Oh, oké.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hij heeft het wel een paar keer geroepen in de SC. Hij heeft de URL ook op de IRC gegooit.
Als we een wedstrijd tegen duitsland moeten spelen ga ik met een oranje t-shirt en nederlandse vlag op mijn rug een rondje door Bocholt fietsenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Inderdaad, als we met voetbal maar winnen van die DuitsersMooi ff naar oeding dan: Schade, Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei
hier hetzelfdequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:04 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nog steeds ja, en het gaat steeds beter![]()
![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:04 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nog steeds ja, en het gaat steeds beter![]()
![]()
Nee, alleen de boodschappen gedaan zodat er vanavond gedronken kan worden met een belegd bodempjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
hier hetzelfde![]()
nog wat leuks gedaan?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als we een wedstrijd tegen duitsland moeten spelen ga ik met een oranje t-shirt en nederlandse vlag op mijn rug een rondje door Bocholt fietsenMet het EK2004 ook gedaan maar dan zonder de vlag
Ze begonnen opeens de schreeuwen en te schelden enzo
Als ik nu weer kijk niet neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat haalt Groenenwold niet volgens mij![]()
Carmiie![]()
wat lief!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
Aah, wat heb ik toch een lieve moeder. Vraag haar om een blad voor me mee te nemen komt ze net thuis zegt ze: Omdat je kies getrokken is mag je hem zo houden
Hoeveel jaar geleden is je kies getrokkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
Aah, wat heb ik toch een lieve moeder. Vraag haar om een blad voor me mee te nemen komt ze net thuis zegt ze: Omdat je kies getrokken is mag je hem zo houden
Waar woon je dan? Ik Twentequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik zit hier nog geen 2 km van de grens af
gaan we wel samen oke?
Is goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik zit hier nog geen 2 km van de grens af
gaan we wel samen oke?
nja, mn verstandskiesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoeveel jaar geleden is je kies getrokken
Lijkt me niet lekker trouwens, een kies trekken. Ik heb een keer een 2 hoektanden (nog m'n melktanden) laten trekken, dat vond ik al erg genoeg.
Buurtschap van Winterswijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik Twente
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat lief!
moeders kunnen echt lief zijn![]()
Zit jij op Saxion?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik Twente
Girlzquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
Wat voor blad ?
Gezelligquote:
Playboy natuulk!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
Wat voor blad ?
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nja, mn verstandskiesEn dat was gister
Ik heb 2 hoektanden, 2 kiezen, 2 verstandskiezen getrokken en ook nog een hoektand bloot moeten leggen
quote:
Mijne stonden niet, die lagenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig staan al mijn verstandskiezen mooi recht. Die kunnen lekker blijven staan.
Daaromquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]Even die duitsers een beetje opstoken enzo
![]()
Student zijn is ideaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Na MBO wel HBO is de planning. Dus ik ben nog wel even student![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
Laat je je creaties weer hier zien?
Valt wel mee vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]. Alleen je geld inkomsten zijn over het algemeen een beetje bagger.
Horen die lijnen voorop de auto zo te 'bobbelen' ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn über hippe Golf. RSA-434 is trouwens van mijn scouting.
Neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Horen die lijnen voorop de auto zo te 'bobbelen' ?
Vet dingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn über hippe Golf. RSA-434 is trouwens van mijn scouting.
Bijbaantjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
. Alleen je geld inkomsten zijn over het algemeen een beetje bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |