Leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef Messenga het volgende:
Wij gaan zo uit eten.
Net terug van dagje winkelen.
Meen je dat nou serieus dat je een dag winkelen leuk vindt? Vind dr namelijk geen kut aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leuk
Wat heb je gehaald dan?
Eet ze Maikuuuuuuuuuuuul![]()
nieuwe kleren, schoenen, riem, beltegoedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leuk
Wat heb je gehaald dan?
Eet ze Maikuuuuuuuuuuuul![]()
Beltegoedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
nieuwe kleren, schoenen, riem, beltegoed.
Nee, dat winkelen is niks aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus dat je een dag winkelen leuk vindt? Vind dr namelijk geen kut aan
okquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
nieuwe kleren, schoenen, riem, beltegoed.
Aha, nee okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, dat winkelen is niks aanMaar dat uit eten wel
Alleen het is soms gewoon nodigquote:
wij vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen het is soms gewoon nodigGisteren ben ik naar Arhnem geweest om kleren te halen
Oke is goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:54 schreef Messenga het volgende:
Anyway, ik ben ff de OP in de wiki wijzigen, jullie krijgen zo te zien wat de nieuwe op is.
Ik ga echt heel weinig, en dan alleen nog ff gewoon hier in dorpquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen het is soms gewoon nodigGisteren ben ik naar Arhnem geweest om kleren te halen
Ik wacht in spanning afquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke is goedWordt het een grote verrassing?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:55 schreef Renesite het volgende:
1 april ga ik eens echt weer inkopen doen
Kinderbijslag![]()
mijne nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af
Zelfs op mijn logo is nog 3 keer gestemd
Ik donderdag alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, weer wat beltegoed erbij gegooid.
De mensen hier houden gewoon niet van Grolschquote:
Inderdaad, maar ik had ook niet op jou gestemdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De mensen hier houden gewoon niet van Grolsch
Ik haal maandag maar weer eens 20 euroquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, weer wat beltegoed erbij gegooid.
Ik haal altijd 10quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik haal maandag maar weer eens 20 euro
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik had ook niet op jou gestemdop die van Blaxje
Ahaquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorIk heb op die van Twisted gestemd
Das best triest jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik vind het zo stom om op jezelf te stemmen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
[afbeelding]
Hoi Pub-ers! Welkom bij de SC van Puber & Tienertalk!
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
Vervolg op: [Link vorige topique]
Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
Have Fun!
Hier kun je de OP vinden.
[afbeelding]
Wordt em.
[afbeelding]
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
Have Fun!
[afbeelding]
Wordt em.
[afbeelding]
Have Fun!
[afbeelding]
Wordt em.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Kunnen die heineken flesjes echt geen Grolsch flesjes worden?![]()
Daarom heb ik ook geen stemmenquote:
Heb ik wel gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik vind het zo stom om op jezelf te stemmen
En je hebt waarschijnlijk hele rits mensen gestrikt en zeggen dat ze op jou moesten stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan. Maare 1 keer maar hoor.
Stemt voor!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Kunnen die heineken flesjes echt geen Grolsch flesjes worden?![]()
boejundquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |