Hou je mooi tijd over om als eerste te reageren in mijn andere geweldige nieuwe topic:quote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hou je mooi tijd over om als eerste te reageren in mijn andere geweldige nieuwe topic:
Het grote Mattafix topic deel 1.
TOT ZOVER DEZE MEDEDELING VAN ONZE SPONSOR. WE SCHAKELEN NU LIVE OVER NAAR RANJA IN ROTTERDAM
Ik wil geen nieuwe Portisheadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hou je mooi tijd over om als eerste te reageren in mijn andere geweldige nieuwe topic:
Het grote Mattafix topic deel 1.
klikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe Portishead![]()
Dat wil zeggen, ik wil een nieuwe plaat van de oude Portishead
Ik ook! Ik ook!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe Portishead![]()
Dat wil zeggen, ik wil een nieuwe plaat van de oude Portishead
Newbie wel:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef timbob het volgende:
Heeft iedereen z'n carnavalspak al klaar?
ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef timbob het volgende:
Heeft iedereen z'n carnavalspak al klaar?
Speaking of the devil.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alaaf!
Ik doe abso-abso-abso-absoluut NIET aan carnavalquote:
De uitvoering die gebruikt wordt bij Charmed en in de film the Craftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ranja, heb je niet een hintje? Ik heb geen idee over welke uitvoering we het hebben namelijk...
Hm, ja, hoewel ik de Tatu versie ook erg goed vind (en die duurt ook geen 6 minuten). De gezochte versie vind ik de minste van de 3 die ik ken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef Charmian het volgende:
Opgezocht, wist ik niet. Origineel is nog steeds 'the best'.
Zoals ik hierboven al zei,quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef Berkery het volgende:
Love Spit Love!
Welke Beatles-song vast ook welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, welke Yello-song had ik wel geweten
quote:Perhaps the Smiths at their most delicate,is a minimal yet lush two minutes of almost otherworldly beauty. Morrissey, Marr, and company all show the utmost of restraint in their performances. Indeed, the most prominent element in the song might be Marr's almost alien mandolin treatment at the song's conclusion. One guesses that Morrissey practiced the mood of his delivery for quite a while, because he adds very little of his trademark vocal flair and adornment. The song appeared first as a B-side to "William It Was Really Nothing" in August 1984. It subsequently appeared on Hatful of Hollow and the U.S. compilation Louder Than Bombs. It featured prominently in two films by omnipresent '80s movie man John Hughes: as one of the highlights of Pretty in Pink and as covered instrumentally by the Dream Academy in a touching scene in Ferris Bueller's Day Off. Morrissey has gone on record at times claiming the song to be the perfect Smiths song. Almost impenetrably sad, from Morrissey's yearning vocals to Marr's gentle acoustic guitar,
is a masterpiece both musically and emotionally.
En daar dus het B-kantje vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
William, it was really nothing?
Je hebt de eerste letter goed, de titel is een stuk langer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Panic?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Please, Please, Please, let me get what I want.
Ook naar Top Gear gekeken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef ranja het volgende:
Cliff Richard
The Edgequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:09 schreef ranja het volgende:
Nee, basis kennis
Hoe kennen we dan Dave Evans beter?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:13 schreef bukgeit het volgende:
Pete Philly & Perquisite?
Lijkt erop...
Say what?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef bukgeit het volgende:
Het is nu-tronica.
Yahooquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef GLO het volgende:
Jackson and his Computer Band?
D'oh!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef GLO het volgende:
Jackson and his Computer Band?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:10 schreef peaceman het volgende:
Nog niet gelukt met het fotoboek TSE?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
Staan er nog vragen open?
Nu wel: wie?quote:
schuif je zo mijn eerste punt van 2006 voor mijn neus wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef Jobbel het volgende:
ik zou bijna zeggen: arctic monkeys
Ik zou helemaal zeggen:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef Jobbel het volgende:
ik zou bijna zeggen: arctic monkeys
De rode kruisjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:13 schreef Jobbel het volgende:
welke emsies ziet u hier?
[afbeelding]
Meneer of mevrouw JJ wil niet dat je hotlinkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:23 schreef Jobbel het volgende:
hee wat is gebeurd?
Ja, en dat zijn Sticks, Kubus en ....Duvel (?)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef Jobbel het volgende:
ah mmkee
nu doet ie het wel weer toch?
Sticky, Kubus en een andere aapquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn Sticks, Kubus en ....Duvel (?)
Rein de Vos?quote:
Ah, Jawat dus. Dacht dat die er heel anders uitzagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef Jobbel het volgende:
[..]
geen aap-o-theker maar een zwarte aap
hij staat idd een beetje lauw op de fotoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah, Jawat dus. Dacht dat die er heel anders uitzag
Hij lijkt wel de tweelingbroer van E-Life zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef Jobbel het volgende:
[..]
hij staat idd een beetje lauw op de foto![]()
Ik zie twee mensen op dat plaatje......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:46 schreef Jobbel het volgende:
het lijkt wel sting
Das de tweede inderdaad.quote:
Kornquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:09 schreef Mark het volgende:
Bakersfield krijgt binnenkort een nieuwe straatnaam. Naar wie wordt deze straat vernoemd?
Zekers!quote:
Cap+1quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ouwe foto van rammstein ?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef dolle_hond het volgende:
catherine keener?
je zit heel heet. noem me de voorganger en je hebt 'm binnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:46 schreef ranja het volgende:
Lisa Loeb?
Zie er nogal 'Church of Euthanasia' uit. Geloof niet dat zijn daar bij zit overigens...
ja opgedeeld iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef GLO het volgende:
Voor- en achternaam?
eerste 5 letters is voornaam, tweede 5 letters is achternaamquote:
voornaam is ok, bij de achternaam staat geen enkele letter op z'n plekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:40 schreef Mark het volgende:
Of Chris Rodak?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:42 schreef GLO het volgende:
Of Chris Korda?
beetje hogepriesterachtige deephouse met slogans als "als we onszelf allemaal vermoorden gaat het beter met de natuur" enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef GLO het volgende:
Noooit van gehoord - en moet ik dat wel willen...
Als ze er de brand in steekt terwijl ze in die natuur rondloopt kan dat nog wel 's helemaal averechts uitpakken...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
beetje hogepriesterachtige deephouse met slogans als "als we onszelf allemaal vermoorden gaat het beter met de natuur" enzo![]()
Daar liggen vast haar rootsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef Mark het volgende:
Chris Korda?
NB: dat klinkt niet Tsjechisch dat is Tsjechisch
Nee, maar wel op Bavo Galema.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef GLO het volgende:
Lijkt-ie daar op dan?
club-djquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Radio-DJ* of 'muziek'-DJ?
*Hij heeft namelijk een perfect hoofd voor de radio.
Ga door...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
zo'n nederlandse guru uit de begin periode .. erm
Roep maar terug dat het niet goed isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hier wordt Jurgen Vries geroepen...
Niet Erm, maar Eddy de Clerq.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
erm de clerck ofzo ...
okay puntje voor TSEquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet Erm, maar Eddy de Clerq.
Huldequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet Erm, maar Eddy de Clerq.
Ehmm, Bosbeetle kwam eerder met de naam 'de Clerq'.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef GLO het volgende:
[..]
Hulde
een c'tje te weinig, maar daar malen we niet om
Ja, maar nog fouter gespeld en zonder voornaam. En dan ook nog 'ofzo' erachter. Nee, TSE, valse bescheidenheid is hier niet op zijn plaats. Bosbeetle gaf een mooie voorzet en jij hebt 'm fraai ingekoptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ehmm, Bosbeetle kwam eerder met de naam 'de Clerq'.
Jij met de volledige naamquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ehmm, Bosbeetle kwam eerder met de naam 'de Clerq'.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
incubus - a crow left of the murder
reken ik goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ja, die band heet Boris dacht ik.
Ze doelen op Bryter Layter van Nick Drake.
Ik weet dat de kings of leon uit broers bestaan, maar niet hoe ze hetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Oké, weer een puntje, leuk!
Welke band bestaat uit de broertjes Jeff, Jim, Jack en Joe?
En dan Nederlanders? Dat zal dan toch wel nep zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Welke band bestaat uit de broertjes Jeff, Jim, Jack en Joe?
Namens MMquote:
Ik heb de cd zelfs op mijn harde schijf staan, maar ja, daar staan geen namen bijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Berkery het volgende:
Ik heb die naam wel eens voorbij zien komen in de topic lijst
Gordon, Froger & Geerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh werkelijk? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Eigenlijk wil ik nu naar bed, dus doe ik even een simpele die jullie kunnen oplossen terwijl ik mijn tanden poets.
[afbeelding]
Wie zingen aankomende woensdag vóór de voetbalwedstrijd Nederland-Equador het Wilhelmus?
Ze zijn de afgelopen 2 weken wel meer in het nieuws geweest. Het zijn 2 leden van een band.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Gordon, Froger & Geerje zei toch simpel?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef bukgeit het volgende:
Carola & Jan?
Toch Indonesiëquote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef GLO het volgende:
Of gewoon in Groningen natuurlijk
Ik dacht idd eens zoiets gelezen te hebben, maar nadat ik het gepost had begon ik te twijfelen - en al helemaal toen ik aan de link Rot-Groningen-bukgeit dachtquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:13 schreef .com het volgende:
Elvis?
De rakker.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Haha. Z'n zoon heet Rover, zo lees ik net. Rover Rot. En zelf lekker veilig Jan heten.
Weet ik niet. Welcom overigensquote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef .com het volgende:
Wie werd bezongen om zijn/haar frauduleuze lach?
Jawel:quote:Op zondag 26 februari 2006 00:50 schreef MaJo het volgende:
Jessica Simpson?
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:52 schreef .com het volgende:
[..]
Jawel:
Jessica, Jessica Simpson, you've got it all wrong. your fraudulent smile, the way that you faked it the day that you died
MaJo +1
Bijna goed maar nog niet helemaalquote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef .com het volgende:
Useless Nostalic?
Toevallig gisteren e.e.a. (voor het eerst) geluisterd van die jongen. Klinkt veelbelovend.
Pointless Nostalgic toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef .com het volgende:
Useless Nostalic?
Toevallig gisteren e.e.a. (voor het eerst) geluisterd van die jongen. Klinkt veelbelovend.
nou en of... tot twaalven op m'n bed gelegen. over een kwartier ga ik maar weer het huis uitquote:Op zondag 26 februari 2006 13:02 schreef peaceman het volgende:
iedereen carnaval aan vieren (geweest) ofzo?
Oy, dat moet ik doenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Mark het volgende:
Of toch Macca?
The Church of Euthanasia ken ik als soort van godsdienst dan wel sekte. Ze zijn tegen overbevolking en het vermenigvuldigen van mensen en promoten zelfmoord en alle vormen van sex waarbij geen kans op bevruchting is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
beetje hogepriesterachtige deephouse met slogans als "als we onszelf allemaal vermoorden gaat het beter met de natuur" enzo![]()
Ah, dat klopte. Hierbij machtig ik Berkery om namens mij punten te vergeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Namens MM
TSE + 1
Ik heb die naam wel eens voorbij zien komen in de topic lijst
Welke band?quote:Perhaps no band was more emblematic of the true spirit of American indie rock during the 1990s than, the pride of Chapel Hill, NC. Following the D.I.Y. ethic to the letter, the group operated solely by their own rules, ignoring all passing trends by sticking to their trademark sound -- typified by the buzzing guitars and high, impassioned vocals of frontman Mac McCaughan -- and rejecting all major-label advances in favor of the unlimited freedom afforded by owning their own company, the highly successful Merge Records.
Debuutalbum bij Matador?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:49 schreef ranja het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Superchunk en Bettie serveert?
Volgens mij PIAS Benelux en internationaal bij Matador.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef ranja het volgende:Bettie zat toen bij pias, internationaal, toch?
Zoek het in liedjes, geen albums.
Dat was waar ik naar op zoek was...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Hebben ze allebei een liedje van Sebadoh gecoverd?
Nee joh, die was toch al bij Merge?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef ranja het volgende:
Maar Superchunk begon bij City Slang geloof ik
Hm nee dat was de 2e...
Op al mijn Superchunk albums staat City Slang en soms ook Matador. Merge kom ik nergens tegen.quote:
Raar hoor. Merge records is immers het label dat Laura Ballanceen en Mac McCaughan hebben opgericht. Maar goed, jij hebt de CD's bij de hand en ik niet. Dus ik geloof je direct.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Op al mijn Superchunk albums staat City Slang en soms ook Matador. Merge kom ik nergens tegen.
quote:kick started the Britpop revolution of the '90s, bringing English indie pop/rock music away from the swirling layers of shoegazing and dance-pop fusions of Madchester, and reinstating such conventions of British pop as mystique and the three-minute single. Before the band had even released a single, the U.K. weekly music press was proclaiming them as the "Best New Band in Britain," but
managed to survive their heavy hype due to the songwriting team of vocalist B.A. and guitarist B.B..
alsnogDaisyDuke +1quote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Juanes
Yesquote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef ranja het volgende:
BA is natuurlijk Brett Anderson. Bij welke band zingt een naamgenoot van hem?
We zoeken dus een vrouw?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef ranja het volgende:
No
De naam Brett Anderson staat meestal niet op de cd's aangezien ze een artiestennaam gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |