Inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wij hebben het toch maar weer zwaar.
http://www.putfile.com/ en http://www.rapidshare.de/quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:21 schreef -Marlii- het volgende:
Iemand een goed idee waar je een bestandje (filmpje) kunt uploaden?
Oke, thanksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
http://www.putfile.com/ en http://www.rapidshare.de/
je hoeft avatars nergens op te slaan..die kun je via fok uploadenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:25 schreef -Marlii- het volgende:
Hoezo werkt die niet
maar weet iemand dus waar je kleine filmpjes kunt uploaden om vervolgens als avater te gebruiken op fok?
Grolschquote:
maar dat doet ie nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je hoeft avatars nergens op te slaan..die kun je via fok uploaden
joah, redelijk met jou?quote:
of theequote:
voor mij ist nog iets te vroeg voor pils.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
of thee
Zoep zoep zoep zie zaa zoep zoep
Zoep mer lekker door door door
Zoep mer door door door
Iech wel e pèlske zien
Iech wel de bojem zien
![]()
hier begint iedereen al bij het ontbijt. Maar dat is pas morgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
voor mij ist nog iets te vroeg voor pils.
ach trouwens wat kan mij het schelen het is carnaval.
ja het kan hier ook wel maar ja moet nog voor school werken dus lijkt me een niet al te groot succes als ik da doe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hier begint iedereen al bij het ontbijt. Maar dat is pas morgen.
me2quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja het kan hier ook wel maar ja moet nog voor school werken dus lijkt me een niet al te groot succes als ik da doe.
hoeveel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:47 schreef carmiie het volgende:
ik heb een externe harde schijf gekocht
zozoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:47 schreef carmiie het volgende:
ik heb een externe harde schijf gekocht
zit je in het buitenland ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Damn zo weeeeeeeeeeeeeeeer lekker naar de Starbucks
had je beter via alternate kunnen bestellen die hebben er van 250 gb vor 120 euro ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
160 GB![]()
wel duur, 120 euro, maar ze hadden niet kleiner![]()
Zekeeeeeeeeeerzquote:
en dat zeg je me nu pas?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
had je beter via alternate kunnen bestellen die hebben er van 250 gb vor 120 euro ofzo
lus geen koffiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zekeeeeeeeeeerz
En Starbucks
Frapuchinno lust jequote:
koffiedrinkzequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:56 schreef B_BOY het volgende:
nou jongens ik ben koffie drinke.
Kan, maar je hebt ook met Blend Creme. Soort milkshake ideequote:
hmmz.. ik heb hier alleen geen starbucks.. dus alsk er 1 zie .. dan zalk er aan denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan, maar je hebt ook met Blend Creme. Soort milkshake idee
Helemaal niet in NLquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:01 schreef spenky het volgende:
[..]
hmmz.. ik heb hier alleen geen starbucks.. dus alsk er 1 zie .. dan zalk er aan denken
ja de volgende keer meotten de meest nieuwe ff in de op kort voorgesteld worden anders weet ik ook niet meer wie wie is...quote:
haha jaa.. wij zijn hier nog ouwe rottequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja de volgende keer meotten de meest nieuwe ff in de op kort voorgesteld worden anders weet ik ook niet meer wie wie is...
Ja ik heb je dan alleen niet herkendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:24 schreef Eix het volgende:
Hee TLK, heb jij me toevallig gister rond 10 op 3 gefouilleerd bij de markt ingang bij de V&D?
Ik jou ook niet meteen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik heb je dan alleen niet herkend
Ik heb zoveel bekenden gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik jou ook niet meteen.Laatste keer dat ik je zag had je nog geen stekeltjeshaar.
was echt n twijfelen of jij het was.
Had een herenhoed met blöde bril op.
![]()
I guess.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zoveel bekenden gezien
Hmmm ik zal je zo wel niet herkend hebben.
Nee.. maar wat was daar dan ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Eix het volgende:
[..]
I guess.
Je hebt wel nietveel meegekregen van het hele gebeuren doordat je achter het podium stond.![]()
TLK moest hier op de markt bij de ingang fouilleren (scholierencarnaval). We herkende elkaar alleen niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef spenky het volgende:
wat wasser?
Ik moest fouilleren op illigale dingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef B_BOY het volgende:
de roddel van de dag. mannen van de pub sc betasten elkaar![]()
en veel gevonden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moest fouilleren op illigale dingen.
Ehm, eerst kwam een of andere blöde Duitser.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee.. maar wat was daar dan ?
Ik heb ook vanalles gezien op de plek waar ik stond
nog wat leuks illegaals aangetroffen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moest fouilleren op illigale dingen.
dat wil jij wel weten hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
nog wat leuks illegaals aangetroffen?![]()
Leg uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef snopprinses het volgende:
festivals organiseren is niet leuk
Geen wapens of drugs.quote:
Muziek veel mee van wat ik hoorde zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, eerst kwam een of andere blöde Duitser.Vervolgens nog wat live acts (Marotte ofzo?
) met als afsluiter Kartoesj.
![]()
sssssssst!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat wil jij wel weten he
kleine crimineel.
nja, we moesten 1tje organiseren voor school. gepresenteerd, kregen we te horen dat het onvoldoende was. De vormgeving, give-away, karakter en media uittingen waren perfect en goud waard en mochten we niks meer aan veranderen. De doelgroep moesten we veel uitgebreider maken en de inhoud veranderen want die was niet haalbaar.quote:
dat kan niet dan heb je niet gezocht er is altijd wel erges drugs.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen wapens of drugs.
Wel veel deo en haarlak en andere spuitbussen.
Plastic flessen en blikjes.
Mocht allemaal niet
is wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef snopprinses het volgende:
festivals organiseren is niet leuk
vetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef Eix het volgende:
Ik ga straks naar België, concert van Zornik.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja, we moesten 1tje organiseren voor school. gepresenteerd, kregen we te horen dat het onvoldoende was. De vormgeving, give-away, karakter en media uittingen waren perfect en goud waard en mochten we niks meer aan veranderen. De doelgroep moesten we veel uitgebreider maken en de inhoud veranderen want die was niet haalbaar.
Wij veranderen de doelgroep naar een brede doelgroep en de inhoud naar iets veel leukers en haalbaarders. Aan de vormgeving, give-away, karakter en media uittingen zijn we niet meer gekomen.
We presenteren opnieuwe. Weer onvoldoendedoelgroep is te breed, de vormgeving, give-away, karakter en media uittingen sluiten niet op elkaar aan.
Nieuwe en laatste poging, 10 maart presenteren.
Je vroeg wat ik had gevondenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat kan niet dan heb je niet gezocht er is altijd wel erges drugs.
Voelen aan de schoenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef B_BOY het volgende:
in je hak kan ook veel in.
wiet mag toch ook gewoon.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:47 schreef Eix het volgende:
Ik denk eerlek gezegd dat als ik in de binnenzak van mn jas een klein zakje wiet had gehad TLK het nieteens was opgevallen...![]()
Ik liet je expres doorlopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:47 schreef Eix het volgende:
Ik denk eerlek gezegd dat als ik in de binnenzak van mn jas een klein zakje wiet had gehad TLK het nieteens was opgevallen...![]()
harde zolen en dan met een hak (sjieke heren schoene hebben dat) hak uithollen. opvullen met coke cq pillen of weet ik het wat. en klaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voelen aan de schoenen.
maar dat gebeurd alleen bij de echt grote feesten.
Bij sommige schoenen heb je ook controle in de schoenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
harde zolen en dan met een hak (sjieke heren schoene hebben dat) hak uithollen. opvullen met coke cq pillen of weet ik het wat. en klaar.
achja als je het naar binnen wil hebben lukt het toch wel maarja boeiend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij sommige schoenen heb je ook controle in de schoen
Ja dan stoppen ze het in hun anus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achja als je het naar binnen wil hebben lukt het toch wel maarja boeiend.
sommige dingen heof ik niet te wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan stoppen ze het in hun anus.
Zo krijg je het wel binnen wat inlichamelijke controle doen we niet aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sommige dingen heof ik niet te weten![]()
jij blij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo krijg je het wel binnen wat inlichamelijke controle doen we niet aan
Ehm, Saints and Soldiers ofzoiets.quote:
mja festival wat we afgelopen week hebben gepresenteerd was echt super leuk.. maarjaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef B_BOY het volgende:
ik heb er vertrouwen in dat het leuk hoor snopje.
4 leraren zelfsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn god.Je hebt zeker zo'n leraar die alles perfect wilt hebben hè?
![]()
Nu is het vakantie, maar ik kan normaal in het weekend niet op Fok! komen. Want dan ben ik bij m'n moeder en ze wilt niet dat ik omga met weirdo's op het net. Zoals nu...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:06 schreef B_BOY het volgende:
je bent een vrouw dus pics!
weirdo's?!?!??!?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:08 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nu is het vakantie, maar ik kan normaal in het weekend niet op Fok! komen. Want dan ben ik bij m'n moeder en ze wilt niet dat ik omga met weirdo's op het net. Zoals nu...![]()
Ah minderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:08 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nu is het vakantie, maar ik kan normaal in het weekend niet op Fok! komen. Want dan ben ik bij m'n moeder en ze wilt niet dat ik omga met weirdo's op het net. Zoals nu...![]()
wtf weirdo's?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:08 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
daar zit wat inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Duh, de meeste Fok!kers zijn aardig debiel![]()
Neuh, nog nooit naar een meet geweest, wel aardig wat gewoon ontmoet. Maar echt niet iedereen is normaal hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef B_BOY het volgende:
hoezo debiel? weetniet of jij wel es op een meet bent geweeest maar iedereen is gewoon normaal hoor.
Rustig maar, was maar een grapjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wtf weirdo's?
gewoon mensen op internet die met elkaar lulle over niets.
iedereen is vrij normaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Neuh, nog nooit naar een meet geweest, wel aardig wat gewoon ontmoet. Maar echt niet iedereen is normaal hoor![]()
Owja, als je foto's gestuurd krijgt van ene Fwnk, niet openenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:15 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Rustig maar, was maar een grapje![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Owja, als je foto's gestuurd krijgt van ene Fwnk, niet openen![]()
klinkt egt heel erg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:18 schreef Q_Orianka het volgende:
Anyway, gisternacht had ik m'n cijferlijst gepost in PUB SC #732: Met een nieuweling. Mensen zeiden OMG en WTF, anderen Kutje, omdat ik niet tevreden wasMaar als ik wat betere cijfers haalde, dan mocht ik verbreden. Dan zal ik wel voor Japans, steetdance of Theater improvisatie hebben gekozen, mrja, ik mag niet verbreden!
![]()
Op wat voor school zit je dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:18 schreef Q_Orianka het volgende:
Anyway, gisternacht had ik m'n cijferlijst gepost in PUB SC #732: Met een nieuweling. Mensen zeiden OMG en WTF, anderen Kutje, omdat ik niet tevreden wasMaar als ik wat betere cijfers haalde, dan mocht ik verbreden. Dan zal ik wel voor Japans, steetdance of Theater improvisatie hebben gekozen, mrja, ik mag niet verbreden!
![]()
Ik omdat mn echte naam Marly is, en dus maar dubbel i van gemaakt. Heet op de meeste forums namelijk zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:23 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk allebei ''ii'' in jullie naam?
Een Stedelijk Gymnasium-schoolquote:
wie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:24 schreef spenky het volgende:
zijn jullie vrienden ?
Hee, jou ken ik nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Een Stedelijk Gymnasium-school![]()
Hoiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hee, jou ken ik nog nietEen nieuwe
Is daar wat mis mee dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee dan?
Lekkere foto's Bupatih![]()
Omdat je met 8 achten en een negen een 'gemiddelde leerling' bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan dezesmilie
![]()
ik ken carmiie alleen maar van FOKquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:26 schreef spenky het volgende:
[..]
jij en carmiie
omdat jullie alle 2 zelfde soort naam hebben met die ii
een gemiddelde, mens ik zou ontzettend jaloers geweest zijn (Oke, in de 1e had ik ook alleen maar 7+) maar dat is nu ook wel ff andersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:28 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Omdat je met 8 achten en een negen een 'gemiddelde leerling' bent![]()
en ik ken marlii ook alleen van fok!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ken carmiie alleen maar van FOK
Tering, aardige nerden school danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:28 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
wauw heb jij msnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
en ik ken marlii ook alleen van fok!
maar ik heb marlii wel op msn![]()
dat dan nog wel jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
en ik ken marlii ook alleen van fok!
maar ik heb marlii wel op msn![]()
dat is toch goed?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:28 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
uiteraard ..quote:
quote:De Don feat. Meester G.
In dit land van 16 miljoen mensen.
Heeft iedereen zo zijn eigen wensen.
Waar iedereen wil proberen,
Maar waar je niemand mag beleren.
In dit land van 16 miljoen wijzen,
Vraag ik: wat willen we bewijzen?
De joint, het stickie, maakte ons beroemd,
Maar de nadelen worden niet genoemd.
refrein:
Hier spreekt Donner van justi-tie
Ik doe het samen met poli-tie.
Schuif die dope maar aan de kant
Want een addict Nederland
Zijn zaken die ik liever niet-zie
Van een blowtje word je duf,
Dus steel de show nou niet zo suf.
Ga die dope niet badineren,
Wees bereid om iets te leren!
Reguleren is te duur,
Gaan we van zoet toch weer naar zuur
Met criminelen op de loer,
Lijkt dat me niet de juiste tour.
Nog meer stekkies onder licht
Dus die achterdeur blijft dicht!
Lijkt het beleid soms wat verward,
Nou in deze ben ik hard ...
refrein:
Zijn zaken die ik liever niet-zie
Je ziet die rotzooi overal bloeien
Eigen teelt loopt uit hand
En de bajes blijft maar groeien
Dankzij deze hennep plant
Slechts een paar worden rijk,
De rest ziet zo bleek als een …
Dus die zolders moeten leeg,
’t zou niet goed zijn als ik zweeg
refrein:
Zijn zaken die ik liever niet-zie alt.
alt. refrein:
Hier spreekt Donner van Justitie
Ik doe het samen met politie.
Ja, de drugs gaan van de straat,
Er komt actie na gepraat.
Blowers, neem daarvan notitie!
Yeah, een meisje uit m'n klas heeft 2 tienen, 4 negens en voor de rest achtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tering, aardige nerden school dan![]()
omgquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:31 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Yeah, een meisje uit m'n klas heeft 2 tienen, 4 negens en voor de rest achten![]()
![]()
omdat fok! leuker is?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef -Marlii- het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom ik álweer op FOK zit? Ik moet leren!
wat is er stom?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef spenky het volgende:
stom
Het is gezelliequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef -Marlii- het volgende:
FOK is idd stuk leukerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
omdat fok! leuker is?![]()
ik moet eigenlijk ook lezen in mn engelse boekje![]()
Ja, alle cijfers worden afgerond, dus ze had zeker 9.5quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omgik heb nog nooit 10 op mn rapport gehad
wel 9
in de 1e voor Duits (stond precies 8.50
) en 1 voor informatiekunde vorig jaar
Dat is het absoluutquote:
Leren?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef -Marlii- het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ja, alle cijfers worden afgerond, dus ze had zeker 9.5![]()
ik snap hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
FOK is idd stuk leukermaar das verkeerd eigenlijk, fok hoort niet leuk te zijn wat ik wil er helemaal niet zoveel zijn
volgens mij praat ik nogal onbegrijpelijk![]()
Ja ik ook, en na de vakantie heb ik toetsweekquote:
quote:
waarom wil je er neit zoveel zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
FOK is idd stuk leukermaar das verkeerd eigenlijk, fok hoort niet leuk te zijn wat ik wil er helemaal niet zoveel zijn
volgens mij praat ik nogal onbegrijpelijk![]()
daar is niks stoms aan volgens mijquote:
Das lulligquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja ik ook, en na de vakantie heb ik toetsweek
omdat ik mn tijd wel beter kan gebruiken, voor het leren nu bv, of dingen voor de jeugddag regelenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:35 schreef carmiie het volgende:
[..]
waarom wil je er neit zoveel zijn?![]()
1.2 kb/squote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:30 schreef DjDev het volgende:
Donner de rapper
http://www.justitie.nl/Images/DeDonfeatMeesterG_tcm74-107706.mp3
Jep, 8 toetsen + 2 MO'squote:
Worden de cijfers van wiskunde bij jullie dan bepaald door 1 of 2 proefwerken in een periode? Want volgens mij staat m'n klasgenoot(je) een 10 voor Latijn en daar krijgen we zo'n 10 s.o's en 3 proefwerken over in EEN periodequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ach vriendinnen van mij staan een 9.6 voor wiskunde .. en dan doen ze nog es ngt ook
toen hadden we volgens mij 2 toetsen gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:37 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Worden de cijfers van wiskunde bij jullie dan bepaald door 1 of 2 proefwerken in een periode? Want volgens mij staat m'n klasgenoot(je) een 10 voor Latijn en daar krijgen we zo'n 10 s.o's en 3 proefwerken over in EEN periode![]()
Ik heb kabel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef DjDev het volgende:
[..]
Moet je maar ADSL of kabel nemen
Hier ging die met 1Mb/s
Binnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:30 schreef DjDev het volgende:
Donner de rapper
http://www.justitie.nl/Images/DeDonfeatMeesterG_tcm74-107706.mp3
Hij kapt er na 20 seconden mee!quote:
Ff kijken waar ik um kan tyfenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij kapt er na 20 seconden mee!
Dev, upload hem eens ergens anders?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Ja, genoeg gezwaai!Ik zwaai alleen naar snopprinses! [afbeelding]
nou ik ook maar bij mij is et gewoon warm or (mischien ligt het er aan dat men pc de hele nacht aan heeft gestaan maar dat boeit niet)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:50 schreef spenky het volgende:
ik zit in me kamer.. :S
jaa nou ik vind het tering koud..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
nou ik ook maar bij mij is et gewoon warm or (mischien ligt het er aan dat men pc de hele nacht aan heeft gestaan maar dat boeit niet)
Hey, ga jij eens als de sodemieter terug naar ONZquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Ja, genoeg gezwaai!Ik zwaai alleen naar snopprinses! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:53 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hey, ga jij eens als de sodemieter terug naar ONZ!
moet je warme chocomelk met slagroom drinkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:52 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa nou ik vind het tering koud..
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:53 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hey, ga jij eens als de sodemieter terug naar ONZ!
we hebben geen slachroomquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet je warme chocomelk met slagroom drinken
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?Ik ben overal welkom! Het maakt niet uit waar ik kom, overal voel ik me thuis.
Enkel met snopprinses!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..], moeten we eerst wat lieve woorden tegen elkaar zeggen of wil je gelijk neuken?
![]()
Maar daarmee wil ik niet neuken!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Enkel met snopprinses! [afbeelding]
doe je goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:55 schreef martinuhhh het volgende:
Het voelt alsof ik de kater van vrijdag ochtend nog heb!.
cheilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:55 schreef martinuhhh het volgende:
Het voelt alsof ik de kater van vrijdag ochtend nog heb!.
Teveel rotzooi gehadquote:
waarom ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je moet hem negeren...doet iedereen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je moet hem negeren...doet iedereen
zonder dan maar..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maak je slagroom zelf
of gewoon zonder
Scheelt je in ieder geval wat muntjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Teveel rotzooi gehad.
Als ik mn ogen dicht deed voelde het alsof ik in een kermis attractie zat.
kermis attracties zijn coolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Teveel rotzooi gehad.
Als ik mn ogen dicht deed voelde het alsof ik in een kermis attractie zat.
Hey, dat maak ik trouwens verdomme zelf nog wel uit. Of je wilt of nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Enkel met snopprinses! [afbeelding]
Die dingen die over de kop gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:58 schreef carmiie het volgende:
[..]
kermis attracties zijn cool
behalve de botstauto's daar heb ik een trauma aan![]()
maar verder is alles cool, vooral de gokdingen![]()
dan moet je dus je ogen vaak dichtdoen![]()
Neh, dan zat ik in een ronddraai dingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:58 schreef carmiie het volgende:
[..]
kermis attracties zijn cool
behalve de botstauto's daar heb ik een trauma aan![]()
maar verder is alles cool, vooral de gokdingen![]()
dan moet je dus je ogen vaak dichtdoen![]()
Stelletje homo's hier!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:58 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hey, dat maak ik trouwens verdomme zelf nog wel uit. Of je wilt of niet.
Die zijn dan wel weer leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die dingen die over de kop gaan
Dan zoek je een nieuwequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:58 schreef spenky het volgende:
[..]
die is bij die server dinges pleite geraakt.. maar nu kan ik um niet meer vinden...
Jij valt dan ook niet echt opquote:
iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die dingen die over de kop gaan
ja, maar ik wacht voortaan tot ALLE botsauto's stilstaan voor ik eruit gaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef spenky het volgende:
botsautos zijn tof
9 keer achter elkaar in zo'n bank is ook niet goed voor je maagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd![]()
ik ging een keer in een overdekop ding, en toen kwam ik eruit, en toen ging ik gelijk daarna in een ding dat supersnel rondraait, zo'n bank
dat trok mijn maag niet echt![]()
Die dingen zijn gaafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd![]()
ik ging een keer in een overdekop ding, en toen kwam ik eruit, en toen ging ik gelijk daarna in een ding dat supersnel rondraait, zo'n bank
dat trok mijn maag niet echt![]()
Bupatih 4 mod!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen die geen avatar heeft of geen correct Nederlands kan, moet oprotten!
Zo!
Oke, rita.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Zo!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maar ik wacht voortaan tot ALLE botsauto's stilstaan voor ik eruit ga![]()
4 presidentquote:
Zo boosquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Zo!
Doe het dan zelf ook goed, Boepatiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen die geen avatar heeft of geen correct Nederlands kan typen/spreken, moet oprotten!
Zo!
Hier welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Doen het beide niet bij mij!
dit jaar was er ook zo'n ding daar moest je in staan/liggen ( half schuin, zo ongeveer >> \ ) en die draaide zo hard dat je helemaal tegen het kussen werd aangedrukt, je kun maar amper je arm omhoog doen, je kon gewoon opdekop liggen zonder te vallenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die dingen zijn gaafDas leuk alles zo achter elkaar. Alleen kut dat vriendinnen nooit mee durven
Dus?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef spenky het volgende:
Ik heb mijn avatar weer hoor!
Ja, die is ook tofquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
dit jaar was er ook zo'n ding daar moest je in staan/liggen ( half schuin, zo ongeveer >> \ ) en die draaide zo hard dat je helemaal tegen het kussen werd aangedrukt, je kun maar amper je arm omhoog doen, je kon gewoon opdekop liggen zonder te vallen![]()
dat was cool![]()
Dat trekken je hersens niet ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef B_BOY het volgende:
het gaat ineens ammel snel dan volg ik het niet.
Ik vond het zo wel goed genoeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doe het dan zelf ook goed, Boepatie
op dit moment niet nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat trekken je hersens niet ofzo? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |