Als je een nieuwe krijgt is het altijd goed toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
Mijn ipod is kapot gegaan en nu moet ik 2 weken wachten op een nieuwe
ondertussen 1 week nog, maar het blijft klote
ik gebruik dat ding altijd eigenlijk![]()
Ja dat wel, maar nu zit ik wel zonder dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Als je een nieuwe krijgt is het altijd goed toch?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:57 schreef 14.gif het volgende:
Oke als je nu mn postaantal nog niet hebt bekeken heb je pech![]()
Ik moet morgen 10 uur ofzo in de auto zitten... Zonder muziek hou ik dat echt niet uit, vandaar dat ik midden in de nacht zit te synchroniserenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
Mijn ipod is kapot gegaan en nu moet ik 2 weken wachten op een nieuwe
ondertussen 1 week nog, maar het blijft klote
ik gebruik dat ding altijd eigenlijk![]()
sukkel, lees mn posts dan ook goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]waarom zou ik dat moeten bekijken
![]()
Ja dat is wel weer kut ja. Wanneer krijg je hem weer dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar nu zit ik wel zonder dus![]()
laat em door synchroniseren en ga zelf slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik moet morgen 10 uur ofzo in de auto zitten... Zonder muziek hou ik dat echt niet uit, vandaar dat ik midden in de nacht zit te synchroniseren![]()
ik ben straks langer bezig met synchroniseren dan met luisteren, maar ala
Download ff muziekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik moet morgen 10 uur ofzo in de auto zitten... Zonder muziek hou ik dat echt niet uit, vandaar dat ik midden in de nacht zit te synchroniseren![]()
ik ben straks langer bezig met synchroniseren dan met luisteren, maar ala
Ze zouden bellen als ik hem kon ophalenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer kut ja. Wanneer krijg je hem weer dan?
Koop een nieuwe!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef 14.gif het volgende:
M'n pc maakt teveel herrie om naast te gaan slapen![]()
Ik download al mn muziek al... waar heb je het over?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Download ff muziektenminste sneller dan jouw paupere USB 1.1
Ik heb ook de behuizing eraf gehaald omdat hij anders overhit raaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef 14.gif het volgende:
M'n pc maakt teveel herrie om naast te gaan slapen![]()
Geen zin inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
sukkel, lees mn posts dan ook goed![]()
Is het zo een waar diskettes ter grote van een pizza in moetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb ook de behuizing eraf gehaald omdat hij anders overhit raakt![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Geen zin in
wat boeit je postaantal ook ?
Nee,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Is het zo een waar diskettes ter grote van een pizza in moeten![]()
Veel voor sommige mensenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Geen zin in
wat boeit je postaantal ook ?
ik ook niet...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Arcee is er de komende dagen niet
Ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is nog iemand anders in PUB?
Die zijn er vanavond helemaal niet geweest volgens mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kunne ook alleen maar modjes, maar die liggen al te pitten.
Zijn DjDev of tlk er nog dan?
DjDev wel, tlk volgens mij nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:45 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Die zijn er vanavond helemaal niet geweest volgens mij![]()
Denk ik ook eens vernieuwend te zijn...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
14.gif neem aub je oude icon terug, ik herken je zo a) niet meer terug en b) je hebt een kut bier merk als avarter
Ja hij ging film kijken maar is niet meer terug geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:48 schreef 14.gif het volgende:
Owjah, das waar, DjDev is er nog een hele tijd geweestmaar tlk niet
DjDev ging ook al rond 1:30 ofzo weg geloof ik
Okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Denk ik ook eens vernieuwend te zijn...
Maar goed, voor nu ff, ik maak nog 8 posts ofzoNa de vakantie verander ik em wel
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:53 schreef 14.gif het volgende:
De topics in MyAT en in AT zijn dezelfde![]()
Tot over een weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:56 schreef 14.gif het volgende:
Na deze nog 1 post, en dan heb ik exact 1500, mooi moment om te stoppen dacht ik zo, dus ik duik mn bed in. Veel plezier nog vanacht, en sterkte met je topictot over een week
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |