Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef DaMook het volgende:
[..]Dommelsch rulez
Maar ik ben er heel eerlijk in, het bier waar je mee opgroeit ligt je en de rest nietOF het bier wat opstap het meest geschonken wordt ligt je en de rest niet
.
Ik ben opgegroeid met Dommelsch en (op 1 na) elke kroeg hier tapt Dommelsch dus dan is dat automatisch het lekkerste bier
(Al is HJ beter en drinkl ik dat pas 2 jaar ofzo)
Magnetron hoort ze toch nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik hier een magnetron of gasfornuis aanslinger word mijn moeder wakker en pissig![]()
Ik haal zo wat brood uit de diepvries en smeer er wat op
quote:
Juist die magnetron maakt zo'n klote herrie die het hele huis wakkermaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Magnetron hoort ze toch nietAls je maar zorgt dat je hem uitzet zonder belletje of piepje
En op deze manier hebben dus ook redelijk veel mensenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMijn eerste bier was Brand (Tijdens een rondleiding in de Brand brouwerij
)
En hier in de Achterhoek word eigenlijk alleen maar Grolsch gedronken omdat Grolsch hier vandaan komtEn Hertog Jan drink ik veel bij een vriend
Grolsch komt uit Enschede en Groenlo jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMijn eerste bier was Brand (Tijdens een rondleiding in de Brand brouwerij
)
En hier in de Achterhoek word eigenlijk alleen maar Grolsch gedronken omdat Grolsch hier vandaan komtEn Hertog Jan drink ik veel bij een vriend
Hoe oud is dat ding dan wel nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Juist die magnetron maakt zo'n klote herrie die het hele huis wakkermaakt
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Genoeg. Wat jij wil. Als ik zo moet kotsen weet ik waarvan het komt, laat ik het dan zo zeggen
VOlgens mij word Heineken alleen veel in het westen van het land gedronkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
En op deze manier hebben dus ook redelijk veel mensenHeineken
leren te drinken
![]()
Valt wel mee, maar je hoort dat ding 's nachts wel goed denk ikquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef 14.gif het volgende:
Ik ga ff eitje bakken trouwens..
btw. nieuwe icon... naar voorbeeld van DaMook![]()
Ik nog geen 15km bij Groenlo vandaan en ik ga in Enschede naar schoolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Grolsch komt uit Enschede en Groenlo ja![]()
Die hier hoor je nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je hoort dat ding 's nachts wel goed denk ik
Idd Echt bier is Dommelschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
VOlgens mij word Heineken alleen veel in het westen van het land gedronkenDoor mensen die niet weten wat echt bier is
![]()
Ooit zou het van mijn moeder ook wel mogen, komt vast nog wel een keerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hier hoor je nietAlleen de peip als ie klaar is. En die kun je voorkomen door bij 1 seconde op stop te drukken
Maarja ik mag het gewoonscheelt nog m,eer
Laten we die discussie over echt bier maar niet meer gaan voeren want daar komen we toch niet uitquote:
La trappe hebben ze hier ook in de supermarkt, ook maar eens een keer proberenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Enige trappist van nederland komt uit de omgeving hier
Tilburg
La Trappe
Weet je dat niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:26 schreef DaMook het volgende:
[..]Je bent goed
Voeg me eens toe op msn trouwensIk ben benieuwd van wie je een kloon bent
Nee idd want Dommelsch is het enige echt, maar dat zul jij wel niet vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Laten we die discussie over echt bier maar niet meer gaan voeren want daar komen we toch niet uit
Ik heb een vermoedenquote:
Ik win tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
De discusie over bier kunnen we beter uberhaubt niet voeren
Zie de OPquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mocht je willen! Degene die met het SC logo wint, wint!
Trustequote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:43 schreef DaMook het volgende:
Naja wie er ook wint ( ik dus)
ik ben slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FOK!en!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat doen jullie hier zo laat nog![]()
Ik ben aan het wachten tot mn mp3-speler klaar is met synchroniseren... hij is al vanaf half 12 bezigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ja![]()
maar dat boeit verder niet
wat doen jullie hier zo laat nog![]()
Met je paupere USB 1.1quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot mn mp3-speler klaar is met synchroniseren... hij is al vanaf half 12 bezig![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot mn mp3-speler klaar is met synchroniseren... hij is al vanaf half 12 bezig![]()
quote:
Ik gok tot morgen ochend 11 uur!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[..]!!
hoeveel wil je er op zetten dan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik gok tot morgen ochend 11 uur!
als je dat tenminste bedoelt
Uuhm, 2000 nummers...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[..]!!
hoeveel wil je er op zetten dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |