ik heb het enkel gehad over de kant van de " vijand " van de provocateurs zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Hallulama het volgende:
Meki, ik mis bij jou wat onpartijdigheid.
Je hebt gelijk, maar je gelijk betreft slechts de ene kant van het verhaal, je rept namelijk niet over de mensen die zich LATEN beledigen.
Het heeft geen zin om bij Meki wat relativeringsvermogen te kweken... Meki is gewoon een ONZ poster die probeert nieuws te creëren...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Hallulama het volgende:
Meki, ik mis bij jou wat onpartijdigheid.
Je hebt gelijk, maar je gelijk betreft slechts de ene kant van het verhaal, je rept namelijk niet over de mensen die zich LATEN beledigen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb het enkel gehad over de kant van de " vijand " van de provocateurs zijn.
welke partij moet ik nog Inventaniseren
heb je een andere woord ervoorquote:
Onbegrijpelijk dat de islamitische wereld nog steeds niet doorheeft dat respect niet iets is wat je af kan dingen maar moet verdienen??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:02 schreef Meki het volgende:
Onbegrijpelijk dat velen in de Westerse wereld na alle rellen en protesten in de Islamitische landen nog steeds niet het respect kunnen opbrengen voor het geloof van de Islamitische wereld.
Hoe geef je respect aan andere mensen ??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de islamitische wereld nog steeds niet doorheeft dat respect niet iets is wat je af kan dingen maar moet verdienen??
Zijn er ook bepaalde kleuren die provocerend zijn voor Moslims? Dan weten we dat voor in de toekomst... stel je voor dat we per ongeluk iemand beledigen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe geef je respect aan andere mensen ??
Door een t-shirt af te drukken ??? die erg provocerend kan zijn voor Moslims ??
moeten we ze een aanleiding geven voor iets ?
Iedereen weet dat dit gevoelig ligt bij Moslims en wat doen ze om het erger te makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zijn er ook bepaalde kleuren die provocerend zijn voor Moslims? Dan weten we dat voor in de toekomst... stel je voor dat we per ongeluk iemand beledigen...![]()
wel bestellen maar ze weigeren ermee op straat mee te lopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Nerdmans het volgende:
Gezever allemaal om een paar cartoons...
Gewoon niet zo moeilijk doen!
Op zich een leuk initiatief ben benieuwd hoeveel mensen gaan bestellen.
Ik ben best wel voor, maar weet niet of ik t aan ga trekken.
Misschien betsel ik er wel een paar om t initiatief te steunen
Hij heeft genoeg goede punten, je moet niet alles letterlijk nemen, read between the lines, etc.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Het heeft geen zin om bij Meki wat relativeringsvermogen te kweken... Meki is gewoon een ONZ poster die probeert nieuws te creëren...Best grappig... soms ook vermoeiend, en natuurlijk erg beledigend voor de Nederlandse samenleving.
dat hetzelfde doen deze heer Molenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Nerdmans het volgende:
komt door die agressieve moslims.
Werkt wel die terreur he?
Als de moslims die zich zo druk maakten om die cartoons nou eens ipv ambassades in de fik steken iets doen als een vreedzaam protest, hell van mij part houden ze gezellige handtekening inzamelings actie, of laten ze iemand praten met die deense krant die ze heeft uitgebracht. Het is niet juist dat die krant dat gedaan heeft, maar je kan er allerminst op een volwassen manier mee omgaan en dan bedoel ik dus NIET ambassades laten affikken doodsbedreigingen, rellen, etc. etc. want zo creer je alleen maar een hype en dan krijg je dit soort dingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe geef je respect aan andere mensen ??
Door een t-shirt af te drukken ??? die erg provocerend kan zijn voor Moslims ??
moeten we ze een aanleiding geven voor iets ?
Dat between the lines is wel erg... Ehm, laat ik zo zeggen: Ik moet between those lines zoveel zelf invullen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg goede punten, je moet niet alles letterlijk nemen, read between the lines, etc.
wat bedoel je nou eigenlijk? k snap de zin nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Meki het volgende:
[..]
dat hetzelfde doen deze heer Molenook
en dat werkt![]()
Omdat ik iedereen respecteer in hun/zijn waardenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Hallulama het volgende:
Ja, precies, rot toch op met je t-shirts, aan de andere kant, waarom maken Islamieten geen "I Hate Provocation" t-shirts?
Meki, werk aan de winkel, laat ons nou eens een keer lachen! (niet uitlachen, toelachen)
Ik voel weer een Meki filmpje opkomen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Hallulama het volgende:
Ja, precies, rot toch op met je t-shirts, aan de andere kant, waarom maken Islamieten geen "I Hate Provocation" t-shirts?
Meki, werk aan de winkel, laat ons nou eens een keer lachen! (niet uitlachen, toelachen)
er hebben zoveel mensen afstand genomen van deze gewelddadige protesten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Als de moslims die zich zo druk maakten om die cartoons nou eens ipv ambassades in de fik steken iets doen als een vreedzaam protest, hell van mij part houden ze gezellige handtekening inzamelings actie, of laten ze iemand praten met die deense krant die ze heeft uitgebracht. Het is niet juist dat die krant dat gedaan heeft, maar je kan er allerminst op een volwassen manier mee omgaan en dan bedoel ik dus NIET ambassades laten affikken doodsbedreigingen, rellen, etc. etc. want zo creer je alleen maar een hype en dan krijg je dit soort dingen.
Loop aub ermee door Utrecht of Amsterdamquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Badabingea het volgende:
Morgen even bestellen.
Een beetje humor kan ook geen kwaad hoor Meki, lach gewoon met ons mee, weet je wat, ik zou beide t-shirts kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Meki het volgende:
Omdat ik iedereen respecteer in hun/zijn waarden
waarom anders dan dit.
Natuurlijk humor is leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Een beetje humor kan ook geen kwaad hoor Meki, lach gewoon met ons mee, weet je wat, ik zou beide t-shirts kopen.
Misschien ga ik zelf wel een t-shirt maken, met op de ene kant "I Hate Violence", en op de andere kant "I Hate Provocation", en op beide mouwen "I Hate Hatred".
Maar het klimaat verandert... daarom is er het Kyotoverdrag...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk humor is leuk
maar de heer Molenwilt dit serieus , hij wilt een klimaat gaan veranderen tot woede haat etc.
Nee dat maak jij er van. Er zijn hier in het westen hele andere normen en waarden, andere manieren van met elkaar omgaan ( Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn je hoeft niet voor iedereen respect te hebben, je zou daar gewoon met elkaar over kunnen praten ipv meteen elkaar de kop in te gaan slaan )quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef Meki het volgende:
[..]
maar de heer Molenwilt dit serieus , hij wilt een klimaat gaan veranderen tot woede haat etc.
Niet alleen ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:40 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Nee dat maak jij er van. Er zijn hier in het westen hele andere normen en waarden, andere manieren van met elkaar omgaan ( Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn je hoeft niet voor iedereen respect te hebben, je zou daar gewoon met elkaar over kunnen praten ipv meteen elkaar de kop in te gaan slaan )
het Nederlandse klimaat danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Maar het klimaat verandert... daarom is er het Kyotoverdrag...
![]()
EEhh nee, dat wil een bepaald groepje moslims die continu de boel verstieren , walgen van de Nederlandsche rechtsstaat maar intussen wel een uitkering willen ontvangen van die duivelse honden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk humor is leuk
Hoe dan ? jaloers daarover ? maakt niet uit draag ook maar eentjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef typtypo het volgende:
Daarom moeten hoofddoeken verboden worden.
Dat is beledigend voor alle niet moslims.
Dat verandert ook... er zijn hier veel heetgebakerde mensen vanwege een paar spotprentjes... die zorgen voor opwarming van onze leefomgeving...quote:
Ja ja onzin - Dan zijn alle Moslims zo Incl. Meki.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Kanjer het volgende:
[..]
EEhh nee, dat wil een bepaald groepje moslims die continu de boel verstieren , walgen van de Nederlandsche rechtsstaat maar intussen wel een uitkering willen ontvangen van die duivelse honden.
En als ze weer eens met zijn zevenen iemand in elkaar geslagen hebben en 1tje heeft een tik terug gehad wil ie wel als eerste geholpen worden op de EHBO.
DIE zaaien woede en haat.
Hoe dan ? jaloers daarover, dat iemand een T-shirt draagt, draag er zelf ook eentje....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe dan ? jaloers daarover ? maakt niet uit draag ook maar eentje
Door eens met elkaar te praten in plaats van gelijk haat te gaan zaaien of geweld als oplossing te gebruikenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet alleen ik
bijna alle Moslims denken zo . en ook Nederlanders zijn het daarmee eens
Hoe wil je een dialoog aangaan als je provocerend bent geprovoceerd wordt
Ik zette toch nadrukkelijk een groepje....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja ja onzin - Dan zijn alle Moslims zo Incl. Meki.
hoe doe je dat dan ? met een profeet in je T-shirt en dan nog dialoog ingaan .quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Door eens met elkaar te praten in plaats van gelijk haat te gaan zaaien of geweld als oplossing te gebruiken![]()
Eerst hoofddoeken uit het straatbeeld dan kunnen we praten over verbieden van deze t-shirts.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe dan ? jaloers daarover ? maakt niet uit draag ook maar eentje
Allemaal hetzelfde? Waarom vinden "Moslims" dan de cartoons niet grappig?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef Meki het volgende:
ga dialoog aan en niet constant te beledigen dat doe ik om me te gaan verdiepen in andere culturen.
heb respect voor iedereen . want wij zijn mensen met bloed en vlees we zijn allemaal hetzelfde
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef typtypo het volgende:
[..]
Eerst hoofddoeken uit het straatbeeld dan kunnen we praten over verbieden van deze t-shirts.
Niet meten met twee maten.
t-shirts----->beledigend voor moslims
hoofddoeken--> beledigend voor niet moslims
Allebei verbieden eerlijk is eerlijk.
Omdat ze beledigd worden door julliequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde? Waarom vinden "Moslims" dan de cartoons niet grappig?
Toegegeven!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef Meki het volgende:
Voor mensen die het willen bestellen
Jullie moeten inzien dat jullie het zo uitlokken. Jullie willen haat en wraak en provocatie overbrengen aan normale burgers. Mensen zullen hier tegen aan ergeren . Als er dan iets gebeurt dan is dat je eigen schuld. Want ACTIE is REACTIE
en denk maar over na . Je moet wel inzien dat je zo barbaars bezig bent als Al Qaida . En Al Qaida wilt dat graag . Zij willen graag haat en kwaadheid . Mensen die dit willen beschouw ik als handlangers van AL Qaida .
ga dialoog aan en niet constant te beledigen dat doe ik om me te gaan verdiepen in andere culturen.
heb respect voor iedereen . want wij zijn mensen met bloed en vlees we zijn allemaal hetzelfde
Meten met 2 maten is echt een Moslimdingetje of niet? 2-talig, 2 paspoorten, 2 maten...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Mischien kan Geert Wilders je daarmee helpen
ik alvast niet![]()
Slachtofferrol...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Toegegeven!!
Vind het wel knap dat je zo kunt lullen dat niet bepaalde moslims aan Al quaida gelinkt worden, maar wij Nederlanders.....
Meeste moslims die ik zie hebben meestal 7 maten of soms zelfs meer....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Meten met 2 maten is echt een Moslimdingetje of niet? 2-talig, 2 paspoorten, 2 maten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |