Bijna goed maar nog niet helemaalquote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef .com het volgende:
Useless Nostalic?
Toevallig gisteren e.e.a. (voor het eerst) geluisterd van die jongen. Klinkt veelbelovend.
Pointless Nostalgic toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:03 schreef .com het volgende:
Useless Nostalic?
Toevallig gisteren e.e.a. (voor het eerst) geluisterd van die jongen. Klinkt veelbelovend.
nou en of... tot twaalven op m'n bed gelegen. over een kwartier ga ik maar weer het huis uitquote:Op zondag 26 februari 2006 13:02 schreef peaceman het volgende:
iedereen carnaval aan vieren (geweest) ofzo?
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Mark het volgende:
Of toch Macca?
The Church of Euthanasia ken ik als soort van godsdienst dan wel sekte. Ze zijn tegen overbevolking en het vermenigvuldigen van mensen en promoten zelfmoord en alle vormen van sex waarbij geen kans op bevruchting is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
beetje hogepriesterachtige deephouse met slogans als "als we onszelf allemaal vermoorden gaat het beter met de natuur" enzo![]()
Ah, dat klopte. Hierbij machtig ik Berkery om namens mij punten te vergeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Namens MM
TSE + 1
Ik heb die naam wel eens voorbij zien komen in de topic lijst
Welke band?quote:Perhaps no band was more emblematic of the true spirit of American indie rock during the 1990s than, the pride of Chapel Hill, NC. Following the D.I.Y. ethic to the letter, the group operated solely by their own rules, ignoring all passing trends by sticking to their trademark sound -- typified by the buzzing guitars and high, impassioned vocals of frontman Mac McCaughan -- and rejecting all major-label advances in favor of the unlimited freedom afforded by owning their own company, the highly successful Merge Records.
Debuutalbum bij Matador?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:49 schreef ranja het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Superchunk en Bettie serveert?
Volgens mij PIAS Benelux en internationaal bij Matador.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef ranja het volgende:Bettie zat toen bij pias, internationaal, toch?
Zoek het in liedjes, geen albums.
Dat was waar ik naar op zoek was...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Hebben ze allebei een liedje van Sebadoh gecoverd?
Nee joh, die was toch al bij Merge?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef ranja het volgende:
Maar Superchunk begon bij City Slang geloof ik
Hm nee dat was de 2e...
Op al mijn Superchunk albums staat City Slang en soms ook Matador. Merge kom ik nergens tegen.quote:
Raar hoor. Merge records is immers het label dat Laura Ballanceen en Mac McCaughan hebben opgericht. Maar goed, jij hebt de CD's bij de hand en ik niet. Dus ik geloof je direct.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Op al mijn Superchunk albums staat City Slang en soms ook Matador. Merge kom ik nergens tegen.
quote:kick started the Britpop revolution of the '90s, bringing English indie pop/rock music away from the swirling layers of shoegazing and dance-pop fusions of Madchester, and reinstating such conventions of British pop as mystique and the three-minute single. Before the band had even released a single, the U.K. weekly music press was proclaiming them as the "Best New Band in Britain," but
managed to survive their heavy hype due to the songwriting team of vocalist B.A. and guitarist B.B..
alsnogDaisyDuke +1quote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Juanes
Yesquote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef ranja het volgende:
BA is natuurlijk Brett Anderson. Bij welke band zingt een naamgenoot van hem?
We zoeken dus een vrouw?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef ranja het volgende:
No
De naam Brett Anderson staat meestal niet op de cd's aangezien ze een artiestennaam gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |