quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga niet zonder helm in de rammelbak?
aahhhh vandaar dat je een helm mee had toen je die camera kwam halen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga niet zonder helm in de rammelbak?
Dat was geen helm, dat was Sandraquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
aahhhh vandaar dat je een helm mee had toen je die camera kwam halen!![]()
![]()
ik ben een mugquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zal wel een te dikke reet hebben
Dan het laatste excuus....quote:
Je kent me niet eens, dus kun je me ook niet neit mogenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan het laatste excuus....
Ik mag je niet en mensen die ik niet mag rijden niet in mijn spullen![]()
Mensne die ik niet kennen mogen ook neit op me kartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kent me niet eens, dus kun je me ook niet neit mogen
Duurt ff hoor voordat je Alexxxx aardig gaat vinden hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan het laatste excuus....
Ik mag je niet en mensen die ik niet mag rijden niet in mijn spullen![]()
van Hugo mogen we wel, alleen niemand durftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mensne die ik niet kennen mogen ook neit op me kart
Ik lijk wel een turk
Hij woont aan de andere kant van de wereld manquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Duurt ff hoor voordat je Alexxxx aardig gaat vinden hoor![]()
PTA meetingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij woont aan de andere kant van de wereld manik zal hem nooit ontmoeten geloof ik
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
van Hugo mogen we wel, alleen niemand durft![]()
ik kreeg hem nooit van de runwayquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:19 schreef M5 het volgende:
Learjet 45.. hoe vaak ik dat ding heb laten crashen in Flight Sim van Micro$oft...
een maand of 28 bij de meesten hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Duurt ff hoor voordat je Alexxxx aardig gaat vinden hoor![]()
met het toetsen bord: één keer F4 in rammen, de . dacht ik voor het loslaten van de parkeer rem, en dan wachten tot ie omhoog wil met pijltje naar beneden. Easy.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
zat ik een half uur naar een scherm vol met knopjes te staren![]()
Dan heb je nog nooit een van mn topics met de letters F, r y en s in de TT gezien, in die volgordequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
Ik vind ALexxxxx een toffe user, alleen z'n voorkeur voor oostblok bakken baart me nog steeds zorgen
Mja dat je een fries bent is tot daar aan toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een van mn topics met de letters F, r y en s in de TT gezien, in die volgorde
Kan ik dat nog rectificeren?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hallo vaste ontopic poster in vliegtuigtopics
* Alfisti dacht dat hij de enige was..........quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
Ik vind ALexxxxx een toffe user, alleen z'n voorkeur voor oostblok bakken baart me nog steeds zorgen
je hebt duidleijk nog nooit zo'n topic gelezen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja dat je een fries bent is tot daar aan toe.
geef 'ns een link danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt duidleijk nog nooit zo'n topic gelezen dus
Ben het er helemaal mee eensquote:
Ik ben al jaren voorstander van het los steken van Friesland en het zo met eilanden en al de noordzee op te duwenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben het er helemaal mee eens![]()
Geef die friezen hun eigen stukje land, laat ze hun boontjes zelf maar doppen, sluit vliegbasis Leeuwarden, laat ze maar aan hun lot over. Kijken hoelang het duurt voordat ze met hangende pootjes in Den Haag aankloppen
Die flikkers hebben een hoop aardgas....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben het er helemaal mee eens![]()
Geef die friezen hun eigen stukje land, laat ze hun boontjes zelf maar doppen, sluit vliegbasis Leeuwarden, laat ze maar aan hun lot over. Kijken hoelang het duurt voordat ze met hangende pootjes in Den Haag aankloppen
Idd, vette oorlog in down-town Leeuwarden. We geven ze eerst een eigen stukje land, om ze vervolgens bruut te annexerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die flikkers hebben een hoop aardgas....
Dus zodra ze onafhankelijk worden ga ik bij het leger om oorlog te voeren tegen die sukkels![]()
bron? ik geloof er namelijk helemaal niets van.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Vliegbasis Leeuwarden gaat in 2010 dicht
Ik geloof er ook niks van. Maar ik ben dan ook moi de lul als ie dicht gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:46 schreef M5 het volgende:
[..]
bron? ik geloof er namelijk helemaal niets van.
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van. Maar ik ben dan ook moi de lul als ie dicht gaat
Ah, Friesche Propaganda in de zuiverste vorm.quote:Bron is FNP, heeft een week of twee terug in de Leeuwarder Courant gestaan ook.
Zo drastisch? Ik bedoel Soesterberg ligt er ook nog, en een vliegveld blijft meestal nog wel een poosje liggen voor ze er iets mee doen. Defensie is redelijk zuinig op z'n grond meen ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen jammer dat die randstadhufetrs de helicopters naar Den helder willen![]()
En als de vliegbasis weg gaat krijg ik een rondweg langs mn huis en een woonwijk in mn achtertuin.
Wat ik bedoel: dan is er geen bouwverbod meer in ons dorp. Nu mag er alleen worden gebouwd als er iets anders word gesloopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo drastisch? Ik bedoel Soesterberg ligt er ook nog, en een vliegveld blijft meestal nog wel een poosje liggen voor ze er iets mee doen. Defensie is redelijk zuinig op z'n grond meen ik.
Ja die 3 heli's van 303 sqn voor het uit zee vissen van suicidale friezen gaan waarschijnlijk weg. en d'r komt niets voor terug. maar die F-16's en de rest van het veld blijven wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen jammer dat die randstadhufetrs de helicopters naar Den helder willen![]()
En als de vliegbasis weg gaat krijg ik een rondweg langs mn huis en een woonwijk in mn achtertuin.
ze doen hele wat meer dan alleen mensen die van de boot waaien uit het water vissen hoor.. zijn een goede aanvulling op de mabulances hier. En halen ze Scheirmonnikoog wle in 15 minuten vanaf den Helder?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja die 3 heli's van 303 sqn voor het zee vissen van suicidale friezen gaan waarschijnlijk weg. en d'r komt niets voor terug. maar die F-16's en de rest van het veld blijven wel.
Soesterberg vind ik nog steeds jammerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja die 3 heli's van 303 sqn voor het uit zee vissen van suicidale friezen gaan waarschijnlijk weg. en d'r komt niets voor terug. maar die F-16's en de rest van het veld blijven wel.
Dat heeft niet veel met het sluiten van Soesterberg te maken, al is dat wel jammerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Soesterberg vind ik nog steeds jammerVroeger blies er nog wel eens een Orion over m'n woonwijk
![]()
Ze krijgen op Vlieland meen ik een standby NH-90 zoals er nu ook een AB-412 staat (of op 'n ander eilandje, maar ik dacht Vlieland)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze doen hele wat meer dan alleen mensen die van de boot waaien uit het water vissen hoor.. zijn een goede aanvulling op de mabulances hier. En halen ze Scheirmonnikoog wle in 15 minuten vanaf den Helder?
Deze vloog op minimum hoogtequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel met het sluiten van Soesterberg te maken, al is dat wel jammermooie basis. De Orions stond op Valkenbrug.
[..]
Ze krijgen op Vlieland meen ik een standby NH-90 zoals er nu ook een AB-412 staat (of op 'n ander eilandje, maar ik dacht Vlieland)
Ja op Vlieland staat bij de jachthaven een AB-412 met een hangar etc erbijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel met het sluiten van Soesterberg te maken, al is dat wel jammermooie basis. De Orions stonden op Valkenbrug.
[..]
Ze krijgen op Vlieland meen ik een standby NH-90 zoals er nu ook een AB-412 staat (of op 'n ander eilandje, maar ik dacht Vlieland)
Dan moet je ook zo af en toe eensch een Hercules over je wijk hebben gehad, die maken exact het zelfde geluid als een Orion.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Deze vloog op minimum hoogteZo bruut. Ja en Soesterberg was destijds een supergeavanceerde basis, helemaal geprepareerd voor de nucleairebommenwerpers
![]()
Ja die ook, maar dit was echt een Orionquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo af en toe eensch een Hercules over je wijk hebben gehad, die maken exact het zelfde geluid als een Orion.
Op Soesterberg stonden vroegah F-15's van de USAF dat waren pas tijden
F15quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo af en toe eensch een Hercules over je wijk hebben gehad, die maken exact het zelfde geluid als een Orion.
Op Soesterberg stonden vroegah F-15's van de USAF, dat waren pas tijden
Kan je ook heeeeel goed je BBQ mee aansteken op een winderige zondagmiddag...quote:
Marshmellows roosteren in de afterburnerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kan je ook heeeeel goed je BBQ mee aansteken op een winderige zondagmiddag...
Voor de 3e x ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
Top Gear op Veronica, ze zijn pas bij the Blind man
Werkt hier gewoon hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:22 schreef Ballebek het volgende:
Volgens mij is de Autoweek Carbase MySQL Database naar de klote
Carbase doet het niet goed sommige auto's laat ie niet zien of errorquote:Europameister Top Alkohol, ca. 3.500 horsepowers, 5,63 Sekunden auf 410 km/h
Ik vond er niet veel aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:30 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.videosift.com/story.php?id=142 Britse humor
Ik heb me bescheurdquote:
Zal vast wel leuk zijn hoor, maar ik heb net blackadder gekeken.quote:
Truequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zal vast wel leuk zijn hoor, maar ik heb net blackadder gekeken.![]()
Daarna is niets meer grappig.![]()
je meent het?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja op Vlieland staat bij de jachthaven een AB-412 met een hangar etc erbij
Vlieland is mijn zomer hangoutquote:
Wij waren er ook voor de vakantie, we hadden plek 1 tm 4 op de campingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind de wadden buiten het sezioen veel leuker. Zijn de bewoners ook aaridger en zo.
Stripmuseum dat heeft ons bedrijf gemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe
Kom ik me ineens een topic uit de oude doos tegen
Wat doet Schanulleke als Wiske er even niet is?
letterlijk
Dat was goed geregeld moet ik zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Stripmuseum dat heeft ons bedrijf gemaakthet audio en beeld gebeuren
Samurai, ook wel bekend als SJquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef Ballebek het volgende:
Weet iemand nog welk type die suzuki was die 25 jaar geleden op de markt was met een 4x4?
Heb je ook in dat rond draaiende ding gezeten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was goed geregeld moet ik zeggen
rond draaiend ding?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je ook in dat rond draaiende ding gezeten?
Ik heb het zelf gelukkig niet gemaakt
Heb er wel 2 dagen gezeten voor onderhoud enzo
Die bedoelde ik eigenlijk niet, was een klein autotje net zoiets als de Civic eind jaren 70quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samurai, ook wel bekend als SJ
http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/viewtopic.php?t=5176
Kweetni of hij er toen al stondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, daar hebben meer rondraaiende dingen last van, van die naam
Ik kan me geen rodnddraaiend idng herinneren, maar t is dan ook al weer twee jar geleden dat ik er was
zeg dat danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die bedoelde ik eigenlijk niet, was een klein autotje net zoiets als de Civic eind jaren 70
Wacht ff, bedoel achterwielaandrijving
Vriendin van mij wil zoon kreng maar weet niet meer het typequote:
Niva kom ik nog redelijk vaak tegen op Internet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, inderdaadDat word nog wat als ik straks op zoek ga naar een Niva
De USSR bestaat niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niva kom ik nog redelijk vaak tegen op Internet.
Anders ken ik nog wel de ambassadeur van de USSR die wil er vast wel een voor een paar roebel regelen
Volgens mij bijna geen Niva's gezien in Serviequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De USSR bestaat niet meer
Maar desnoods haal ik er een uit Joegoslavié ja
Eeeuh, wat wil jequote:
Ken je die volvo 242 welke met alleen maar Volvo onderdelen getuned is naar 300pkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:00 schreef Ballebek het volgende:
Ook leuk voor project: Een Volvo 242/244/264/266 ombouwen met een V8 van Ford, helemaal zwart en dan nog wat aanpassen.
Civic zelfde verhaal
* Ballebek hoort naast hem dat dat idd een goed idee is dus ik moet maar snel naar een Civic zoeken
De intercityquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Nog iets gemist vandaag??
Volgens hem niet en is het nog steeds de USSRquote:
BoJo zegt van wel, en die heeft er meer verstand vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij bijna geen Niva's gezien in Servie
Ja ken ik ja daar komt de inspiratie ook vandaan alleen zijn die 2xx apparaten idioot duur als je nog een beetje redelijke wilt hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken je die volvo 242 welke met alleen maar Volvo onderdelen getuned is naar 300pk![]()
(die blauwe uit zweden).
Woont ie toevallig in Noord-Oost Groningen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Volgens hem niet en is het nog steeds de USSR
Had niet de intentie om em te halenquote:
Je bent ziek geworden of gewoon okequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn, virendelijke vriend
Ja hoi. Ik heb vandaag een trein oip de foto gezet. Was met mn olympus hopeloos milsukt. Nu is ie ook mislukt, maar niet hopeloos.quote:
Welke Suzuki??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:03 schreef Ballebek het volgende:
Ziet er naar uit dat ik die gast met z'n Suzuki maar ff moet gaan klem rijden van de week aangezien niemand weet welk type het is
Ik voel me kiplekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent ziek geworden of gewoon oke
Echte idioten wonen in Friesland en vooral die uit Den Haag komen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Woont ie toevallig in Noord-Oost Groningen?
Ik heb er ook niet zo op gelet, liepen iets teveel mooie vrouwen rondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo zegt van wel, en die heeft er meer verstand van
Bovendien komt mn zwager in een ander deel van Joegoslavië. Die zit nu in Srebrenica.
Een redelijke is zeker duur, altijd al geweest, maar van wat ik me nog kan herinneren reed die altijd superquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ja ken ik ja daar komt de inspiratie ook vandaan alleen zijn die 2xx apparaten idioot duur als je nog een beetje redelijke wilt hebben
Daar zijn er meer van dan je denktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Echte idioten wonen in Friesland en vooral die uit Den Haag komen...
Ik probeer bij te lezen, maar t gaat redelijk vlot hier nuquote:
* PeuRac pakt het boek "hunderd Jahre automobiel" erbijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoon klein ding eind jaren 70 met RWD
Ik weet, maar een jaar of 5 terug waren ze vrij goedkoop ook goeie ongeveer 2500 gulden!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een redelijke is zeker duur, altijd al geweest, maar van wat ik me nog kan herinneren reed die altijd super![]()
Was er zelf bijna eentje van...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van dan je denkt
Moet ik even kijken of ik hem kan oplappen met Photoshop?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik heb vandaag een trein oip de foto gezet. Was met mn olympus hopeloos milsukt. Nu is ie ook mislukt, maar niet hopeloos.
Geen Suzukiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac pakt het boek "hunderd Jahre automobiel" erbij
Wij hadden 15 jaar geleden een 240 2.3i GLS wat een geweldige bakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik weet, maar een jaar of 5 terug waren ze vrij goedkoop ook goeie ongeveer 2500 gulden!
[..]
Was er zelf bijna eentje van...
Moeilijk verhaal maar het ging om een Fries meisje ieg.quote:
Ik start MSn even op voor de ghigh res naar je te sturenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet ik even kijken of ik hem kan oplappen met Photoshop?
Wij een Fiat Ritmoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hadden 15 jaar geleden een 240 2.3i GLS wat een geweldige bak![]()
Inderdaad, is al een wonder dat er andere auto's als duitse in staanquote:
Mn ouders hadden een Fiat Uno toen ik werd geboren, een jaar later voordat mn broertje geboren werd kochten ze een 360 (2.0 op de achterwielenquote:
En de voorwielaandrijvingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders hadden een Fiat Uno toen ik werd geboren, een jaar later voordat mn broertje geboren werd kochten ze een 360 (2.0 op de achterwielen) een aantal jaren later kwam er die 240 en toen begon de ellende. Toen kwamen de lease auto's
![]()
Mja, leuke Friese meisjes zijn schaars gezaaidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Moeilijk verhaal maar het ging om een Fries meisje ieg.
Ja precies, is pas anderhalf jaar geleden goed gekomenquote:
Daarom heb jij er ook maar een geimporteerd?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, leuke Friese meisjes zijn schaars gezaaid
Zeker niet maar soms moet je keuzes maken, alles achterlaten en oprotten naar Dokkum of hier blijven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, leuke Friese meisjes zijn schaars gezaaid
ja. Ik hoef geen lonsdalesletje met opgeschoren achterhoofd en een spijkerbroek die te strak isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom heb jij er ook maar een geimporteerd?
Hij werd gejat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:19 schreef Ballebek het volgende:
Mijn pa had een Datsun Cherry een rooie.
Op een nacht toen ik 2,5 was schreewde ik "Papa komt thuis!"
Het jammere was dat het 3:45 was en dat de auto vertrok ipv terugkwam zo veronderstelde ook mijn vader die bij mij uit het raam kwam kijke
Ik moest afgelopen zomer in Assen werken samen met een collega uit Den Haag, we hebben echt een gigantische lol gehad over die mensen daar, die jongeren lopen gewoon 10 jaar achterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Ik hoef geen lonsdalesletje met opgeschoren achterhoofd en een spijkerbroek die te strak is
Die heb je er teveel ja maar dat meisje was echt klasse een echte dame nu <... zucht ...>quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Ik hoef geen lonsdalesletje met opgeschoren achterhoofd en een spijkerbroek die te strak is
Die auto had je toen toch een poosje te leen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die heb je er teveel ja maar dat meisje was echt klasse een echte dame nu <... zucht ...>
[afbeelding]
Iets anders wat ook snel loopt als ik er weer aan denk ...
Sandra en ik raden op het busstation altijd waar iemand vandaan komt. Je zite zo wie er uit Kollum komt, wie er uit Dokkum komt, wie er uit Drachten komt, wie er in Het Bildt woont, enzovoortquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen zomer in Assen werken samen met een collega uit Den Haag, we hebben echt een gigantische lol gehad over die mensen daar, die jongeren lopen gewoon 10 jaar achter
Dit is een randomplaatje van het internetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die auto had je toen toch een poosje te leen?
Dat begreep ik ook, maar je had toch een poosje zo'n T5 AWD (of was t een R?) te leen??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dit is een randomplaatje van het internet
Normale T5 (en binnenkort weer eigenaar van een S60 T5 Mobility Line mocht je dat niet meegekregen hebben)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook, maar je had toch een poosje zo'n T5 AWD (of was t een R?) te leen??
Ik dacht dat je een Audi A6 wilde? En ik had dat inderdaad gemistquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Normale T5 (en binnenkort weer eigenaar van een S60 T5 Mobility Line mocht je dat niet meegekregen hebben)
Willen en niet (meer) kunnen betalen is het verschil hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Audi A6 wilde? En ik had dat inderdaad gemist
Vliegveld Twente is verkocht aan de private sector en is al in gebruik genomen zelfs meende ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ah, Friesche Propaganda in de zuiverste vorm.Nah, Twente, Soesterberg en Valkenburg zijn of gaan dicht, en Leeuwarden heeft net nieuwe startbanen gekregen. Die blijven nog wel ff bestaan. D'r zijn voor al die F-16's nu maar 2 velden meer over.
Moet je ook geen 3.0 TDI met alle opties willenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Willen en niet (meer) kunnen betalen is het verschil he
Nopequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je ook geen 3.0 TDI met alle opties willen![]()
Maar een S60 T5 is zeker geen verkeerde auto
30.000 is nog steeds diesel waardig volgens mij, maar dat verschilt per autoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nope
Diesel is sowieso niet meer aan de orde aangezien het aantal km's van 80.000 per jaar naar 30.000km is gegaan
Liever een T5 dan een D5 als je minder KM's draaitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
30.000 is nog steeds diesel waardig volgens mij, maar dat verschilt per autoEn je bent nog jong man, ken er genoeg van 60 die nooit verder gekomen zijn als 20mille voor een auto
Die A6 (of meer) komt er vast wel
Die heeft mijn oma gehad in het blauwquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Ballebek het volgende:
Nope.
Civic 1979 vind ze ook wel leuk, 2e model zitten nu daarnaar te kijke
[afbeelding]
Zou um bijna zelf willen hebben (een 1.5 CCV met automaat dan)
Jammer van het kleurtjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Mooi filmpje van een idioot die een Alfa 33 voorzien heeft van een 3.0 v6 met 240pk (de snelste orginele 33 heeft 135pk)http://www.grupposportivo.net/s3d5_stelvio.html
Met ballenquote:
Haha, nja komt goed héquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hallo vaste ontopic poster in vliegtuigtopics
Grote schade?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Was net te laat met de Maglite...
..en terecht!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef lipje het volgende:
gebroken arm en twee blauwe ogen bij die k*@#$$##% kinderen
Rennen op sokken is niet echt een supergoed plan kwam ik achter.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef lipje het volgende:
gebroken arm en twee blauwe ogen bij die k*@#$$##% kinderen
ja zit je met zo'n satestokje achter in je strotquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste lipje. Besef je wal dat nasi eten met je ogen dicht gevaalrijk kan zijn?
minder leuk als ook_gek de OP heeft gemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:25 schreef lipje het volgende:
wel leuk als je morgen opstaat en M5 is aan het werk geweest, of een van de andere heren/dames
nee slechte ook_gek immitatiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je teveel gezopen?
Soms heb je geluk en komt TF met een gepimpte bak.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:39 schreef lipje het volgende:
net als Hugo kan je die morgen afschrijven, hooguit een klonk op
of sjorre met een 190dquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms heb je geluk en komt TF met een gepimpte bak.
royaalquote:
ehm... 1 euro verlies ex. brandstof kostenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:49 schreef lipje het volgende:
royaal. was dat na aftrek van entree en drank?
Hoevaak ben je gestopt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:52 schreef BoJo het volgende:
na dat bericht over amateur prosti's in de Bijlmer en Centrum is de eerste gedachte als je een meisje ziet staan langs de weg bij een halte ofzo dat het een hoer is![]()
ik heb niet getelt, maar weet je wat dat kost man dat stoppen en optrekken telkensquote:
Trustequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb niet getelt, maar weet je wat dat kost man dat stoppen en optrekken telkens
ik ga slapen![]()
Hugoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 07:22 schreef Hugster het volgende:
goedemorgen
Ik ga zo maar eens naar bed
Afschietenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:35 schreef Ballebek het volgende:
En ik ben alweer wakker gemaakt door dat ding wat altijd naast me ligt...
Boquote:
ik heb ook nog steeds plannen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
BoIk dacht vandaag vanalles te gaan doen, maar ik zag op de thermometer dat het 0.5 graden is
Ik ga dus helemaal niks doen
Daarbij wil ik geen carnaval zien
ik had toch al gezegd dat ik er eentje geleend heb voor dit weekendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:23 schreef BaraCuda het volgende:
Does ni alsof je een leven hebt man
Klinkt engquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had toch al gezegd dat ik er eentje geleend heb voor dit weekend![]()
quote:
rsi?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ben sinds gister ook maar genokt met al m'n simrace activiteitenm'n linker arm ligt in puin ofzo
Nah, het is me bovenarm/schouder overbelasting zal het wel zijn ofzoquote:
ohja jij doet sjouw werk enzo he...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nah, het is me bovenarm/schouder overbelasting zal het wel zijn ofzo![]()
zelfs autorijden doet pijn
Opzich valt dat sjouwen best wel mee...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja jij doet sjouw werk enzo he...
* BoJo denkt met afschuw aan die tijden bij BCC, op zaterdag ochtend met wasmaschines,koelkasten en tv's zeulen![]()
mjah das kutquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Opzich valt dat sjouwen best wel mee...
Alleen een beamer ophangen sta je hele tijd met je armen boven je kop te sleutelen:P
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:47 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Is dat geil of is dat geil
jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Nou dat het zo echt lijkt....
fapfapfap
* BoJo de xbox versie in de gaten gaat houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Keigaaf om WRC's helemaal het tifus te rijden tegen een partij bomen
Zo woon ik dus ongeveerquote:
Chinees 25mquote:
Kook je wel eens zelf?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Chinees 25m
Snackbar 25m
Pizzaria 30m
Indonesier 200m
Supermarkt 300m
![]()
Klinkt een beetje zoals bij mij dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Chinees 25m
Snackbar 25m
Pizzaria 30m
Indonesier 200m
Supermarkt 300m
![]()
quote:
dat uitzichtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:50 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Ja heerlijk![]()
We zaten in een lekker appartement met een leuk uitzicht.
[afbeelding]
vanuit het raam:
[afbeelding]
We zaten in de alpen maar dan aan de duitse grens, geen apres-ski daar
Dus toen zelf maar wat filmpjes en series gekeken
[afbeelding]
Cayenne's, Touaregs en RS6'en alsof ze gratis bij een pakkie boter zitten daar![]()
Nieuwe M5 tig keer gespot, de nieuwe 997 Turbo met ceramic brakes en de tape nog over de koplampen en verder nog een hele zwik mooi spul op ded autobahn
zat je boven op de berg ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en dat zat rondom, overal ramen met zo'n uitzicht
neu volgende scquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |