Gretha?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef Jasza het volgende:
Wat doet Smit daar, dan moet er toch wel een kans zijn
Ik zeg maar zo: als je niks te zeggen hebt, zeg dan niksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:47 schreef Denocorp het volgende:
Wat een gezeik over die verhalen die de commentatoren vertellen zeg. Ga jij maar eens steeds 13 minuten vollullen met originele anecdotes. En wees blij dat je beeld hebt, ik zit deze hele OS al met radio 1 en AD.nl en Fok! de boel te volgen.![]()
zo
Nee Annamariequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef wdn het volgende:
Bart had gewoon in stijl de 10 km moeten afsluiten.
Gewoon vanaf de start gaan zwaaien en dan met de rug recht gewoon 45 min doen over de 10 km
haha ja dat was echt mooi geweest, dat de zamboni's achter bart aaanrijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef wdn het volgende:
Gewoon vanaf de start gaan zwaaien en dan met de rug recht gewoon 45 min doen over de 10 km
Was wel lol geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef wdn het volgende:
Dan moetie zijn kop dicht houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:47 schreef Denocorp het volgende:
Wat een gezeik over die verhalen die de commentatoren vertellen zeg. Ga jij maar eens steeds 13 minuten vollullen met originele anecdotes. En wees blij dat je beeld hebt, ik zit deze hele OS al met radio 1 en AD.nl en Fok! de boel te volgen.![]()
zo
juist olav mol moet 1,5 uur vol lullenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:47 schreef Denocorp het volgende:
zo
zovaak rijden die geen 10kquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een onzin dat de italianen alles gegeven hebben in de ploegenachtervolging. Donagrandi rijdt net een geweldig PR.
Dan had Dick Cheney em wel van de baan geknald denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:48 schreef wdn het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef golfer het volgende:
Ik word een beetje doodziek van dat geneuzel van die Dijkstra.
Je kunt niet overal over zeiken. Dit was gewoon eel leuk verhaal. Ik vroeg het me namelijk idd ook al af.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef PsyCha het volgende:
kan mij de russische pakken boeien
En dan komt ie erachter dat hij nog een rondje moet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef danos het volgende:
Bobbie de Gong gaat zo ff een nieuw wereldrecord rijden, 12,32.26
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef danos het volgende:
Bobbie de Gong gaat zo ff een nieuw wereldrecord rijden, 12,32.26
Nou precies. Wat een gezeur zeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef WEST het volgende:
ik hoop dat dit niet door gaat dit gezeik over herbert
eens! niet zo zeuren mensen, maar schaatsen kijken (of reclame.. nu...)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt niet overal over zeiken. Dit was gewoon eel leuk verhaal. Ik vroeg het me namelijk idd ook al af.
13:17 rijdt hij toch wel ...... lijkt mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die Russen verpesten zijn feestje vrees ik.
Nooit Herbert geloven. Ik kan meer dan 15 10km's terugvinden van Donagrandi.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dan komt ie erachter dat hij nog een rondje moet.
Maar dan wordt het 13:05 en dat is nog steeds erg goed.
***-reklamequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef vinnyb het volgende:
[..]
eens! niet zo zeuren mensen, maar schaatsen kijken (of reclame.. nu...)
Zat ik ook te denken !!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop dat ze het ererondje van Bart nog even herhalen.
net als in SPT waar ze een anti Dijkstra topic hebben.., mij zien ze daar niet. Een commentator moet 14 minuten vol lullen. Dat zie ik deze klagers niet doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou precies. Wat een gezeur zeg.
Zet het geluid van de TV uit en zet de radio aan, en als daar dezelfde is dan zet je het geluid maar uit en verzin je zelf de verhaaltjes erbij.
Pff, je snapt gewoon niks van de schaatstopics. Herbert hekelen is net zo onmisbaar als het verhaal over de koelkast bij Davis.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou precies. Wat een gezeur zeg.
Zet het geluid van de TV uit en zet de radio aan, en als daar dezelfde is dan zet je het geluid maar uit en verzin je zelf de verhaaltjes erbij.
Hallo, hij is 2e geworden in '98!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef danos het volgende:
[..]
Al hoop ik nu wel dat Bob eindelijk eens een goeie rit rijdt op een OS
dat van herbert heb ik ook niet gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nooit Herbert geloven. Ik kan meer dan 15 10km's terugvinden van Donagrandi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |