Wijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:41 schreef Zwansen het volgende:
In de Tour gaan we de ABdel Kader Zaaf verhalen weer horen.
neeeeeehquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef Falco het volgende:
Over vijf minuten het boswachtersverhaal van Sanfratello!
Dat is Sighel toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef Falco het volgende:
Over vijf minuten het boswachtersverhaal van Sanfratello!
of het doping effectquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef Ericr het volgende:
Het Sajutin effect.
nee ook hij al die italiaanse sporters zijn zowat boswachtersquote:
waarom niet, Koss heeft ook nog de elfstedentocht gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:43 schreef vinnyb het volgende:
Bart & Marathons..... en een elfstedentocht!
En dan is Fabris nog student milieukunde ook. En natuurlijk zoon van de burgemeester.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef WEST het volgende:
[..]
nee ook hij al die italiaanse sporters zijn zowat boswachters![]()
waarom denk je dat ik geen wielrennen kijktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef Ericr het volgende:
Jij verveeld wel Dijkstra.
Als je er niet op let ook ...sterker nog, als je ze -zoals ik nu- niet eens hoort zijn ze al irritantquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef danos het volgende:
ik hoop dat dijkstra straks ff een uurtje of 3 moet poepen, die retorische vragen op dat irritante toontje, bwaargh als je er op gaat letten is het echt niet relaxed
hij koopt een paar nieuwe schoenen en deze zet hij in een glazenkastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:45 schreef At_Fundum het volgende:
Wel jammer dat ie door het (overigens leuke) zwaaien op het laatste rechte stuk nog een halve seconde tekort kwam op Donagrandi, maar daar ging het eigenlijk toch al niet om.
Ben benieuwd of ie van tevoren al een idee had hoe ie het laatste rondje/ererondje ging doen.
Ik hoop ook dat ie nu nog een llaatste keer z'n schaatsen kapot gooit op het middenterrein
Maar die deed hem als toerrijder. Bartje eindigde bij de eerste 30 (als ik het goed heb).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom niet, Koss heeft ook nog de elfstedentocht gedaan![]()
ik dacht dat bart nog een keer wou schaatsen, niet dat hij het al eens gedaan hadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar die deed hem als toerrijder. Bartje eindigde bij de eerste 30 (als ik het goed heb).
Wat, dat meen je niet, zeggen ze dat echt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef danos het volgende:
haha de ploegenachtervolgingnu nog invloed haha
Mooi om te zien ja, al heel de tijd tussen 0,5 en 0,8 seconde.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef Remzz het volgende:
Knap trouwens dat Detyev al rondes op dezelfde tijd rijd als die andere Rus.
Klopt, was ergens tussen de 25e en 30e plaatsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar die deed hem als toerrijder. Bartje eindigde bij de eerste 30 (als ik het goed heb).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |