dat is de waarheidquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Toegegeven!!
Vind het wel knap dat je zo kunt lullen dat niet bepaalde moslims aan Al quaida gelinkt worden, maar wij Nederlanders.....
Door eens niet ALLES op te vatten als een persoonlijke aanvalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan ? met een profeet in je T-shirt en dan nog dialoog ingaan .![]()
Waarom belemmeren de moslims de westerse landen dan in hun waarde om cartoons te maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is de waarheid
ik snap niet waarom je dat niet inziet .
elke belediging die iemand zich belemmert in zijn waarde is fout en kan NIET
Het feit dat de "belediging" geuit is, bewijst dat het wel kan...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Meki het volgende:
kan niet als in hoort niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het feit dat de "belediging" geuit is, bewijst dat het wel kan...
omdat ze provoceren zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Waarom belemmeren de moslims de westerse landen dan in hun waarde om cartoons te maken?
mogen wij nu ook vrouwen in bikini's disrespecvol vinden dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Kanjer het volgende:
Ik vind het een vorm van disrespect als volwassen mannen met baarden in mijn winkel komen met een jurk aan.... en dat gebeurt ook.
Dus jij vind ook dat de hoofddoek mij en mijn niet moslim medemensen belemmert in onze waarde?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is de waarheid
ik snap niet waarom je dat niet inziet .
Mannen in jurken ook evenals burka's, mensen aanvallen, ambassades in de fik steken, allemaal provocerend.quote:
Hoort niet volgens wie? Als ik een belediging uitspreek, dan is het aan de toehoorders om te luisteren of niet (of te lezen of te zien - ligt aan de vorm van "belediging).quote:
van mij wel, ik ben Nederlander van mij mag ( bijna ) alles.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mogen wij nu ook vrouwen in bikini's disrespecvol vinden dan?
Negeren? Als elke zelf respecterende vorm van media ze in je gezicht druk zeker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoort niet volgens wie? Als ik een belediging uitspreek, dan is het aan de toehoorders om te luisteren of niet (of te lezen of te zien - ligt aan de vorm van "belediging).
Dat ik de belediging uit, is mijn verantwoordelijkheid. Dat iemand zich aan de belediging stoort is zijn verantwoordelijkheid. Er bestaat zoiets als negeren, of zelfs relativeren.
Zit er toegevoegde waarde om ut feit dat je Nederlands bent dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
van mij wel, ik ben Nederlander van mij mag ( bijna ) alles.
Ja, leg het later wel uit ga nu slapen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zit er toegevoegde waarde om ut feit dat je Nederlands bent dan?
zweten tot je zwijgt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef dancemacabre het volgende:
In Soedan trouwt een man met een geit, na betrapt te zijn.
Bikini's zijn "disrespecvol" hé,
Zwijgen tot je zweet.
Nederlanders hebben weinig geduld en zijn nieuwschierig weetje wel...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, leg het later wel uit ga nu slapen.
Nou? Dan kijk je even en dan ga je verder lezen op de pagina, of je zapt verder. Daar is niks mis mee. Je kunt overal aanstoot aan nemen, maar dan kom je wel over als een zeikerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Negeren? Als elke zelf respecterende vorm van media ze in je gezicht druk zeker.
Tsjaah als je een mening hebt die niet aanslaat bij de massa's ben je altijd een zeikerd he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou? Dan kijk je even en dan ga je verder lezen op de pagina, of je zapt verder. Daar is niks mis mee. Je kunt overal aanstoot aan nemen, maar dan kom je wel over als een zeikerd.
Je mag vinden dat het aanstootgevende cartoons waren. Maar inderdaad, dan kom je inderdaad wel over als een zeikerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tsjaah als je een mening hebt die niet aanslaat bij de massa's ben je altijd een zeikerd he.
Je mag je niet zetten tegen de massa, terwijl het toch alleen maar volgens de massa's om individualisering gaat. Hypocriet gedoe, maar goed zeikerd of niet. Pacifist of extremist niemand ontkwam aan die prentjes helaas.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je mag vinden dat het aanstootgevende cartoons waren. Maar inderdaad, dan kom je inderdaad wel over als een zeikerd.Dat is nou eenmaal hoe het werkt (vind ik soms ook lastig, maar goed)
Je mag je best afzetten tegen de massa. Van wie mag dat niet? Die vrijheid heb je in Nederland. Het is alleen menselijk gedrag om op te gaan in de massa en dus is de massamening ook de geaccepteerde mening.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag je niet zetten tegen de massa, terwijl het toch alleen maar volgens de massa's om individualisering gaat. Hypocriet gedoe, maar goed zeikerd of niet. Pacifist of extremist niemand ontkwam aan die prentjes helaas.
Ik ontken niet dat het niet mag, maar dan ben je zoals jij eerder ook al zei een zeikerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je mag je best afzetten tegen de massa. Van wie mag dat niet? Die vrijheid heb je in Nederland. Het is alleen menselijk gedrag om op te gaan in de massa en dus is de massamening ook de geaccepteerde mening.
Ligt natuurlijk aan het standpunt wat je verdedigt en hoe je het verdedigt. Een goed voorbeeld is "Clean Air Now". Op zich een goed initiatief om de horeca rookvrij te krijgen. De manier waarop ze het doen is echter zeikerig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het niet mag, maar dan ben je zoals jij eerder ook al zei een zeikerd
Standpunt dat je inneemt mbt tot spotprentjes bijvoorbeeld als je op een passieve manier protesteert ben je te soft voor radicalen en dreig je ben je een gevaar voor de maatschappijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het standpunt wat je verdedigt en hoe je het verdedigt. Een goed voorbeeld is "Clean Air Now". Op zich een goed initiatief om de horeca rookvrij te krijgen. De manier waarop ze het doen is echter zeikerig.
Krek!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoort niet volgens wie? Als ik een belediging uitspreek, dan is het aan de toehoorders om te luisteren of niet (of te lezen of te zien - ligt aan de vorm van "belediging).
Dat ik de belediging uit, is mijn verantwoordelijkheid. Dat iemand zich aan de belediging stoort is zijn verantwoordelijkheid. Er bestaat zoiets als negeren, of zelfs relativeren.
Inderdaad. Nou zou het mij niets kunnen schelen wat radicalen van mij zouden vinden. Ze zijn immers niet voor niets radicaal...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Standpunt dat je inneemt mbt tot spotprentjes bijvoorbeeld als je op een passieve manier protesteert ben je te soft voor radicalen en dreig je ben je een gevaar voor de maatschappij
haha nee maar goed, als hun protesteren en ik hou me mond over hele geval. Ben ik nog steeds "radicaal"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou zou het mij niets kunnen schelen wat radicalen van mij zouden vinden. Ze zijn immers niet voor niets radicaal...
Als je achter hun (van radicalen) gedachtegoed staat, maar je doet niets, dan ben je niet radicaal, maar je denkt wel radicaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
haha nee maar goed, als hun protesteren en ik hou me mond over hele geval. Ben ik nog steeds "radicaal"
Niet? Damn I tried so hardquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als je achter hun (van radicalen) gedachtegoed staat, maar je doet niets, dan ben je niet radicaal, maar je denkt wel radicaal.
Ik zie jou overigens niet als radicaal...
En als ik je nou boos aankijk en Allah akbar zweer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ja sorry... het lukt echt niet...
Haha ik moest er toch iets neer zetten? Ach ja de atheisten komen er nog wel achterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Alleen je ondertitel is natuurlijk wel provocerend voor niet-Moslims... Voor Atheïsten gegint-ie goed: "Er is geen God"... maar dan gaat het fout met "dan Allah"...
Jammer...
Dan kijk ik stiekem de andere kant op om je uit te lachen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En als ik je nou boos aankijk en Allah akbar zweer?![]()
Die hoeven geen 72-jarige maagd...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haha ik moest er toch iets neer zetten? Ach ja de atheisten komen er nog wel achter![]()
ok ok ik geef je als vergoeding Baklava?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan kijk ik stiekem de andere kant op om je uit te lachen...![]()
Dan maak ik daar een spotprent van...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ok ok ik geef je als vergoeding Baklava?
krijgen ze welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die hoeven geen 72-jarige maagd...
dan stuur ik je naar Syrische ambassadequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan maak ik daar een spotprent van...![]()
Ik denk dat je de politieke plannen van Wilders niet helemaal snapt... juist de allochtoon moet die kant opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan stuur ik je naar Syrische ambassade
hahah hij is onlangs moslim geworden hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat je de politieke plannen van Wilders niet helemaal snapt... juist de allochtoon moet die kant op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |