quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je moet hem negeren...doet iedereen
zonder dan maar..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maak je slagroom zelf
of gewoon zonder
Scheelt je in ieder geval wat muntjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Teveel rotzooi gehad.
Als ik mn ogen dicht deed voelde het alsof ik in een kermis attractie zat.
kermis attracties zijn coolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Teveel rotzooi gehad.
Als ik mn ogen dicht deed voelde het alsof ik in een kermis attractie zat.
Hey, dat maak ik trouwens verdomme zelf nog wel uit. Of je wilt of nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Enkel met snopprinses! [afbeelding]
Die dingen die over de kop gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:58 schreef carmiie het volgende:
[..]
kermis attracties zijn cool
behalve de botstauto's daar heb ik een trauma aan![]()
maar verder is alles cool, vooral de gokdingen![]()
dan moet je dus je ogen vaak dichtdoen![]()
Neh, dan zat ik in een ronddraai dingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:58 schreef carmiie het volgende:
[..]
kermis attracties zijn cool
behalve de botstauto's daar heb ik een trauma aan![]()
maar verder is alles cool, vooral de gokdingen![]()
dan moet je dus je ogen vaak dichtdoen![]()
Stelletje homo's hier!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:58 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hey, dat maak ik trouwens verdomme zelf nog wel uit. Of je wilt of niet.
Die zijn dan wel weer leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die dingen die over de kop gaan
Dan zoek je een nieuwequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:58 schreef spenky het volgende:
[..]
die is bij die server dinges pleite geraakt.. maar nu kan ik um niet meer vinden...
Jij valt dan ook niet echt opquote:
iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die dingen die over de kop gaan
ja, maar ik wacht voortaan tot ALLE botsauto's stilstaan voor ik eruit gaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef spenky het volgende:
botsautos zijn tof
9 keer achter elkaar in zo'n bank is ook niet goed voor je maagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd![]()
ik ging een keer in een overdekop ding, en toen kwam ik eruit, en toen ging ik gelijk daarna in een ding dat supersnel rondraait, zo'n bank
dat trok mijn maag niet echt![]()
Die dingen zijn gaafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd![]()
ik ging een keer in een overdekop ding, en toen kwam ik eruit, en toen ging ik gelijk daarna in een ding dat supersnel rondraait, zo'n bank
dat trok mijn maag niet echt![]()
Bupatih 4 mod!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen die geen avatar heeft of geen correct Nederlands kan, moet oprotten!
Zo!
Oke, rita.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Zo!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maar ik wacht voortaan tot ALLE botsauto's stilstaan voor ik eruit ga![]()
4 presidentquote:
Zo boosquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Zo!
Doe het dan zelf ook goed, Boepatiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen die geen avatar heeft of geen correct Nederlands kan typen/spreken, moet oprotten!
Zo!
Hier welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Doen het beide niet bij mij!
dit jaar was er ook zo'n ding daar moest je in staan/liggen ( half schuin, zo ongeveer >> \ ) en die draaide zo hard dat je helemaal tegen het kussen werd aangedrukt, je kun maar amper je arm omhoog doen, je kon gewoon opdekop liggen zonder te vallenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die dingen zijn gaafDas leuk alles zo achter elkaar. Alleen kut dat vriendinnen nooit mee durven
Dus?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef spenky het volgende:
Ik heb mijn avatar weer hoor!
Ja, die is ook tofquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
dit jaar was er ook zo'n ding daar moest je in staan/liggen ( half schuin, zo ongeveer >> \ ) en die draaide zo hard dat je helemaal tegen het kussen werd aangedrukt, je kun maar amper je arm omhoog doen, je kon gewoon opdekop liggen zonder te vallen![]()
dat was cool![]()
Dat trekken je hersens niet ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef B_BOY het volgende:
het gaat ineens ammel snel dan volg ik het niet.
Ik vond het zo wel goed genoeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doe het dan zelf ook goed, Boepatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |