abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35464324
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Hallulama het volgende:
Meki, ik mis bij jou wat onpartijdigheid.

Je hebt gelijk, maar je gelijk betreft slechts de ene kant van het verhaal, je rept namelijk niet over de mensen die zich LATEN beledigen.
ik heb het enkel gehad over de kant van de " vijand " van de provocateurs zijn.
welke partij moet ik nog Inventaniseren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35464343
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Hallulama het volgende:
Meki, ik mis bij jou wat onpartijdigheid.

Je hebt gelijk, maar je gelijk betreft slechts de ene kant van het verhaal, je rept namelijk niet over de mensen die zich LATEN beledigen.
Het heeft geen zin om bij Meki wat relativeringsvermogen te kweken... Meki is gewoon een ONZ poster die probeert nieuws te creëren... Best grappig... soms ook vermoeiend, en natuurlijk erg beledigend voor de Nederlandse samenleving.
pi_35464361
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb het enkel gehad over de kant van de " vijand " van de provocateurs zijn.
welke partij moet ik nog Inventaniseren
pi_35464392
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

heb je een andere woord ervoor
pi_35464407
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
Onbegrijpelijk dat velen in de Westerse wereld na alle rellen en protesten in de Islamitische landen nog steeds niet het respect kunnen opbrengen voor het geloof van de Islamitische wereld.
Onbegrijpelijk dat de islamitische wereld nog steeds niet doorheeft dat respect niet iets is wat je af kan dingen maar moet verdienen??
pi_35464438
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef Meki het volgende:

[..]

heb je een andere woord ervoor
Inventariseren
pi_35464505
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat de islamitische wereld nog steeds niet doorheeft dat respect niet iets is wat je af kan dingen maar moet verdienen??
Hoe geef je respect aan andere mensen ??
Door een t-shirt af te drukken ??? die erg provocerend kan zijn voor Moslims ??
moeten we ze een aanleiding geven voor iets ?
pi_35464521
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Inventariseren
thnx
pi_35464550
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Zijn er ook bepaalde kleuren die provocerend zijn voor Moslims? Dan weten we dat voor in de toekomst... stel je voor dat we per ongeluk iemand beledigen...
pi_35464635
Gezever allemaal om een paar cartoons...
Gewoon niet zo moeilijk doen!

Op zich een leuk initiatief ben benieuwd hoeveel mensen gaan bestellen.
Ik ben best wel voor, maar weet niet of ik t aan ga trekken.
Misschien betsel ik er wel een paar om t initiatief te steunen
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_35464690
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Zijn er ook bepaalde kleuren die provocerend zijn voor Moslims? Dan weten we dat voor in de toekomst... stel je voor dat we per ongeluk iemand beledigen...
Iedereen weet dat dit gevoelig ligt bij Moslims en wat doen ze om het erger te maken

Initiatiefnemer S. Molenwijk: „We willen absoluut niet aanzetten tot geweld of discriminatie. Wij doen dit om de discussie tussen moslims en niet-moslims te openen¿..Hmmmm¿ Nou Molendijk trek die T-shirt dan maar als eerste aan en ga op straat maar de discussie aan¿.. Dit durf je natuurlijk niet zelf te doen, maar naar jij hoopt wel door naïeve mensen die dan niet de discussie aan zullen gaan maar de confrontatie. Dit weet jij natuurlijk ook, want jij bent niet dom. Het is jou natuurlijk niet te doen om het geld, maar om de kick van de confrontatie. Trouwens ik kan het niet meer bevatten hoe ongelooflijk onbenullig en onwetend een ieder is die ook maar iets positiefs te vertellen heeft over de cartoons en dit T-shirt actie. Ieder die iets meer weet over de Islam weet dat Profeet Mohammed hoger aangeschreven staat dan een Moslim zijn eigen vader en moeder. Van wie leert een Moslim dit....van zijn eigen ouders. Moslims leren dit en respecteren dit. Voor een niet Moslim zou er niets ergers moeten zijn dan beledigingen aan het adres van zijn ouders. Hoe zou jij het vinden als zij in de media en op T-shirts belachelijk gemaakt worden. Jullie met je “hoge IQ en opleidingsniveau” wordt toch eens wakker en doe niet zo achterlijk arrogant. Vrijheid van meningsuiting, aanmehoela....gewoon een gebrek aan respect voor anderen, religie en gewoonten. Waar is de "live and let live" principe van zovele Nederlanders gebleven. Sukkels zijn jullie, kijk naar jezelf. En wat de Telegraaf betreft, waarom promoten jullie deze T-shirt website. Genieten jullie hiervan?Jullie stonden al aan de verkeerde kant in de 2de wereld oorlog, hebben jullie nou nog niets geleerd.
pi_35464709
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Nerdmans het volgende:
Gezever allemaal om een paar cartoons...
Gewoon niet zo moeilijk doen!

Op zich een leuk initiatief ben benieuwd hoeveel mensen gaan bestellen.
Ik ben best wel voor, maar weet niet of ik t aan ga trekken.
Misschien betsel ik er wel een paar om t initiatief te steunen
wel bestellen maar ze weigeren ermee op straat mee te lopen
pi_35464744
komt door die agressieve moslims.
Werkt wel die terreur he?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:30:15 #115
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35464747
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:

Het heeft geen zin om bij Meki wat relativeringsvermogen te kweken... Meki is gewoon een ONZ poster die probeert nieuws te creëren... Best grappig... soms ook vermoeiend, en natuurlijk erg beledigend voor de Nederlandse samenleving.
Hij heeft genoeg goede punten, je moet niet alles letterlijk nemen, read between the lines, etc.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:31:21 #116
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_35464782
Deze haat-t-shirts zijn allesbehalve constructief. Ze zijn bedoeld om de het vuur nog meer aan te wakkeren en de vreedzame verhoudingen tussen moslimburgers en niet-moslimburgers in Nederland te verstoren. Elk redelijk denkende mens zou deze haat-t-shirts krachtig moeten veroordelen ena afkeuren in plaats van te bejubelen en in de hemel te prijzen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_35464792
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Nerdmans het volgende:
komt door die agressieve moslims.
Werkt wel die terreur he?
dat hetzelfde doen deze heer Molen ook
en dat werkt
pi_35464795
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Als de moslims die zich zo druk maakten om die cartoons nou eens ipv ambassades in de fik steken iets doen als een vreedzaam protest, hell van mij part houden ze gezellige handtekening inzamelings actie, of laten ze iemand praten met die deense krant die ze heeft uitgebracht. Het is niet juist dat die krant dat gedaan heeft, maar je kan er allerminst op een volwassen manier mee omgaan en dan bedoel ik dus NIET ambassades laten affikken doodsbedreigingen, rellen, etc. etc. want zo creer je alleen maar een hype en dan krijg je dit soort dingen.
pi_35464802
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Hij heeft genoeg goede punten, je moet niet alles letterlijk nemen, read between the lines, etc.
Dat between the lines is wel erg... Ehm, laat ik zo zeggen: Ik moet between those lines zoveel zelf invullen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:33:19 #120
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35464836
Ja, precies, rot toch op met je t-shirts, aan de andere kant, waarom maken Islamieten geen "I Hate Provocation" t-shirts?

Meki, werk aan de winkel, laat ons nou eens een keer lachen! (niet uitlachen, toelachen)
pi_35464850
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Meki het volgende:

[..]

dat hetzelfde doen deze heer Molen ook
en dat werkt
wat bedoel je nou eigenlijk? k snap de zin niet
pi_35464861
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Hallulama het volgende:
Ja, precies, rot toch op met je t-shirts, aan de andere kant, waarom maken Islamieten geen "I Hate Provocation" t-shirts?

Meki, werk aan de winkel, laat ons nou eens een keer lachen! (niet uitlachen, toelachen)
Omdat ik iedereen respecteer in hun/zijn waarden
waarom anders dan dit.
pi_35464890
Morgen even bestellen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35464898
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Hallulama het volgende:

Ik voel weer een Meki filmpje opkomen...

"Dames en heren... deze mooie t-shirt... met tekst "tegen provocatie" is mooie t-shirt. Hij is multi-functionele shirt. Past in tas, kan weer uit tas... en hij helemaal nieuw".

pi_35464922
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Als de moslims die zich zo druk maakten om die cartoons nou eens ipv ambassades in de fik steken iets doen als een vreedzaam protest, hell van mij part houden ze gezellige handtekening inzamelings actie, of laten ze iemand praten met die deense krant die ze heeft uitgebracht. Het is niet juist dat die krant dat gedaan heeft, maar je kan er allerminst op een volwassen manier mee omgaan en dan bedoel ik dus NIET ambassades laten affikken doodsbedreigingen, rellen, etc. etc. want zo creer je alleen maar een hype en dan krijg je dit soort dingen.
er hebben zoveel mensen afstand genomen van deze gewelddadige protesten.

Hoezo creer je hiermee een hype
anders moeten wij hierdoor door de provocaties ook een hype gaan maken
pi_35464938
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Badabingea het volgende:
Morgen even bestellen.
Loop aub ermee door Utrecht of Amsterdam
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:36:30 #127
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35464946
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Meki het volgende:

Omdat ik iedereen respecteer in hun/zijn waarden
waarom anders dan dit.
Een beetje humor kan ook geen kwaad hoor Meki, lach gewoon met ons mee, weet je wat, ik zou beide t-shirts kopen.

Misschien ga ik zelf wel een t-shirt maken, met op de ene kant "I Hate Violence", en op de andere kant "I Hate Provocation", en op beide mouwen "I Hate Hatred".
pi_35465003
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Een beetje humor kan ook geen kwaad hoor Meki, lach gewoon met ons mee, weet je wat, ik zou beide t-shirts kopen.

Misschien ga ik zelf wel een t-shirt maken, met op de ene kant "I Hate Violence", en op de andere kant "I Hate Provocation", en op beide mouwen "I Hate Hatred".
Natuurlijk humor is leuk

maar de heer Molen wilt dit serieus , hij wilt een klimaat gaan veranderen tot woede haat etc.
pi_35465042
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Natuurlijk humor is leuk

maar de heer Molen wilt dit serieus , hij wilt een klimaat gaan veranderen tot woede haat etc.
Maar het klimaat verandert... daarom is er het Kyotoverdrag...

pi_35465063
quote:

[..]
Nee dat maak jij er van. Er zijn hier in het westen hele andere normen en waarden, andere manieren van met elkaar omgaan ( Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn je hoeft niet voor iedereen respect te hebben, je zou daar gewoon met elkaar over kunnen praten ipv meteen elkaar de kop in te gaan slaan )
pi_35465096
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:40 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Nee dat maak jij er van. Er zijn hier in het westen hele andere normen en waarden, andere manieren van met elkaar omgaan ( Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn je hoeft niet voor iedereen respect te hebben, je zou daar gewoon met elkaar over kunnen praten ipv meteen elkaar de kop in te gaan slaan )
Niet alleen ik
bijna alle Moslims denken zo . en ook Nederlanders zijn het daarmee eens

Hoe wil je een dialoog aangaan als je provocerend bent
pi_35465108
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Maar het klimaat verandert... daarom is er het Kyotoverdrag...

het Nederlandse klimaat dan
pi_35465124
Daarom moeten hoofddoeken verboden worden.
Dat is beledigend voor alle niet moslims.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_35465133
quote:

[..]

Natuurlijk humor is leuk

EEhh nee, dat wil een bepaald groepje moslims die continu de boel verstieren , walgen van de Nederlandsche rechtsstaat maar intussen wel een uitkering willen ontvangen van die duivelse honden.
En als ze weer eens met zijn zevenen iemand in elkaar geslagen hebben en 1tje heeft een tik terug gehad wil ie wel als eerste geholpen worden op de EHBO.
DIE zaaien woede en haat.
pi_35465155
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef typtypo het volgende:
Daarom moeten hoofddoeken verboden worden.
Dat is beledigend voor alle niet moslims.
Hoe dan ? jaloers daarover ? maakt niet uit draag ook maar eentje
pi_35465172
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Meki het volgende:

[..]

het Nederlandse klimaat dan
Dat verandert ook... er zijn hier veel heetgebakerde mensen vanwege een paar spotprentjes... die zorgen voor opwarming van onze leefomgeving...
pi_35465177
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Kanjer het volgende:

[..]

EEhh nee, dat wil een bepaald groepje moslims die continu de boel verstieren , walgen van de Nederlandsche rechtsstaat maar intussen wel een uitkering willen ontvangen van die duivelse honden.
En als ze weer eens met zijn zevenen iemand in elkaar geslagen hebben en 1tje heeft een tik terug gehad wil ie wel als eerste geholpen worden op de EHBO.
DIE zaaien woede en haat.
Ja ja onzin - Dan zijn alle Moslims zo Incl. Meki.

pi_35465180
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe dan ? jaloers daarover, dat iemand een T-shirt draagt, draag er zelf ook eentje....
pi_35465202
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Niet alleen ik
bijna alle Moslims denken zo . en ook Nederlanders zijn het daarmee eens

Hoe wil je een dialoog aangaan als je provocerend bent geprovoceerd wordt
Door eens met elkaar te praten in plaats van gelijk haat te gaan zaaien of geweld als oplossing te gebruiken
pi_35465206
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja ja onzin - Dan zijn alle Moslims zo Incl. Meki.

Ik zette toch nadrukkelijk een groepje....
pi_35465264
Voor mensen die het willen bestellen

Jullie moeten inzien dat jullie het zo uitlokken. Jullie willen haat en wraak en provocatie overbrengen aan normale burgers. Mensen zullen hier tegen aan ergeren . Als er dan iets gebeurt dan is dat je eigen schuld. Want ACTIE is REACTIE

en denk maar over na . Je moet wel inzien dat je zo barbaars bezig bent als Al Qaida . En Al Qaida wilt dat graag . Zij willen graag haat en kwaadheid . Mensen die dit willen beschouw ik als handlangers van AL Qaida .

ga dialoog aan en niet constant te beledigen dat doe ik om me te gaan verdiepen in andere culturen.
heb respect voor iedereen . want wij zijn mensen met bloed en vlees we zijn allemaal hetzelfde
pi_35465290
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Door eens met elkaar te praten in plaats van gelijk haat te gaan zaaien of geweld als oplossing te gebruiken
hoe doe je dat dan ? met een profeet in je T-shirt en dan nog dialoog ingaan .
pi_35465291
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Eerst hoofddoeken uit het straatbeeld dan kunnen we praten over verbieden van deze t-shirts.

Niet meten met twee maten.

t-shirts----->beledigend voor moslims
hoofddoeken--> beledigend voor niet moslims

Allebei verbieden eerlijk is eerlijk.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_35465301
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef Meki het volgende:
ga dialoog aan en niet constant te beledigen dat doe ik om me te gaan verdiepen in andere culturen.
heb respect voor iedereen . want wij zijn mensen met bloed en vlees we zijn allemaal hetzelfde
Allemaal hetzelfde? Waarom vinden "Moslims" dan de cartoons niet grappig?
pi_35465307
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef typtypo het volgende:

[..]

Eerst hoofddoeken uit het straatbeeld dan kunnen we praten over verbieden van deze t-shirts.

Niet meten met twee maten.

t-shirts----->beledigend voor moslims
hoofddoeken--> beledigend voor niet moslims

Allebei verbieden eerlijk is eerlijk.

Mischien kan Geert Wilders je daarmee helpen
ik alvast niet
pi_35465323
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:49 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Allemaal hetzelfde? Waarom vinden "Moslims" dan de cartoons niet grappig?
Omdat ze beledigd worden door jullie
door jullie provocatie en beledigingen

daarom niet . Dat brengt alleen kwaadheid mee
pi_35465330
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef Meki het volgende:
Voor mensen die het willen bestellen

Jullie moeten inzien dat jullie het zo uitlokken. Jullie willen haat en wraak en provocatie overbrengen aan normale burgers. Mensen zullen hier tegen aan ergeren . Als er dan iets gebeurt dan is dat je eigen schuld. Want ACTIE is REACTIE

en denk maar over na . Je moet wel inzien dat je zo barbaars bezig bent als Al Qaida . En Al Qaida wilt dat graag . Zij willen graag haat en kwaadheid . Mensen die dit willen beschouw ik als handlangers van AL Qaida .

Toegegeven!!

Vind het wel knap dat je zo kunt lullen dat niet bepaalde moslims aan Al quaida gelinkt worden, maar wij Nederlanders.....
pi_35465332
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Mischien kan Geert Wilders je daarmee helpen
ik alvast niet
Meten met 2 maten is echt een Moslimdingetje of niet? 2-talig, 2 paspoorten, 2 maten...
pi_35465354
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Toegegeven!!

Vind het wel knap dat je zo kunt lullen dat niet bepaalde moslims aan Al quaida gelinkt worden, maar wij Nederlanders.....
Slachtofferrol...
pi_35465375
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Meten met 2 maten is echt een Moslimdingetje of niet? 2-talig, 2 paspoorten, 2 maten...
Meeste moslims die ik zie hebben meestal 7 maten of soms zelfs meer....
pi_35465380
Trigger en Meki in the room.
pi_35465394
is zoon typische t-shirt om met een ganse groep te dragen, alleen zou ik het niet dragen want dan krijg je inderdaad kloppen, maar met een groep van 20 lukt het wel
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_35465398
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Toegegeven!!

dat is de waarheid

ik snap niet waarom je dat niet inziet .
elke belediging die iemand zich belemmert in zijn waarde is fout en kan NIET
pi_35465434
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Meki het volgende:

[..]

hoe doe je dat dan ? met een profeet in je T-shirt en dan nog dialoog ingaan .
Door eens niet ALLES op te vatten als een persoonlijke aanval

Door normaal uit te leggen wat je er tegen hebt ipv geweld te gebruiken om 'respect' te krijgen

Door eens te accepteren dat niet iedereen het eens het met elkaar hoef te zijn of respect voor elkaar te hebben. En dus accepteren dat er mensen zijn die zich prettig voelen oid met jou profeet op hun rug en (weer) niet gelijk naar geweld als oplossing grijpen. ( Boven bepaalde dingen staan. )
pi_35465436
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is de waarheid

Waarom belemmeren de moslims de westerse landen dan in hun waarde om cartoons te maken?
pi_35465447
quote:
Het feit dat de "belediging" geuit is, bewijst dat het wel kan...
pi_35465480
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Het feit dat de "belediging" geuit is, bewijst dat het wel kan...
kan niet als in hoort niet.
pi_35465486
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Waarom belemmeren de moslims de westerse landen dan in hun waarde om cartoons te maken?
omdat ze provoceren zijn
pi_35465500
Ik vind het een vorm van disrespect als volwassen mannen met baarden in mijn winkel komen met een jurk aan.... en dat gebeurt ook.
pi_35465519
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Kanjer het volgende:
Ik vind het een vorm van disrespect als volwassen mannen met baarden in mijn winkel komen met een jurk aan.... en dat gebeurt ook.
mogen wij nu ook vrouwen in bikini's disrespecvol vinden dan?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:56:54 #161
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35465521
Nou is het mooi geweest.

Ik heb er 100 in de bestelling.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35465522
quote:

[..]

dat is de waarheid

Dus jij vind ook dat de hoofddoek mij en mijn niet moslim medemensen belemmert in onze waarde?

Dank je wel.
Verbieden dus dat koplapje.
www.jihadwatch.org
pi_35465540
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat ze provoceren zijn
Mannen in jurken ook evenals burka's, mensen aanvallen, ambassades in de fik steken, allemaal provocerend.
pi_35465556
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

kan niet als in hoort niet.
Hoort niet volgens wie? Als ik een belediging uitspreek, dan is het aan de toehoorders om te luisteren of niet (of te lezen of te zien - ligt aan de vorm van "belediging).

Dat ik de belediging uit, is mijn verantwoordelijkheid. Dat iemand zich aan de belediging stoort is zijn verantwoordelijkheid. Er bestaat zoiets als negeren, of zelfs relativeren.
pi_35465568
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

mogen wij nu ook vrouwen in bikini's disrespecvol vinden dan?
van mij wel, ik ben Nederlander van mij mag ( bijna ) alles.
pi_35465574
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Hoort niet volgens wie? Als ik een belediging uitspreek, dan is het aan de toehoorders om te luisteren of niet (of te lezen of te zien - ligt aan de vorm van "belediging).

Dat ik de belediging uit, is mijn verantwoordelijkheid. Dat iemand zich aan de belediging stoort is zijn verantwoordelijkheid. Er bestaat zoiets als negeren, of zelfs relativeren.
Negeren? Als elke zelf respecterende vorm van media ze in je gezicht druk zeker.
pi_35465589
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

van mij wel, ik ben Nederlander van mij mag ( bijna ) alles.
Zit er toegevoegde waarde om ut feit dat je Nederlands bent dan?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:59:55 #168
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_35465614
In Soedan trouwt een man met een geit, na betrapt te zijn.
Bikini's zijn "disrespecvol" hé,
Zwijgen tot je zweet.
pi_35465616
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zit er toegevoegde waarde om ut feit dat je Nederlands bent dan?
Ja, leg het later wel uit ga nu slapen.
pi_35465628
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef dancemacabre het volgende:
In Soedan trouwt een man met een geit, na betrapt te zijn.
Bikini's zijn "disrespecvol" hé,
Zwijgen tot je zweet.
zweten tot je zwijgt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:00:58 #171
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_35465639
in de zandbak
pi_35465643
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, leg het later wel uit ga nu slapen.
Nederlanders hebben weinig geduld en zijn nieuwschierig weetje wel...
pi_35465653
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Negeren? Als elke zelf respecterende vorm van media ze in je gezicht druk zeker.
Nou? Dan kijk je even en dan ga je verder lezen op de pagina, of je zapt verder. Daar is niks mis mee. Je kunt overal aanstoot aan nemen, maar dan kom je wel over als een zeikerd.
pi_35465656
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:00 schreef dancemacabre het volgende:
in de zandbak
groep 2?
pi_35465669
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Nou? Dan kijk je even en dan ga je verder lezen op de pagina, of je zapt verder. Daar is niks mis mee. Je kunt overal aanstoot aan nemen, maar dan kom je wel over als een zeikerd.
Tsjaah als je een mening hebt die niet aanslaat bij de massa's ben je altijd een zeikerd he.
pi_35465728
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tsjaah als je een mening hebt die niet aanslaat bij de massa's ben je altijd een zeikerd he.
Je mag vinden dat het aanstootgevende cartoons waren. Maar inderdaad, dan kom je inderdaad wel over als een zeikerd. Dat is nou eenmaal hoe het werkt (vind ik soms ook lastig, maar goed)
pi_35465766
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:04 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Je mag vinden dat het aanstootgevende cartoons waren. Maar inderdaad, dan kom je inderdaad wel over als een zeikerd. Dat is nou eenmaal hoe het werkt (vind ik soms ook lastig, maar goed)
Je mag je niet zetten tegen de massa, terwijl het toch alleen maar volgens de massa's om individualisering gaat. Hypocriet gedoe, maar goed zeikerd of niet. Pacifist of extremist niemand ontkwam aan die prentjes helaas.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:07:00 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35465799
Wat een gezeur om een paar infantiele shirts trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35465905
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je mag je niet zetten tegen de massa, terwijl het toch alleen maar volgens de massa's om individualisering gaat. Hypocriet gedoe, maar goed zeikerd of niet. Pacifist of extremist niemand ontkwam aan die prentjes helaas.
Je mag je best afzetten tegen de massa. Van wie mag dat niet? Die vrijheid heb je in Nederland. Het is alleen menselijk gedrag om op te gaan in de massa en dus is de massamening ook de geaccepteerde mening.
pi_35465922
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Je mag je best afzetten tegen de massa. Van wie mag dat niet? Die vrijheid heb je in Nederland. Het is alleen menselijk gedrag om op te gaan in de massa en dus is de massamening ook de geaccepteerde mening.
Ik ontken niet dat het niet mag, maar dan ben je zoals jij eerder ook al zei een zeikerd
pi_35465965
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat het niet mag, maar dan ben je zoals jij eerder ook al zei een zeikerd
Ligt natuurlijk aan het standpunt wat je verdedigt en hoe je het verdedigt. Een goed voorbeeld is "Clean Air Now". Op zich een goed initiatief om de horeca rookvrij te krijgen. De manier waarop ze het doen is echter zeikerig.
pi_35466004
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:13 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan het standpunt wat je verdedigt en hoe je het verdedigt. Een goed voorbeeld is "Clean Air Now". Op zich een goed initiatief om de horeca rookvrij te krijgen. De manier waarop ze het doen is echter zeikerig.
Standpunt dat je inneemt mbt tot spotprentjes bijvoorbeeld als je op een passieve manier protesteert ben je te soft voor radicalen en dreig je ben je een gevaar voor de maatschappij
pi_35466031
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Krek!
De vrijheid van meningsuiting geeft je het recht om iets van andermans mening te vinden en daar voor uit te komen.
Het staat je niet toe om te zeggen, dat die ander zijn meningsvrijheid niet of anders had moeten gebruiken. Dat is aan de rechter om te beoordelen.

In de hele discussie hebben de (westerse) critici van de cartoontekenaars nog niet een keer hun mening gegeven over de cartoons zelf. Ze hebben slechts de cartoontekenaars willen zeggen , dat ze die cartoons ZO niet mochten maken.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_35466044
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Standpunt dat je inneemt mbt tot spotprentjes bijvoorbeeld als je op een passieve manier protesteert ben je te soft voor radicalen en dreig je ben je een gevaar voor de maatschappij
Inderdaad. Nou zou het mij niets kunnen schelen wat radicalen van mij zouden vinden. Ze zijn immers niet voor niets radicaal...
pi_35466057
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:16 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Inderdaad. Nou zou het mij niets kunnen schelen wat radicalen van mij zouden vinden. Ze zijn immers niet voor niets radicaal...
haha nee maar goed, als hun protesteren en ik hou me mond over hele geval. Ben ik nog steeds "radicaal"
pi_35466085
Haha ik vind het een goed idee.
Die moslims die dan met messen iemand neer gaan steken (geloof me het gaat gebeuren)
Laten weer zien hoe ver dat soort eigenlijk achterloopt op de normale mens.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_35466118
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

haha nee maar goed, als hun protesteren en ik hou me mond over hele geval. Ben ik nog steeds "radicaal"
Als je achter hun (van radicalen) gedachtegoed staat, maar je doet niets, dan ben je niet radicaal, maar je denkt wel radicaal.

Ik zie jou overigens niet als radicaal...
pi_35466205
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Als je achter hun (van radicalen) gedachtegoed staat, maar je doet niets, dan ben je niet radicaal, maar je denkt wel radicaal.

Ik zie jou overigens niet als radicaal...
Niet? Damn I tried so hard
pi_35466241
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet? Damn I tried so hard
Ja sorry... het lukt echt niet...
pi_35466263
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ja sorry... het lukt echt niet...
En als ik je nou boos aankijk en Allah akbar zweer?
pi_35466281
Alleen je ondertitel is natuurlijk wel provocerend voor niet-Moslims... Voor Atheïsten begint-ie goed: "Er is geen God"... maar dan gaat het fout met "dan Allah"...

Jammer...
pi_35466301
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Alleen je ondertitel is natuurlijk wel provocerend voor niet-Moslims... Voor Atheïsten gegint-ie goed: "Er is geen God"... maar dan gaat het fout met "dan Allah"...

Jammer...
Haha ik moest er toch iets neer zetten? Ach ja de atheisten komen er nog wel achter
pi_35466304
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En als ik je nou boos aankijk en Allah akbar zweer?
Dan kijk ik stiekem de andere kant op om je uit te lachen...
pi_35466321
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Haha ik moest er toch iets neer zetten? Ach ja de atheisten komen er nog wel achter
Die hoeven geen 72-jarige maagd...
pi_35466327
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dan kijk ik stiekem de andere kant op om je uit te lachen...
ok ok ik geef je als vergoeding Baklava?
pi_35466337
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ok ok ik geef je als vergoeding Baklava?
Dan maak ik daar een spotprent van...
pi_35466344
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Die hoeven geen 72-jarige maagd...
krijgen ze wel
pi_35466354
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:31 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dan maak ik daar een spotprent van...
dan stuur ik je naar Syrische ambassade
pi_35466395
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dan stuur ik je naar Syrische ambassade
Ik denk dat je de politieke plannen van Wilders niet helemaal snapt... juist de allochtoon moet die kant op
pi_35466401
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:33 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik denk dat je de politieke plannen van Wilders niet helemaal snapt... juist de allochtoon moet die kant op
hahah hij is onlangs moslim geworden hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')