FOUTquote:
Denk het, het is iets biterder hé dus tja..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af, waarschijnlijk kunnen ze het bier met een echte smaak gewoon niet aan
Ow dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
FOUTHij is verhuisd
( Of iig aan het klussen en overhuizen
)
We stoppen het dan wel in vaatjes hier op de Dommelsche Bierbrouwerij, maar toch vindt ik het niet kunnenquote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ow dat wist ik dan weer niet
Hertog Jan oké! máár Dommelsch of Bavariaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
We stoppen het dan wel in vaatjes hier op de Dommelsche Bierbrouwerij, maar toch vindt ik het niet kunnenDommelsch en Hertog Jan OK , zelfs Bavaria heb ik nog vrede mee
, maar Grolsch
![]()
Bitterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Denk het, het is iets biterder hé dus tja..
Doe ik maar heel somsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ikLezen in het klussen (& wonen geloof ik ) forum
Hertog Jan is heel goed te drinken inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hertog Jan oké! máár Dommelsch of Bavaria
HJ en Dommelschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hertog Jan oké! máár Dommelsch of Bavaria
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Niet quoten voordat ik de kans heb mn post af te maken aub![]()
Ik ookquote:
Heineken.... ach, beter te drinken dan Grolsch iig...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef DaMook het volgende:
Ow en trouwensGrolsch is nog altijd veel beter dan Heineken
Maarja de beertender loopt dan ook slecht
Beertenderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef DaMook het volgende:
Ow en trouwensGrolsch is nog altijd veel beter dan Heineken
Maarja de beertender loopt dan ook slecht
Brand is ook lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Grolsch, Hertog Jan en Brand zijn oké. De rest.
Amerikaans bier ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef DaMook het volgende:
Ow en trouwens, het best lopende bier op de perfect draft is momenteel becks![]()
Duits als ik me niet vergisquote:
quote:
http://images.google.nl/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial_s&q=14.gif&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoekenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:06 schreef 14.gif het volgende:
Heeft iemand nog een leuke 14.gif-afbeelding? Het wordt tijd dat ik ook een nieuwe ava krijg
lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
* TheWilliedockSaints gaat eitje bakken.
Ik zou de 20000 wel willen halen, maar dat is me iets te veel momenteel denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef 14.gif het volgende:
Ik wil vanacht tot de 1500 posts
Zomaar even tussendoor
dan zit je hier nog wel evenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou de 20000 wel willen halen, maar dat is me iets te veel momenteel denk ik
Verekte goed idee, kerel... ik denk dat ik dat ook zo ga doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik ga langzaam aan mijn cheeseburger in de magnetron leggen en mijn stokbroodje kruidenboter in de ovenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Denk ook niet dat ik het haalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan zit je hier nog wel even
Als ik hier een magnetron of gasfornuis aanslinger word mijn moeder wakker en pissigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga langzaam aan mijn cheeseburger in de magnetron leggen en mijn stokbroodje kruidenboter in de oven
quote:
Dankquote:
Ik heb er al iets te veel op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
* XBM laatste flesjeGrolsch
voor vandaag gepakt
Was mijn moeder maar eens wat vaker wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb er al iets te veel op.
Tja dat heb je als ouders niet thuis zijn
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik vind het logo wel grappig maar het biermerk wat bij dat logo hoort is![]()
![]()
Teveel kan nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb er al iets te veel op.
Tja dat heb je als ouders niet thuis zijn
Mijn moeder is er ondertussen aan gewendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Was mijn moeder maar eens wat vaker weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |