Ik zal het even uitleggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En je hebt waarschijnlijk hele rits mensen gestrikt en zeggen dat ze op jou moesten stemmen
Aha, ach ik geloof je wel hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen.
Ik heb tegen sommige mensen gezegt, dat ze daar op mij konden stemmen. Onderandere ook in de DVD slowchat, ik heb overigens gewoon de URL van het topic gegeven dus ze konden ook op wat anders stemmen. Democratisch dus.
Tot zo ver zat ik aan de 30 stemmen, toen heeft iemand anders zonder dat mij er mee bemoeit heb de URL in de IRC gegooit enzo, dus vandaar die overige 700 stemmen.
Ik wil het wel doen hoor...maar...Ik wil er wel iets voor terug..Heb je wat geile pics van een Fok!ster ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Kan hier misschien iemand zo'n randomavatarchangephpscriptdingetje maken voor mij én hosten?![]()
Ik wil het voor je hosten, heb alleen geen scriptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Kan hier misschien iemand zo'n randomavatarchangephpscriptdingetje maken voor mij én hosten?![]()
grappigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb tegen sommige mensen gezegt, dat ze daar op mij konden stemmen. Onderandere ook in de DVD slowchat, ik heb overigens gewoon de URL van het topic gegeven dus ze konden ook op wat anders stemmen. Democratisch dus.
Tot zo ver zat ik aan de 30 stemmen, toen heeft iemand anders zonder dat mij er mee bemoeit heb de URL in de IRC gegooit enzo, dus vandaar die overige 700 stemmen.
Whehe!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen hoor...maar...Ik wil er wel iets voor terug..Heb je wat geile pics van een Fok!ker ofzo
Hmm, da's al iets.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik wil het voor je hosten, heb alleen geen script.
Gewooon ff op Torrentspy en IRC "OMG FUCKING FREE TEEN PR0N" neertyfenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wat zijn de pics?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Nee, man!
Ik heb wel een paar flippo's die we kunnen ruilen?
Kunnen .gifjes ook?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wat zijn de pics?
Ik host wel etc.
Script is zo geregeld
Jepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kunnen .gifjes ook??
Dus .gif + .jpg's
quote:
die kikker is liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!!!
Dit zijn de pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n random-scriptje dus, hè?
Ik heb nét geëdit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef DjDev het volgende:
Deze link instellen als avatar
http://devrim.phserver.net/Bupatih/icon.php
Veel plezier ermee
Zit erbij..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb nét geëdit.![]()
Nog één avatar erbij?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je avatar straks ff uitvalt ofzo...Ik ga ff wat klooien met dat ding
Andere ava's enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat ga je eraan 'klooien' dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |