Das fijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vanmorgen weer heel leuk kranten bezorgdMet nog het grootste gedeelte van mijn wijk te gaan een klapband en dus de rest moeten lopen, naar de fietsenmaker gebracht, nieuwe binnen en buitenband
Zou ook wel weer 40 euro gaan kosten
![]()
Heb je 0-day stuff? (niet gereleasde CD's/DVD's etc)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan je mij niet beetje helpen?![]()
Om ertussen te komen?![]()
En die buitenband was volgens mij nog niet eens zo oudquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan je mij niet beetje helpen?![]()
Om ertussen te komen?![]()
Het probleem is, als ik het heb, is het overal al te vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:25 schreef DjDev het volgende:
[..]
Heb je 0-day stuff? (niet gereleasde CD's/DVD's etc)
Volgens mij quote je beetje verkeerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En die buitenband was volgens mij nog niet eens zo oudDe binnenband is al 9 keer geplakt dus dat maakt niet zoveel uit
Jammer dan..anders kon ik je misschien erbij krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Het probleem is, als ik het heb, is het overal al te vinden![]()
Heb jij dan 0-day troepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
Jammer dan..anders kon ik je misschien erbij krijgen![]()
ohjaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Volgens mij quote je beetje verkeerdmaar hoe krijg je het voor mekaar dat je die band zovaak moet plakken?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohjaFoute knopje
Door dat krantenbezorgen verslijten de banden redelijk snel, voorband heb ik nu ook ongeveer 9 keer geplakt, en achterband dus ook. Allemaal binnen een jaar![]()
das kutquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohjaFoute knopje
Door dat krantenbezorgen verslijten de banden redelijk snel, voorband heb ik nu ook ongeveer 9 keer geplakt, en achterband dus ook. Allemaal binnen een jaar![]()
En ik fiets verder ook altijd wel erg hard dus dat helpt ook wel een beetje mee denk ikquote:
dat denk ik ook wel ja want dan moet je ook weer hard remmen enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En ik fiets verder ook altijd wel erg hard dus dat helpt ook wel een beetje mee denk ik![]()
..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En ik fiets verder ook altijd wel erg hard dus dat helpt ook wel een beetje mee denk ik![]()
en snel door de bochtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja want dan moet je ook weer hard remmen enzo
Echt verslijten niet, buitenband gaat wel langer mee, maar de binnenband moet ik gewoon erg vaak plakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
..
Als banden binnen een jaar verslijten doe jij denk ik toch echt iets fout...:')
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga weer naar bed toeHeb maar 2.5 uur geslapen vannacht
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga weer naar bed toeHeb maar 2.5 uur geslapen vannacht
![]()
nee, max 96x96 tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:48 schreef -Marlii- het volgende:
ff vraagje hoor, als je een avater aan het maken bent voor FOK! maakt de grootte nog uit? Of moet het wel het formaat zijn wat je ziet? Verkleind ie dus automatisch of dat niet?
Hij word automatisch verkleind maar hij mag niet boven de 100Kb komenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:48 schreef -Marlii- het volgende:
ff vraagje hoor, als je een avater aan het maken bent voor FOK! maakt de grootte nog uit? Of moet het wel het formaat zijn wat je ziet? Verkleind ie dus automatisch of dat niet?
Ja... ( eigenlijk niet..maar ok..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moest toch laten weten hoe het was afgelopen?![]()
En toen hebben jullie..... (quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef mstr het volgende:
[..]
nou eeh... ik vroeg haar, en ze zei jah![]()
Aha okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hij word automatisch verkleind maar hij mag niet boven de 100Kb komen
Goeiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef mstr het volgende:
[..]
nou eeh... ik vroeg haar, en ze zei jah![]()
Wast leuk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:10 schreef B_BOY het volgende:
dag 1 van carnaval zit erop.
Oke danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zeer zeker. het was weer een dolle boel![]()
als tarzan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke danHoe was je verkleed dan?
heb ik dus niet das wel zeer jammer. ik zal er vanaaf ff eentje maken. Nou vanmmidag ff gauw veel aan school doen en dan straks er weer tegenaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |