abonnement Unibet Coolblue
pi_35478556
Het vorige deel was vol
Linkje: Seks- danwel geslachtsdeelblunders deel 16

De laatste blunder uit deel 16:
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:56 schreef DLTF het volgende:
Als je vriendin bovenop je zit en ineens komt je zusje binnen

je duwt je vriendin net iets te hard van je af waardoor ze met haar bakkes tegen je schap aankomt waar je bierglazen verzameling op staat

telt die ook mee???
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_35478712
als ie tijdens de sex eruit floept en je stoot er niet in maar net naast en je loopt een week met een blauwe pik. is best een blunder!
he buur!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:18:17 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_35479171
bleh!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_35481115
Deze is nog maar kort geleden... Een week of vier...

Ik zat met een meisje in de auto, en we besloten de auto even te parkeren op een prkeerplaats bij een winkelcentrum hier in de buurt... We vertrokken naar de achterbank, en begonnen daar een beetje te zoenen en van het een kwam het ander... Het mooie was echter, dat de winkels weliswaar gesloten waren, maar dat er nog steeds mensen liepen... Het was avond, dus de mensen hebben niet veel kunnen zien, het dichtsbijzijnde looppad was zo'n 10 meter dichtbij... Dat was op z\ich al vrij apart om als je bezig bent zo af en toe in de verte iemand te zien...

Maargoed, wij lekker bezig, komt er een familie met kinderen langs Ouders houden natuurlijk hun kinderen bij zich, maar het gebeurde allemaal op een aardig afstandje... Was sowieso al een behoorlijk rare ervaring, sex op een parkeerplaats...

Dus, wij waren klaar, het meisje loopt naar huis, ik wil de auto starten, UHUHROIKOLOIMG... stilte....

Accu leeg, dus ik denk shit, wat nu. Ik me vader bellen, PA, kan je ff de startkables komen brengen, ik sta daar en daar... ( het was dichtbij huis, was dus logisch om mijn vader te bellen...) Mijn vader komt aan, doet van binnenuit mijn auto de motorkap open, en trekt ineens een raar gezicht... "Steeph, wat heb je in die auto gedaan? hij ruikt een ebetje vreemd"
"uuhhh..... tja, zo ruikt ie al een tijde pa."

Dus wij startkabels er op, we staan buiten wat te praten, komt die familie met de kinderen weer voorbij .... Ik zag de vade rvan het gezin ons een erg vreemde blik toewerpen zich afvragende wat zo'n j0onge gozer als mij in godsnaam met zo'n oude man doet op de achterbank
pi_35481729
omg @ steve
pi_35481770
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef steve2003 het volgende:
Dus wij startkabels er op, we staan buiten wat te praten, komt die familie met de kinderen weer voorbij .... Ik zag de vade rvan het gezin ons een erg vreemde blik toewerpen zich afvragende wat zo'n j0onge gozer als mij in godsnaam met zo'n oude man doet op de achterbank
Ik krijg spontaan "American Beauty" beelden in mijn hoofd. Daar leek het ook alsof een jonge gozer een ouwe kerel aan het zuigen was, terwijl ze in werkelijkheid een jointje draaiden of zoiets. Hoe dan ook iets vrij onschuldigs.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_35485234
Steve je hebt mijn avond helemaal gemaakt
pi_35485393
Vriendin van mij was op vakantie in Spanje
ze versierd een gozer en ze gaan een strandwandeling maken die uitloopt op een nummertje op het avond zand!
Terwijl ze bezig zijn komt er een politie wagen langs en schijnt met de autolampen precies op die vriendin en haar vriend!
Dat was wel vervelend natuurlijk, maar toen ze thuiskwam vond ze het ergens best een leuk verhaal en ze moest het toch kwijt natuurlijk.
Dus bij haar ouders en broer en zussen verteld ze het verhaal in geuren en kleuren, maar niet dat zij ditzelf had meegemaakt, maar het ging opeens over een andere Nederlander in spanje die ze ontmoet had.
Blond zijn is geen schande, toch?
pi_35485596
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef Kizzy het volgende:
Vriendin van mij was op vakantie in Spanje
ze versierd een gozer en ze gaan een strandwandeling maken die uitloopt op een nummertje op het avond zand!
Terwijl ze bezig zijn komt er een politie wagen langs en schijnt met de autolampen precies op die vriendin en haar vriend!
Dat was wel vervelend natuurlijk, maar toen ze thuiskwam vond ze het ergens best een leuk verhaal en ze moest het toch kwijt natuurlijk.
Dus bij haar ouders en broer en zussen verteld ze het verhaal in geuren en kleuren, maar niet dat zij ditzelf had meegemaakt, maar het ging opeens over een andere Nederlander in spanje die ze ontmoet had.
volgens mij doe jij nu precies hetzelfde !!
skallemapattes
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:16:33 #11
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35487629
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef steve2003 het volgende:
[zip]
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_35495617
Op een sex feestje terwijl je uitgebreid een meid aan het vingeren bent, aan haar vriend vragen of je haar mag neuken omdat je denkt dat ze met een dom/sub spel bezig zijn, en dan een sneer van die meid krijgen dat je het ook haar kan vragen

(ik heb haar uiteindelijk die avond ook niet geneukt, dat kwam pas enkele weken later)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_35507192
Ghe, of een beetje wild bezig gaan in bed en opeens hoor je een *bonk* "Auw!" en kom je erachter dat het hoofdeinde een beetje te dichtbij voor haar was.

Uiteindelijk konden we er allebei om lachen, zolang ik d'r niet meer d'r bed in richting hoofdeinde neuk
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_35507479
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Sakura het volgende:
Op een sex feestje terwijl je uitgebreid een meid aan het vingeren bent, aan haar vriend vragen of je haar mag neuken omdat je denkt dat ze met een dom/sub spel bezig zijn, en dan een sneer van die meid krijgen dat je het ook haar kan vragen

(ik heb haar uiteindelijk die avond ook niet geneukt, dat kwam pas enkele weken later)
HAWUHUAHUAH tacktisch inderdaad man
pi_35507759
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

HAWUHUAHUAH tacktisch inderdaad man
Tsja, als ze de hele avond al opdrachten van haar vriend krijgt, dan is het niet zo'n gekke veronderstelling dat ze dom/sub spelletjes spelen
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_35508121
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

HAWUHUAHUAH tacktisch inderdaad man
Is een D/s spel niet in zoverre anders dat juist dat soort vragen wel tactisch geweest zouden zijn?Hier bleek alleen dat het geen D/s spel betrof, en dat sakura daar dus geblunderd had
pi_35508367
Ik zal ook een blunder van mij geven, ik had via een site een stel leren kennen, hadden afgesproken om elkaar IRL te leren kennen op een neutrale plaats. Alles leuk en aardig, zeer vermaakt, we spreken af dat ik achter ze aan rijdt naar huis, om bij ze te overnachten (neutrale plek naar mijn huis was ook wat ver namelijk). Bieden ze me daar aan om bij ze in bed te komen slapen, heb ik met mijn stomme kop niet door dat dat wel eens een aanbod kan zijn om de leuke avond daar voort te zetten. En geef dus aan dat ik wel lekker slaap in een slaapzak, welke in de woonkamer komt te liggen
Was dus absoluut geen afwijzing van mijn kant, maar onervarenheid met de situatie denk ik, fredje dacht rond een uur of 4 aan slapen, en niet aan verder spelen in het echtelijke bed
  zondag 26 februari 2006 @ 16:53:07 #18
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_35514863
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Sakura het volgende:
Op een sex feestje terwijl je uitgebreid een meid aan het vingeren bent, aan haar vriend vragen of je haar mag neuken omdat je denkt dat ze met een dom/sub spel bezig zijn, en dan een sneer van die meid krijgen dat je het ook haar kan vragen

(ik heb haar uiteindelijk die avond ook niet geneukt, dat kwam pas enkele weken later)
Waar zijn die sex feestjes
pi_35516053
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Waar zijn die sex feestjes
Parenclub?
pi_35524206
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:30 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Parenclub?
Bijvoorbeeld medemblik

[ Bericht 4% gewijzigd door Sakura op 26-02-2006 22:24:38 ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_35524234
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:49 schreef frederik het volgende:

Was dus absoluut geen afwijzing van mijn kant, maar onervarenheid met de situatie denk ik, fredje dacht rond een uur of 4 aan slapen, en niet aan verder spelen in het echtelijke bed
Hihi, dan ben je iig niet de frederik die bij ons een paar keer langsgeweest is
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 27 februari 2006 @ 01:10:37 #22
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_35531984
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef Sakura het volgende:

[..]

Hihi, dan ben je iig niet de frederik die bij ons een paar keer langsgeweest is
Ja dank je, ik heb een collega die Frederik heet, eentje met een ringbaardje en zo, en daar had ik net een hele nare visual bij over hoe hij zijn vrije tijd besteedt.
.
..
...
....
pi_35542890
ghehe
pi_35556660
quote:
110 glazen kapot, dat was nog wel t ergste, ben maar gestopt met verzamelen
Dan hoop ik dat de seks het waard was?
pi_35557453
ik heb me gejerkt
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  maandag 27 februari 2006 @ 22:19:11 #26
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_35558008
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:05 schreef amornl87 het volgende:
ik heb me gejerkt
Dat je dat op zo'n manier zegt is inderdaad een blunder!

Vorige week hadden mijn vriendin en ik sex (vrij logisch natuurlijk ). Zit ze, net als hierboven verteld werd, wat te dicht bij de muur.. Best wel een harde knal, gelachen en maar weer doorgegaan..
Later nog meer geblunderd..ze was zo nat en het ging nogal ruig dat ie er regelmatig uitfloepte
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_35569131
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Waar zijn die sex feestjes
haha, daar kom je als man alleen tog niet binnen hoor
pi_35575545
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef Tique3 het volgende:

[..]

Dat je dat op zo'n manier zegt is inderdaad een blunder!

Vorige week hadden mijn vriendin en ik sex (vrij logisch natuurlijk ). Zit ze, net als hierboven verteld werd, wat te dicht bij de muur.. Best wel een harde knal, gelachen en maar weer doorgegaan..
Later nog meer geblunderd..ze was zo nat en het ging nogal ruig dat ie er regelmatig uitfloepte
ah
hahha
ha

edit:

ik was dus een keer m'n vriendin (of vriend, weet 't nog steeds niet want ze heeft een pik) gepaald en toen kwam d'r in plaats van smegma aardappel pure ofzo uit, van dat gele gore snotachtige instantie, en toen zei ik: hej zit ik nou met een man te batsen of wa ??
Toen zei ze: (ooh zo'n beschamend moment ) beschouw me maar als ehhm..
naja okey toen zei ze dus iets en dat was ERG jonge, echt van dat je denkt: oohw shit sjaize
pi_35576023
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:56 schreef JohnLennon het volgende:

[..]

ah
hahha
ha

edit:

ik was dus een keer m'n vriendin (of vriend, weet 't nog steeds niet want ze heeft een pik) gepaald en toen kwam d'r in plaats van smegma aardappel pure ofzo uit, van dat gele gore snotachtige instantie, en toen zei ik: hej zit ik nou met een man te batsen of wa ??
Toen zei ze: (ooh zo'n beschamend moment ) beschouw me maar als ehhm..
naja okey toen zei ze dus iets en dat was ERG jonge, echt van dat je denkt: oohw shit sjaize
Bullshit. Ga iemand anders vervelen ofzo.
Kutkloon.
pi_35600032
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:49 schreef frederik het volgende:
Ik zal ook een blunder van mij geven, ik had via een site een stel leren kennen, hadden afgesproken om elkaar IRL te leren kennen op een neutrale plaats. Alles leuk en aardig, zeer vermaakt, we spreken af dat ik achter ze aan rijdt naar huis, om bij ze te overnachten (neutrale plek naar mijn huis was ook wat ver namelijk). Bieden ze me daar aan om bij ze in bed te komen slapen, heb ik met mijn stomme kop niet door dat dat wel eens een aanbod kan zijn om de leuke avond daar voort te zetten. En geef dus aan dat ik wel lekker slaap in een slaapzak, welke in de woonkamer komt te liggen
Was dus absoluut geen afwijzing van mijn kant, maar onervarenheid met de situatie denk ik, fredje dacht rond een uur of 4 aan slapen, en niet aan verder spelen in het echtelijke bed
huh? heb je het hier nou over 1 of 2 dus duo of trio mogelijkheid die je liet schieten??
Carpe diem
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:21:27 #31
130803 Gripper
Get a grip
pi_35600136
Afgelopen weekend werd ik door mijn vriendin lekker gepijpt, terwijl op de achtergrond nog een playlist op de computer aanstond. En net op het moment dat ik klaarkom schreeuwt James Brown: "I'm comin', I'm comin!!"
Ik schiet in de lach, vriendin verslikt zich.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_35614190
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef Gripper het volgende:
Afgelopen weekend werd ik door mijn vriendin lekker gepijpt, terwijl op de achtergrond nog een playlist op de computer aanstond. En net op het moment dat ik klaarkom schreeuwt James Brown: "I'm comin', I'm comin!!"
Ik schiet in de lach, vriendin verslikt zich.
Kutkloon.
pi_35618859
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:18 schreef klossie het volgende:

[..]

huh? heb je het hier nou over 1 of 2 dus duo of trio mogelijkheid die je liet schieten??
een trio. Alleen dat maakt voor de blunder niet zoveel uit, de blunder was meer dat ik die (achteraf) duidelijke mogelijkheid op dat moment helemaal niet doorhad. Zou dezelfde blunder geweest kunnen zijn indien ik een afspraak had gehad met een vrouw alleen, en we naar haar huis gegaan zouden zijn.
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:04:50 #34
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_35649824
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef Sakura het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld medemblik
Daar woon ik
pi_35649919
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:04 schreef Extend het volgende:

[..]

Daar woon ik
Doe ze de groeten bij Danny Leung.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:03:34 #36
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_35656299
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:08 schreef Joene het volgende:

[..]

Doe ze de groeten bij Danny Leung.
Lekker eten daar

Zal ik doen als ik van men pa en ma weer chinees moet halen..
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:09:00 #37
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_35908523
Kramp in mijn kuit

Niet echt een blunder, maar wel pijnlijk en een vreselijke erectiekiller
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_35908874
tvp
Bla....:P
AutoFans.nl
pi_35910292
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kramp in mijn kuit

Niet echt een blunder, maar wel pijnlijk en een vreselijke erectiekiller
ik heb net 5 minuten die pagina geladen (focked internet) om dit te lezen
pi_35911470
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kramp in mijn kuit

Niet echt een blunder, maar wel pijnlijk en een vreselijke erectiekiller
Laat ik nou "Kramp in mijn kuit" lezen...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_35920587
Trap naar beneden! .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_35920722
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:43 schreef rameijer het volgende:

[..]

Laat ik nou "Kramp in mijn kuit" lezen...
Ik ook
  zondag 19 maart 2006 @ 23:30:59 #43
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_36186793
Dit weekend lekker seks gehad op de tafel, tafel een halve meter naar achter en vanochtend er achter gekomen dat haar rug blauw was..
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_36202686
mn vriend zat aan zichzelf in mijn bijzijn en toen hij klaarkwam spoot hij in zn eigen gezicht
to run away, but believe me, to die is your fate.....
  maandag 20 maart 2006 @ 16:05:20 #45
38337 Duracell
Ever Lasting Power- Gebla
pi_36202869
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef JJ13 het volgende:
mn vriend zat aan zichzelf in mijn bijzijn en toen hij klaarkwam spoot hij in zn eigen gezicht
Mijn vriendin was met de hand met mij bezig en ook toen kwam het in mijn gezicht
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:16:03 #46
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_36769616
schop
pi_36770620
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef Bob-B het volgende:
schop
Zoek je soms rukvoer?
pi_36878855
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:54 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Zoek je soms rukvoer?
Waarschijnlijk gewoon omdat het soms hilarische dingen zijn ??
Ik denk niet dat je in dit topic iets zult vinden voor rukvoer
Of jij moet kicken op stront aan de knikker ?
TheWhiteTiger
  woensdag 19 april 2006 @ 16:15:59 #49
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37098424
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:54 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Zoek je soms rukvoer?
hmmm alsof jij hier al toevoegingen hebt gedaan...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_37098649
Ik was een jaar of 5, en ik had zo'n uitklapbare ninja stok gekrege, dus ik sta in de tuin, me poa tegenover mij dus ik klap dat ding heel hard uit, schiet ie vol tegen het zaakje van me pa
Gevolg, pa naar het ziekenhuis, operaties... maar toch wel goed gekomen

Nog iets

Ik lag zo op de bank met me vriendin, dus we lagen al een beetje te flikflooie, dus ik ga haar kietelen omdat ze hard moest lachen/schrikken schopt ze heel hard, zo vol mijn zaakje in
Gevolg: 3 dage niet neuken enzo... pijn bij plassen
  maandag 24 april 2006 @ 15:14:50 #51
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_37245722
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Chriss het volgende:
Ik was een jaar of 5, en ik had zo'n uitklapbare ninja stok gekrege, dus ik sta in de tuin, me poa tegenover mij dus ik klap dat ding heel hard uit, schiet ie vol tegen het zaakje van me pa
Gevolg, pa naar het ziekenhuis, operaties... maar toch wel goed gekomen
ik lachte hardop
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_37311652
Ik heb er ook 1, gisteravond gebeurd

Al vanaf afgelopen weekend maakte ik en een huisgenote een beetje geile opmerkingen naar elkaar om elkaar uit te lokken. Komt ze dus gisteravond vrij laat ineens thuis en gaat ze naar mijn kamer, gekleed in een super sexy broek en een topje met inkijk, je kent het wel.... Maar ik had haar helemaal niet verwacht en zat knetterstoned een film te kijken. En ja... zij gaat dus zitten en wachten wachten en wachten tot ik m'n 'move' ging maken, maar ik had daar blijkbaar geen zin in? In ieder geval de film was afgelopen en ik schopte haar m'n kamer maar uit want ik wou slapen (vanochtend vroeg op). Lig ik in bed, hoor ik haar express keihard lachen met een vriendin van haar ofzo.... Hoe fucked up is dat? ik wil gewoon sex gvd!

Heeft iemand misschien tips hoe ik deze blunder subtiel weer recht kan trekken? Ze is er vandaag de hele dag niet als het goed is.. ik ga iig niet meer blowen

ja dit is een kloon ja
  woensdag 26 april 2006 @ 14:39:34 #53
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_37311682
helemaal f5-en voor een mooi verhaal, is het slechts een joint die roet in het eten gooit
Tips; je gaf het zelf aan, niet blowen als je een move moet maken, aangezien dus blijkt dat jij niet meer normaal kan functioneren dan
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_37311730
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:39 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
helemaal f5-en voor een mooi verhaal, is het slechts een joint die roet in het eten gooit
wie zegt dat het een mooi verhaal ging worden? misschien als m'n topic van net niet gesloten werd.. maargoed: TIPS MENSEN TIPS!
  donderdag 27 april 2006 @ 14:02:01 #55
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_37343816
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:38 schreef klooowntje het volgende:
Ik heb er ook 1, gisteravond gebeurd

Al vanaf afgelopen weekend maakte ik en een huisgenote een beetje geile opmerkingen naar elkaar om elkaar uit te lokken. Komt ze dus gisteravond vrij laat ineens thuis en gaat ze naar mijn kamer, gekleed in een super sexy broek en een topje met inkijk, je kent het wel.... Maar ik had haar helemaal niet verwacht en zat knetterstoned een film te kijken. En ja... zij gaat dus zitten en wachten wachten en wachten tot ik m'n 'move' ging maken, maar ik had daar blijkbaar geen zin in? In ieder geval de film was afgelopen en ik schopte haar m'n kamer maar uit want ik wou slapen (vanochtend vroeg op). Lig ik in bed, hoor ik haar express keihard lachen met een vriendin van haar ofzo.... Hoe fucked up is dat? ik wil gewoon sex gvd!

Heeft iemand misschien tips hoe ik deze blunder subtiel weer recht kan trekken? Ze is er vandaag de hele dag niet als het goed is.. ik ga iig niet meer blowen

ja dit is een kloon ja
Ik had graag in je schoenen gestaan

Maar dan anders
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:19:09 #56
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_37371084
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:40 schreef klooowntje het volgende:

[..]

wie zegt dat het een mooi verhaal ging worden? misschien als m'n topic van net niet gesloten werd.. maargoed: TIPS MENSEN TIPS!
draai het om, loop vanavond haar kamer binnen met wat doorschijnends aan.
pi_37371844
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef Bob-B het volgende:

[..]

draai het om, loop vanavond haar kamer binnen met wat doorschijnends aan.
en ga een beetje met kont staan draaien, zoals vrouwen dat zo goed kunnen...

maar ff serieus, zeg gewoon van hey, ik was gisteravond een beetje de weg kwijt... zullen we nu maar neuken? zoiets..
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:19:17 #58
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_37376281
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef steve2003 het volgende:

[..]

en ga een beetje met kont staan draaien, zoals vrouwen dat zo goed kunnen...

maar ff serieus, zeg gewoon van hey, ik was gisteravond een beetje de weg kwijt... zullen we nu maar neuken? zoiets..
Nou jah om nu te zeggen neuken.. ? zeg gewoon zullen we nu iets leuks gaan doen..
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
pi_37377350
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:19 schreef bermuda17 het volgende:

[..]

Nou jah om nu te zeggen neuken.. ? zeg gewoon zullen we nu iets leuks gaan doen..
zullen we nu penetreren
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:29:46 #60
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_37378468


[ Bericht 91% gewijzigd door ch0c0 op 28-04-2006 23:23:38 ]
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_37395461
waarom nou gedelete ch0c0? was wel een grappig verhaal toch?
pi_37493125
schop
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_37493325
Om het topic een kick te geven..

paar weken terug was ik behoorlijk verkouden en terwijl we bezig waren moest ik opeens niezen. Ik keer me dus weg en ik nies in een papieren zakdoekje. Daarna toen ik op mn rug lag kroop ze op mij en wilde ze steunen op mn schouder/borst en opeens gleed ze weg door een glibberig goedje. Omdat we bij de rand lagen gleed ze dus naast het bed af met dr hand en beukt dus met dr kin tegen mijn neus aan. Bleek dat ik een gedeelte had gemist tijdens het niezen, en dat was dus zonder dat ik het wist op mn schouder/borst gekomen.

best gore bedoeling maar gelukkig vond ze het niet zo heel erg
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_37497794
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:30 schreef Shagster het volgende:
Ik heb er nog wel één hoor.

Hetzelfde vriendinnetje als het wasmachine incident. Zij ligt op de grond in haar kamer, en ik er bovenop. Komt opeens die vader de kamer inrennen. Kijkt recht mijn sterretje in. "Erm.. Er is telefoon voor je. Het is dringend." Dus ik, knalrode kop, stap van zijn dochter af, pak die telefoon aan, die vader loopt helemaal van slag weer naar beneden. Aan de telefoon mijn vader, mijn broer had een ongeluk gehad, en lag in het ziekenhuis vlakbij mijn vriendin d'r huis. Dus ik in paniek, pak m'n trui, hijs m'n broek half op, en ren naar beneden. Flikker ik in m'n blote reet met stijve jodokus van die steile kuttrap af. Vriendinnetje rent mij achterna, en die vader rent naar de gang toe om te zien wat er gebeurd is, en ziet mij daar half bewusteloos met stijve lul op de grond liggen, met mijn vriendin in d'r blote reet ernaast. Ik heb die kerel nooit meer gesproken.
Ik moest heel hard lachen
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_37759034
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:49 schreef stribe het volgende:

[..]

Ik moest heel hard lachen
whahaha
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37761240
Tied veur pijpen
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_37849080
D'r kwam gister een vlieg op m'n wang zitten net op het moment dat ik klaarkwam
  maandag 15 mei 2006 @ 17:04:12 #68
130803 Gripper
Get a grip
pi_37849447
Vorige week lagen we lekker te kezen, en we hadden nogal hard muziek opstaan, (er werd me niet echt gelegenheid gegeven om die even wat zachter te zetten ) en we hoorden dus niet dat een huisgenoot aanklopte om even wat te vragen. Aangezien we amper een minuut daarvoor nog in de tuin zaten te eten, nam hij aan dat we daar waren. Hij gooit de deur open, en kijkt recht tegen een paar stuiterende billen van m'n vriendin aan. Oeps...

Achteraf gaf ie aan wel blij te zijn dat het een vrij beschaafd standje was, en niet iets doggy achtigs ofzo, dan had ie recht in mijn bruine anjer moeten kijken, en dat zou een stuk traumatischer zijn geweest
Voortaan klopt ie wel wat harder denk ik
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_37871607
lees de fhm
staan er nu 50 in
pi_37871623
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:14 schreef compier het volgende:

[..]

ik lachte hardop
LOOOOOOOOOOOOOOL
pi_37871669
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef Stiles het volgende:
lees de fhm
staan er nu 50 in
Wij willen scans !
pi_37895450
gister de echt een blundernacht gehad

had dr moeder belooft niet te neuken met mn meis Nja ik hoopte dat ze t niet zou horen dus...

Eest heb ik een knakker nja ik probeer door tegaan , zijn we bezig , stoot ze dr kop tegen dr kastje , beetje bloeden ... naar de badkamer gefixxed , sta ik daar met een stijve...komt dr moeder binnen die vertelde me dus dat ze t niet zo leuk vond en dat ik een maand niet meer snachts blijven kon ;') GVD
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:53:00 #73
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_37937719
Ik was met mn vriendinnetje op een heerlijk rustig plekje in de duinen bezig afgelopen weekend, worden we gestoord door een zweefvliegtuigje dat de hele tijd rondjes boven ons blijft cirkelen
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:12:40 #74
130803 Gripper
Get a grip
pi_37941727
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:53 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik was met mn vriendinnetje op een heerlijk rustig plekje in de duinen bezig afgelopen weekend, worden we gestoord door een zweefvliegtuigje dat de hele tijd rondjes boven ons blijft cirkelen
Uiteraard, jullie wrijvingswarmte leverde goede thermiek op
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_38072662
Heb ergens in het vorige deel genoemd dat ik mijn vriendin destijds een jaar of wat geleden een bloedneus heb gekopt ( ) tijdens wat geflikflooi op de bank. Afgelopen vrijdagmiddag ben ik zelf het slachtoffer geworden van een ongelukkig voorval. Payback ofzo, denk ik .

M'n huidige (niet dezelfde) vriendin en ik stonden samen onder de douche. Niet zo bar veel gedoucht natuurlijk. Maar we waren wel lekker wat aan het zoenen en zij gaf me ondertussen een handjob. Begon heel rustig, we werden allebei wat geiler, en al een paar keer in de douchecabine van plek veranderd (stapje links, ik tegen de muur, zij tegen de muur, etc). Ik was ondertussen al flink hard.

M'n vriendin verzet zich vervolgens een stap en gaat nogal ongelukkig op mijn voet staan, waardoor ze in een reflex haar voet ergens anders neerzette maar daarbij het evenwicht verloor. Zij onderuit, en in plaats van mijn stijve los te laten gaat ze er op steunen...

Zij is ongeschonden uit de val gekomen, maar ze heeft hem nogal ver naar beneden gedrukt. En nu doet ie nog steeds een beetje auw... Ze wilde het vanmiddag weer goedmaken, maar heb gezegd dat dat toch maar even tot volgende week moet wachten.
Bananenyoghurt...
pi_38073068
mooie verhalen hier
pi_38081579
quote:
Op maandag 22 mei 2006 01:35 schreef groningerstudent het volgende:

[...]

Zij onderuit, en in plaats van mijn stijve los te laten gaat ze er op steunen...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:31:43 #78
148836 Moschimoschi
* Stersaffier *
pi_38208063
Iedereen heeft het volgens mij weleens meegemaakt....door het bed gezakt.....betrapt door je schoonouders etc etc..

K las laatst een blunder van iemand die een spannend SMSje aan dr vent had gestuurd...dat helaas werd gelezen door een collega-bouwvakker van hem, want zn phone lag in de keet. Die riep vervolgens over de bouwput dat ie naar huis moest omdat zn wijf wilde neuken Hoe genant !!?

Deed me denken aan mijn eigen "blunders" en was benieuwd naar die van jullie ! Wie durft ?

Ik zal er vast eentje opbiechten:

Ik had mijn vriendje met plezier getrakteerd op een lekkere pijpbeurt in de ochtend. Ondanks de haast, want mijn sportheld moest competitie spelen, ruim de tijd voor genomen. Was alleen 1 vrij belangrijk detail vergeten in "the heat of passion and devotion".....mijn sportlife-kaugom (3 stuks nog wel...) Vriendjelief ontdekte het probleempje tijdens het douchen met zijn sportvriendjes.......die hem natuurlijk vroegen wat er loos was....
Fijn hoor om al die opgestoken duimen van zijn team te krijgen als je op de tribune zit als vriendinnetje



[ Bericht 1% gewijzigd door Moschimoschi op 25-05-2006 19:38:05 ]
Per ardua ad astra !! (Door ernaar te streven bereiken we de sterren)
pi_38208091
Een scheet gelaten onder het neuken (hij stonk ook nog)
pi_38208100
Daar is al een topic over.
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:32:58 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38208101
Seks- danwel geslachtsdeelblunders deel 17

Wie durft .

Men durft al 17 topics lang .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:33:06 #82
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38208108
tvp
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:33:59 #83
148836 Moschimoschi
* Stersaffier *
pi_38208138
Okay.....got the message....ben een nieuwe.....
Per ardua ad astra !! (Door ernaar te streven bereiken we de sterren)
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:34:22 #84
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_38208155
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:33 schreef Moschimoschi het volgende:
Okay.....got the message....ben een nieuwe.....
o rly
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_38208388
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:31 schreef Moschimoschi het volgende:
K las laatst een blunder van iemand die een spannend SMSje aan dr vent had gestuurd...dat helaas werd gelezen door een collega-bouwvakker van hem, want zn phone lag in de keet. Die riep vervolgens over de bouwput dat ie naar huis moest omdat zn wijf wilde neuken Hoe genant !!?
Ha! op het viva forum geweest!
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:42:52 #86
148836 Moschimoschi
* Stersaffier *
pi_38208442
MOOI, dan was dit dus de 2e blunder die jullie kennen....!

Heb al redelijk wat gelezen, btw.....vond het meeste toch wat "zware kost" behalve sommige posts dan....ben meer van het type "sex is fun !"

K zal nog wat meer lezen...
Per ardua ad astra !! (Door ernaar te streven bereiken we de sterren)
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:43:34 #87
148836 Moschimoschi
* Stersaffier *
pi_38208469
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:41 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ha! op het viva forum geweest!
Klopt, ik heb dubbel gelegen !!
Per ardua ad astra !! (Door ernaar te streven bereiken we de sterren)
pi_38208554
werd misselijk tijdens een pijpbeurt en begon te kokhalzen en daarna was de lol er vanaf
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_38208585
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:43 schreef Moschimoschi het volgende:

[..]

Klopt, ik heb dubbel gelegen !!
Moet je het rare uitspraken tijdens sex topic es lezen
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:49:28 #90
148836 Moschimoschi
* Stersaffier *
pi_38208717
K zoek me een bult !! Hoe lang geleden ?
Per ardua ad astra !! (Door ernaar te streven bereiken we de sterren)
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:49:28 #91
27929 piere
doe mij maar bier
pi_38208718
maaruh blunders?
fok you ja!
pi_38208787
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:49 schreef Moschimoschi het volgende:
K zoek me een bult !! Hoe lang geleden ?
staat op pagina 4, 'uitspraken 10 tien (mag ook 100 worden) tijdens sex'
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:27:14 #93
146730 R81
Ech wel...
pi_38213783
Tja door het bed gezakt tijdens het neuken...
En een keer tegen een (oude ) tafel, vriendin voorover gebogen, ik er achter en stoten maar Tafel kapot, echt gewoon door midden. Wij lachen natuurlijk Pijnlijk was het gelukkig niet.
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:31:00 #94
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38213910
Ik wilde een keer met een chick gaan viel me lul dr af..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_38214041
Je wilt in de nacht naar huis, pakt je broek en komt tot de ontdekking dat je broekzak nog volzat met los geld dat met een hard geratel op de grond valt, en dat terwijl haar ouders in de kamer ernaast lagen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_38218607
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:49 schreef stribe het volgende:

[..]
Ik heb er nog wel één hoor.

Hetzelfde vriendinnetje als het wasmachine incident. Zij ligt op de grond in haar kamer, en ik er bovenop. Komt opeens die vader de kamer inrennen. Kijkt recht mijn sterretje in. "Erm.. Er is telefoon voor je. Het is dringend." Dus ik, knalrode kop, stap van zijn dochter af, pak die telefoon aan, die vader loopt helemaal van slag weer naar beneden. Aan de telefoon mijn vader, mijn broer had een ongeluk gehad, en lag in het ziekenhuis vlakbij mijn vriendin d'r huis. Dus ik in paniek, pak m'n trui, hijs m'n broek half op, en ren naar beneden. Flikker ik in m'n blote reet met stijve jodokus van die steile kuttrap af. Vriendinnetje rent mij achterna, en die vader rent naar de gang toe om te zien wat er gebeurd is, en ziet mij daar half bewusteloos met stijve lul op de grond liggen, met mijn vriendin in d'r blote reet ernaast. Ik heb die kerel nooit meer gesproken.
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_38219764
Ja ik heb 1 sex blunder gemaakt
ik vroeg een meisje of ze wou squirten in m,n gezicht
dus dat deed ze het kwam in m,n mond dat was wel lekker
maar het kwam ook in m,n ogen en in m,n neus ( dat was er kut )
  vrijdag 26 mei 2006 @ 01:34:57 #98
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_38220127
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:18 schreef Hypnotick het volgende:
Ja ik heb 1 sex blunder gemaakt
ik vroeg een meisje of ze wou squirten in m,n gezicht
dus dat deed ze het kwam in m,n mond dat was wel lekker
maar het kwam ook in m,n ogen en in m,n neus ( dat was er kut )
Wist je dat squirten eigenlijk gewoon pissen is? Dus je vriendin heeft je in je gezicht gepist!! Wat vind je daar nou eigenlijk van?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_38220626
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:34 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Wist je dat squirten eigenlijk gewoon pissen is? Dus je vriendin heeft je in je gezicht gepist!! Wat vind je daar nou eigenlijk van?
squirten is echt niet pissen hoor als jij klaarkomt is je sperma toch ook geen pis
pi_38226825
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:33 schreef Orealo het volgende:
tvp
Lol ipv tvp deel zelf iets mee ^_^
pi_38227103
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:34 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Wist je dat squirten eigenlijk gewoon pissen is? Dus je vriendin heeft je in je gezicht gepist!! Wat vind je daar nou eigenlijk van?
Noob
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:05:34 #102
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38228604
Telt spuiten tegen de huig ook mee?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:32:08 #103
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_38231680
kicken op een vrouw die squirt is hetzelfde als je ouders die sex hebben..

stiekum weet je dat het gebeurt.. maar verder moet je dat daar bij laten..

dude you sick
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_38232224
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef NeoPhythe het volgende:
had dr moeder belooft niet te neuken met mn meis
Dat meen je niet maak je daar afspraken over??

Anyway, ik kan me ook wel wat herinneren.
Een vriendin van lang terug vond het erg spannend dat ik klaarkwam op en over haar heen, vraag me niet waarom. Op een morgen sliep ze op haar rug en dacht ik haar eens te verassen met een spiegeleitje op haar buikje. Aangezien het nog ochtend was, stond mijn jongeheer al paraat. Nadat ik eerst mezelf een beetje op weg geholpen had was ik zover om over haar heen te kruipen en mijn warme zaad op haar te draperen. Ik ging over haar heen met mijn knieen naast haar heupen en moest nu toch echt gaan spuiten. Precies op dat moment wordt ze wakker en komt overeind waardoor ze de volle lading in haar oog en neus kreeg. Ze schrok zich de tiefus en was not amused. Ze heeft nog en halve week last gehad van haar oog. Ook vond ze het niet grappig dat het pas gewassen dekbedovertrek weer gewassen kon worden. Toen hield ik de relatie maar snel voor gezien, een vrouw die niet tegen verrassingen kan vind ik niks.

[ Bericht 1% gewijzigd door slashyou op 26-05-2006 15:31:12 ]
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38232598
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:47 schreef slashyou het volgende:

[..]
Toen hield ik de relatie maar snel voor gezien, een vrouw die niet tegen verassingen kan vind ik niks.
Whehe !!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:02:44 #106
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_38232689
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef avotar het volgende:
kicken op een vrouw die squirt is hetzelfde als je ouders die sex hebben..

stiekum weet je dat het gebeurt.. maar verder moet je dat daar bij laten..

dude you sick


Jij bent raar.. Waarom zou je dat niet leuk mogen vinden ?
Gaat jouw vriendin over d'r nek als ze jou ziet klaarkomen ?
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_38233232
Lekkere verrassing ook...

met 2 r-en trouwens
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_38233266
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef avotar het volgende:
kicken op een vrouw die squirt is hetzelfde als je ouders die sex hebben..
stiekum weet je dat het gebeurt.. maar verder moet je dat daar bij laten..
Zo denken is al een blunder op zich!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_38233406
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef avotar het volgende:
kicken op een vrouw die squirt is hetzelfde als je ouders die sex hebben..

stiekum weet je dat het gebeurt.. maar verder moet je dat daar bij laten..

dude you sick
Get lost
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:41:42 #110
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_38234003
nu lopen er twee topics paralel aan elkaar, beetje zonde niet?
pi_38234727
Deze op slot gooien dan
pi_38236702
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef Bob-B het volgende:
nu lopen er twee topics paralel aan elkaar, beetje zonde niet?
echt zonde ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:03:19 #113
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38236815
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef slashyou het volgende:

[..]

echt zonde ja.
Ja, al dat papier..
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:30:11 #114
120365 het.ismij
het_ismij
pi_38237814
quote:
Op maandag 22 mei 2006 01:35 schreef groningerstudent het volgende:
en in plaats van mijn stijve los te laten gaat ze er op steunen...
aai herkenbaar
Dan ben je niet blij!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_38238598
ik uh, kreeg hem er dus niet in de eerst keer

dat is wel een grote blunder
pi_38238874
Paar jaartjes terug alweer. Eerste keer, dus beetje stuntelig. Neutraal terein opgezocht, leek ons beter omdat je dan geen gezeik hebt met ouders. Dus strand op. Heb Heeeeeel m'n knie opengeschaafd tijdens...Dus schaafwond, vol zand en troep. Maar ik durfde het niet schoon te maken omdat ik dan aan mijn vader moest uitleggen hoe het kwam. Gevolg --> Ontstoken knie. Heb 2 weken amper kunnen lopen En heb er nog een litteken van! Souvenirtje aan mijn eerste keer:P
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:11:14 #117
120365 het.ismij
het_ismij
pi_38239263
Hoe krijg je het in godnaam voor elkaar om je kie op het strand open te halen??
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_38239709
Eerlijk gezegd, ik heb geeeeen idee hahaha
nee het was van dat grove zand met stukjes steen enzo erin, niet van dat mooie schone zand

Overigens, omdat ik amper meer kon lopen (wat natuurlijk opviel) moest ik alsnog tegen me vader zeggen wat er gebeurd was Heb echt 1 of ander lulverhaal verzonnen! Volgens mij geloofde 'ie er niks van en wist 'ie ook meteen hoe laat het was...
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
pi_38242785
wat dacht je van gewoon 'ik ben gevallen'
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:01:10 #120
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_38243343
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
wat dacht je van gewoon 'ik ben gevallen'
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:01:16 #121
27929 piere
doe mij maar bier
pi_38243349
dan maar biertje doen?
fok you ja!
pi_38245725
OHW NEE MIJN PAPA WEET DAT IK HEB LIGGEN PALEN OP HET STRAND
pi_38246956
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
wat dacht je van gewoon 'ik ben gevallen'
Dat levert een ander soort wondje op enzo Dit zag er niet bepaald uit of ik "gewoon" was gevallen Daarbij zat heel de wond vol zand en troep, terwijl m'n (lange) broek nog gewoon heel was Beetje lastig om zo te vallen he?;)
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
pi_38247190
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:04 schreef JoPiDo het volgende:
OHW NEE MIJN PAPA WEET DAT IK HEB LIGGEN PALEN OP HET STRAND
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38247196
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:05 schreef sanger het volgende:
Telt spuiten tegen de huig ook mee?
Aangezien alleen mannen zo'n ding hebben: WTF???
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:47:53 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38247332
Wat Heatwave zei. Ik zal het topic laten mergen
pi_38258010
ik zal als papa juist denken 'ah mijn zoon is goed bezig', mits het een wijf is dat de moeite waard is uiteraard
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:46:37 #128
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_38262370
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Aangezien alleen mannen zo'n ding hebben: WTF???
alleen mannen een huig? Dat is nieuw voor me...
Ik heb verder geen blunders, tenzij je ernstig vergissen in de leeftijd er 1 is
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  zondag 28 mei 2006 @ 10:35:58 #129
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_38294133
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 03:07 schreef JoPiDo het volgende:
ik zal als papa juist denken 'ah mijn zoon is goed bezig', mits het een wijf is dat de moeite waard is uiteraard
juist... hoe was ze zoon... had ze een beetje behoorlijke tetters?
of
heb je haar gezwaffeld...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zondag 28 mei 2006 @ 18:34:54 #130
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_38307736
Ik had er laatst ook nog eentje.

Was ze net ongesteld geweest, en we hadden dus beide best veel zin (in die periode doen we het nooit). Toen we eenmaal bezig waren, zag ik dat ze steeds vager ging kijken.. Dus ik had al een raar idee, maar ik denk, als er iets is zegt ze het wel. Toen we een tijdje bezig waren ik ik al bijna klaar was zegt ze ineens: "Ik hou het nu echt niet meer, ik moet echt zó nodig naar de WC !!!" We hebben echt krom gelegen van het lachen toen, terwijl het eigenlijk helemaal niet grappig was
De sfeer om nog verder te gaan was wel weg, dat hebben we dus ook niet meer gedaan
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_38675941
10-jarig zusje dat even je kamer binnenkomt om lief "Weltrusten" te zeggen.
matig, maar tvp
pi_38675971
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:00 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
10-jarig zusje dat even je kamer binnenkomt om lief "Weltrusten" te zeggen.
matig, maar tvp
sick
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38676042
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef slashyou het volgende:

[..]

sick
Wat lul je nou met je 'sick'
pi_38829354
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef slashyou het volgende:

[..]

sick
Ze waren aan het neuken en toen kwam zuslief tegen. Geen incest.

De reeks gaat dood. : (.
Kutkloon.
pi_38829488
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ze waren aan het neuken en toen kwam zuslief tegen. Geen incest.
Oh, vandaar...
ik dacht omdat welterusten zeggen tussen aanhalingstekens stond.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38839573
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:13 schreef slashyou het volgende:

[..]

Oh, vandaar...
ik dacht omdat welterusten zeggen tussen aanhalingstekens stond.
Zieke geest heb jij .

Volgende, dit is goed leesvoer .
pi_38840380
*HEEL* lang geleden... In het zwembad in een douchehokje denken dat de deur op slot zit en dat het slot goed werkt.

Staat m'n kalverliefde lekker met d'r kontje tegen mijn paaltje aan, we stonden lekker te zoenen (over d'r schouder heen) en tegelijk stond ik haar lekker te vingeren. Vliegt ineens de douchedeur open, staat daar een pa met 4 kids.... Gelukkig hadden we beide de zwemkleding nog aan, maar die man had wel wat uit te leggen aan z'n kroost.

Afin, die man doet snel met schaamrood op de kaken de deur weer dicht en vriendinlief draait m op slot (tenminste, dat dachten we). 5 minuten later gaat die deur weer open, nu een badmeester met brandslang...

Ja, dan ben je snel afgekoeld.
Don't hurry, be crappy!
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:31:52 #138
66798 Crazy_Horse
Well... This is me then...!!
pi_38868837
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:58 schreef RiDo78 het volgende:
*HEEL* lang geleden... In het zwembad in een douchehokje denken dat de deur op slot zit en dat het slot goed werkt.

Staat m'n kalverliefde lekker met d'r kontje tegen mijn paaltje aan, we stonden lekker te zoenen (over d'r schouder heen) en tegelijk stond ik haar lekker te vingeren. Vliegt ineens de douchedeur open, staat daar een pa met 4 kids.... Gelukkig hadden we beide de zwemkleding nog aan, maar die man had wel wat uit te leggen aan z'n kroost.

Afin, die man doet snel met schaamrood op de kaken de deur weer dicht en vriendinlief draait m op slot (tenminste, dat dachten we). 5 minuten later gaat die deur weer open, nu een badmeester met brandslang...

Ja, dan ben je snel afgekoeld.
Oow das lullig
word je niet blij van..

stiekem vind ik het wel heel grappig
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:22:49 #139
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_38898204
Ok, mijn ontmaagding in dit topic dan Hij is bij lange na niet zo geniaal als sommige andere verhalen hier, maarja... moet ergens beginnen

Het is inmiddels wel dik vijf jaar geleden. Ik had voor het eerst seks gehad met mijn toenmalige vriend (ook voor hem was het de eerste keer). Op een gegeven moment gaat ie weer naar huis en ineens vraagt ie: "Had ik wel het juiste gaatje?"



Voor wie het antwoord wil weten: ja dat had ie
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_38900797
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef Chanty het volgende:
Op een gegeven moment gaat ie weer naar huis en ineens vraagt ie: "Had ik wel het juiste gaatje?"
Zijn er meer gaatjes dan?>
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:28:41 #141
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_38901067
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef slashyou het volgende:

[..]

Zijn er meer gaatjes dan?>
Dr navel gok ik.
.
..
...
....
pi_38903556
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef Chanty het volgende:
Ok, mijn ontmaagding in dit topic dan Hij is bij lange na niet zo geniaal als sommige andere verhalen hier, maarja... moet ergens beginnen

Het is inmiddels wel dik vijf jaar geleden. Ik had voor het eerst seks gehad met mijn toenmalige vriend (ook voor hem was het de eerste keer). Op een gegeven moment gaat ie weer naar huis en ineens vraagt ie: "Had ik wel het juiste gaatje?"



Voor wie het antwoord wil weten: ja dat had ie
Bij lange na niet zo geniaal?

Ik vind het tot nu toe de beste van dit topic
pi_38939710
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef Chanty het volgende:
Ok, mijn ontmaagding in dit topic dan Hij is bij lange na niet zo geniaal als sommige andere verhalen hier, maarja... moet ergens beginnen

Het is inmiddels wel dik vijf jaar geleden. Ik had voor het eerst seks gehad met mijn toenmalige vriend (ook voor hem was het de eerste keer). Op een gegeven moment gaat ie weer naar huis en ineens vraagt ie: "Had ik wel het juiste gaatje?"



Voor wie het antwoord wil weten: ja dat had ie
Deze verdient echt een dikke 10!
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_38940046
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef slashyou het volgende:

[..]

Zijn er meer gaatjes dan?>
Als jij even voorover bukt laat ik je wel voelen waar ook vrouwen nog een gaatje hebben zitten.
  zondag 18 juni 2006 @ 13:05:01 #145
146730 R81
Ech wel...
pi_38968355
Vannacht kwamen mijn vriendin en ik thuis, straalbezopen (Defqon). We liggen eindelijk in bed, geil natuurlijk, totdat ik er dus uit val. Mijn vriendin buigt over de rand van het bed en ze vraagt waarom lig je daar? Ik trek haar van het bed af en ze belandt precies met haar knie op mijn zak. Zij rolt een eindje door en heeft de slappe lach, ik lig daar te creperen van de pijn.
Gelukkig heeft ze er daarna voor gezorgd dat de pijn weg ging
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  zondag 18 juni 2006 @ 13:36:42 #146
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_38969263
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:05 schreef R81 het volgende:
Vannacht kwamen mijn vriendin en ik thuis, straalbezopen (Defqon). We liggen eindelijk in bed, geil natuurlijk, totdat ik er dus uit val. Mijn vriendin buigt over de rand van het bed en ze vraagt waarom lig je daar? Ik trek haar van het bed af en ze belandt precies met haar knie op mijn zak. Zij rolt een eindje door en heeft de slappe lach, ik lig daar te creperen van de pijn.
Gelukkig heeft ze er daarna voor gezorgd dat de pijn weg ging
haha, tja, dat is dus best pijnlijk...
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_39020929
Vriendin bij NK taekwondo. Ik haar coachen en opwarmen voor haar wedstrijd, en daarna wat trapoefeningen. Ze is ontzettend goed (Doet het nu al echt jaaaaaaren) en héél lenig. Op een bepaald moment pak ik haar beet en zeg ik; 'op deze manier mag je je benen ook in bed spreiden hoor '.

Toen we thuiskwamen wilde ze een trap van zichzelf op het meisje waartegen ze sparde laten zien, maar begreep niet dat ik eerst de aanval op háár zou doen die dat meisje deed, om aan te duiden wat nog beter kan.

Terwijl ik mn been dus de lucht in gooi om naar haar dijbeen te trappen en haar uit te leggen hoe ze weg had moeten draaien, trapt ze naar mij toe.

Ik vraag me af of ik nog vruchtbaar ben, en de zin was ook vergaan. . En zij lachen, terwiijl ik lig te creperen van de pijn. .

Of een keertje goed bezig zijn, tot je voorhoofd ineens tegen de rand van het bed gelanceerd wordt.

"Hoe kom je aan die blauwe plek in je gezicht? Heb je gevochten?"
'Nee, mijn vriendin en ik hebben een onstuimig seksle.... ja, ik heb gevochten '
Kutkloon.
  maandag 19 juni 2006 @ 23:32:18 #148
66798 Crazy_Horse
Well... This is me then...!!
pi_39021172
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:25 schreef BiMeWet het volgende:

Of een keertje goed bezig zijn, tot je voorhoofd ineens tegen de rand van het bed gelanceerd wordt.

"Hoe kom je aan die blauwe plek in je gezicht? Heb je gevochten?"
'Nee, mijn vriendin en ik hebben een onstuimig seksle.... ja, ik heb gevochten '
jah leg dat maar eens uit
pi_39029108
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:25 schreef BiMeWet het volgende:
"Hoe kom je aan die blauwe plek in je gezicht? Heb je gevochten?"
'Nee, mijn vriendin en ik hebben een onstuimig seksle.... ja, ik heb gevochten '
Briljant.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:52:07 #150
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_39140078
gisteravond een semi kopstoot gekregen
пусть всегда будет солнце
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:52:01 #151
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_39166621
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef Chanty het volgende:
Ok, mijn ontmaagding in dit topic dan Hij is bij lange na niet zo geniaal als sommige andere verhalen hier, maarja... moet ergens beginnen

Het is inmiddels wel dik vijf jaar geleden. Ik had voor het eerst seks gehad met mijn toenmalige vriend (ook voor hem was het de eerste keer). Op een gegeven moment gaat ie weer naar huis en ineens vraagt ie: "Had ik wel het juiste gaatje?"



Voor wie het antwoord wil weten: ja dat had ie
.
  maandag 26 juni 2006 @ 02:52:39 #152
128159 smurfzilla
-------------------
pi_39237827
Om sommige reacties kan ik dus ik echt in een deuk liggen en ik hoop dus ook dat mij dan ook nooit overkomt!

Anyway hier zijn die van mij die ik me op het moment kan herinneren.

15 jaar, op zomer vakantie naar Frankrijk voor 2 weken (omgeving Biaritz). Een franse meid versiert mij en vervolgens gaan we als rasechte verliefde pubertjes met elkaar om (kussen enz.) We gaan naar het strand, zitten daar de hele dag al met elkaar te flirten/op te geilen enzo dus: zin in sex. De 1e keer voor allebei dus we zoeken een rustig plekje op het randje bos/duin (dennenaalden doen pijn aan je poten). En ja hoor, nog nooit een condoom gebruikt dus ik had hem binnenste buiten op mijn leuter
Vervolgens ligt zij ook nog met haar kont op een soort denneappel en worden we onderbroken door een hond als we eindelijk bezig zijn. Wat een gezeik zeg voor een 1e keer

Met mijn vriendin in een kleedhokje van een zwembad toen we bezig waren kwam ik er ineens achter dat er iemand over het muurtje van het kleedhokje stond te gluren. Misschien opwindend voor sommigen maar ik en mijn vriendin hadden direct geen zin meer in sex.

Verder nog talrijke "close-calls" waarbij je je in 1 minuut ofzo moet aankleden omdat iemand op de deur klopt. Gelukkig heb ik dat niet meer nu ik ouder ben en op mezelf woon

De gebruikelijke verhalen van het stoten van een arm of been of door het bed zakken is mij ook bekend.
>>>Fast forward>>>
  maandag 26 juni 2006 @ 02:55:53 #153
82136 Xennia
gekroond
pi_39237860
Een ex had eens allemaal waxinelichtjes rondom het bed gezet. Toen we goed en wel bezig waren vloog het dekbed in de fik en vlogen alle veertjes in het rond en een stank dat eraf kwam. Sindsdien ben ik klaar met romantiek
pi_39237866
quote:
Op maandag 26 juni 2006 02:55 schreef Xennia het volgende:
Een ex had eens allemaal waxinelichtjes rondom het bed gezet. Toen we goed en wel bezig waren vloog het dekbed in de fik en vlogen alle veertjes in het rond en een stank dat eraf kwam. Sindsdien ben ik klaar met romantiek
Sterk verhaal danwel slecht verteld..
2 bier graag..
Dank U
  maandag 26 juni 2006 @ 02:58:16 #155
82136 Xennia
gekroond
pi_39237878
quote:
Op maandag 26 juni 2006 02:56 schreef 2biergraag het volgende:

[..]

Sterk verhaal danwel slecht verteld..
Ik had het verdrongen
pi_39237892
quote:
Op maandag 26 juni 2006 02:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik had het verdrongen
Okay dan, nu dus maar rauwe, bond en blauw, hoe harder hoe beter, kontneuk, seks?
2 bier graag..
Dank U
  maandag 26 juni 2006 @ 09:38:07 #157
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39240190
quote:
Op maandag 26 juni 2006 02:59 schreef 2biergraag het volgende:

[..]

Okay dan, nu dus maar rauwe, bond en blauw, hoe harder hoe beter, kontneuk, seks?
wil je een punt maken?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39240277
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:38 schreef avotar het volgende:

[..]

wil je een punt maken?
Ik snap het ook niet?
Er zit nog iets tussen keiharde neuqsex en romatisch met kaarsjes waarbij ook je hele huis af fikt sex.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  maandag 26 juni 2006 @ 09:45:01 #159
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_39240316
tvptje.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_39262885
Door het 'verrassingseffect' pijnloos het 'verkeerde' gat in geschoten op zn hondjes, en op die manier verder gegaan
Kutkloon.
pi_39262985
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:40 schreef BiMeWet het volgende:
Door het 'verrassingseffect' pijnloos het 'verkeerde' gat in geschoten op zn hondjes, en op die manier verder gegaan
Dat is geen blunder man, DAT IS KEI-GEIL!
  maandag 26 juni 2006 @ 20:50:43 #162
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_39263227
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:40 schreef BiMeWet het volgende:
Door het 'verrassingseffect' pijnloos het 'verkeerde' gat in geschoten op zn hondjes, en op die manier verder gegaan
En ze zei er niks van?
.
..
...
....
pi_39265319
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:50 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

En ze zei er niks van?
Zij:

"ieee" ('schrikgeluidje')
*grijns*
*duwt met kont naar achter*

Ik:

O_o
Kutkloon.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:56:40 #164
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_39276221
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:45 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Zij:

"ieee" ('schrikgeluidje')
*grijns*
*duwt met kont naar achter*

Ik:

O_o
wat een hoer zeg!
пусть всегда будет солнце
pi_39285636
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:56 schreef MoChe het volgende:

[..]

wat een hoer zeg!
Nee hoor, doet ze alleen bij mij, en gratis ook
Kutkloon.
pi_39287631
pi_39287885
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:06 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Nee hoor, doet ze alleen bij mij, en gratis ook
dan wordt het automatisch een neukslet.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_39288724
Heren heren even rustig aan he
pi_39288865
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:17 schreef het.ismij het volgende:

[..]

dan wordt het automatisch een neukslet.
Dat zou het zijn als ik niet van haar hield en alleen met haar was om haar te neuken.

Nu weer door met de blunders alsjeblieft.
Kutkloon.
pi_39302363
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:53 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik was met mn vriendinnetje op een heerlijk rustig plekje in de duinen bezig afgelopen weekend, worden we gestoord door een zweefvliegtuigje dat de hele tijd rondjes boven ons blijft cirkelen
Wheheh, zal eens vragen wie dat was!
pi_39303435
[edit] verkeerde topic

[ Bericht 44% gewijzigd door mcDavid op 27-06-2006 22:57:26 (Ja echt! :D) ]
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:43:48 #172
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39420367
Van de week ééntje, wel in m'n eentje, maar toch ...

NSFW heeft inmiddels al een paar maanden geen vriendin meer en tja.. als de nood hoog wordt, moet je zo af en toe eens de "hand aan jezelf slaan". Zo gezegd zo gedaan... NSFW zoekt wat pagina's op die niet geschikt zijn om op het werk te bekijken en gaat aan de slag met zichzelf.
Op het moment dat het hoogtepunt gaat komen schuif ik snel met m'n stoel een stuk naar achter (want ik wil geen vieze troep over m'n toetsenbord of op m'n buro!) maar de stoel wilde niet echt mee werken en blijft met de achterste 2 poten hangen aan een snoer.

Gevolg.. NSFW slaat met stoel en al naar achter en ligt op z'n rug
Jemig, Ik ruk ook een keer met porno erbij

Maar het zooitje was iig niet op het toetsenbord gekomen
  zondag 2 juli 2006 @ 23:18:58 #173
95517 Openminded
Tuurlijk...
pi_39461679
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:43 schreef nsfw het volgende:
Maar het zooitje was iig niet op het toetsenbord gekomen
pi_39469774
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:43 schreef nsfw het volgende:
Gevolg.. NSFW slaat met stoel en al naar achter en ligt op z'n rug
kwam je nou klaar terwijl je achterover viel? Of kon je van de schrik weer opnieuw beginnen
  maandag 3 juli 2006 @ 11:54:00 #175
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_39469815
gebeld worden terwijl je klaarkomt is zoooooooo een domper
пусть всегда будет солнце
pi_39471119
ik neem de telefoon gewoon op als ik bezig ben, het kan belangrijk zijn
  maandag 3 juli 2006 @ 12:49:12 #177
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39471294
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:52 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

kwam je nou klaar terwijl je achterover viel? Of kon je van de schrik weer opnieuw beginnen
Mocht weer opnieuw beginnen
  maandag 3 juli 2006 @ 17:47:43 #178
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_39479746
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:42 schreef JoPiDo het volgende:
ik neem de telefoon gewoon op als ik bezig ben, het kan belangrijk zijn
zoon rington bevordert nou niet echt het geilheidsgehalte
пусть всегда будет солнце
pi_39484773
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:47 schreef MoChe het volgende:
zoon rington bevordert nou niet echt het geilheidsgehalte
Nah, daarom hebben veel telefoons ook een trilfunctie. Dat compenseert een beetje.
Don't hurry, be crappy!
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:07:27 #180
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_39582411
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:43 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Nah, daarom hebben veel telefoons ook een trilfunctie. Dat compenseert een beetje.
Bleutooth headset, kan je gewoon doorgaan
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:04:35 #181
146730 R81
Ech wel...
pi_39604934
Niet echt een blunder, wel grappig Ik was gisteren middag samen met mn vriendin op een strandje, in de zee. Verder waren er daar geen mensen (dachten we..), alleen in de verte een stuk of 20. Mn vriendin zat in het water een beetje met me te spelen ( ) totdat ze zei dat we maar terug moesten gaan naar de handdoeken. Ze loopt het water uit en kijkt me ondeugend aan, ik was al zo geil dus ik kon me niet meer inhouden, dat werd dus neuken in de branding Daarna lig ik nog lekker na te genieten bovenop haar ( zwembroek weer omhoog ), komt er opeens 10 meter verderop een kereltje van een jaar of 8 vanachter een berg zand vandaan op ons afgelopen. Hij loopt 3 rondjes om ons heen met een duivelse glimlach op zn gezicht en toen bleef ie stil staan. Zegt ie; Hoi mevrouw. Dus mn vriendin zegt hoi terug. Zegt dat jochie; Ik weet wat jullie deden hihihi en daarna huppelde ie weg
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:12:08 #182
107594 Nr.G
m411007
pi_39605223
..en postte ie het filmpje op internet
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:20:12 #183
146730 R81
Ech wel...
pi_39605533
Hehe
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_39605895
Dat komt wel erg veel overeen met een filmpje dat ik daarnet op geenstijl.nl zag
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:48:21 #185
146730 R81
Ech wel...
pi_39606635
Hehe wtf dat zal wel ja
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_39655291
Oke, na bijna alles door te hebben gelezen ik dan ook maar.... Leuke jongen ontmoet in een discotheek, beetje zoenen enzo, uiteindelijk naar buiten gegaan, stonden beetje te friemelen en te doen buiten. Hij mij vingeren, eerst best lekker, maar hoe opgewondender hij werd hoe harder hij ging met zijn nagels, dus ik al een paar x auw en rustig aan, nou ja uiteindelijk waren we klaar... Kom ik later thuis, ff naar de wc, allemaal bloed dus ik gvdgvd! Week later gingen dus de roddels alweer rond dat ik ongesteld zou zijn geweest! Nou kwam ik m t weekend erna tegen en heb m in het bijzijn van al zijn kameraden maar ff verteld dat ie zijn nagels niet moet gebruiken en dat ik dus NIET ongesteld was! Eikel! Zijn kameraden konden er wel om lachen en hij stond mooi voor lul!
  zondag 9 juli 2006 @ 13:39:07 #187
141711 krullul
altijd krom...
pi_39657128


Stijf is voor mietjes.
  zondag 9 juli 2006 @ 13:49:56 #188
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_39657402
Een uniqum...ach jah, foto's zeggen meer dan een duizend woorden
  zondag 9 juli 2006 @ 13:50:21 #189
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_39657415
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:20 schreef Coolcat het volgende:
Oke, na bijna alles door te hebben gelezen ik dan ook maar.... Leuke jongen ontmoet in een discotheek, beetje zoenen enzo, uiteindelijk naar buiten gegaan, stonden beetje te friemelen en te doen buiten. Hij mij vingeren, eerst best lekker, maar hoe opgewondender hij werd hoe harder hij ging met zijn nagels, dus ik al een paar x auw en rustig aan, nou ja uiteindelijk waren we klaar... Kom ik later thuis, ff naar de wc, allemaal bloed dus ik gvdgvd! Week later gingen dus de roddels alweer rond dat ik ongesteld zou zijn geweest! Nou kwam ik m t weekend erna tegen en heb m in het bijzijn van al zijn kameraden maar ff verteld dat ie zijn nagels niet moet gebruiken en dat ik dus NIET ongesteld was! Eikel! Zijn kameraden konden er wel om lachen en hij stond mooi voor lul!
Jij bent goedkoop
pi_39657575
Jongens met lange nagels
pi_39657587
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jongens met lange nagels
Vooral als ze nep zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39662246
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:50 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Jij bent goedkoop
Hoezo dat nou weer dan??
pi_39662333
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:49 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Hoezo dat nou weer dan??
Misschien vind hij dat omdat jij je achter de discotheek laat vingeren?
pi_39662409
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:39 schreef krullul het volgende:


geniaal
  zondag 9 juli 2006 @ 18:35:39 #195
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39664956
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:49 schreef Coolcat het volgende:

[..]

Hoezo dat nou weer dan??
Ik denk dat ie het een goedkope actie van jou vind dat je die jongen zo voor lul zet tegenover z'n vrienden terwijl het waarschijnlijk nooit z'n bedoeling geweest is om je daar te laten bloeden en dat waarschijnlijk ook uit onkunde en onwetendheid gedaan heeft. En ja ik vind ook dat ie eigenlijk z'n nagels had moeten knippen vantevoren
  zondag 9 juli 2006 @ 18:52:38 #196
105194 BiMeWet
Anoniem?
pi_39665400
jaja, nou minder kankeren op elkaar en meer seksblunders. .

Laatst dit weer; we spelen wat met elkaar, kat is in de slaapkamer onder mijn bed, wist ik veel. De kat vind het altijd ontzettend fijn om bovenop mn vriendin haar buik te gaan liggen, dat vindt hij lekker warm ofzo. .

Vriendin en ik zijn dus 'bezig', ik lig op mn rug en zij ligt met haar rug bovenop me, met haar buik dus naar boven. Allebei retegeil, ik met mn handen spelen maar haar, haar borsten en buik, tot ik ineens in mn hand gebeten word omdat de kat er wil liggen en mn handen in de weg zaten brutaal kutbeest.

Ik schrik me dus de tyfus en maak een supervreemde beweging met mn hoofd waardoor het kussen waar mn vriendins hoofd op lag weggeduwd wordt en ze haar hoofd tegen de houten bedrand voelt vallen.

Toen was de zin wel even over. De kat lag wel lekker trouwens.
Kutkloon.
  zondag 9 juli 2006 @ 21:04:19 #197
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_39669590
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef BiMeWet het volgende:
jaja, nou minder kankeren op elkaar en meer seksblunders. .

Laatst dit weer; we spelen wat met elkaar, kat is in de slaapkamer onder mijn bed, wist ik veel. De kat vind het altijd ontzettend fijn om bovenop mn vriendin haar buik te gaan liggen, dat vindt hij lekker warm ofzo. .

Vriendin en ik zijn dus 'bezig', ik lig op mn rug en zij ligt met haar rug bovenop me, met haar buik dus naar boven. Allebei retegeil, ik met mn handen spelen maar haar, haar borsten en buik, tot ik ineens in mn hand gebeten word omdat de kat er wil liggen en mn handen in de weg zaten brutaal kutbeest.

Ik schrik me dus de tyfus en maak een supervreemde beweging met mn hoofd waardoor het kussen waar mn vriendins hoofd op lag weggeduwd wordt en ze haar hoofd tegen de houten bedrand voelt vallen.

Toen was de zin wel even over. De kat lag wel lekker trouwens.
Super
The best thing about the truth is that you can make it up...
  zondag 9 juli 2006 @ 22:18:03 #198
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39672086
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef BiMeWet het volgende:
Verhaal over poes en buik vriendin
Dat doet me denken aan wat ik een keer met m'n ex vriendinnetje had

We waren ook een keertje lekker bezig op de vroege morgen en we lagen samen op bed en was me aan het pijpen. Haar vader en zusje waren kennelijk ook al op want die hoorde we op de gang lopen en praten. Op een gegeven moment begint haar kat aan haar deur te krabbelen en ze dacht kennelijk dat haar vader binnenkwam ofzo want in ééns schoot ze heel vlug omhoog waardoor ze met haar knie snoeihard tegen m'n zak aanstoot en ik een best pijnlijke kreet uitsloeg

vervolgens riep haar vader vanuit de gang "alles goed daarbinnen???" Waarop hij al de deur open wilde doen en m'n vriendin vervoglens gilde "NEEEEEE!!!!"

Dat verpest je humeur wel even hoor op de vroege morgen
pi_39689200
Blauwe ballen dus ja
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39695586
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:35 schreef nsfw het volgende:

[..]

Ik denk dat ie het een goedkope actie van jou vind dat je die jongen zo voor lul zet tegenover z'n vrienden terwijl het waarschijnlijk nooit z'n bedoeling geweest is om je daar te laten bloeden en dat waarschijnlijk ook uit onkunde en onwetendheid gedaan heeft. En ja ik vind ook dat ie eigenlijk z'n nagels had moeten knippen vantevoren
En ik vond het van hem goedkoop dat hij het halve dorp ging zitten vertellen dat ik ongesteld was, dus 1-1
  maandag 10 juli 2006 @ 17:38:54 #201
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39695910
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:50 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Jij bent goedkoop
Bob-b krijgt meisjes nooit zover.. dus tot die tijd zijn meisjes die dat laten doen goedkoop ;')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39726266
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:38 schreef avotar het volgende:

[..]

Bob-b krijgt meisjes nooit zover.. dus tot die tijd zijn meisjes die dat laten doen goedkoop ;')
Hehe, dat zal t zijn idd...
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:42:01 #203
142658 2cats
Mijn popje is de liefste!!!!!
pi_39770273
teeveepeetje dan maar he..... ben newbee, weet het.........
Ober!! 2 bier graag!!! En doe mijn broertje er ook twee..nee, doe hem er maar 3..... zuiplap!
Enne..... BOCHTJES ZIJN VOOR MIETJES!!!!!
pi_39956319
Ik was een keer 's avonds bij mijn (ex) vriendin.
Haar pa en ma gingen dansen. Dus heel de avond voor ons samen.
Toen Pa en Ma de deur uit waren had ik een lekker videootje opgezet en lekker op de bank met mijn vriendin bezig.
Mijn vriendin had ook een hond en wanneer er iemand van de familie op de galerij liep ging dat beest altijd in de gang zenuwachtig heen en weer lopen.
Op het moment dat ik mijn vriendin lag te neuken gaat dat beest zenuwachtig lopen doen. Dus mijn vriendin zei toen "Opschieten want er komt iemand thuis!" Op het moment dat ik klaarkwam hoorde we de voordeur opengaan. Dus ik snel mijn broek aan(die had ik nog op mijn knieen hangen) en mijn vriendin ook alles aangetrokken en de tv uitgezet. We zitten net weer op de bank komen pa en ma binnenlopen. Was het dansen afgelast.
Pa vroeg hoe het was geweest en ik zat nog na te puffen op de bank, totdat ik zag dat mijn vriendin me met grote ogen zat aan te kijken. Bleek dat er een flinke klodder sperma op mijn broek zat. Ik maar een beetje voorover zitten om het te verbergen.
Afijn pa zet de televisie aan en ja hoor daar kwamen de "open hartoperaties" voorbij.
Toen ben ik maar naar huis gegaan. :-)

Een andere keer zou ik mijn eerste pijpbeurt krijgen.
Na lang gezeur zou het eindelijk gebeuren.
Mijn vriendin wil zich naar mijn lul begeven, maar ik trek op dat moment mijn been op!!
Gevolg 2 uur in het ziekenhuis gezeten had ze een gebroken neus.
En maar uitleggen aan de dokter dat ze tegen een deur was aangelopen

En dat pijpen heeft nog maanden op zich moeten laten wachten
pi_39956869
amateurs
  woensdag 19 juli 2006 @ 00:53:28 #206
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39959921
quote:
[b]Op dinsdag 18 juli 2006 23:14 En dat pijpen heeft nog maanden op zich moeten laten wachten
Nou hoop ik wel voor je dat dat het wachten waard was
pi_39970659
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:14 schreef JohnnyRay het volgende:

[...]

Een andere keer zou ik mijn eerste pijpbeurt krijgen.
Na lang gezeur zou het eindelijk gebeuren.
Mijn vriendin wil zich naar mijn lul begeven, maar ik trek op dat moment mijn been op!!
Gevolg 2 uur in het ziekenhuis gezeten had ze een gebroken neus.
En maar uitleggen aan de dokter dat ze tegen een deur was aangelopen

En dat pijpen heeft nog maanden op zich moeten laten wachten


Had je beter haar tanden uit haar mond kunnen rossen
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39986321
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef rameijer het volgende:

[..]



Had je beter haar tanden uit haar mond kunnen rossen
Lekker zacht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_40092671
Slechte tvp

Ik weet nog dat ik eens ging logeren bij een ex vakantievriendinnetje. Het was een eind weg, en we hadden nog goed contact via msn dus we wisten al dat het waarschijnlijk gezellig ging worden.
Een probleem: zij was dat weekend ongesteld. Nou hadden we niet veel speciaals gedaan, maar voordat ik vertrok hadden we nog een beetje droog geneukt (met nog wat kleren aan).
Kwam ik dus thuis, zag ik dat over mijn hele kruis een bloedvlek zat . Ik kan me niet voorstellen dat die hele familie en al die mensen in de trein naar huis het niet hebben gezien
pi_40100343
sukkel
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zondag 23 juli 2006 @ 13:22:26 #211
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_40101678
quote:
Op zondag 23 juli 2006 01:31 schreef Mazora het volgende:
Slechte tvp
Verhaal over bebloed kruis
Dat is het eerste waar ik altijd op let na het seksen als je weer verder moet.. of er geen sporen te zien zijn enzo

Als je na het seksen lekker met z'n twee in bed blijft liggen ofzo, dan kan dat natuurlijk wel even wachten
pi_40130194
Ja ze had dr ondergoed enzo nog aan dus ik dacht dat t wel goed zat

..

ieuw!
pi_40266925
Je bedbodem, die op het moment supreme 2 latjes eruit laat springen, zodat je half door het bed zakt en zo hard moet lachen dat het moment wel zo'n beetje echt weg is
Het bed was trouwens eenvoudig weer in elkaar gezet
Whatever you're about to discover we off that.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 00:54:54 #214
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_40289001
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Je bedbodem, die op het moment supreme 2 latjes eruit laat springen, zodat je half door het bed zakt en zo hard moet lachen dat het moment wel zo'n beetje echt weg is
Het bed was trouwens eenvoudig weer in elkaar gezet
пусть всегда будет солнце
  zaterdag 29 juli 2006 @ 01:23:32 #215
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_40289535
Bij een vriend thuis wat rommelen onder de douche, beetje krap achter zo'n glazen scherm. Ik sta met mijn rug naar de kranen toe, en hij duwt me tegen de "muur": twee blauwe plekken op mijn rug van de kraan en een 1e graads brandwond van de warm (heet!) waterleiding op mijn bil.
Deed wel erg veel pijn dus bij de eerste hulp langs gegaan, en daar uitleggen hoe die brandwond daar komt
King Shameek just do it to the crowd
  zaterdag 29 juli 2006 @ 01:50:56 #216
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40289987
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Aangezien alleen mannen zo'n ding hebben: WTF???
Iedereen heeft een huig, mannen en vrouwen. Mannen hebben een adamsappel, die hebben vrouwen niet.

Leuke 'blunder' is toch wel dat we flink romantisch op een lekker zacht dekbed voor de open haard bezig waren en dat we allebei eigenlijk zo moe waren van heel de dag flink fysiek bezig geweest zijn (skieen) en een behoorlijke apres ski daarna, dat ik gewoon door de warmte in combinatie met alcohol en vermoeidheid in slaap ben gevallen. Hij ook. Toen ik wakker werd lag ik nog half op hem. Hij lag te snurken met lieve rozige wangetjes. Toen ik hem wakker had gepijpt hebben we het vuur nieuw leven in geblazen en zijn we een kwartiertje daarna weer opnieuw begonnen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 29 juli 2006 @ 05:14:21 #217
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_40291927
Wel een keer iets grappigs meegemaakt ja. Ik was alleen thuis met mijn vriendin. Nouja, mijn broertje van 6 was ook thuis, maar die lag al op bed te slapen, wij moesten oppassen. We mogen van mijn ouders niet naar mijn kamer dan, omdat mijn broertje dan, half slaperig, niet weet waar-ie heen moet als-ie 's nachts wakker wordt en niet kan slapen. Dus ik en mijn meid beneden op de bank filmpje kijken, wat zoenen enzo. Op een gegeven moment komen mijn ouders binnen, terwijl we aan het op de bank wat tegen elkaar aan lagen te rijden en wat handjes in elkaars broek gingen enzo. Niks aan de hand, ze hadden niks gemerkt, en gingen naar bed.

Toen was het de bedoeling dat ik mijn vriendin naar huis toe bracht, alleen waren we allebei retegeil. Maar voor dat uurtje even snel naar mijn kamer te gaan was ook niks, want over een uur moest ze thuis zijn. Dus wij met mijn auto naar een zandweggetje gereden, zo snel als maar ging.

Vervolgens hebben we eerst 10 minuten uitgevogeld hoe we het daarin fatsoenlijk konden doen, aangezien ik een Mitsubishi Colt uit '92 rijd, dit model dus:

Toen we eenmaal bezig waren, heeft mijn vriendin een dikke vette schaafwond op d'r knie gekregen waardoor ze een week niet mocht sporten omdat-ie steeds open ging, en tenslotte druipte alles uit d'r poesje lekker op de bekleding van de achterbank, waar nu nog steeds een vlek zit
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:43:00 #218
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_40292805
Vanish bekleding reiniger, gewoon in de supermarkt. liever lui dan moe zeker.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:56:30 #219
92655 Ferdi81
omdat............
pi_40344444
tvp
pi_40510612
Ik ben nogal een filmgek en ben in het bezit van een bioscoop-abonnement. Tel daarbij op dat ik gratis van en naar de bios kan komen (ov-kaart) en je kunt je voorstellen dat ik aardig wat films afstruin. In je eentje is het natuurlijk niet zo gezellig als wanneer er iemand mee gaat. Wie er dan mee gaat maakt me niet zoveel uit, als ik maar enigszins met die persoon op kan schieten.

Belt een vroeger-oppaskotertje van m'n moeder op of ik zin had om met haar naar "she's the man" te gaan. Iedereen was op vakantie en zij wilde die film graag zien. Nou jah, waarom niet, die film had ik toch nog niet gezien. En we spreken af om die film te gaan zien. Voor de film halen we nog wat te drinken en madam wil van die maltezers (chocoladebolletjes) erbij.

Nou we gaan de zaal in, pleuren de bekers drinken in de daarvoor bestemde houders... maar we zaten nog met die maltezers in ons maag (of eigenlijk, daar moest het nog in). Maar zij wilde die rommel, dus ze zocht het maar lekker zelf uit. Zet ze die dingen tussen haar benen in (even voor de duidelijkheid omdat dit topic in SEX zit, dat zakje zat ongeveer 8 - 10 cm van haar kruis vandaan). De film begint en ze zit al aardig aan die dingen te knabbellen. Fluistert ze: "Je mag ook wel een paar hoor!" Ik pak er dus eentje om te proberen... en dat had ik beter niet kunnen doen, want dan blijf je vreten.

Zo kwam het dus dat ze gezamelijk van die rommel zaten te knabbellen. En nadat ik al voor de zoveelste keer uit dat zakje gegraaid had, deed ik dat op ten duur zonder te kijken. Halverwege de film wil nog een paar maltezers pakken, dus ik graai naar de plek waar dat zakje zat......... maar in plaats van een zakje maltezers voel een spijkerbroek en een van schrik opverend meisje naast me. Ik weet niet wie er nu meer schrok, zij of ik...

Afin, wat bleek nou, ze had genoeg van die maltezers gekregen, had ze weggelegd en is toen onderuit gezakt in die stoel gaan hangen. Blijkbaar zat ik zo erg in de film dat ik dat niet merkte en graaide toen bij haar in haar kruis ipv. in een zakje maltezers.

We zaten schrokken er allebei van en na de film hebben we het er nog over gehad, wat eigenlijk niet nodig bleek te zijn aangezien we beide wel inzagen dat het een ongelukje was. (Ik ken haar al haar hele leven, dus het was voor haar wel duidelijk dat er niets geks achter zat). Voor de goede orde hebben we toen besloten om het ongelukje nog wel even aan haar ouders te melden om daar achteraf geen gedonder over te krijgen. Dat deed ze op zo'n manier dat het bijna leek alsof ze het expres had gedaan. Wat ik me van haar overigens niet voor kan stellen. Het is dan wel een pubertje, maar niet zo'n type dat zoiets expres doet, bovendien spraken haar geschrokken ogen op dat moment boekdelen.

Achteraf kunnen we er beide gelukkig wel om lachen, maar het had heel anders af kunnen lopen. Zeker gezien het leeftijdsverschil van ruim 15 jaar in deze pedo-paranoia tijd.
Don't hurry, be crappy!
pi_40510927
Waarom zou je het in godsnaam bij haar ouders melden
pi_40511644
Ik vind dat kinderen van die leeftijd geen geheimen moeten hebben voor hun ouders en zeker niet over zoiets. Als ik tegen haar zou zeggen dat het 'ons geheimpje' is dan klopt dat gewoon niet. Gewoon open en eerlijk zijn. Het was een ongelukje dus er is geen reden dat te verzwijgen toch?

Bovendien zit het nu nog vers in het geheugen en later misschien niet meer. Met het risico dat ze het per ongeluk eens laat glippen. Als haar ouders dan door gaan vragen kan er een vertekend beeld uit komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RiDo78 op 05-08-2006 17:55:09 (typo) ]
Don't hurry, be crappy!
pi_40511895
Begrijpelijk

Maar ik vond het eerst nogal gek klinken, in de richting van: "Ja de film was heel erg leuk, en ik heb per ongeluk in uw dochters kruis gegrepen."
pi_40515956
Ach ik heb die meid zelf het woord laten doen. En dat heeft ze in geuren en kleuren gedaan. Ze bracht het ook op een manier alsof het grotendeels haar schuld was. (Ookal waren we het er al over eens dat dat het noch haar noch mijn schuld was.)
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:28:38 #225
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_40518350
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:01 schreef RiDo78 het volgende:
Ach ik heb die meid zelf het woord laten doen. En dat heeft ze in geuren en kleuren gedaan. Ze bracht het ook op een manier alsof het grotendeels haar schuld was. (Ookal waren we het er al over eens dat dat het noch haar noch mijn schuld was.)
Als ik haar vader was had ik je echt alle hoeken van de kamer laten zien!!! Viespeuk!

pi_40518558
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef nsfw het volgende:
Als ik haar vader was had ik je echt alle hoeken van de kamer laten zien!!! Viespeuk!

Tjsa als ik haar vader geweest zou zijn en er zou opzet in het spel zijn, dan weet ik echt niet wat er gebeurd zou zijn. Ik kan dan niet voor mezelf in staan.
Don't hurry, be crappy!
pi_40518687
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:36 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Tjsa als ik haar vader geweest zou zijn en er zou opzet in het spel zijn, dan weet ik echt niet wat er gebeurd zou zijn. Ik kan dan niet voor mezelf in staan.
Als je geboortjejaar 1978 is en ze 15 jaar jonger was.... dan kan ik dat heel goed begrijpen!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:22:44 #228
154323 Buup
hAsTaLaPaStA
pi_40738734
Me neukertje en ik hebben altijd van die gevechten...wie doet het licht uit...wie mag aan welke kant slapen en wie haalt er wat te drinken...

Na flink gerotzooid te hebben met massage olie waren we allbei nog al uitgedroogt dus gingen we het gevecht aan wie er drinken ging halen...we kwamen dr niet uit en zijn allbei in slaap gedonderd...halverwege de nacht wordt ik wakker aan de `verkeerde` kant...buig over hem heen om te kijken hoe laat het is en ga weer liggen...

Hij wordt wakker van mij ziet een fles naast bed staan en denk eidelijk ze heeft drinken gehaald neemt een flinke slok uit jawel de MASSAGEOLIE ik wordt wakker van een hoop herrie loop de keuken in waar neukertje poedelnaakt boven de was bak hangt en flink loopt te vloeken....

hihi de volgende ochtend lag ik nog in een deuk...
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:01:21 #229
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_40749589
Vanmorgen werde we wakker, mijn vriendinnetje vertelt dat ze dacht dat ze droomde aan mijn ding getrokken te hebben en dat die vervolgens groeide tot enorme hoogten (zo groot als een arm). Ik was net pinokkio zeg maar zei ze

Nu wil het feit dat ik vlak voor ik wakker werd droomde dat iemand de hele tijd aan mijn arm liep te sjorren terwijl ik bij een of andere balie stond en ik er maar niet bij kon komen
pi_40764994
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:01 schreef TR08 het volgende:
Vanmorgen werde we wakker, mijn vriendinnetje vertelt dat ze dacht dat ze droomde aan mijn ding getrokken te hebben en dat die vervolgens groeide tot enorme hoogten (zo groot als een arm). Ik was net pinokkio zeg maar zei ze

Nu wil het feit dat ik vlak voor ik wakker werd droomde dat iemand de hele tijd aan mijn arm liep te sjorren terwijl ik bij een of andere balie stond en ik er maar niet bij kon komen


Klinkt ongeloofwaardig maar toch
Kutkloon.
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:37:55 #231
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_40765545
Het was anders knap vervelend. Mijn rugtas lag op die balie en ik kon hem steeds net niet pakken
pi_40792423
Maar je arm werd wel steeds langer en dus kon je er na een tijdje wel bij?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:14:27 #233
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_40807877
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:00 schreef rameijer het volgende:
Maar je arm werd wel steeds langer en dus kon je er na een tijdje wel bij?
Nou in mijn droom bleef hij even lang
Of er werd steeds harder aan getrokken, dat kan natuurlijk ook
pi_40809004
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Buup het volgende:
Me neukertje en ik hebben altijd van die gevechten...wie doet het licht uit...wie mag aan welke kant slapen en wie haalt er wat te drinken...

Na flink gerotzooid te hebben met massage olie waren we allbei nog al uitgedroogt dus gingen we het gevecht aan wie er drinken ging halen...we kwamen dr niet uit en zijn allbei in slaap gedonderd...halverwege de nacht wordt ik wakker aan de `verkeerde` kant...buig over hem heen om te kijken hoe laat het is en ga weer liggen...

Hij wordt wakker van mij ziet een fles naast bed staan en denk eidelijk ze heeft drinken gehaald neemt een flinke slok uit jawel de MASSAGEOLIE ik wordt wakker van een hoop herrie loop de keuken in waar neukertje poedelnaakt boven de was bak hangt en flink loopt te vloeken....

hihi de volgende ochtend lag ik nog in een deuk...
† The 3 Kings †
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:44:29 #235
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_40994425
Ik lach me ziek XD
People who annoy you:
N_GGERS
pi_40996586
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:01 schreef TR08 het volgende:
Vanmorgen werde we wakker, mijn vriendinnetje vertelt dat ze dacht dat ze droomde aan mijn ding getrokken te hebben en dat die vervolgens groeide tot enorme hoogten (zo groot als een arm). Ik was net pinokkio zeg maar zei ze

Nu wil het feit dat ik vlak voor ik wakker werd droomde dat iemand de hele tijd aan mijn arm liep te sjorren terwijl ik bij een of andere balie stond en ik er maar niet bij kon komen

waargebeurd of niet, ik vind hem grappig!
pi_41277082
I put a dick in the ear, I put a dick in the ear.
Fuck her in the eye, fuck her in the eye
Blind the bitch!

Oke, stomme kick. Nu weer meer blunders
Kutkloon.
pi_41278179
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef BiMeWet het volgende:
I put a dick in the ear, I put a dick in the ear.
Fuck her in the eye, fuck her in the eye
Blind the bitch!

Oke, stomme kick. Nu weer meer blunders
Chris Rock.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41283424
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Chris Rock.
Hij ownt!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:38:25 #240
137408 DjowY
Ijskoud de langste
pi_41286682
Zo erg niet van elkaar af kunnen blijven, dat je het in de auto gaat doen voor een appartementencomplex.. alles leuk en goed, totdat vriendin opeens roept: "Daar staat een vrouw met een telefoon in dr handen naar ons te kijken.."

Heel hard rijden, aangezien het politiebureau om de hoek zat..:S
Nobody fucks with Frank de Grave!!
pi_41582445
dit las ik in 1 van de eerdere topics...echt prachtig!! natuurlijk een hel voor die knul, maar ik zit nu al sinds ik het heb gelezen met een klote gevoel in mn onderbuik...
quote:
Op maandag 15 december 2003 02:29 schreef N1nj4 het volgende:
Een collega vertelde vanavond een verhaal over iets dat tijdens voetballen was gebeurd.

Een van zijn team genootjes maakt een sliding en begint hard te schreeuwen, hij had pijn. Hij kon niet opstaan en toevallig stond er een arts mee te kijken. Deze kwam het veld opgelopen en constateerde na een beetje voelen dat zijn linkerbeen uit de kom was geschoten, bij zijn heup. Tijdens het voelen schreeuwde de stakker al hard... Enfin de arts zegt iets in de trend van "dit doet even pijn"...

De arts pakt m stevig bij zijn been vast en geeft een harde ruk aan zijn been.
Zijn been schiet terug in de kom en die gozer geeft een keiharde gil en zijn ogen rollen naar achter. Hij was flauwgevallen, en kwam niet meer bij.

Wat blijkt, een van zijn ballen was het gewricht binnen gegleden voordat zijn been werd teruggezet

*rilt (op werk met 5 gasten op de naborrel in een slappe lach gelegen )
wie zaait zal oogsten.....
pi_41582545
* Geqxon grijpt naar zijn kruis

AUW!
pi_41585249
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_41585484
AU AU AU AU AU AU AU AU!
Kutkloon.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:35:19 #245
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_41585742
AUUUUUUUUUUUUUW AUW AUW AUW PIJNLIJK DAMN GODSAMME !!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:39:23 #246
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41585859
FUCK waarom las ik dat
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41585965
ja kut he! sinds vanmiddag kijk ik al moeilijk en heb ik geen lekker gevoel...

ik ben echt beneiuwd hoe het met die gast is afgelopen...
wie zaait zal oogsten.....
pi_41586050
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef cohen het volgende:
dit las ik in 1 van de eerdere topics...echt prachtig!! natuurlijk een hel voor die knul, maar ik zit nu al sinds ik het heb gelezen met een klote gevoel in mn onderbuik...
[..]

Effe een stukje biologie. je ballen zitten in een zak, die onder en buiten je lichaam hangt. De betreffende bal moest dus eerst uit de zak omhoog, ergens het lichaam in. Hoogst onwaarschijnlijk bij een volwassen man bij wie de ballen al lang ingedaald zijn, maar goed. Daarna moet ie nog eens een centimeter of 6,7 opzij, naar het heupgewricht toe, dwars door vlees en weefsel.
Dat lijkt me allemaal redelijk onwaarschijnlijk, vind je ook niet?

Zal wel weer de bekende "3e helft" praat zijn.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_41586099
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef Gripper het volgende:

[..]


Effe een stukje biologie. je ballen zitten in een zak, die onder en buiten je lichaam hangt. De betreffende bal moest dus eerst uit de zak omhoog, ergens het lichaam in. Hoogst onwaarschijnlijk, maar goed. Daarna moet ie nog eens een centimeter of 6,7 opzij, naar het heupgewricht toe, dwars door vlees en weefsel.
Dat lijkt me allemaal redelijk onwaarschijnlijk, vind je ook niet?

Zal wel weer de bekende "3e helft" praat zijn.
K zat het net te lezen en dacht @#$#$#@ dat moet zeer doen.
Maar nu k dit lees ben k wel weer opgelucht.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_41586131
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef Gripper het volgende:

[..]


Effe een stukje biologie. je ballen zitten in een zak, die onder en buiten je lichaam hangt. De betreffende bal moest dus eerst uit de zak omhoog, ergens het lichaam in. Hoogst onwaarschijnlijk bij een volwassen man bij wie de ballen al lang ingedaald zijn, maar goed. Daarna moet ie nog eens een centimeter of 6,7 opzij, naar het heupgewricht toe, dwars door vlees en weefsel.
Dat lijkt me allemaal redelijk onwaarschijnlijk, vind je ook niet?

Zal wel weer de bekende "3e helft" praat zijn.
tof! ik kan weer rustig verder werken
wie zaait zal oogsten.....
pi_41586366
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef cohen het volgende:
dit las ik in 1 van de eerdere topics...echt prachtig!! natuurlijk een hel voor die knul, maar ik zit nu al sinds ik het heb gelezen met een klote gevoel in mn onderbuik...
[..]
tuurlijk
een arts die even ter plaatse dat been fixt
een bal die in dat gewricht komt

right
  donderdag 7 september 2006 @ 17:51:39 #252
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_41589814
tvp
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_41932069
quote:
Vergeet de volgende keer als je aan het seksen bent niet om je gordijnen te sluiten. Een wat oudere man dacht afgelopen week van een gratis seksshow te kunnen genieten in de Groenesteeg in Leiden. Hierbij liet hij het niet alleen bij kijken. Toch heeft hij voor deze actie een prijs moeten betalen: aanhouding door de politie voor schennispleging.

Twee bewoners van de Groenesteeg was het opgevallen dat de man zich verdacht ophield bij het raam van een studentenhuis, dus schakelden zij de politie in. Steeds als iemand voorbijkwam, begon de man aan een fiets te morrelen alsof hij deze probeerde open te maken. Achteraf bleek het raam een stukje open te staan en waren de gordijnen niet volledig gesloten.

Het liefdeskoppel had niets in de gaten van het getuigenverhoor en de aanhouding voor hun raam, dus gingen zij onverminderd door. De politie wachtte netjes tot ze daarmee klaar waren en adviseerde ze de volgende keer de gordijnen te sluiten.

Met dank aan UncleSam voor de submit.
bron
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_41942943
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:19 schreef apophis4u het volgende:

[..]

bron


Mijn buren kunnen ook allemaal in mn woonkamer kijken, en iedereen die door de straat komt ook, lekker boeiend Ik ga echt niet zeggen: sorry schat, ff wachten we moeten de gordijnen dicht doen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:46:14 #255
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41943866
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:41 schreef PeuRac het volgende:

[..]



Mijn buren kunnen ook allemaal in mn woonkamer kijken, en iedereen die door de straat komt ook, lekker boeiend Ik ga echt niet zeggen: sorry schat, ff wachten we moeten de gordijnen dicht doen
pssst, er is zoiets als vitrage of gordijnen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_41945354
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:46 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

pssst, er is zoiets als vitrage of gordijnen
Zoals hij al zegt, geen zin om die dicht te doen.
Ik had het bij ij ex ook, een hele bejaardenflat voor recht tegenover die zo naar binnen konden kijken, ik had ook vaak geen zin om gordjinen ofzodicht te doen, dus resultaat, dat die bejaarden regelmatig een show kregen.
En i dont care, willen ze het niet zien, dan kijken ze maar ergens anders naar.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:26:19 #257
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41945941
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:01 schreef het.ismij het volgende:
Zoals hij al zegt, geen zin om die dicht te doen.
Ik ben blind . Ow, wacht ff dat staat ook in m'n naam
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_42567669
Oke ik heb een hele waslijst haha,

Vallen van het bed,
Een scheetje,
Knie in me zak,
2 bedden gesloopt,
4x betrapt waardoor 1x door de hoteleigenaar omdat de kamer maar naar wiet stonk en de rest vaders of zusjes en een keer een MILF moeder
Een scheet die ik tijdens et beffen hoorde maar niks van zei om de pret niet te bederven.
Klaarkomen en dan perongeluk heel haar net geverfde haar vol kalken.

En da was et wel zon beetje.
pi_42631924
Blundertje van vorig weekend...
Na een avondje werken een mokkel even een lift naar huis gegeven 18km verderop.
Tijdens het rijden neemt ze m'n hand vast die op de versnellingspook rust en zegt ze dat m'n handen wel zeer koud zijn.
Ik zeg "tsja,normaal bij 7° buiten"
Zij "ik zal die wel even opwarmen"
Hand onder rokje in
Onderweg zowat alles betast wat er te betasten viel,en toen kwamen we aan bij haar thuis.
In de auto nog wat kletsen,van kletsen kwam sexen,en net na het hoogtepunt komt haar moeder ineens op de auto afgelopen "is het nodig om hier een show te geven vlak voor de shoarmatent?"
In dat stadje vertoon ik me dus nooit meer...
King of...ja,waarvan?
pi_42633656
[quote]Op vrijdag 13 oktober 2006 05:03 schreef Scooterguy het volgende:
Blundertje van vorig weekend...
Na een avondje werken een mokkel even een lift naar huis gegeven 18km verderop.
Tijdens het rijden neemt ze m'n hand vast die op de versnellingspook rust en zegt ze dat m'n handen wel zeer koud zijn.
Ik zeg "tsja,normaal bij 7° buiten"
Zij "ik zal die wel even opwarmen"
Hand onder rokje in
Onderweg zowat alles betast wat er te betasten viel,en toen kwamen we aan bij haar thuis.
In de auto nog wat kletsen,van kletsen kwam sexen,en net na het hoogtepunt komt haar moeder ineens op de auto afgelopen "is het nodig om hier een show te geven vlak voor de shoarmatent?"
In dat stadje vertoon ik me dus nooit meer...
/quote]

Shoarmatent? woont ze daar in?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:49:32 #261
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_42634085
Whehehe.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  PR/Manusje van alles vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:57:39 #262
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42659785
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 05:03 schreef Scooterguy het volgende:
Blundertje van vorig weekend...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_43086159
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef RiDo78 het volgende:
Ik ben nogal een filmgek en ben in het bezit van een bioscoop-abonnement. Tel daarbij op dat ik gratis van en naar de bios kan komen (ov-kaart) en je kunt je voorstellen dat ik aardig wat films afstruin. In je eentje is het natuurlijk niet zo gezellig als wanneer er iemand mee gaat. Wie er dan mee gaat maakt me niet zoveel uit, als ik maar enigszins met die persoon op kan schieten.

Belt een vroeger-oppaskotertje van m'n moeder op of ik zin had om met haar naar "she's the man" te gaan. Iedereen was op vakantie en zij wilde die film graag zien. Nou jah, waarom niet, die film had ik toch nog niet gezien. En we spreken af om die film te gaan zien. Voor de film halen we nog wat te drinken en madam wil van die maltezers (chocoladebolletjes) erbij.

Nou we gaan de zaal in, pleuren de bekers drinken in de daarvoor bestemde houders... maar we zaten nog met die maltezers in ons maag (of eigenlijk, daar moest het nog in). Maar zij wilde die rommel, dus ze zocht het maar lekker zelf uit. Zet ze die dingen tussen haar benen in (even voor de duidelijkheid omdat dit topic in SEX zit, dat zakje zat ongeveer 8 - 10 cm van haar kruis vandaan). De film begint en ze zit al aardig aan die dingen te knabbellen. Fluistert ze: "Je mag ook wel een paar hoor!" Ik pak er dus eentje om te proberen... en dat had ik beter niet kunnen doen, want dan blijf je vreten.

Zo kwam het dus dat ze gezamelijk van die rommel zaten te knabbellen. En nadat ik al voor de zoveelste keer uit dat zakje gegraaid had, deed ik dat op ten duur zonder te kijken. Halverwege de film wil nog een paar maltezers pakken, dus ik graai naar de plek waar dat zakje zat......... maar in plaats van een zakje maltezers voel een spijkerbroek en een van schrik opverend meisje naast me. Ik weet niet wie er nu meer schrok, zij of ik...

Afin, wat bleek nou, ze had genoeg van die maltezers gekregen, had ze weggelegd en is toen onderuit gezakt in die stoel gaan hangen. Blijkbaar zat ik zo erg in de film dat ik dat niet merkte en graaide toen bij haar in haar kruis ipv. in een zakje maltezers.

We zaten schrokken er allebei van en na de film hebben we het er nog over gehad, wat eigenlijk niet nodig bleek te zijn aangezien we beide wel inzagen dat het een ongelukje was. (Ik ken haar al haar hele leven, dus het was voor haar wel duidelijk dat er niets geks achter zat). Voor de goede orde hebben we toen besloten om het ongelukje nog wel even aan haar ouders te melden om daar achteraf geen gedonder over te krijgen. Dat deed ze op zo'n manier dat het bijna leek alsof ze het expres had gedaan. Wat ik me van haar overigens niet voor kan stellen. Het is dan wel een pubertje, maar niet zo'n type dat zoiets expres doet, bovendien spraken haar geschrokken ogen op dat moment boekdelen.

Achteraf kunnen we er beide gelukkig wel om lachen, maar het had heel anders af kunnen lopen. Zeker gezien het leeftijdsverschil van ruim 15 jaar in deze pedo-paranoia tijd.
Had je nog geluk dat je niet de USA woonde, want een kennis van m'n ouders (een oudere getrouwde man die in de states woont) had ook zo'n ongelukje met een jong meisje. Hij heeft 't ook aan die ouders verteld om dezelfde reden dat jij dat gedaan hebt. Die ouders konden het niet begrijpen en hebben hem aangeklaagd. Hij heeft 10 jaar celstraf in een maximum security (!) prison gekregen

edit: ik zie net dat pas dat deze post al een tijdje oud is
Wel lekker blijven plakken hè?
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:51:09 #264
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43086274
Waarom zou je in godsnaam ook maar iets over dat incident vertellen, dat was tussen jullie twee. Allebei waren jullie het erover eens dat het een ongelukje was, wat is dan het probleem?
  PR/Manusje van alles maandag 30 oktober 2006 @ 22:58:11 #265
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_43086581
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:51 schreef Aventura het volgende:
Waarom zou je in godsnaam ook maar iets over dat incident vertellen, dat was tussen jullie twee. Allebei waren jullie het erover eens dat het een ongelukje was, wat is dan het probleem?
Gelovig ofzo. En juist vertellen dat er niets gebeurd is, is in mijn ogen verdacht... maarja
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_43089848
Wat ik al zei, ik wil niet het risico lopen dat ze het per ongeluk laat ontvallen want dan heb je kans dat haar ouders meteen hun conclusie trekken. En probeer dat dan maar weer eens recht te praten.
Don't hurry, be crappy!
pi_43094894
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef RiDo78 het volgende:
Wat ik al zei, ik wil niet het risico lopen dat ze het per ongeluk laat ontvallen want dan heb je kans dat haar ouders meteen hun conclusie trekken. En probeer dat dan maar weer eens recht te praten.
Maar zo erg is het toch niet als het (echt ) per ongeluk gebeurde???!!

Dan is het toch gewoon van 'Sorry, ik dacht dat die chocolaatjes daar nog lagen' en verder film kijken?

Of was er toch meer aan de hand dan je hier nu verteld hebt?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:28:02 #268
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43094988
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef RiDo78 het volgende:
Wat ik al zei, ik wil niet het risico lopen dat ze het per ongeluk laat ontvallen want dan heb je kans dat haar ouders meteen hun conclusie trekken. En probeer dat dan maar weer eens recht te praten.
Juist door er zo mee bezig te zijn heb je toen van iets heel simpels een enorm probleem gemaakt .
Bij mij zou zoiets afgedaan worden met "oeps, sorry", imho is het ook zo belangrijk, ongelukje, kan gebeuren, hup next met het leven... En joh, dat kind gaat echt niet naar der ouders rennen van "jaah hij greep in mijn kruis".
pi_43099964
kwam ze klaar toen je een chocolaatje probeerde te pakken

ik bel mijn vriendin toch ook niet elke keer als ik per ongeluk een borst aan raak
pi_43101110
Is het nou es klaar met die chocolaatjes?

Ik zie iedere keer dit topic in my-at, en klik het aan in de hoop dat er weer een spectacuaire blunder gepost is, maar iedere keer is het weer alleen maar gezever over een chocolaatje in de bioscoop
pi_43101952
mijn vriendin gooide vorige week in haar enthousiasme een kast om toen we lagen te batsen
pi_43102394
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:56 schreef JoPiDo het volgende:
mijn vriendin gooide vorige week in haar enthousiasme een kast om toen we lagen te batsen
Een kast?
Vrouwelijke hulk?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_43106018
Knip niet alleen je nagels, maar zorg ook dat er geen scherpe randjes aan zitten van het knippen.
Ik ga er geen verhaal bij posten, dat kunnen jullie zelf wel verzinnen.
  PR/Manusje van alles dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:15:13 #274
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_43114113
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:42 schreef Mazora het volgende:
Knip niet alleen je nagels, maar zorg ook dat er geen scherpe randjes aan zitten van het knippen.
Ik ga er geen verhaal bij posten, dat kunnen jullie zelf wel verzinnen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_43152462
Een geslachtsblunder voor mij.

Toen ik 6 - 7 was had ik op een gegeven moment een gruwelijke hekel aan onderbroeken gekregen (vraag mij niet waarom heb zelf ook geen idee meer waarom dat was.... hoewel ik tegenwoordig ook ruime boxers lekkerder vind zitten dan strakke slips maar goed). Dus Tolventje liet de onderbroeken in het onderbroeken laatje en liet alles lekker hangen en alles en iedereen was gelukkig.

Dit heeft een maandje doorgezet en het werdt kerst (familie over de vloer lekker gezellig je weet het wel). Klein Tolventje mag ook laat opblijven en er is een geweldige komedie op televisie. Het zou geen nederlandse televisie zijn als er geen reclames waren dus Tolventje besluit even snel naar het toilet te gaan. Helaas heeft Tolventje iets te veel fris gedronken waardoor de plaspauze langer duurt dan ie van plan was dus als de familie roept dat de film weer op is begint Tolventje toch een beetje in paniek te raken.

Hij drukt te laatste druppels snel eruit. Schud het zaakje af. En doet zijn rits snel dicht................

Als je dit in het echt meemaakt weet je dat die onzin (van there's something about mary) nooit echt gebeurt kan zijn. Er is op een gegeven moment teveel massa waar je rits niet doorheen komt, maar helaas had little Tolven besloten wat opzij te schuifen zodat er toch 0,5 a la 1 cm vel tussen de rits was gekomen (voor een 6 - 7 jarige toch bijna de gehele lengte in slappe toestand).

Nou heb je als 6 -7 jarige niet de moed om je rits naar beneden te jazzen dus ik als een gek terug de kamer inrennen met familie (ooms, tantes, omas, opas, neefjes, nichtjes, aangetrouwde rotzooi, enz *gezellig he*) in totale paniek.

Gelukkig dat mijn pa een rustige man is die met leeuwengedult heel voorzichtig die rits weer heeft losgekregen (tot de dag van vandaag heb ik nog steeds een soort ritsachtige gevormde verkleuring aan de onderkant van little tolven). Maar de blikken van mijn familie toen ik in paniek de kamer in kwam rennen vergeet ik nooit meer .

[ Bericht 1% gewijzigd door Tolven op 01-11-2006 21:47:07 ]
  woensdag 1 november 2006 @ 21:25:02 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43152526
Aaaaww, arme kleine Tolven!
pi_43153948
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:23 schreef Tolven het volgende:
Een geslachtsblunder voor mij.

Toen ik 6 - 7 was had ik op een gegeven moment een gruwelijke hekel aan onderbroeken gekregen (vraag mij niet waarom heb zelf ook geen idee meer waarom dat was.... hoewel ik tegenwoordig ook ruime boxers lekkerder vind zitten dan strakke slips maar goed). Dus Tolventje liet de onderbroeken in het onderbroeken laatje en liet alles lekker hangen en alles en iedereen was gelukkig.

Dit heeft een maandje doorgezet en het werdt kerst (familie over de vloer lekker gezellig je weet het wel). Klein Tolventje mag ook laat opblijven en er is een geweldige komedie op televisie. Het zou geen nederlandse televisie zijn als er geen reclames waren dus Tolventje besluit even snel naar het toilet te gaan. Helaas heeft Tolventje iets te veel fris gedronken waardoor de plaspauze langer duurt dan ie van plan was dus als de familie roept dat de film weer op is begint Tolventje toch een beetje in paniek te raken.

Hij drukt te laatste druppels snel eruit. Schud het zaakje af. En doet zijn rits snel dicht................

Als je dit in het echt meemaakt weet je dat die onzin (van there's something about mary) nooit echt gebeurt kan zijn. Er is op een gegeven moment teveel massa waar je rits niet doorheen komt, maar helaas had little Tolven besloten wat opzij te schuifen zodat er toch 0,5 a la 1 cm vel tussen de rits was gekomen (voor een 6 - 7 jarige toch bijna de gehele lengte in slappe toestand).

Nou heb je als 6 -7 jarige niet de moed om je rits naar beneden te jazzen dus ik als een gek terug de kamer inrennen met familie (ooms, tantes, omas, opas, neefjes, nichtjes, aangetrouwde rotzooi, enz *gezellig he*) in totale paniek.

Gelukkig dat mijn pa een rustige man is die met leeuwengedult heel voorzichtig die rits weer heeft losgekregen (tot de dag van vandaag heb ik nog steeds een soort ritsachtige gevormde verkleuring aan de onderkant van little tolven). Maar de blikken van mijn familie toen ik in paniek de kamer in kwam rennen vergeet ik nooit meer .
* PeuRac heeft ook zo'n litteken + trauma
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 1 november 2006 @ 22:30:21 #278
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_43155451
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:23 schreef Tolven het volgende:
Een geslachtsblunder voor mij.

Verhaal van kleine tolven
Au

Wel leuk opgeschreven trouwens
  donderdag 2 november 2006 @ 04:30:32 #279
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_43161870
Ik was een beetje aan het stoeien met mijn ex..
Hij begon me te kietelen en ik dook in elkaar om me te verdedigen en van het lachen waarbij ik hem per ongeluk een knietje gaf
Nog erg hard ook trouwens
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_43289523
Njah... blunder is 'n groot woord.. maar ik hoef het even niet meer te hebben zegmaar...

Afgelopen week 'n cockring gekocht, 'n oprekbare...

Me vriendin gaat zachtjes door d'r knieën en neemt mijn half klare lul in d'r mond... ze pijpt me geil hard.. en doet die cockring dus om.. Niets mis mee.. zat helemaal goed...

Ik gooi d'r terug op me bed.. en lik geil aan d'r klitje... zo'n 10 minuten later... voel ik me lul...

Ik denk.. WTF.. Heulemaal koud.. En paars...

Okeee... deze cockring is toch niet rekbaar genoeg..

v/d week maar andere halen.. Dit is niets
pi_43290060
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef t0n het volgende:
Njah... blunder is 'n groot woord.. maar ik hoef het even niet meer te hebben zegmaar...

Afgelopen week 'n cockring gekocht, 'n oprekbare...

Me vriendin gaat zachtjes door d'r knieën en neemt mijn half klare lul in d'r mond... ze pijpt me geil hard.. en doet die cockring dus om.. Niets mis mee.. zat helemaal goed...

Ik gooi d'r terug op me bed.. en lik geil aan d'r klitje... zo'n 10 minuten later... voel ik me lul...

Ik denk.. WTF.. Heulemaal koud.. En paars...

Okeee... deze cockring is toch niet rekbaar genoeg..

v/d week maar andere halen.. Dit is niets
Probeer je ons nu te vertellen dat je een dikke lul hebt ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_43290216
Ook, maar dat terzijde.

Het is meer dat 't gewoon niet echt opwindend was zegmaar.... 't was eerst beide van.. WTF... En daarna echt van.. oh Dás klote..
pi_43291071
Het aanzicht van een lul met zo'n ring erom vind ik al een blunder op zich
pi_43291173
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het aanzicht van een lul met zo'n ring erom vind ik al een blunder op zich
Echt mooi staat het niet nee
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_43292628
Mwah.. Het staat wel strak.. Imho.. Kaal geschoren moet 't wel zijn dan.

Maar goed, way offtopic
  maandag 6 november 2006 @ 15:48:31 #286
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_43292918
nee, zelfs dan staat het niet
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 6 november 2006 @ 20:17:21 #287
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_43302470
Zo'n ring is toch om je lul stijf te houden als je dat zelf niet kan?
pi_43312675
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef nsfw het volgende:
Zo'n ring is toch om je lul stijf te houden als je dat zelf niet kan?
Ja, inderdaad.
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:56:49 #289
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43314113
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:58 schreef t0n het volgende:

[..]

Ja, inderdaad.
Whehe, dan heb je het verkeerd begrepen, hij is ook bedoeld om het klaarkomen uit te stellen , en doordat hij deels het bloed opsluit in de penis word die stijver dan normaal, het is niet bedoeld voor als je hem niet stijf kunt krijgen.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43316806
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:56 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Whehe, dan heb je het verkeerd begrepen, hij is ook bedoeld om het klaarkomen uit te stellen , en doordat hij deels het bloed opsluit in de penis word die stijver dan normaal, het is niet bedoeld voor als je hem niet stijf kunt krijgen.
Dude... Notice the

Het was sarcasme
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:55:51 #291
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_43318812
ot plz
pi_43320932
Prima, dan is er hier nog een. Ik had onlangs een eennachter met een meisje. Nog helemaal in de veronderstelling dat ik sterk genoeg ben om meisjes op te tillen en ergens anders neer te zetten of leggen (m'n ex-vriendin was best licht) tilde ik haar op om van de bank naar de vloer te verkassen. Ik ben tenslotte na 3 jaar relatie niet anders gewend, en dacht dat dit ook wel zou lukken.
Daarbij verloor ik echter m'n evenwicht en donderden we op de grond.

En tja, wat zeg je dan? "Sorry, ik dacht dat je 60 kilo woog..."
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_43321027


Je zat toch niet nog in d'r hoop ik?
pi_43321059
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:


Je zat toch niet nog in d'r hoop ik?
Eh jawel...
Ideale manier om lekker diep te komen, hoewel het nooit goed kan zijn voor mijn aanhechtingspunt
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_43321144
Auw Heb je nog geluk dat je niks hebt 'gebroken'
pi_43597341
Ik dacht dat ik niet genoeg ervaring had om dit soort shit te vertellen, maar masturbatieblunders tellen natuurlijk ook.

Een paar dagen geleden:
Ik lees zo op een site (de URL geef ik niet uit angst voor gezichtsverlies) de nieuwste technieken, en één techniek is dus dat je moet trekken tot je bijna komt, en dan moet ophouden, slap laten worden en dan weer trekken. Dat kun je zo vaak herhalen als je wilt, en hoe vaker je het doet, hoe langer/intenser je klaarkomt. Deze kende ik trouwens al, dus hij was niet echt nieuw, maar goed.

Ik dus ca. één uur lang fappen met allerlei pr0n enzo. Wat ze er vergeten bij te vertellen, is dat de temperatuur niet te hoog op moet lopen. Ik was nogal geil en had ook best warme kleren aan, dus ik kreeg het echt heet over m'n hele lijf. Nog niks aan de hand, ik had ongeveer 4 keer heen-en-weer gefapt en toen had ik er wel effe genoeg van, dus liet ik mezelf maar komen met een fonteintje van ca. 30 cm. (Nouja, een beetje overdreven, maar de techniek werkte wel iig.)

Ongeveer 10 minuten later ging ik naar de plee... WTF?!? Ik probeer m'n velletje naar beneden te trekken om te pissen, blijkt dat m'n apparaat ineens is opgezwollen tot een soort van aardappel van 8 cm doorsnee (en dat is niet overdreven), verder zitten er ook nog allerlei soort van gezwellen op enzo. Ik schrok me de tyfus, ik dacht dat ik AIDS had ofzo Maar goed, ik dus helemaal in paniek, ik laat 't zelfs aan m'n moeder zien (Mijn moeder is nogal makkelijk met dat soort dingen, maar meestal ben ik uiteraard nogal terughoudend met genitale zaken, alleen ik dacht dat er echt iets aan de hand was, dus deed ik even niet kinderachtig.) Wel heel schijnheilig verklaren dat dat natuurlijk niet door m'n eigen bezigheden kwam (Moeder: "Heb je er misschien te veel aangezeten?" Ik: "Nee hoor!") Toen hebben we afgesproken dat ik even zou kijken, en als het langer dan een paar dagen bleef ik maar naar een dokter moest gaan. Ik ging onder de douche om hem een beetje los te maken, kijken of ik nog kon laten klaarkomen (met de douchekop, fappen kon niet en het deed ook flink pijn, alsof er iets gebroken was ofzo), maar ik voelde helemaal niks meer, hij was echt ongevoelig geworden ofzo. Dus heb ik nog even serieus gehuild omdat ik vreesde dat het zaakje beschadigd was. Arme Waris...

Maar goed, het bleek dat ik 'm dus gewoon te heet had getrokken. De volgende dag was 't alweer weg en ik heb er dus niet zoveel last van gehad, maar mén, wat was ik geschrokken zeg.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_43597408
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:14 schreef Waris3 het volgende:

Blablablagoed excuus om me kleine willie aan me moeder te laten zien
heeft je moeder nog nacontrole gedaan
pi_43597500
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:24 schreef admiraal_anaal het volgende:

heeft je moeder nog nacontrole gedaan
Hij kreeg er een kusje op.
pi_43599826
Denk ik ook eens iets leuks te posten. <__< Nou, dat doe ik nog een keer hoor. >__>
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  donderdag 16 november 2006 @ 12:29:44 #300
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_43604317
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:44 schreef Waris3 het volgende:
Denk ik ook eens iets leuks te posten. <__< Nou, dat doe ik nog een keer hoor. >__>
je bent gewoon een viespeuk
pi_43605482
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:14 schreef Waris3 het volgende:

Ik lees zo op een site (de URL geef ik niet uit angst voor gezichtsverlies)
Let me guess: sekswoordenboek.nl?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')