Voelen aan de schoenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef B_BOY het volgende:
in je hak kan ook veel in.
wiet mag toch ook gewoon.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:47 schreef Eix het volgende:
Ik denk eerlek gezegd dat als ik in de binnenzak van mn jas een klein zakje wiet had gehad TLK het nieteens was opgevallen...![]()
Ik liet je expres doorlopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:47 schreef Eix het volgende:
Ik denk eerlek gezegd dat als ik in de binnenzak van mn jas een klein zakje wiet had gehad TLK het nieteens was opgevallen...![]()
harde zolen en dan met een hak (sjieke heren schoene hebben dat) hak uithollen. opvullen met coke cq pillen of weet ik het wat. en klaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voelen aan de schoenen.
maar dat gebeurd alleen bij de echt grote feesten.
Bij sommige schoenen heb je ook controle in de schoenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
harde zolen en dan met een hak (sjieke heren schoene hebben dat) hak uithollen. opvullen met coke cq pillen of weet ik het wat. en klaar.
achja als je het naar binnen wil hebben lukt het toch wel maarja boeiend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij sommige schoenen heb je ook controle in de schoen
Ja dan stoppen ze het in hun anus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achja als je het naar binnen wil hebben lukt het toch wel maarja boeiend.
sommige dingen heof ik niet te wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan stoppen ze het in hun anus.
Zo krijg je het wel binnen wat inlichamelijke controle doen we niet aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sommige dingen heof ik niet te weten![]()
jij blij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo krijg je het wel binnen wat inlichamelijke controle doen we niet aan
Ehm, Saints and Soldiers ofzoiets.quote:
mja festival wat we afgelopen week hebben gepresenteerd was echt super leuk.. maarjaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef B_BOY het volgende:
ik heb er vertrouwen in dat het leuk hoor snopje.
4 leraren zelfsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn god.Je hebt zeker zo'n leraar die alles perfect wilt hebben hè?
![]()
Nu is het vakantie, maar ik kan normaal in het weekend niet op Fok! komen. Want dan ben ik bij m'n moeder en ze wilt niet dat ik omga met weirdo's op het net. Zoals nu...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:06 schreef B_BOY het volgende:
je bent een vrouw dus pics!
weirdo's?!?!??!?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:08 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nu is het vakantie, maar ik kan normaal in het weekend niet op Fok! komen. Want dan ben ik bij m'n moeder en ze wilt niet dat ik omga met weirdo's op het net. Zoals nu...![]()
Ah minderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:08 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nu is het vakantie, maar ik kan normaal in het weekend niet op Fok! komen. Want dan ben ik bij m'n moeder en ze wilt niet dat ik omga met weirdo's op het net. Zoals nu...![]()
wtf weirdo's?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:08 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
daar zit wat inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Duh, de meeste Fok!kers zijn aardig debiel![]()
Neuh, nog nooit naar een meet geweest, wel aardig wat gewoon ontmoet. Maar echt niet iedereen is normaal hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef B_BOY het volgende:
hoezo debiel? weetniet of jij wel es op een meet bent geweeest maar iedereen is gewoon normaal hoor.
Rustig maar, was maar een grapjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wtf weirdo's?
gewoon mensen op internet die met elkaar lulle over niets.
iedereen is vrij normaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Neuh, nog nooit naar een meet geweest, wel aardig wat gewoon ontmoet. Maar echt niet iedereen is normaal hoor![]()
Owja, als je foto's gestuurd krijgt van ene Fwnk, niet openenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:15 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Rustig maar, was maar een grapje![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Owja, als je foto's gestuurd krijgt van ene Fwnk, niet openen![]()
klinkt egt heel erg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:18 schreef Q_Orianka het volgende:
Anyway, gisternacht had ik m'n cijferlijst gepost in PUB SC #732: Met een nieuweling. Mensen zeiden OMG en WTF, anderen Kutje, omdat ik niet tevreden wasMaar als ik wat betere cijfers haalde, dan mocht ik verbreden. Dan zal ik wel voor Japans, steetdance of Theater improvisatie hebben gekozen, mrja, ik mag niet verbreden!
![]()
Op wat voor school zit je dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:18 schreef Q_Orianka het volgende:
Anyway, gisternacht had ik m'n cijferlijst gepost in PUB SC #732: Met een nieuweling. Mensen zeiden OMG en WTF, anderen Kutje, omdat ik niet tevreden wasMaar als ik wat betere cijfers haalde, dan mocht ik verbreden. Dan zal ik wel voor Japans, steetdance of Theater improvisatie hebben gekozen, mrja, ik mag niet verbreden!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |