippo's die we kunnen ruilen?
Kunnen .gifjes ook?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wat zijn de pics?
Ik host wel etc.
Script is zo geregeld
Jepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kunnen .gifjes ook??
Dus .gif + .jpg's
quote:
die kikker is liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!!!
Dit zijn de pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n random-scriptje dus, hè?
Ik heb nét geëdit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef DjDev het volgende:
Deze link instellen als avatar
http://devrim.phserver.net/Bupatih/icon.php
Veel plezier ermee
Zit erbij..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb nét geëdit.![]()
Nog één avatar erbij?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je avatar straks ff uitvalt ofzo...Ik ga ff wat klooien met dat ding
Andere ava's enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat ga je eraan 'klooien' dan?
Ff kijken of het lukt om de plaatjes ergens anders te hosten en de script op de server waar die nu staat laten.. (Ik heb server met onbeperkt traffic maar geen PHPquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat ga je eraan 'klooien' dan?
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Dat zou DjDev toch nooit doen?
Goedenavond..quote:
Ik las naziquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, even de nasi naar binnen werken.
Die met dat hoedje is toch wel de lievste, bupaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Dat zou DjDev toch nooit doen?
Oh, dus dat die plaatjes op die onbeperkte traffic-server staan en het script op je 'PHP-server'?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ff kijken of het lukt om de plaatjes ergens anders te hosten en de script op de server waar die nu staat laten.. (Ik heb server met onbeperkt traffic maar geen PHP)
Ja, hé! Niet bij mij doen, hè.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietAlhoewel ik een keertje bij iemand Tubgirl heb ingesteld
![]()
![]()
Ik zou een komma plaatsen in je zin.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die met dat hoedje is toch wel de lievste bupa
| 1 2 3 4 5 | $url = ; //link naar het plaatje. header("Location: $url"); ?> |
@Home?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ff kijken of het lukt om de plaatjes ergens anders te hosten en de script op de server waar die nu staat laten.. (Ik heb server met onbeperkt traffic maar geen PHP)
Nou... doe het dan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou een komma plaatsen in je zin.
Ow?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, even de nazi naar binnen werken.
ik hou het niet bijquote:
Wat heb je 't toch zwaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
ik heb last van mijn maag
En ik moet straks nog zuipen
Zo haal je mij nooit in met je post countquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik hou het niet bij![]()
ik moet tussendoor ook nog allemaal dingen msnen en andere sites bekijken enzo
ik ga dat dus maar doen![]()
Momenteel nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus dat die plaatjes op die onbeperkte traffic-server staan en het script op je 'PHP-server'?
Slim.Maar werkt dat?
[..]
quote:Ja, hé! Niet bij mij doen, hè.
Ik naai je zo een permban aan de broek!![]()
echt welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zo haal je mij nooit in met je post count![]()
Ah, jij gaat ook carnavallen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
Als je braaf bent, doe ik dat deze mede-MK&A-fan niet aan.quote:
Komt wel goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
PI in combinatie met toffe posts moet toch duidelijk genoeg zijn dat ík het ben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:42 schreef HuHu het volgende:
Je maakt 't nu wel moelijk bupa, met zo'n steeds wisselend user-icon.
Elke keer weer moeten kijken of je het nu wel of niet bent
Ik had 30GB p/m, dat is vanaf volgende maand 1516GB p/m.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
Als iemand dan gewoon nog webspace evt. nodig heeft, ikke hebt nog wel 3 gig p/m over![]()
Okquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je braaf bent, doe ik dat deze mede-MK&A-fan niet aan.
Ik betaal ook niet zoveel ( http://www.webreus.nl )quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik had 30GB p/m, dat is vanaf volgende maand 15GB p/m.
Klopt... maar ik wil je posts negeren. Maar nu kom ik er dus steeds achter dat jij het bent nadat ik de post heb gelezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PI in combinatie met toffe posts moet toch duidelijk genoeg zijn dat ík het ben.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PI in combinatie met toffe posts moet toch duidelijk genoeg zijn dat ík het ben.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Klopt... maar ik wil je posts negeren. Maar nu kom ik er dus steeds achter dat jij het bent nadat ik de post heb gelezen.
En dat wil ik niet.
quote:
Dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Stroom viel uit en moest plots eten daarna.
Dus
Ik heb 4x 100 GB per maand.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik had 30GB p/m, dat is vanaf volgende maand 15GB p/m.
Dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Stroom viel uit en moest plots eten daarna.
Dus
Ik PCextreme.nlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik betaal ook niet zoveel ( http://www.webreus.nl )![]()
Oke.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb 4x 100 GB per maand.
En dan nog 1 keer 10 GB ofzo.
En ook nog eens een onbeperkte. Maar daar heb ik weinig webspace.
Ja, die van bupoetah is da bestahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef HuHu het volgende:
Dit is de enige/enig/enigste mooie:
[afbeelding]
En deze is natuurlijk nostalgie:
[afbeelding]
Allemaal behalve Bupatih want die bestaat nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, die van bupoetah is da bestah
Bestond hij maar niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Allemaal behalve Bupatih want die bestaat niet
Toen was ik nog een klein, jong boefje terwijl ik rondstruinde over het forum op zoek naar leuke topics!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef HuHu het volgende:
En deze is natuurlijk nostalgie:
[afbeelding]
Tut tut!quote:
Ok.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Lapo!
Oe, vrouwelijk in uniform?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Gestapo!
Brom...snor?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Machtsmisbruik, wat ik je brom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |