quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga niet zonder helm in de rammelbak?
aahhhh vandaar dat je een helm mee had toen je die camera kwam halen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga niet zonder helm in de rammelbak?
Dat was geen helm, dat was Sandraquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
aahhhh vandaar dat je een helm mee had toen je die camera kwam halen!![]()
![]()
ik ben een mugquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zal wel een te dikke reet hebben
Dan het laatste excuus....quote:
Je kent me niet eens, dus kun je me ook niet neit mogenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan het laatste excuus....
Ik mag je niet en mensen die ik niet mag rijden niet in mijn spullen![]()
Mensne die ik niet kennen mogen ook neit op me kartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kent me niet eens, dus kun je me ook niet neit mogen
Duurt ff hoor voordat je Alexxxx aardig gaat vinden hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan het laatste excuus....
Ik mag je niet en mensen die ik niet mag rijden niet in mijn spullen![]()
van Hugo mogen we wel, alleen niemand durftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mensne die ik niet kennen mogen ook neit op me kart
Ik lijk wel een turk
Hij woont aan de andere kant van de wereld manquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Duurt ff hoor voordat je Alexxxx aardig gaat vinden hoor![]()
PTA meetingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij woont aan de andere kant van de wereld manik zal hem nooit ontmoeten geloof ik
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
van Hugo mogen we wel, alleen niemand durft![]()
ik kreeg hem nooit van de runwayquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:19 schreef M5 het volgende:
Learjet 45.. hoe vaak ik dat ding heb laten crashen in Flight Sim van Micro$oft...
een maand of 28 bij de meesten hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Duurt ff hoor voordat je Alexxxx aardig gaat vinden hoor![]()
met het toetsen bord: één keer F4 in rammen, de . dacht ik voor het loslaten van de parkeer rem, en dan wachten tot ie omhoog wil met pijltje naar beneden. Easy.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
zat ik een half uur naar een scherm vol met knopjes te staren![]()
Dan heb je nog nooit een van mn topics met de letters F, r y en s in de TT gezien, in die volgordequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
Ik vind ALexxxxx een toffe user, alleen z'n voorkeur voor oostblok bakken baart me nog steeds zorgen
Mja dat je een fries bent is tot daar aan toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een van mn topics met de letters F, r y en s in de TT gezien, in die volgorde
Kan ik dat nog rectificeren?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hallo vaste ontopic poster in vliegtuigtopics
* Alfisti dacht dat hij de enige was..........quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
Ik vind ALexxxxx een toffe user, alleen z'n voorkeur voor oostblok bakken baart me nog steeds zorgen
je hebt duidleijk nog nooit zo'n topic gelezen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja dat je een fries bent is tot daar aan toe.
geef 'ns een link danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt duidleijk nog nooit zo'n topic gelezen dus
Ben het er helemaal mee eensquote:
Ik ben al jaren voorstander van het los steken van Friesland en het zo met eilanden en al de noordzee op te duwenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben het er helemaal mee eens![]()
Geef die friezen hun eigen stukje land, laat ze hun boontjes zelf maar doppen, sluit vliegbasis Leeuwarden, laat ze maar aan hun lot over. Kijken hoelang het duurt voordat ze met hangende pootjes in Den Haag aankloppen
Die flikkers hebben een hoop aardgas....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben het er helemaal mee eens![]()
Geef die friezen hun eigen stukje land, laat ze hun boontjes zelf maar doppen, sluit vliegbasis Leeuwarden, laat ze maar aan hun lot over. Kijken hoelang het duurt voordat ze met hangende pootjes in Den Haag aankloppen
Idd, vette oorlog in down-town Leeuwarden. We geven ze eerst een eigen stukje land, om ze vervolgens bruut te annexerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die flikkers hebben een hoop aardgas....
Dus zodra ze onafhankelijk worden ga ik bij het leger om oorlog te voeren tegen die sukkels![]()
bron? ik geloof er namelijk helemaal niets van.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Vliegbasis Leeuwarden gaat in 2010 dicht
Ik geloof er ook niks van. Maar ik ben dan ook moi de lul als ie dicht gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:46 schreef M5 het volgende:
[..]
bron? ik geloof er namelijk helemaal niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |