Die met dat hoedje is toch wel de lievste, bupaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Dat zou DjDev toch nooit doen?
Oh, dus dat die plaatjes op die onbeperkte traffic-server staan en het script op je 'PHP-server'?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ff kijken of het lukt om de plaatjes ergens anders te hosten en de script op de server waar die nu staat laten.. (Ik heb server met onbeperkt traffic maar geen PHP)
Ja, hé! Niet bij mij doen, hè.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietAlhoewel ik een keertje bij iemand Tubgirl heb ingesteld
![]()
![]()
Ik zou een komma plaatsen in je zin.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die met dat hoedje is toch wel de lievste bupa
| 1 2 3 4 5 | $url = ; //link naar het plaatje. header("Location: $url"); ?> |
@Home?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ff kijken of het lukt om de plaatjes ergens anders te hosten en de script op de server waar die nu staat laten.. (Ik heb server met onbeperkt traffic maar geen PHP)
Nou... doe het dan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou een komma plaatsen in je zin.
Ow?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, even de nazi naar binnen werken.
ik hou het niet bijquote:
Wat heb je 't toch zwaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
ik heb last van mijn maag
En ik moet straks nog zuipen
Zo haal je mij nooit in met je post countquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik hou het niet bij![]()
ik moet tussendoor ook nog allemaal dingen msnen en andere sites bekijken enzo
ik ga dat dus maar doen![]()
Momenteel nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus dat die plaatjes op die onbeperkte traffic-server staan en het script op je 'PHP-server'?
Slim.Maar werkt dat?
[..]
quote:Ja, hé! Niet bij mij doen, hè.
Ik naai je zo een permban aan de broek!![]()
echt welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zo haal je mij nooit in met je post count![]()
Ah, jij gaat ook carnavallen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
Als je braaf bent, doe ik dat deze mede-MK&A-fan niet aan.quote:
Komt wel goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
PI in combinatie met toffe posts moet toch duidelijk genoeg zijn dat ík het ben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:42 schreef HuHu het volgende:
Je maakt 't nu wel moelijk bupa, met zo'n steeds wisselend user-icon.
Elke keer weer moeten kijken of je het nu wel of niet bent
Ik had 30GB p/m, dat is vanaf volgende maand 1516GB p/m.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
Als iemand dan gewoon nog webspace evt. nodig heeft, ikke hebt nog wel 3 gig p/m over![]()
Okquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je braaf bent, doe ik dat deze mede-MK&A-fan niet aan.
Ik betaal ook niet zoveel ( http://www.webreus.nl )quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik had 30GB p/m, dat is vanaf volgende maand 15GB p/m.
Klopt... maar ik wil je posts negeren. Maar nu kom ik er dus steeds achter dat jij het bent nadat ik de post heb gelezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PI in combinatie met toffe posts moet toch duidelijk genoeg zijn dat ík het ben.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PI in combinatie met toffe posts moet toch duidelijk genoeg zijn dat ík het ben.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Klopt... maar ik wil je posts negeren. Maar nu kom ik er dus steeds achter dat jij het bent nadat ik de post heb gelezen.
En dat wil ik niet.
quote:
Dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Stroom viel uit en moest plots eten daarna.
Dus
Ik heb 4x 100 GB per maand.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik had 30GB p/m, dat is vanaf volgende maand 15GB p/m.
Dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Stroom viel uit en moest plots eten daarna.
Dus
Ik PCextreme.nlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik betaal ook niet zoveel ( http://www.webreus.nl )![]()
Oke.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb 4x 100 GB per maand.
En dan nog 1 keer 10 GB ofzo.
En ook nog eens een onbeperkte. Maar daar heb ik weinig webspace.
Ja, die van bupoetah is da bestahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef HuHu het volgende:
Dit is de enige/enig/enigste mooie:
[afbeelding]
En deze is natuurlijk nostalgie:
[afbeelding]
Allemaal behalve Bupatih want die bestaat nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, die van bupoetah is da bestah
Bestond hij maar niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Allemaal behalve Bupatih want die bestaat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |