Wijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:41 schreef Zwansen het volgende:
In de Tour gaan we de ABdel Kader Zaaf verhalen weer horen.
neeeeeehquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef Falco het volgende:
Over vijf minuten het boswachtersverhaal van Sanfratello!
Dat is Sighel toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef Falco het volgende:
Over vijf minuten het boswachtersverhaal van Sanfratello!
of het doping effectquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef Ericr het volgende:
Het Sajutin effect.
nee ook hij al die italiaanse sporters zijn zowat boswachtersquote:
waarom niet, Koss heeft ook nog de elfstedentocht gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:43 schreef vinnyb het volgende:
Bart & Marathons..... en een elfstedentocht!
En dan is Fabris nog student milieukunde ook. En natuurlijk zoon van de burgemeester.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef WEST het volgende:
[..]
nee ook hij al die italiaanse sporters zijn zowat boswachters![]()
waarom denk je dat ik geen wielrennen kijktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef Ericr het volgende:
Jij verveeld wel Dijkstra.
Als je er niet op let ook ...sterker nog, als je ze -zoals ik nu- niet eens hoort zijn ze al irritantquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef danos het volgende:
ik hoop dat dijkstra straks ff een uurtje of 3 moet poepen, die retorische vragen op dat irritante toontje, bwaargh als je er op gaat letten is het echt niet relaxed
hij koopt een paar nieuwe schoenen en deze zet hij in een glazenkastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:45 schreef At_Fundum het volgende:
Wel jammer dat ie door het (overigens leuke) zwaaien op het laatste rechte stuk nog een halve seconde tekort kwam op Donagrandi, maar daar ging het eigenlijk toch al niet om.
Ben benieuwd of ie van tevoren al een idee had hoe ie het laatste rondje/ererondje ging doen.
Ik hoop ook dat ie nu nog een llaatste keer z'n schaatsen kapot gooit op het middenterrein
Maar die deed hem als toerrijder. Bartje eindigde bij de eerste 30 (als ik het goed heb).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom niet, Koss heeft ook nog de elfstedentocht gedaan![]()
ik dacht dat bart nog een keer wou schaatsen, niet dat hij het al eens gedaan hadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar die deed hem als toerrijder. Bartje eindigde bij de eerste 30 (als ik het goed heb).
Wat, dat meen je niet, zeggen ze dat echt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef danos het volgende:
haha de ploegenachtervolgingnu nog invloed haha
Mooi om te zien ja, al heel de tijd tussen 0,5 en 0,8 seconde.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef Remzz het volgende:
Knap trouwens dat Detyev al rondes op dezelfde tijd rijd als die andere Rus.
Klopt, was ergens tussen de 25e en 30e plaatsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar die deed hem als toerrijder. Bartje eindigde bij de eerste 30 (als ik het goed heb).
Gretha?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef Jasza het volgende:
Wat doet Smit daar, dan moet er toch wel een kans zijn
Ik zeg maar zo: als je niks te zeggen hebt, zeg dan niksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:47 schreef Denocorp het volgende:
Wat een gezeik over die verhalen die de commentatoren vertellen zeg. Ga jij maar eens steeds 13 minuten vollullen met originele anecdotes. En wees blij dat je beeld hebt, ik zit deze hele OS al met radio 1 en AD.nl en Fok! de boel te volgen.![]()
zo
Nee Annamariequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef wdn het volgende:
Bart had gewoon in stijl de 10 km moeten afsluiten.
Gewoon vanaf de start gaan zwaaien en dan met de rug recht gewoon 45 min doen over de 10 km
haha ja dat was echt mooi geweest, dat de zamboni's achter bart aaanrijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef wdn het volgende:
Gewoon vanaf de start gaan zwaaien en dan met de rug recht gewoon 45 min doen over de 10 km
Was wel lol geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef wdn het volgende:
Dan moetie zijn kop dicht houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:47 schreef Denocorp het volgende:
Wat een gezeik over die verhalen die de commentatoren vertellen zeg. Ga jij maar eens steeds 13 minuten vollullen met originele anecdotes. En wees blij dat je beeld hebt, ik zit deze hele OS al met radio 1 en AD.nl en Fok! de boel te volgen.![]()
zo
juist olav mol moet 1,5 uur vol lullenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:47 schreef Denocorp het volgende:
zo
zovaak rijden die geen 10kquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een onzin dat de italianen alles gegeven hebben in de ploegenachtervolging. Donagrandi rijdt net een geweldig PR.
Dan had Dick Cheney em wel van de baan geknald denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef wdn het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef golfer het volgende:
Ik word een beetje doodziek van dat geneuzel van die Dijkstra.
Je kunt niet overal over zeiken. Dit was gewoon eel leuk verhaal. Ik vroeg het me namelijk idd ook al af.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef PsyCha het volgende:
kan mij de russische pakken boeien
En dan komt ie erachter dat hij nog een rondje moet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef danos het volgende:
Bobbie de Gong gaat zo ff een nieuw wereldrecord rijden, 12,32.26
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef danos het volgende:
Bobbie de Gong gaat zo ff een nieuw wereldrecord rijden, 12,32.26
Nou precies. Wat een gezeur zeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef WEST het volgende:
ik hoop dat dit niet door gaat dit gezeik over herbert
eens! niet zo zeuren mensen, maar schaatsen kijken (of reclame.. nu...)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt niet overal over zeiken. Dit was gewoon eel leuk verhaal. Ik vroeg het me namelijk idd ook al af.
13:17 rijdt hij toch wel ...... lijkt mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die Russen verpesten zijn feestje vrees ik.
Nooit Herbert geloven. Ik kan meer dan 15 10km's terugvinden van Donagrandi.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dan komt ie erachter dat hij nog een rondje moet.
Maar dan wordt het 13:05 en dat is nog steeds erg goed.
***-reklamequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef vinnyb het volgende:
[..]
eens! niet zo zeuren mensen, maar schaatsen kijken (of reclame.. nu...)
Zat ik ook te denken !!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop dat ze het ererondje van Bart nog even herhalen.
net als in SPT waar ze een anti Dijkstra topic hebben.., mij zien ze daar niet. Een commentator moet 14 minuten vol lullen. Dat zie ik deze klagers niet doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou precies. Wat een gezeur zeg.
Zet het geluid van de TV uit en zet de radio aan, en als daar dezelfde is dan zet je het geluid maar uit en verzin je zelf de verhaaltjes erbij.
Pff, je snapt gewoon niks van de schaatstopics. Herbert hekelen is net zo onmisbaar als het verhaal over de koelkast bij Davis.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou precies. Wat een gezeur zeg.
Zet het geluid van de TV uit en zet de radio aan, en als daar dezelfde is dan zet je het geluid maar uit en verzin je zelf de verhaaltjes erbij.
Hallo, hij is 2e geworden in '98!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef danos het volgende:
[..]
Al hoop ik nu wel dat Bob eindelijk eens een goeie rit rijdt op een OS
dat van herbert heb ik ook niet gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nooit Herbert geloven. Ik kan meer dan 15 10km's terugvinden van Donagrandi.
tot nu toe heb ik alleen daarover gezeikt. Dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt niet overal over zeiken. Dit was gewoon eel leuk verhaal. Ik vroeg het me namelijk idd ook al af.
Morgen heb ik die ronde op mijn site staan, ik capture momenteel alles.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken !!
Dat ze in de dweil-pauze dat laten zien van Bart![]()
das geen goudquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo, hij is 2e geworden in '98!
Dat herhalen ze hoop ik nog een keer straksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Een ode aan Bart, en terecht. NOS.
tenminste dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi overzicht van Bart zijn olympische heldendaden
vanavond gewoon kijken, kan je alles zien! (Olymp. Journaal en STudio Torino)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:57 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dat herhalen ze hoop ik nog een keer straks![]()
SCH, je bent een stomme zeurpiet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef SCH het volgende:
Eindelijk van Bart Veldkamp af.
Nu maar hopen dat Carl Verheijen geen Belg wordt en tot zijn 40e blijft schaatsen.
Oh wacht... dit is dan ongeveer hetzelfde als die kneuzerige goths die zich zo kleden omdat ze zo graag helemaal anders willen zijn dan verder iedereen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff, je snapt gewoon niks van de schaatstopics. Herbert hekelen is net zo onmisbaar als het verhaal over de koelkast bij Davis.
Mooi understatement van Mart.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef Ericr het volgende:
Maf wijf is het toch.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Even voor de fokkers zonder beeld.
De moeder van Shani zit dus op de tribune met een grote oranje jas en cap op.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
SCH, je bent een stomme zeurpiet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Even voor de fokkers zonder beeld.
De moeder van Shani zit dus op de tribune met een grote oranje jas en cap op.
ehm Jan Bos rijdt geen 10kmquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
wanneer begint de rit van Jan?
geweldigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef danos het volgende:
hahaha die moeder van shani![]()
zou verdonk davis wel versnelde naturalisatie verlenen?
Streams worden geblokt op m'n werkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Waarom kijken jullie niet via de streams van de NOS winterspelen site? T is wel geen tv, maar nog steeds prima te doen!
Janquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
Nee hoor, er zijn vast ook genoeg mensen die Herbert wel een toppresentator vinden in deze topics. Misschien. Maar ik kijk ongeveer alle wedstrijden en ik erger me er iedere keer weer aan, dus ik vind dat ik in ieder geval reden tot klagen heb. En wat andere mensen doen moeten ze zelf weten, maar ik kan zeker begrip opbrengen voor hun frustraties.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh wacht... dit is dan ongeveer hetzelfde als die kneuzerige goths die zich zo kleden omdat ze zo graag helemaal anders willen zijn dan verder iedereen...
Collectief zeiken om het zeiken dus... zelfs als je er geen problemen mee hebt ga je alsnog zeiken...
Sorry... nee, dan snap ik het idd niet...
Jan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
Pas maar op, Ritsma wordt de nieuwe schaatsbelg en die stopt er pas mee als hij zijn pensioengerechtigde leeftijd (65+) heeft bereiktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom?
Kom op zeg, die Veldkamp was toch al lang uitgerangeerd en omdat hij toevallig een andere nationaliteit aannam hebben wij nog jaren last van hem gehad. Ik heb me de laatste jaren rot voor hem geschaamd, daarvoor heeft hij mooie dingen gedaan. Goed dat hij stopt. Hij had NOOIT Belg moeten worden.
Dan hadden we hem op het EK van 2001 gemist, en ook op de spelen van 1998.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom?
Kom op zeg, die Veldkamp was toch al lang uitgerangeerd en omdat hij toevallig een andere nationaliteit aannam hebben wij nog jaren last van hem gehad. Ik heb me de laatste jaren rot voor hem geschaamd, daarvoor heeft hij mooie dingen gedaan. Goed dat hij stopt. Hij had NOOIT Belg moeten worden.
Jan Smit op schaatsenquote:
Ik vind Bob trouwens ook niet een alleenvoorgoudgaantype.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:02 schreef Ericr het volgende:
Bart wil nog steeds die hal verbouwen.
te krap de bochten gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef At_Fundum het volgende:
Volgens de Live-uitslagen van www.torino2006.com is Detyshev gediskwalificeerd, mis ik iets
ik heb de rit niet gezien
Beetje vaag iddquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
Detyshev dus gekwalificeerd, de bochten te krap aangesneden![]()
.
Ja maar kom op zeg... een heel topic met mensen die over elkaar heen buitelen om maar zo origineel mogelijk te zeggen dat ze zich aan hem ergeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee hoor, er zijn vast ook genoeg mensen die Herbert wel een toppresentator vinden in deze topics. Misschien. Maar ik kijk ongeveer alle wedstrijden en ik erger me er iedere keer weer aan, dus ik vind dat ik in ieder geval reden tot klagen heb. En wat andere mensen doen moeten ze zelf weten, maar ik kan zeker begrip opbrengen voor hun frustraties.
Bufferde hier helemaal de pan uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Waarom kijken jullie niet via de streams van de NOS winterspelen site? T is wel geen tv, maar nog steeds prima te doen!
Met d'r Bibsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef Prep2Fight het volgende:
lol, weer zwart beelden weer die moeder!
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bufferde hier helemaal de pan uit![]()
Gelukkig heeft Rintje fantastische dingen laten zien de afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef SCH het volgende:
Beetje zoals de laatste races van Veldkamp dit
Hij reed 2 weken geleden z'n beste 3km ooit, SCH. Maar ach, laat ook maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef SCH het volgende:
Beetje zoals de laatste races van Veldkamp dit
Moeilijk aankomstparcours...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef Jasza het volgende:
Kramer heeft het koud en kan ze pedaal niet goed vinden
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij reed 2 weken geleden z'n beste 3km ooit, SCH. Maar ach, laat ook maar.
nee die heeft met Tongquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef Ericr het volgende:
Mart is ook homo geworden, niks voor jou SCH?
Ja dat zei Martquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef Grappel het volgende:
U ziet nu een bips van een vrouw. Dat was niet de bedoeling.
Rintje moet gewoon concurreren en komt niet voor Estland of zo uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Rintje fantastische dingen laten zien de afgelopen jaar.
Overkwam Ireen vorige week zondag ook bijna, en we weten wat die daarna gepresteerd heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef PsyCha het volgende:
Het zou wat zijn als die bus hem had aangereden.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:07 schreef danos het volgende:
wat doet die pen in beeld? ik heb het idee dat Ria daar naakt zit vastgebonden op haar stoel, en dat ze daarom niet in beeld komt omdat mart nog niet klaar was met de microfoon
lolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:07 schreef danos het volgende:
wat doet die pen in beeld? ik heb het idee dat Ria daar naakt zit vastgebonden op haar stoel, en dat ze daarom niet in beeld komt omdat mart nog niet klaar was met de microfoon
rechtstreeks uit dwingelooquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:08 schreef I.R.Baboon het volgende:Roberto Sighel
.
De échte boswachter.
Wat jij wil, jongen. Maar het is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]3km, die reden ze eens per 8 jaar lieverd.
Te strak door de bocht, soort van Verstappen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:08 schreef wdn het volgende:
eh wat deed Artyom!?!?
Bochten te scherp aangesnedenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:08 schreef wdn het volgende:
eh wat deed Artyom!?!?
Hij helde te veel over?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:08 schreef Manu82 het volgende:
Ik snap nu niet aan wat het probleem was met die bochten :S
Ahaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef Bruce117 het volgende:
Detyshev gediskwalificeerd omdat hij de bochten te krap aansneed
Daar zijn toch die stomme blokjes voor
Nee hoor, als elke Nederlandse schaatser een andere nationaliteit had aangenomen, stel je voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat jij wil, jongen. Maar het is natuurlijk onzin.
hmmm, die grindbakken zijn niet goed voor je schaatsenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Te strak door de bocht, soort van Verstappen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, als elke Nederlandse schaatser een andere nationaliteit had aangenomen, stel je voor![]()
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Ericr het volgende:
Ria, nogmaals de 10Km is 10.000 meter.
Volgens mij hadden we het daar niet over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, als elke Nederlandse schaatser een andere nationaliteit had aangenomen, stel je voor![]()
Ik zeg ook 10 kilometer hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Ericr het volgende:
Ria, nogmaals de 10Km is 10.000 meter.
stelletje mierenneukers daarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Te strak door de bocht, soort van Verstappen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze had er over dat de afstand voor Fabris te lang is. Paar keer al.
Heeft ie toevallig regelmatig het pilonnetje voor de buitenbocht omver getikt, daar heb ik volgens mij wel eens iemand eerder voor gediskwalificeerd zien wordenquote:
Ja totdat ie zijn mond open doet ...quote:
Iemand heeft iets meer verstand en hij is meteen homoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Ericr het volgende:
Dankers is homo.
De mens achter Arne. Grappig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Bruce117 het volgende:
Geinig filmpje van Arne Dankers.
Heb hier ook tig boeken over astrofysica en astronomie, maar ik praat niet zo lijsterijg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Iemand heeft iets meer verstand en hij is meteen homo
En die is zeker niet dom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef tong80 het volgende:
Geen domme lui die schaatsers.
Trouwens Marnix ten Kortenaar is gast bij langs de lijn nu.
Ik vind ook dat mensen gauw worden veroordeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar was jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja totdat ie zijn mond open doet ...
My god wat een afknapper dan zeg![]()
Het is een Canadeesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heb hier ook tig boeken over astrofysica en astronomie, maar ik praat niet zo lijsterijg.
Beorn Nijenhuis dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Praten die dan allemaal als een nicht? Gaetan Boucher sprak Frans en Wotherspoon zegt nooit wat.quote:
nee tochquote:
Ik ook.. volgens mij gaat Bart door tot hij grijs haar krijgt ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |