Oke gaafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:59 schreef 14.gif het volgende:
Ik ga over 3 uurtjes met de auto op vakantie naar Oostenrijk
Truste![]()
Leuke opmerkingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:43 schreef -Marlii- het volgende:
jah, niet zo erg als gister gelukkig maar tis nu helemaal dikZegt mn moeder toen ik beneden kwam: Goh, zelfs zonder mn lenzen kan ik die bult nog zien
Oke danquote:
Ik ga zo douchen en aankleden, en dan naar me omaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke dan
Ben trouwens aangekleed
Ik ga zo maar een douchen en dan straks naar m'n oudersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke dan
Ben trouwens aangekleed
Ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je dat niemand je ziet met die bult?![]()
Redelijk met jou?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef mstr het volgende:
Zo, er staat bijna 14 GB klaar om te downloaden.
Van de Newsservers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef mstr het volgende:
Zo, er staat bijna 14 GB klaar om te downloaden.
quote:
Best goed...Ik ga zometeen de film ,die ik gister nacht niet heb kunnen afkijken, afkijken. ;pquote:
voor niks die kranten gelopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vanmorgen weer heel leuk kranten bezorgdMet nog het grootste gedeelte van mijn wijk te gaan een klapband en dus de rest moeten lopen, naar de fietsenmaker gebracht, nieuwe binnen en buitenband
Zou ook wel weer 40 euro gaan kosten
![]()
Ja, van nieuwsgroepen/usenetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Van de Newsservers?
[..]
[..]
Best goed...Ik ga zometeen de film ,die ik gister nacht niet heb kunnen afkijken, afkijken. ;p
Hoe kom je aan zoveel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb deze maand 1TB...maar ja...dat ben ik
das best veelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb deze maand 1TB...maar ja...dat ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |