Frapuchinno lust jequote:
koffiedrinkzequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:56 schreef B_BOY het volgende:
nou jongens ik ben koffie drinke.
Kan, maar je hebt ook met Blend Creme. Soort milkshake ideequote:
hmmz.. ik heb hier alleen geen starbucks.. dus alsk er 1 zie .. dan zalk er aan denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan, maar je hebt ook met Blend Creme. Soort milkshake idee
Helemaal niet in NLquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:01 schreef spenky het volgende:
[..]
hmmz.. ik heb hier alleen geen starbucks.. dus alsk er 1 zie .. dan zalk er aan denken
ja de volgende keer meotten de meest nieuwe ff in de op kort voorgesteld worden anders weet ik ook niet meer wie wie is...quote:
haha jaa.. wij zijn hier nog ouwe rottequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja de volgende keer meotten de meest nieuwe ff in de op kort voorgesteld worden anders weet ik ook niet meer wie wie is...
Ja ik heb je dan alleen niet herkendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:24 schreef Eix het volgende:
Hee TLK, heb jij me toevallig gister rond 10 op 3 gefouilleerd bij de markt ingang bij de V&D?
Ik jou ook niet meteen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik heb je dan alleen niet herkend
Ik heb zoveel bekenden gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik jou ook niet meteen.Laatste keer dat ik je zag had je nog geen stekeltjeshaar.
was echt n twijfelen of jij het was.
Had een herenhoed met blöde bril op.
![]()
I guess.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zoveel bekenden gezien
Hmmm ik zal je zo wel niet herkend hebben.
Nee.. maar wat was daar dan ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Eix het volgende:
[..]
I guess.
Je hebt wel nietveel meegekregen van het hele gebeuren doordat je achter het podium stond.![]()
TLK moest hier op de markt bij de ingang fouilleren (scholierencarnaval). We herkende elkaar alleen niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef spenky het volgende:
wat wasser?
Ik moest fouilleren op illigale dingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef B_BOY het volgende:
de roddel van de dag. mannen van de pub sc betasten elkaar![]()
en veel gevonden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moest fouilleren op illigale dingen.
Ehm, eerst kwam een of andere blöde Duitser.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee.. maar wat was daar dan ?
Ik heb ook vanalles gezien op de plek waar ik stond
nog wat leuks illegaals aangetroffen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moest fouilleren op illigale dingen.
dat wil jij wel weten hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
nog wat leuks illegaals aangetroffen?![]()
Leg uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef snopprinses het volgende:
festivals organiseren is niet leuk
Geen wapens of drugs.quote:
Muziek veel mee van wat ik hoorde zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, eerst kwam een of andere blöde Duitser.Vervolgens nog wat live acts (Marotte ofzo?
) met als afsluiter Kartoesj.
![]()
sssssssst!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat wil jij wel weten he
kleine crimineel.
nja, we moesten 1tje organiseren voor school. gepresenteerd, kregen we te horen dat het onvoldoende was. De vormgeving, give-away, karakter en media uittingen waren perfect en goud waard en mochten we niks meer aan veranderen. De doelgroep moesten we veel uitgebreider maken en de inhoud veranderen want die was niet haalbaar.quote:
dat kan niet dan heb je niet gezocht er is altijd wel erges drugs.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen wapens of drugs.
Wel veel deo en haarlak en andere spuitbussen.
Plastic flessen en blikjes.
Mocht allemaal niet
is wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef snopprinses het volgende:
festivals organiseren is niet leuk
vetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef Eix het volgende:
Ik ga straks naar België, concert van Zornik.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn god.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja, we moesten 1tje organiseren voor school. gepresenteerd, kregen we te horen dat het onvoldoende was. De vormgeving, give-away, karakter en media uittingen waren perfect en goud waard en mochten we niks meer aan veranderen. De doelgroep moesten we veel uitgebreider maken en de inhoud veranderen want die was niet haalbaar.
Wij veranderen de doelgroep naar een brede doelgroep en de inhoud naar iets veel leukers en haalbaarders. Aan de vormgeving, give-away, karakter en media uittingen zijn we niet meer gekomen.
We presenteren opnieuwe. Weer onvoldoendedoelgroep is te breed, de vormgeving, give-away, karakter en media uittingen sluiten niet op elkaar aan.
Nieuwe en laatste poging, 10 maart presenteren.
Je vroeg wat ik had gevondenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat kan niet dan heb je niet gezocht er is altijd wel erges drugs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |