abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35463345
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Net als wat de Islam zegt over homo's? Da's ook discriminerend en haatdragend... laten we de Islam dan maar afschaffen, want me woeten niet onnodig beledigen... Het valt gewoon niet goed te praten.
Ik heb al duidelijk gemaakt dat elke vorm van provocatie en discriminatie slecht is en moet verboden worden
Ja homo s vallen daaronder
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35463363
-bbrlbrlbrlbrlbrlbrlr-

Oftewel: we spelen niet op de man en we beledigen elkaars familie niet

[ Bericht 86% gewijzigd door Tafkahs op 24-02-2006 23:52:54 ]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:48:07 #78
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_35463382
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Net als wat de Islam zegt over homo's? Da's ook discriminerend en haatdragend... laten we de Islam dan maar afschaffen, want me woeten niet onnodig beledigen... Het valt gewoon niet goed te praten.
De Islam is iets abstracts.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:48:15 #79
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35463387
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Meki het volgende:

dat is slecht - provocatie is altijd slecht
Niet altijd, soms kan provocatie leiden tot een leermoment van de provocerende of de geprovoceerde, maar, beste Meki, snap je dat je Nederlanders niet zomaar op de kast kunt jagen door hen te beledigen, we hebben schijnbaar door de jaren heen geleerd om daar boven te staan.

Ja, cultuur, we zijn nou eenmaal wat minder emotioneel hier, zoals ze in het hoge noorden (Scandinavie) NOG minder emotioneel zijn, dat is waar, en ik durf te wedden dat daar ook het voornaamste probleem zit, het verschil in hevigheid van emoties tussen de verschillende culturen.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_35463408
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb al duidelijk gemaakt dat elke vorm van provocatie en discriminatie slecht is en moet verboden worden
Ja homo s vallen daaronder
Nou, dan schaffen we homo's maar af... en Islamieten... en Christenen en Hindu's, PETAleden, Groenlinks, CDA, etc...

pi_35463441
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De Islam is iets abstracts.
Belediging ook...

Of wil je dit teken ook verbieden?

Het is de abstracte vorm van Mohammed met de bomtulband.
pi_35463586
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Niet altijd, soms kan provocatie leiden tot een leermoment van de provocerende of de geprovoceerde, maar, beste Meki, snap je dat je Nederlanders niet zomaar op de kast kunt jagen door hen te beledigen, we hebben schijnbaar door de jaren heen geleerd om daar boven te staan.

Ja, cultuur, we zijn nou eenmaal wat minder emotioneel hier, zoals ze in het hoge noorden (Scandinavie) NOG minder emotioneel zijn, dat is waar, en ik durf te wedden dat daar ook het voornaamste probleem zit, het verschil in hevigheid van emoties tussen de verschillende culturen.
Provocatie die het waarden van iemand schaadt dat is slecht
Provocatie die het aanleiding geeft tot ernstige gevolgen is slecht
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:56:51 #83
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35463687
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:53 schreef Meki het volgende:

Provocatie die het waarden van iemand schaadt dat is slecht
Provocatie die het aanleiding geeft tot ernstige gevolgen is slecht
Wellicht.

Maar besef je nou dat er mensen zijn die hun schouders ophalen wanneer ze 'beledigd' worden?

(nogmaals, er bestaat geen belediging zonder beledigde)
pi_35463737
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:56 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Wellicht.

Maar besef je nou dat er mensen zijn die hun schouders ophalen wanneer ze 'beledigd' worden?

(nogmaals, er bestaat geen belediging zonder beledigde)
Ik voel me niet beledigd door de spotprenten maar ik kijk naar de gevolgen en de domheid van Europa
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:00:07 #85
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_35463788
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef Noax het volgende:

[..]

verklaar je es nader...
Je zegt dus :
quote:
Ik snap ook totaal niet het nut van die spotprenten!
Vrijheid van meningsuiting heeft blijkbaar een andere betekenis gekregen....
Zin 1: je snapt het nut niet --> er kan dus wèl nut zijn maar jíj ziet het niet
Zin 2: blijkbaar heeft vrijheid van meningsuiting volgens jou te maken met het vrijelijk uiten van gedachten zolang het maar nut heeft," jouw" nut welteverstaan.

Je maakt de fout dat je je eigen denkbeeld over nut betrekt op de algemene definitie van nut, jouw zienswijze van nut is dé zienswijze van nut maar het punt is dat iedereen bij het uiten van een mening zijn/haar visie van nut hanteert. Verder kun je niet spreken in termen van nut als het gaat om spontane uitingen, ik lach of huil niet omdat het nut heeft maar toch vervult het een fysieke functie, het heeft nut zonder dat ik ervoor kies om mezelf nuttig te uiten. Er is geen algemeen nut waarmee je uitingen kunt toetsen, je kunt alleen stellen dat het vrijelijke uiten van de mening in de eerste plaats nuttig is volgens de definitie van de persoon die zich uit.

Ik kom hier later nog op terug, moet mijn woorden herformuleren..
if you assume nothing you assume you know everything
pi_35463809
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik voel me niet beledigd door de spotprenten maar ik kijk naar de gevolgen en de domheid van Europa
Wat heeft Eduardo Garcia uit Barcelona dan gedaan? En wat heeft Pavla Nedvakova uit Praag dan voor doms gedaan?
pi_35463844
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:00 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Wat heeft Eduardo Garcia uit Barcelona dan gedaan? En wat heeft Pavla Nedvakova uit Praag dan voor doms gedaan?
Zijn die voor mij gericht
pi_35463858
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Zijn die voor mij gericht
¿Que?
pi_35463870
Onbegrijpelijk dat velen in de Westerse wereld na alle rellen en protesten in de Islamitische landen nog steeds niet het respect kunnen opbrengen voor het geloof van de Islamitische wereld. Het is heel erg zinloos, provocerend en uitdagend T-shirts te drukken met de gewraakde cartoons. Dit is een laagwaardige. commercieele aktie die slechts bijdraagt tot meer verwarring, woede en de kloof tussen Oost en West zal vergroten..
pi_35463905
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
Onbegrijpelijk dat velen in de Westerse wereld na alle rellen en protesten in de Islamitische landen nog steeds niet het respect kunnen opbrengen voor het geloof van de Islamitische wereld. Het is heel erg zinloos, provocerend en uitdagend T-shirts te drukken met de gewraakde cartoons. Dit is een laagwaardige. commercieele aktie die slechts bijdraagt tot meer verwarring, woede en de kloof tussen Oost en West zal vergroten..
En wat doet de Islamitische wereld dan om het gat te dichten?
pi_35463938
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:03 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

En wat doet de Islamitische wereld dan om het gat te dichten?
Die treedt op tegen raddraaiers en probeert rust te houden .
pi_35463961
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Die treedt op tegen raddraaiers en probeert rust te houden .
Nou! Dat is goed gelukt...
pi_35463994
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Nou! Dat is goed gelukt...
In Indonesie en Libie en Egypte en Marokko is het goed gelukt
enkel Syrie en Libanon niet maar de massa was te sterk
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:09:31 #94
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:10:01 #95
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_35464099
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Jawel dit maakt het enkel alleen moeilijker voor de samenleving

Jawel de recht hebben de Moslims om hier tegen te demonstreren.
Schandalig dat mensen dit niet inzien wat er gevaarlijke gevolgen hieruit komen.

Willen we die weg heen gaan ? Geef ons maar beter een ster of een halve maan mag ook dan is alles Oke dan mogen jullie constant Moslims beledigen met provocerende T.shirts .
Gevaarlijke gevolgen die "jullie" creëren !

Ik heb het gehad, je mist elk basale vorm van (modern en verlicht) rechtsgevoel, je negeert mijn woorden en je bent in principe alleen de reacties aan het aangrijpen om nog meer van je geweldsvervulde gedachtengoed op dit forum los te laten.

Jouw definitie van schandalig is alleen relevant omdat je stemrecht hebt, verder strekt je "intellectuele" invloed niet, welterusten en veel plezier met het werkelijk zaaien van haat en oproepen tot geweld (hoe impliciet ook).

Mijn Meki-o-meter heeft de limit bereikt
if you assume nothing you assume you know everything
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:12:48 #96
126836 Super7fighter
pi_35464179
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Belediging ook...

Of wil je dit teken ook verbieden?
[afbeelding]

Het is de abstracte vorm van Mohammed met de bomtulband.
De Islam is in niet drukvorm met beledigende teksten of cartoons te verkrijgen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_35464184
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:09 schreef Drugshond het volgende:
Wil er nog iemand zwaaien naar Vidivici want die is weg ?
Passende screen name voor zijn ban...
pi_35464198
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef bramiozo2002 het volgende:

[..]

Gevaarlijke gevolgen die "jullie" creëren !

Ik heb het gehad, je mist elk basale vorm van (modern en verlicht) rechtsgevoel, je negeert mijn woorden en je bent in principe alleen de reacties aan het aangrijpen om nog meer van je geweldsvervulde gedachtengoed op dit forum los te laten.

Jouw definitie van schandalig is alleen relevant omdat je stemrecht hebt, verder strekt je "intellectuele" invloed niet, welterusten en veel plezier met het werkelijk zaaien van haat en oproepen tot geweld (hoe impliciet ook).

Mijn Meki-o-meter heeft de limit bereikt
haat zaaien is voor mij not-done
en oproepen van geweld is not-done ik geef enkel de verantwoordelijkheid aan de provocatuers.
pi_35464214
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:09 schreef Drugshond het volgende:
Wil er nog iemand zwaaien naar Vidivici want die is weg ?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:15:57 #100
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35464268
Meki, ik mis bij jou wat onpartijdigheid.

Je hebt gelijk, maar je gelijk betreft slechts de ene kant van het verhaal, je rept namelijk niet over de mensen die zich LATEN beledigen.
pi_35464324
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Hallulama het volgende:

Je hebt gelijk, maar je gelijk betreft slechts de ene kant van het verhaal, je rept namelijk niet over de mensen die zich LATEN beledigen.
ik heb het enkel gehad over de kant van de " vijand " van de provocateurs zijn.
welke partij moet ik nog Inventaniseren
pi_35464343
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Hallulama het volgende:

Het heeft geen zin om bij Meki wat relativeringsvermogen te kweken... Meki is gewoon een ONZ poster die probeert nieuws te creëren... Best grappig... soms ook vermoeiend, en natuurlijk erg beledigend voor de Nederlandse samenleving.
pi_35464361
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb het enkel gehad over de kant van de " vijand " van de provocateurs zijn.
welke partij moet ik nog Inventaniseren
pi_35464392
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

heb je een andere woord ervoor
pi_35464407
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
Onbegrijpelijk dat velen in de Westerse wereld na alle rellen en protesten in de Islamitische landen nog steeds niet het respect kunnen opbrengen voor het geloof van de Islamitische wereld.
Onbegrijpelijk dat de islamitische wereld nog steeds niet doorheeft dat respect niet iets is wat je af kan dingen maar moet verdienen??
pi_35464438
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef Meki het volgende:

[..]

heb je een andere woord ervoor
Inventariseren
pi_35464505
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat de islamitische wereld nog steeds niet doorheeft dat respect niet iets is wat je af kan dingen maar moet verdienen??
Hoe geef je respect aan andere mensen ??
Door een t-shirt af te drukken ??? die erg provocerend kan zijn voor Moslims ??
moeten we ze een aanleiding geven voor iets ?
pi_35464521
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Inventariseren
thnx
pi_35464550
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Zijn er ook bepaalde kleuren die provocerend zijn voor Moslims? Dan weten we dat voor in de toekomst... stel je voor dat we per ongeluk iemand beledigen...
pi_35464635
Gezever allemaal om een paar cartoons...
Gewoon niet zo moeilijk doen!

Op zich een leuk initiatief ben benieuwd hoeveel mensen gaan bestellen.
Ik ben best wel voor, maar weet niet of ik t aan ga trekken.
Misschien betsel ik er wel een paar om t initiatief te steunen
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_35464690
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Zijn er ook bepaalde kleuren die provocerend zijn voor Moslims? Dan weten we dat voor in de toekomst... stel je voor dat we per ongeluk iemand beledigen...
Iedereen weet dat dit gevoelig ligt bij Moslims en wat doen ze om het erger te maken

Initiatiefnemer S. Molenwijk: „We willen absoluut niet aanzetten tot geweld of discriminatie. Wij doen dit om de discussie tussen moslims en niet-moslims te openen¿..Hmmmm¿ Nou Molendijk trek die T-shirt dan maar als eerste aan en ga op straat maar de discussie aan¿.. Dit durf je natuurlijk niet zelf te doen, maar naar jij hoopt wel door naïeve mensen die dan niet de discussie aan zullen gaan maar de confrontatie. Dit weet jij natuurlijk ook, want jij bent niet dom. Het is jou natuurlijk niet te doen om het geld, maar om de kick van de confrontatie. Trouwens ik kan het niet meer bevatten hoe ongelooflijk onbenullig en onwetend een ieder is die ook maar iets positiefs te vertellen heeft over de cartoons en dit T-shirt actie. Ieder die iets meer weet over de Islam weet dat Profeet Mohammed hoger aangeschreven staat dan een Moslim zijn eigen vader en moeder. Van wie leert een Moslim dit....van zijn eigen ouders. Moslims leren dit en respecteren dit. Voor een niet Moslim zou er niets ergers moeten zijn dan beledigingen aan het adres van zijn ouders. Hoe zou jij het vinden als zij in de media en op T-shirts belachelijk gemaakt worden. Jullie met je “hoge IQ en opleidingsniveau” wordt toch eens wakker en doe niet zo achterlijk arrogant. Vrijheid van meningsuiting, aanmehoela....gewoon een gebrek aan respect voor anderen, religie en gewoonten. Waar is de "live and let live" principe van zovele Nederlanders gebleven. Sukkels zijn jullie, kijk naar jezelf. En wat de Telegraaf betreft, waarom promoten jullie deze T-shirt website. Genieten jullie hiervan?Jullie stonden al aan de verkeerde kant in de 2de wereld oorlog, hebben jullie nou nog niets geleerd.
pi_35464709
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Nerdmans het volgende:
Gezever allemaal om een paar cartoons...
Gewoon niet zo moeilijk doen!

Op zich een leuk initiatief ben benieuwd hoeveel mensen gaan bestellen.
Ik ben best wel voor, maar weet niet of ik t aan ga trekken.
Misschien betsel ik er wel een paar om t initiatief te steunen
wel bestellen maar ze weigeren ermee op straat mee te lopen
pi_35464744
komt door die agressieve moslims.
Werkt wel die terreur he?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:30:15 #115
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35464747
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:

Het heeft geen zin om bij Meki wat relativeringsvermogen te kweken... Meki is gewoon een ONZ poster die probeert nieuws te creëren... Best grappig... soms ook vermoeiend, en natuurlijk erg beledigend voor de Nederlandse samenleving.
Hij heeft genoeg goede punten, je moet niet alles letterlijk nemen, read between the lines, etc.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:31:21 #116
126836 Super7fighter
pi_35464782
Deze haat-t-shirts zijn allesbehalve constructief. Ze zijn bedoeld om de het vuur nog meer aan te wakkeren en de vreedzame verhoudingen tussen moslimburgers en niet-moslimburgers in Nederland te verstoren. Elk redelijk denkende mens zou deze haat-t-shirts krachtig moeten veroordelen ena afkeuren in plaats van te bejubelen en in de hemel te prijzen.
pi_35464792
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Nerdmans het volgende:
komt door die agressieve moslims.
Werkt wel die terreur he?
dat hetzelfde doen deze heer Molen ook
en dat werkt
pi_35464795
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Als de moslims die zich zo druk maakten om die cartoons nou eens ipv ambassades in de fik steken iets doen als een vreedzaam protest, hell van mij part houden ze gezellige handtekening inzamelings actie, of laten ze iemand praten met die deense krant die ze heeft uitgebracht. Het is niet juist dat die krant dat gedaan heeft, maar je kan er allerminst op een volwassen manier mee omgaan en dan bedoel ik dus NIET ambassades laten affikken doodsbedreigingen, rellen, etc. etc. want zo creer je alleen maar een hype en dan krijg je dit soort dingen.
pi_35464802
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Hij heeft genoeg goede punten, je moet niet alles letterlijk nemen, read between the lines, etc.
Dat between the lines is wel erg... Ehm, laat ik zo zeggen: Ik moet between those lines zoveel zelf invullen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:33:19 #120
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35464836
Ja, precies, rot toch op met je t-shirts, aan de andere kant, waarom maken Islamieten geen "I Hate Provocation" t-shirts?

Meki, werk aan de winkel, laat ons nou eens een keer lachen! (niet uitlachen, toelachen)
pi_35464850
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Meki het volgende:

[..]

dat hetzelfde doen deze heer Molen ook
en dat werkt
wat bedoel je nou eigenlijk? k snap de zin niet
pi_35464861
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Hallulama het volgende:
Ja, precies, rot toch op met je t-shirts, aan de andere kant, waarom maken Islamieten geen "I Hate Provocation" t-shirts?

Meki, werk aan de winkel, laat ons nou eens een keer lachen! (niet uitlachen, toelachen)
Omdat ik iedereen respecteer in hun/zijn waarden
waarom anders dan dit.
pi_35464890
Morgen even bestellen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35464898
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Hallulama het volgende:

Ik voel weer een Meki filmpje opkomen...

"Dames en heren... deze mooie t-shirt... met tekst "tegen provocatie" is mooie t-shirt. Hij is multi-functionele shirt. Past in tas, kan weer uit tas... en hij helemaal nieuw".

pi_35464922
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Als de moslims die zich zo druk maakten om die cartoons nou eens ipv ambassades in de fik steken iets doen als een vreedzaam protest, hell van mij part houden ze gezellige handtekening inzamelings actie, of laten ze iemand praten met die deense krant die ze heeft uitgebracht. Het is niet juist dat die krant dat gedaan heeft, maar je kan er allerminst op een volwassen manier mee omgaan en dan bedoel ik dus NIET ambassades laten affikken doodsbedreigingen, rellen, etc. etc. want zo creer je alleen maar een hype en dan krijg je dit soort dingen.
er hebben zoveel mensen afstand genomen van deze gewelddadige protesten.

Hoezo creer je hiermee een hype
anders moeten wij hierdoor door de provocaties ook een hype gaan maken
pi_35464938
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Badabingea het volgende:
Morgen even bestellen.
Loop aub ermee door Utrecht of Amsterdam
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:36:30 #127
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35464946
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Meki het volgende:

Omdat ik iedereen respecteer in hun/zijn waarden
waarom anders dan dit.
Een beetje humor kan ook geen kwaad hoor Meki, lach gewoon met ons mee, weet je wat, ik zou beide t-shirts kopen.

Misschien ga ik zelf wel een t-shirt maken, met op de ene kant "I Hate Violence", en op de andere kant "I Hate Provocation", en op beide mouwen "I Hate Hatred".
pi_35465003
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Een beetje humor kan ook geen kwaad hoor Meki, lach gewoon met ons mee, weet je wat, ik zou beide t-shirts kopen.

Misschien ga ik zelf wel een t-shirt maken, met op de ene kant "I Hate Violence", en op de andere kant "I Hate Provocation", en op beide mouwen "I Hate Hatred".
Natuurlijk humor is leuk

maar de heer Molen wilt dit serieus , hij wilt een klimaat gaan veranderen tot woede haat etc.
pi_35465042
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Natuurlijk humor is leuk

maar de heer Molen wilt dit serieus , hij wilt een klimaat gaan veranderen tot woede haat etc.
Maar het klimaat verandert... daarom is er het Kyotoverdrag...

pi_35465063
quote:

[..]
Nee dat maak jij er van. Er zijn hier in het westen hele andere normen en waarden, andere manieren van met elkaar omgaan ( Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn je hoeft niet voor iedereen respect te hebben, je zou daar gewoon met elkaar over kunnen praten ipv meteen elkaar de kop in te gaan slaan )
pi_35465096
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:40 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Nee dat maak jij er van. Er zijn hier in het westen hele andere normen en waarden, andere manieren van met elkaar omgaan ( Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn je hoeft niet voor iedereen respect te hebben, je zou daar gewoon met elkaar over kunnen praten ipv meteen elkaar de kop in te gaan slaan )
Niet alleen ik
bijna alle Moslims denken zo . en ook Nederlanders zijn het daarmee eens

Hoe wil je een dialoog aangaan als je provocerend bent
pi_35465108
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Maar het klimaat verandert... daarom is er het Kyotoverdrag...

het Nederlandse klimaat dan
pi_35465124
Daarom moeten hoofddoeken verboden worden.
Dat is beledigend voor alle niet moslims.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_35465133
quote:

[..]

Natuurlijk humor is leuk

EEhh nee, dat wil een bepaald groepje moslims die continu de boel verstieren , walgen van de Nederlandsche rechtsstaat maar intussen wel een uitkering willen ontvangen van die duivelse honden.
En als ze weer eens met zijn zevenen iemand in elkaar geslagen hebben en 1tje heeft een tik terug gehad wil ie wel als eerste geholpen worden op de EHBO.
DIE zaaien woede en haat.
pi_35465155
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef typtypo het volgende:
Daarom moeten hoofddoeken verboden worden.
Dat is beledigend voor alle niet moslims.
Hoe dan ? jaloers daarover ? maakt niet uit draag ook maar eentje
pi_35465172
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Meki het volgende:

[..]

het Nederlandse klimaat dan
Dat verandert ook... er zijn hier veel heetgebakerde mensen vanwege een paar spotprentjes... die zorgen voor opwarming van onze leefomgeving...
pi_35465177
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Kanjer het volgende:

[..]

EEhh nee, dat wil een bepaald groepje moslims die continu de boel verstieren , walgen van de Nederlandsche rechtsstaat maar intussen wel een uitkering willen ontvangen van die duivelse honden.
En als ze weer eens met zijn zevenen iemand in elkaar geslagen hebben en 1tje heeft een tik terug gehad wil ie wel als eerste geholpen worden op de EHBO.
DIE zaaien woede en haat.
Ja ja onzin - Dan zijn alle Moslims zo Incl. Meki.

pi_35465180
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe dan ? jaloers daarover, dat iemand een T-shirt draagt, draag er zelf ook eentje....
pi_35465202
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Niet alleen ik
bijna alle Moslims denken zo . en ook Nederlanders zijn het daarmee eens

Hoe wil je een dialoog aangaan als je provocerend bent geprovoceerd wordt
Door eens met elkaar te praten in plaats van gelijk haat te gaan zaaien of geweld als oplossing te gebruiken
pi_35465206
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja ja onzin - Dan zijn alle Moslims zo Incl. Meki.

Ik zette toch nadrukkelijk een groepje....
pi_35465264
Voor mensen die het willen bestellen

Jullie moeten inzien dat jullie het zo uitlokken. Jullie willen haat en wraak en provocatie overbrengen aan normale burgers. Mensen zullen hier tegen aan ergeren . Als er dan iets gebeurt dan is dat je eigen schuld. Want ACTIE is REACTIE

en denk maar over na . Je moet wel inzien dat je zo barbaars bezig bent als Al Qaida . En Al Qaida wilt dat graag . Zij willen graag haat en kwaadheid . Mensen die dit willen beschouw ik als handlangers van AL Qaida .

ga dialoog aan en niet constant te beledigen dat doe ik om me te gaan verdiepen in andere culturen.
heb respect voor iedereen . want wij zijn mensen met bloed en vlees we zijn allemaal hetzelfde
pi_35465290
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Door eens met elkaar te praten in plaats van gelijk haat te gaan zaaien of geweld als oplossing te gebruiken
hoe doe je dat dan ? met een profeet in je T-shirt en dan nog dialoog ingaan .
pi_35465291
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Eerst hoofddoeken uit het straatbeeld dan kunnen we praten over verbieden van deze t-shirts.

Niet meten met twee maten.

t-shirts----->beledigend voor moslims
hoofddoeken--> beledigend voor niet moslims

Allebei verbieden eerlijk is eerlijk.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_35465301
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef Meki het volgende:
ga dialoog aan en niet constant te beledigen dat doe ik om me te gaan verdiepen in andere culturen.
heb respect voor iedereen . want wij zijn mensen met bloed en vlees we zijn allemaal hetzelfde
Allemaal hetzelfde? Waarom vinden "Moslims" dan de cartoons niet grappig?
pi_35465307
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef typtypo het volgende:

[..]

Eerst hoofddoeken uit het straatbeeld dan kunnen we praten over verbieden van deze t-shirts.

Niet meten met twee maten.

t-shirts----->beledigend voor moslims
hoofddoeken--> beledigend voor niet moslims

Allebei verbieden eerlijk is eerlijk.

Mischien kan Geert Wilders je daarmee helpen
ik alvast niet
pi_35465323
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:49 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Allemaal hetzelfde? Waarom vinden "Moslims" dan de cartoons niet grappig?
Omdat ze beledigd worden door jullie
door jullie provocatie en beledigingen

daarom niet . Dat brengt alleen kwaadheid mee
pi_35465330
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef Meki het volgende:
Voor mensen die het willen bestellen

Jullie moeten inzien dat jullie het zo uitlokken. Jullie willen haat en wraak en provocatie overbrengen aan normale burgers. Mensen zullen hier tegen aan ergeren . Als er dan iets gebeurt dan is dat je eigen schuld. Want ACTIE is REACTIE

en denk maar over na . Je moet wel inzien dat je zo barbaars bezig bent als Al Qaida . En Al Qaida wilt dat graag . Zij willen graag haat en kwaadheid . Mensen die dit willen beschouw ik als handlangers van AL Qaida .

Toegegeven!!

Vind het wel knap dat je zo kunt lullen dat niet bepaalde moslims aan Al quaida gelinkt worden, maar wij Nederlanders.....
pi_35465332
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Mischien kan Geert Wilders je daarmee helpen
ik alvast niet
Meten met 2 maten is echt een Moslimdingetje of niet? 2-talig, 2 paspoorten, 2 maten...
pi_35465354
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Toegegeven!!

Vind het wel knap dat je zo kunt lullen dat niet bepaalde moslims aan Al quaida gelinkt worden, maar wij Nederlanders.....
Slachtofferrol...
pi_35465375
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Meten met 2 maten is echt een Moslimdingetje of niet? 2-talig, 2 paspoorten, 2 maten...
Meeste moslims die ik zie hebben meestal 7 maten of soms zelfs meer....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')