tot nu toe heb ik alleen daarover gezeikt. Dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt niet overal over zeiken. Dit was gewoon eel leuk verhaal. Ik vroeg het me namelijk idd ook al af.
Morgen heb ik die ronde op mijn site staan, ik capture momenteel alles.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken !!
Dat ze in de dweil-pauze dat laten zien van Bart![]()
das geen goudquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo, hij is 2e geworden in '98!
Dat herhalen ze hoop ik nog een keer straksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Een ode aan Bart, en terecht. NOS.
tenminste dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi overzicht van Bart zijn olympische heldendaden
vanavond gewoon kijken, kan je alles zien! (Olymp. Journaal en STudio Torino)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:57 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Dat herhalen ze hoop ik nog een keer straks![]()
SCH, je bent een stomme zeurpiet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef SCH het volgende:
Eindelijk van Bart Veldkamp af.
Nu maar hopen dat Carl Verheijen geen Belg wordt en tot zijn 40e blijft schaatsen.
Oh wacht... dit is dan ongeveer hetzelfde als die kneuzerige goths die zich zo kleden omdat ze zo graag helemaal anders willen zijn dan verder iedereen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff, je snapt gewoon niks van de schaatstopics. Herbert hekelen is net zo onmisbaar als het verhaal over de koelkast bij Davis.
Mooi understatement van Mart.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef Ericr het volgende:
Maf wijf is het toch.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Even voor de fokkers zonder beeld.
De moeder van Shani zit dus op de tribune met een grote oranje jas en cap op.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
SCH, je bent een stomme zeurpiet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Even voor de fokkers zonder beeld.
De moeder van Shani zit dus op de tribune met een grote oranje jas en cap op.
ehm Jan Bos rijdt geen 10kmquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
wanneer begint de rit van Jan?
geweldigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef danos het volgende:
hahaha die moeder van shani![]()
zou verdonk davis wel versnelde naturalisatie verlenen?
Streams worden geblokt op m'n werkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Waarom kijken jullie niet via de streams van de NOS winterspelen site? T is wel geen tv, maar nog steeds prima te doen!
Janquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
Nee hoor, er zijn vast ook genoeg mensen die Herbert wel een toppresentator vinden in deze topics. Misschien. Maar ik kijk ongeveer alle wedstrijden en ik erger me er iedere keer weer aan, dus ik vind dat ik in ieder geval reden tot klagen heb. En wat andere mensen doen moeten ze zelf weten, maar ik kan zeker begrip opbrengen voor hun frustraties.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh wacht... dit is dan ongeveer hetzelfde als die kneuzerige goths die zich zo kleden omdat ze zo graag helemaal anders willen zijn dan verder iedereen...
Collectief zeiken om het zeiken dus... zelfs als je er geen problemen mee hebt ga je alsnog zeiken...
Sorry... nee, dan snap ik het idd niet...
Jan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |