iedereen is vrij normaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Neuh, nog nooit naar een meet geweest, wel aardig wat gewoon ontmoet. Maar echt niet iedereen is normaal hoor![]()
Owja, als je foto's gestuurd krijgt van ene Fwnk, niet openenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:15 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Rustig maar, was maar een grapje![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Owja, als je foto's gestuurd krijgt van ene Fwnk, niet openen![]()
klinkt egt heel erg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:18 schreef Q_Orianka het volgende:
Anyway, gisternacht had ik m'n cijferlijst gepost in PUB SC #732: Met een nieuweling. Mensen zeiden OMG en WTF, anderen Kutje, omdat ik niet tevreden wasMaar als ik wat betere cijfers haalde, dan mocht ik verbreden. Dan zal ik wel voor Japans, steetdance of Theater improvisatie hebben gekozen, mrja, ik mag niet verbreden!
![]()
Op wat voor school zit je dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:18 schreef Q_Orianka het volgende:
Anyway, gisternacht had ik m'n cijferlijst gepost in PUB SC #732: Met een nieuweling. Mensen zeiden OMG en WTF, anderen Kutje, omdat ik niet tevreden wasMaar als ik wat betere cijfers haalde, dan mocht ik verbreden. Dan zal ik wel voor Japans, steetdance of Theater improvisatie hebben gekozen, mrja, ik mag niet verbreden!
![]()
Ik omdat mn echte naam Marly is, en dus maar dubbel i van gemaakt. Heet op de meeste forums namelijk zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:23 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk allebei ''ii'' in jullie naam?
Een Stedelijk Gymnasium-schoolquote:
wie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:24 schreef spenky het volgende:
zijn jullie vrienden ?
Hee, jou ken ik nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Een Stedelijk Gymnasium-school![]()
Hoiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hee, jou ken ik nog nietEen nieuwe
Is daar wat mis mee dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee dan?
Lekkere foto's Bupatih![]()
Omdat je met 8 achten en een negen een 'gemiddelde leerling' bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan dezesmilie
![]()
ik ken carmiie alleen maar van FOKquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:26 schreef spenky het volgende:
[..]
jij en carmiie
omdat jullie alle 2 zelfde soort naam hebben met die ii
een gemiddelde, mens ik zou ontzettend jaloers geweest zijn (Oke, in de 1e had ik ook alleen maar 7+) maar dat is nu ook wel ff andersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:28 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Omdat je met 8 achten en een negen een 'gemiddelde leerling' bent![]()
en ik ken marlii ook alleen van fok!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ken carmiie alleen maar van FOK
Tering, aardige nerden school danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:28 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
wauw heb jij msnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
en ik ken marlii ook alleen van fok!
maar ik heb marlii wel op msn![]()
dat dan nog wel jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
en ik ken marlii ook alleen van fok!
maar ik heb marlii wel op msn![]()
dat is toch goed?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:28 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |