Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Ericr het volgende:
Ria, nogmaals de 10Km is 10.000 meter.
Volgens mij hadden we het daar niet over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, als elke Nederlandse schaatser een andere nationaliteit had aangenomen, stel je voor![]()
Ik zeg ook 10 kilometer hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Ericr het volgende:
Ria, nogmaals de 10Km is 10.000 meter.
stelletje mierenneukers daarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Te strak door de bocht, soort van Verstappen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze had er over dat de afstand voor Fabris te lang is. Paar keer al.
Heeft ie toevallig regelmatig het pilonnetje voor de buitenbocht omver getikt, daar heb ik volgens mij wel eens iemand eerder voor gediskwalificeerd zien wordenquote:
Ja totdat ie zijn mond open doet ...quote:
Iemand heeft iets meer verstand en hij is meteen homoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Ericr het volgende:
Dankers is homo.
De mens achter Arne. Grappig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Bruce117 het volgende:
Geinig filmpje van Arne Dankers.
Heb hier ook tig boeken over astrofysica en astronomie, maar ik praat niet zo lijsterijg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Iemand heeft iets meer verstand en hij is meteen homo
En die is zeker niet dom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef tong80 het volgende:
Geen domme lui die schaatsers.
Trouwens Marnix ten Kortenaar is gast bij langs de lijn nu.
Ik vind ook dat mensen gauw worden veroordeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar was jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja totdat ie zijn mond open doet ...
My god wat een afknapper dan zeg![]()
Het is een Canadeesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heb hier ook tig boeken over astrofysica en astronomie, maar ik praat niet zo lijsterijg.
Beorn Nijenhuis dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Praten die dan allemaal als een nicht? Gaetan Boucher sprak Frans en Wotherspoon zegt nooit wat.quote:
nee tochquote:
Ik ook.. volgens mij gaat Bart door tot hij grijs haar krijgt ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |