Pas maar op, Ritsma wordt de nieuwe schaatsbelg en die stopt er pas mee als hij zijn pensioengerechtigde leeftijd (65+) heeft bereiktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom?
Kom op zeg, die Veldkamp was toch al lang uitgerangeerd en omdat hij toevallig een andere nationaliteit aannam hebben wij nog jaren last van hem gehad. Ik heb me de laatste jaren rot voor hem geschaamd, daarvoor heeft hij mooie dingen gedaan. Goed dat hij stopt. Hij had NOOIT Belg moeten worden.
Dan hadden we hem op het EK van 2001 gemist, en ook op de spelen van 1998.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom?
Kom op zeg, die Veldkamp was toch al lang uitgerangeerd en omdat hij toevallig een andere nationaliteit aannam hebben wij nog jaren last van hem gehad. Ik heb me de laatste jaren rot voor hem geschaamd, daarvoor heeft hij mooie dingen gedaan. Goed dat hij stopt. Hij had NOOIT Belg moeten worden.
Jan Smit op schaatsenquote:
Ik vind Bob trouwens ook niet een alleenvoorgoudgaantype.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:02 schreef Ericr het volgende:
Bart wil nog steeds die hal verbouwen.
te krap de bochten gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef At_Fundum het volgende:
Volgens de Live-uitslagen van www.torino2006.com is Detyshev gediskwalificeerd, mis ik iets
ik heb de rit niet gezien
Beetje vaag iddquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
Detyshev dus gekwalificeerd, de bochten te krap aangesneden![]()
.
Ja maar kom op zeg... een heel topic met mensen die over elkaar heen buitelen om maar zo origineel mogelijk te zeggen dat ze zich aan hem ergeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee hoor, er zijn vast ook genoeg mensen die Herbert wel een toppresentator vinden in deze topics. Misschien. Maar ik kijk ongeveer alle wedstrijden en ik erger me er iedere keer weer aan, dus ik vind dat ik in ieder geval reden tot klagen heb. En wat andere mensen doen moeten ze zelf weten, maar ik kan zeker begrip opbrengen voor hun frustraties.
Bufferde hier helemaal de pan uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Waarom kijken jullie niet via de streams van de NOS winterspelen site? T is wel geen tv, maar nog steeds prima te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |