natte vinger ^^quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Horen die lijnen voorop de auto zo te 'bobbelen' ?
Bedankt!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vet ding
Yes, Neet Kepot Te Kriege, @ vrijthof
Clone-stampenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nog even beter Clone-Stampen dan hè.
uiteraardquote:
Je gebruikt PhotoShop, je bewerkt beelden, maar je kent de Clone-Stamp niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Clone-stampen![]()
Functie ken ik niet eens
CEM = Cultuur Economie en Maatschappijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef HuHu het volgende:
Marly, welk profiel doe jij?
uhuquote:
weetje welke tool ook hendig is..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je gebruikt PhotoShop, je bewerkt beelden, maar je kent de Clone-Stamp niet.
Dat is de moeder der tooltjes!
Hip!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:20 schreef HuHu het volgende:
Dit is Clone-Stamp made:
Voor.
[afbeelding]
Na.
[afbeelding]
Ik zag dat je vwo doet en ik hoop nog altijd dat er toch ergens een meisje is dat N&T doet op het vwo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
CEM = Cultuur Economie en MaatschappijHoezo?
Ja ach, boeiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je gebruikt PhotoShop, je bewerkt beelden, maar je kent de Clone-Stamp niet.
Dat is de moeder der tooltjes!
Handigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:20 schreef HuHu het volgende:
Dit is Clone-Stamp made:
Voor.
[afbeelding]
Na.
[afbeelding]
Vriendinnen van mij doen wel NGT maar gaan dan NG doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik zag dat je vwo doet en ik hoop nog altijd dat er toch ergens een meisje is dat N&T doet op het vwo.
Maar ze zijn er gewoon niet
Die is ook gaaf ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:20 schreef spenky het volgende:
[..]
weetje welke tool ook hendig is..
de healing tool
Ik ben alleen niet helemaal tevreden over z'n neus, maar dat zag ik later pas.quote:
Klopt... die heb je veel ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vriendinnen van mij doen wel NGT maar gaan dan NG doen
Nu zie ik het ook, het ziet er een beetje vreemd uit jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet helemaal tevreden over z'n neus, maar dat zag ik later pas.
Waarschijnlijk valt het niemand op, maar ik zag 't zelf wel.
M'n docent vond 't toch een 10 waard.
Op de havo was er bij ons 1 meisje die N&T deedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... die heb je veel ja.
Maar echt N&T moet 't blijkbaar zonder meisjes stellen.
Vorig schooljaar zaten er bij ons 2 jongens op NT en voor de rest niemandquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... die heb je veel ja.
Maar echt N&T moet 't blijkbaar zonder meisjes stellen.
Links klopt het, maar rechts zie je in het lichte stukje een herhaling van een iets donkerder bruin streepje. Dat klopt niet, daar heb ik iets te enthousiast ge-clonestamp-ed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook, het ziet er een beetje vreemd uit ja
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vorig schooljaar zaten er bij ons 2 jongens op NT en voor de rest niemand![]()
Zal je net zien, is het 't meest lelijke meisje van de hele schoolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op de havo was er bij ons 1 meisje die N&T deed![]()
mja, wat wil je. Er zijn iets van 40 VWO leerlingen, laten we zeggen 15 CEM en 25 NGT, de meeste gaan toch NG doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Links klopt het, maar rechts zie je in het lichte stukje een herhaling van een iets donkerder bruin streepje. Dat klopt niet, daar heb ik iets te enthousiast ge-clonestamp-ed.
[..]
Bij ons waren het 15 jongens.
Twee is wel heel erg weinig.
Niet echt de mooiste neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zal je net zien, is het 't meest lelijke meisje van de hele school
Dat is sowieso niet zo veel lijkt mij, maar 40 vwo leerlingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mja, wat wil je. Er zijn iets van 40 VWO leerlingen, laten we zeggen 15 CEM en 25 NGT, de meeste gaan toch NG doen
Op de universiteit heeft mijn studie (informatica) geen eigen gebouw. We 'lenen' dus overal collegezalen verspreid over de hele universiteit.quote:
Hier niet, tenminste op dit mometn ook niet. Maar de school is ook niet zo groot hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet zo veel lijkt mij, maar 40 vwo leerlingen.
Mijn leerjaar had er 60 - 70 ofzo.
Okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hier niet, tenminste op dit mometn ook niet. Maar de school is ook niet zo groot he1500 over 3 locaties gok ik
herkenbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Op de universiteit heeft mijn studie (informatica) geen eigen gebouw. We 'lenen' dus overal collegezalen verspreid over de hele universiteit.
Zaten we ook een keer bij psychologie ofzo, komt er opeens een heel mooi meisje de zaal inlopen. Je kon de teleurstelling bijna horen toen bleek dat ze verkeerd zat en geen informatica-studente was.
Eet zequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:36 schreef HuHu het volgende:
Maar het is etenstijd.
Toedeloe
[afbeelding] -> [afbeelding]
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
Oke
Wij hadden 1500 leerlingen op de 1 lokatie (mavo / havo / vwo). Terwijl het gebouw oorspronkelijk voor 1000 leerlingen was gemaakt.
Het was dan ook super-vol, je kon niet normaal door de gangen lopen. De pauzes waren in etappes, omdat de aula het niet aan kon. Nu hebben ze dan ook de school uitgebreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |