Dat flesje Dommelsch is het erge, dat ie met een brakke webcam gemaakt is maakt niet uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:41 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Wat is precies erger dan wat in dit verband?
Jij ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:43 schreef Canisfire het volgende:
Slaap lekker
Dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat flesje Dommelsch is het erge, dat ie met een brakke webcam gemaakt is maakt niet uit
Mooie op trouwens
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Al tijdje geleden dat ik die gemaakt heb, heb in de tussentijd zelfs al een andere monitor
Waar ben jij eignelijk moderator?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
Ik roste een post door het slotje heen
Ik werk bij Dommelschquote:
Jij bent modquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
Hoe durf jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
Ik lachquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Dommelsch, Dommelsch en nog eens Dommelsch
[afbeelding]
Klik op de linkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:45 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Waar ben jij eignelijk moderator?
dat word hem de komende tijdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Niks Dommelsch! En wat een kut OP [afbeelding]
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk bij DommelschDus je betaald mijn salaris
Dommelschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat flesje Dommelsch is het erge, dat ie met een brakke webcam gemaakt is maakt niet uit
Mooie op trouwens
Niet als ik het topic openquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat word hem de komende tijd![]()
Zelfs mijn plaatje heeft 2 stemmen
Klaagbaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:45 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Waar ben jij eignelijk moderator?
Dan zorgen wij er wel voor dat jij nooit meer een topic zal openen in pubquote:
Ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan zorgen wij er wel voor dat jij nooit meer een topic zal openen in pub![]()
Dat moeten we nog even bedenken enzoquote:
Goed plan! Alleen nog even kijken hoe we FOK! over nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat moeten we nog even bedenken enzo![]()
We nemen Fok! over en bannen 14.gif uit PUB![]()
Al stoppen we wel meer merken in de flesquote:
Heeft yvonne wel eens een vrolijke post gemaakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zo KLB-verkloters, dan maar zo-3
Oke![]()
Danny lief aankijken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Goed plan! Alleen nog even kijken hoe we FOK! over nemen
Kan ik me volgens mij of niet herinderen, of het moest over bier of neuken gaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Heeft yvonne wel eens een vrolijke post gemaakt?
Ik wil ook een PerfectDraft op mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al stoppen we wel meer merken in de flesVandaag hadden we Hertog Jan
En bij de perfect Draft gaat echt alles erin
Zelfs Bavaria en Grolsch
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Heeft yvonne wel eens een vrolijke post gemaakt?
hoe duur?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil ook een PerfectDraft op mijn slaapkamer
Alleen die krengen zijn zo duur![]()
Wel met Dommelsche dan hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil ook een PerfectDraft op mijn slaapkamer
Alleen die krengen zijn zo duur![]()
Goed planquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
PUB knokploeg naar zn huis sturen?![]()
Goed lezen in het klussen subforum en je weet hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed planAlleen nog even uitzoeken waar die woont
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel met Dommelsche dan heEn niet met Grolsch
![]()
Ergens in Rotterdam!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed planAlleen nog even uitzoeken waar die woont
200 euro ofzoietsquote:
Denk ik ook. Yvonne is tof hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:54 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oke, want ze komt op mij over als een nogal verbitterd persoonmaar dat zal aan mij liggen
Daar koop ik liever een paar kratten voorquote:
Dat vraag ik me ook wel eens af, waarschijnlijk kunnen ze het bier met een echte smaak gewoon niet aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat heeft iedereen die toch anti-Grolsch is toch tegen Grolsch?
FOUTquote:
Denk het, het is iets biterder hé dus tja..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af, waarschijnlijk kunnen ze het bier met een echte smaak gewoon niet aan
Ow dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
FOUTHij is verhuisd
( Of iig aan het klussen en overhuizen
)
We stoppen het dan wel in vaatjes hier op de Dommelsche Bierbrouwerij, maar toch vindt ik het niet kunnenquote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ow dat wist ik dan weer niet
Hertog Jan oké! máár Dommelsch of Bavariaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
We stoppen het dan wel in vaatjes hier op de Dommelsche Bierbrouwerij, maar toch vindt ik het niet kunnenDommelsch en Hertog Jan OK , zelfs Bavaria heb ik nog vrede mee
, maar Grolsch
![]()
Bitterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Denk het, het is iets biterder hé dus tja..
Doe ik maar heel somsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ikLezen in het klussen (& wonen geloof ik ) forum
Hertog Jan is heel goed te drinken inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hertog Jan oké! máár Dommelsch of Bavaria
HJ en Dommelschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hertog Jan oké! máár Dommelsch of Bavaria
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Niet quoten voordat ik de kans heb mn post af te maken aub![]()
Ik ookquote:
Heineken.... ach, beter te drinken dan Grolsch iig...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef DaMook het volgende:
Ow en trouwensGrolsch is nog altijd veel beter dan Heineken
Maarja de beertender loopt dan ook slecht
Beertenderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef DaMook het volgende:
Ow en trouwensGrolsch is nog altijd veel beter dan Heineken
Maarja de beertender loopt dan ook slecht
Brand is ook lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Grolsch, Hertog Jan en Brand zijn oké. De rest.
Amerikaans bier ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef DaMook het volgende:
Ow en trouwens, het best lopende bier op de perfect draft is momenteel becks![]()
Duits als ik me niet vergisquote:
quote:
http://images.google.nl/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial_s&q=14.gif&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoekenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:06 schreef 14.gif het volgende:
Heeft iemand nog een leuke 14.gif-afbeelding? Het wordt tijd dat ik ook een nieuwe ava krijg
lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
* TheWilliedockSaints gaat eitje bakken.
Ik zou de 20000 wel willen halen, maar dat is me iets te veel momenteel denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef 14.gif het volgende:
Ik wil vanacht tot de 1500 posts
Zomaar even tussendoor
dan zit je hier nog wel evenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou de 20000 wel willen halen, maar dat is me iets te veel momenteel denk ik
Verekte goed idee, kerel... ik denk dat ik dat ook zo ga doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik ga langzaam aan mijn cheeseburger in de magnetron leggen en mijn stokbroodje kruidenboter in de ovenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Denk ook niet dat ik het haalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan zit je hier nog wel even
Als ik hier een magnetron of gasfornuis aanslinger word mijn moeder wakker en pissigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga langzaam aan mijn cheeseburger in de magnetron leggen en mijn stokbroodje kruidenboter in de oven
quote:
Dankquote:
Ik heb er al iets te veel op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
* XBM laatste flesjeGrolsch
voor vandaag gepakt
Was mijn moeder maar eens wat vaker wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb er al iets te veel op.
Tja dat heb je als ouders niet thuis zijn
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik vind het logo wel grappig maar het biermerk wat bij dat logo hoort is![]()
![]()
Teveel kan nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb er al iets te veel op.
Tja dat heb je als ouders niet thuis zijn
Mijn moeder is er ondertussen aan gewendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Was mijn moeder maar eens wat vaker weg
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef DaMook het volgende:
[..]Dommelsch rulez
Maar ik ben er heel eerlijk in, het bier waar je mee opgroeit ligt je en de rest nietOF het bier wat opstap het meest geschonken wordt ligt je en de rest niet
.
Ik ben opgegroeid met Dommelsch en (op 1 na) elke kroeg hier tapt Dommelsch dus dan is dat automatisch het lekkerste bier
(Al is HJ beter en drinkl ik dat pas 2 jaar ofzo)
Magnetron hoort ze toch nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik hier een magnetron of gasfornuis aanslinger word mijn moeder wakker en pissig![]()
Ik haal zo wat brood uit de diepvries en smeer er wat op
quote:
Juist die magnetron maakt zo'n klote herrie die het hele huis wakkermaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Magnetron hoort ze toch nietAls je maar zorgt dat je hem uitzet zonder belletje of piepje
En op deze manier hebben dus ook redelijk veel mensenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMijn eerste bier was Brand (Tijdens een rondleiding in de Brand brouwerij
)
En hier in de Achterhoek word eigenlijk alleen maar Grolsch gedronken omdat Grolsch hier vandaan komtEn Hertog Jan drink ik veel bij een vriend
Grolsch komt uit Enschede en Groenlo jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMijn eerste bier was Brand (Tijdens een rondleiding in de Brand brouwerij
)
En hier in de Achterhoek word eigenlijk alleen maar Grolsch gedronken omdat Grolsch hier vandaan komtEn Hertog Jan drink ik veel bij een vriend
Hoe oud is dat ding dan wel nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Juist die magnetron maakt zo'n klote herrie die het hele huis wakkermaakt
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Genoeg. Wat jij wil. Als ik zo moet kotsen weet ik waarvan het komt, laat ik het dan zo zeggen
VOlgens mij word Heineken alleen veel in het westen van het land gedronkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
En op deze manier hebben dus ook redelijk veel mensenHeineken
leren te drinken
![]()
Valt wel mee, maar je hoort dat ding 's nachts wel goed denk ikquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef 14.gif het volgende:
Ik ga ff eitje bakken trouwens..
btw. nieuwe icon... naar voorbeeld van DaMook![]()
Ik nog geen 15km bij Groenlo vandaan en ik ga in Enschede naar schoolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Grolsch komt uit Enschede en Groenlo ja![]()
Die hier hoor je nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je hoort dat ding 's nachts wel goed denk ik
Idd Echt bier is Dommelschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
VOlgens mij word Heineken alleen veel in het westen van het land gedronkenDoor mensen die niet weten wat echt bier is
![]()
Ooit zou het van mijn moeder ook wel mogen, komt vast nog wel een keerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hier hoor je nietAlleen de peip als ie klaar is. En die kun je voorkomen door bij 1 seconde op stop te drukken
Maarja ik mag het gewoonscheelt nog m,eer
Laten we die discussie over echt bier maar niet meer gaan voeren want daar komen we toch niet uitquote:
La trappe hebben ze hier ook in de supermarkt, ook maar eens een keer proberenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Enige trappist van nederland komt uit de omgeving hier
Tilburg
La Trappe
Weet je dat niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:26 schreef DaMook het volgende:
[..]Je bent goed
Voeg me eens toe op msn trouwensIk ben benieuwd van wie je een kloon bent
Nee idd want Dommelsch is het enige echt, maar dat zul jij wel niet vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Laten we die discussie over echt bier maar niet meer gaan voeren want daar komen we toch niet uit
Ik heb een vermoedenquote:
Ik win tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
De discusie over bier kunnen we beter uberhaubt niet voeren
Zie de OPquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mocht je willen! Degene die met het SC logo wint, wint!
Trustequote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:43 schreef DaMook het volgende:
Naja wie er ook wint ( ik dus)
ik ben slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FOK!en!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat doen jullie hier zo laat nog![]()
Ik ben aan het wachten tot mn mp3-speler klaar is met synchroniseren... hij is al vanaf half 12 bezigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ja![]()
maar dat boeit verder niet
wat doen jullie hier zo laat nog![]()
Met je paupere USB 1.1quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot mn mp3-speler klaar is met synchroniseren... hij is al vanaf half 12 bezig![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot mn mp3-speler klaar is met synchroniseren... hij is al vanaf half 12 bezig![]()
quote:
Ik gok tot morgen ochend 11 uur!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[..]!!
hoeveel wil je er op zetten dan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik gok tot morgen ochend 11 uur!
als je dat tenminste bedoelt
Uuhm, 2000 nummers...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[..]!!
hoeveel wil je er op zetten dan![]()
Als je een nieuwe krijgt is het altijd goed toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
Mijn ipod is kapot gegaan en nu moet ik 2 weken wachten op een nieuwe
ondertussen 1 week nog, maar het blijft klote
ik gebruik dat ding altijd eigenlijk![]()
Ja dat wel, maar nu zit ik wel zonder dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Als je een nieuwe krijgt is het altijd goed toch?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:57 schreef 14.gif het volgende:
Oke als je nu mn postaantal nog niet hebt bekeken heb je pech![]()
Ik moet morgen 10 uur ofzo in de auto zitten... Zonder muziek hou ik dat echt niet uit, vandaar dat ik midden in de nacht zit te synchroniserenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
Mijn ipod is kapot gegaan en nu moet ik 2 weken wachten op een nieuwe
ondertussen 1 week nog, maar het blijft klote
ik gebruik dat ding altijd eigenlijk![]()
sukkel, lees mn posts dan ook goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]waarom zou ik dat moeten bekijken
![]()
Ja dat is wel weer kut ja. Wanneer krijg je hem weer dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar nu zit ik wel zonder dus![]()
laat em door synchroniseren en ga zelf slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik moet morgen 10 uur ofzo in de auto zitten... Zonder muziek hou ik dat echt niet uit, vandaar dat ik midden in de nacht zit te synchroniseren![]()
ik ben straks langer bezig met synchroniseren dan met luisteren, maar ala
Download ff muziekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik moet morgen 10 uur ofzo in de auto zitten... Zonder muziek hou ik dat echt niet uit, vandaar dat ik midden in de nacht zit te synchroniseren![]()
ik ben straks langer bezig met synchroniseren dan met luisteren, maar ala
Ze zouden bellen als ik hem kon ophalenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer kut ja. Wanneer krijg je hem weer dan?
Koop een nieuwe!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef 14.gif het volgende:
M'n pc maakt teveel herrie om naast te gaan slapen![]()
Ik download al mn muziek al... waar heb je het over?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Download ff muziektenminste sneller dan jouw paupere USB 1.1
Ik heb ook de behuizing eraf gehaald omdat hij anders overhit raaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef 14.gif het volgende:
M'n pc maakt teveel herrie om naast te gaan slapen![]()
Geen zin inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
sukkel, lees mn posts dan ook goed![]()
Is het zo een waar diskettes ter grote van een pizza in moetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb ook de behuizing eraf gehaald omdat hij anders overhit raakt![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Geen zin in
wat boeit je postaantal ook ?
Nee,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Is het zo een waar diskettes ter grote van een pizza in moeten![]()
Veel voor sommige mensenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Geen zin in
wat boeit je postaantal ook ?
ik ook niet...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Arcee is er de komende dagen niet
Ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is nog iemand anders in PUB?
Die zijn er vanavond helemaal niet geweest volgens mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kunne ook alleen maar modjes, maar die liggen al te pitten.
Zijn DjDev of tlk er nog dan?
DjDev wel, tlk volgens mij nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:45 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Die zijn er vanavond helemaal niet geweest volgens mij![]()
Denk ik ook eens vernieuwend te zijn...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
14.gif neem aub je oude icon terug, ik herken je zo a) niet meer terug en b) je hebt een kut bier merk als avarter
Ja hij ging film kijken maar is niet meer terug geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:48 schreef 14.gif het volgende:
Owjah, das waar, DjDev is er nog een hele tijd geweestmaar tlk niet
DjDev ging ook al rond 1:30 ofzo weg geloof ik
Okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Denk ik ook eens vernieuwend te zijn...
Maar goed, voor nu ff, ik maak nog 8 posts ofzoNa de vakantie verander ik em wel
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:53 schreef 14.gif het volgende:
De topics in MyAT en in AT zijn dezelfde![]()
Tot over een weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:56 schreef 14.gif het volgende:
Na deze nog 1 post, en dan heb ik exact 1500, mooi moment om te stoppen dacht ik zo, dus ik duik mn bed in. Veel plezier nog vanacht, en sterkte met je topictot over een week
![]()
Oke gaafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:59 schreef 14.gif het volgende:
Ik ga over 3 uurtjes met de auto op vakantie naar Oostenrijk
Truste![]()
Leuke opmerkingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:43 schreef -Marlii- het volgende:
jah, niet zo erg als gister gelukkig maar tis nu helemaal dikZegt mn moeder toen ik beneden kwam: Goh, zelfs zonder mn lenzen kan ik die bult nog zien
Oke danquote:
Ik ga zo douchen en aankleden, en dan naar me omaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke dan
Ben trouwens aangekleed
Ik ga zo maar een douchen en dan straks naar m'n oudersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke dan
Ben trouwens aangekleed
Ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je dat niemand je ziet met die bult?![]()
Redelijk met jou?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef mstr het volgende:
Zo, er staat bijna 14 GB klaar om te downloaden.
Van de Newsservers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef mstr het volgende:
Zo, er staat bijna 14 GB klaar om te downloaden.
quote:
Best goed...Ik ga zometeen de film ,die ik gister nacht niet heb kunnen afkijken, afkijken. ;pquote:
voor niks die kranten gelopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vanmorgen weer heel leuk kranten bezorgdMet nog het grootste gedeelte van mijn wijk te gaan een klapband en dus de rest moeten lopen, naar de fietsenmaker gebracht, nieuwe binnen en buitenband
Zou ook wel weer 40 euro gaan kosten
![]()
Ja, van nieuwsgroepen/usenetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Van de Newsservers?
[..]
[..]
Best goed...Ik ga zometeen de film ,die ik gister nacht niet heb kunnen afkijken, afkijken. ;p
Hoe kom je aan zoveel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb deze maand 1TB...maar ja...dat ben ik
das best veelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb deze maand 1TB...maar ja...dat ben ik
Das fijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vanmorgen weer heel leuk kranten bezorgdMet nog het grootste gedeelte van mijn wijk te gaan een klapband en dus de rest moeten lopen, naar de fietsenmaker gebracht, nieuwe binnen en buitenband
Zou ook wel weer 40 euro gaan kosten
![]()
Heb je 0-day stuff? (niet gereleasde CD's/DVD's etc)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan je mij niet beetje helpen?![]()
Om ertussen te komen?![]()
En die buitenband was volgens mij nog niet eens zo oudquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan je mij niet beetje helpen?![]()
Om ertussen te komen?![]()
Het probleem is, als ik het heb, is het overal al te vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:25 schreef DjDev het volgende:
[..]
Heb je 0-day stuff? (niet gereleasde CD's/DVD's etc)
Volgens mij quote je beetje verkeerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En die buitenband was volgens mij nog niet eens zo oudDe binnenband is al 9 keer geplakt dus dat maakt niet zoveel uit
Jammer dan..anders kon ik je misschien erbij krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Het probleem is, als ik het heb, is het overal al te vinden![]()
Heb jij dan 0-day troepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
Jammer dan..anders kon ik je misschien erbij krijgen![]()
ohjaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Volgens mij quote je beetje verkeerdmaar hoe krijg je het voor mekaar dat je die band zovaak moet plakken?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohjaFoute knopje
Door dat krantenbezorgen verslijten de banden redelijk snel, voorband heb ik nu ook ongeveer 9 keer geplakt, en achterband dus ook. Allemaal binnen een jaar![]()
das kutquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohjaFoute knopje
Door dat krantenbezorgen verslijten de banden redelijk snel, voorband heb ik nu ook ongeveer 9 keer geplakt, en achterband dus ook. Allemaal binnen een jaar![]()
En ik fiets verder ook altijd wel erg hard dus dat helpt ook wel een beetje mee denk ikquote:
dat denk ik ook wel ja want dan moet je ook weer hard remmen enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En ik fiets verder ook altijd wel erg hard dus dat helpt ook wel een beetje mee denk ik![]()
..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En ik fiets verder ook altijd wel erg hard dus dat helpt ook wel een beetje mee denk ik![]()
en snel door de bochtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja want dan moet je ook weer hard remmen enzo
Echt verslijten niet, buitenband gaat wel langer mee, maar de binnenband moet ik gewoon erg vaak plakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
..
Als banden binnen een jaar verslijten doe jij denk ik toch echt iets fout...:')
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga weer naar bed toeHeb maar 2.5 uur geslapen vannacht
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga weer naar bed toeHeb maar 2.5 uur geslapen vannacht
![]()
nee, max 96x96 tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:48 schreef -Marlii- het volgende:
ff vraagje hoor, als je een avater aan het maken bent voor FOK! maakt de grootte nog uit? Of moet het wel het formaat zijn wat je ziet? Verkleind ie dus automatisch of dat niet?
Hij word automatisch verkleind maar hij mag niet boven de 100Kb komenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:48 schreef -Marlii- het volgende:
ff vraagje hoor, als je een avater aan het maken bent voor FOK! maakt de grootte nog uit? Of moet het wel het formaat zijn wat je ziet? Verkleind ie dus automatisch of dat niet?
Ja... ( eigenlijk niet..maar ok..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moest toch laten weten hoe het was afgelopen?![]()
En toen hebben jullie..... (quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef mstr het volgende:
[..]
nou eeh... ik vroeg haar, en ze zei jah![]()
Aha okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hij word automatisch verkleind maar hij mag niet boven de 100Kb komen
Goeiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef mstr het volgende:
[..]
nou eeh... ik vroeg haar, en ze zei jah![]()
Wast leuk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:10 schreef B_BOY het volgende:
dag 1 van carnaval zit erop.
Oke danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zeer zeker. het was weer een dolle boel![]()
als tarzan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke danHoe was je verkleed dan?
heb ik dus niet das wel zeer jammer. ik zal er vanaaf ff eentje maken. Nou vanmmidag ff gauw veel aan school doen en dan straks er weer tegenaan.quote:
wij hebben het toch maar weer zwaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:21 schreef -Marlii- het volgende:
Doegg mstr
Veel plezier met school vanmiddag B_BOY
Alhoewel, moet ik ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |