Ik ben geen slachtoffer - ik observeerde veel - deed het zwijgen ertoe - neusde in papieren - en liet mij de ogen niet dichtdrukken - en om een publiek te bereiken heb je media nodig - omdat de dochters en andere publiekelijk vernederd zijn, zou het goed kunnen zijn, om bepaalde dingen publiekelijk te weerleggen -quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook zonder al deze topics wist ik al dat mr T niet zo'n fris persoon was. Ik heb je verhaal even goed doorgelezen en dan vallen me 2 dingen op.
Je maakt jezelf wel erg afhankelijk van de media om je doel te bereiken.
Een slachtofferrol meet je jezelf aan terwijl je dat niet direct bent.
Kijk als je de praktijken van mr T echt aan wil pakken ,moet je naar de rechter met bewijzen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef geanini het volgende:
[..]
Nope francis, niet van jou, maar van W&H. Die zijn nu echt zover dat ze openheid en eerlijkheid willen.
Ik snap dat je iets aan de kaak wil stellen maar op deze manier bereik je een storm in een glas water.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:35 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer - ik observeerde veel - deed het zwijgen ertoe - neusde in papieren - en liet mij de ogen niet dichtdrukken - en om een publiek te bereiken heb je media nodig - omdat de dochters en andere publiekelijk vernederd zijn, zou het goed kunnen zijn, om bepaalde dingen publiekelijk te weerleggen -
Het management zal, indien nodig, stappen zetten - en wat betreft het wegebben - die kans is verkeken - inmiddels hebben zich een aantal mensen bij mij gemeld ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk als je de praktijken van mr T echt aan wil pakken ,moet je naar de rechter met bewijzen.
Al de verhalen eromheen is even sensatie en daarna ebt 't weer weg.
Blijft wel de vraag hoe realistisch dat beeld dan is/wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zo in de loop der jaren een beeld gevormd dat door een sympatiek optreden niet zomaar weg is.
Prima voor jou zaak. Ik blijf vooralsnog sceptisch, vergeef mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het management zal, indien nodig, stappen zetten - en wat betreft het wegebben - die kans is verkeken - inmiddels hebben zich een aantal mensen bij mij gemeld ...
Peter Muller probeerde Gert Timmerman lang geleden het staken met leugens op te leggen - deze zaak bloedde dood - officier van Justitie M. Hartsuiker staakte de vervolging in een aanverwante zaak - Gert's site is nu uit de lucht - ik heb dus toch wat bewerkstelligt dat tot dusver uitgebleven is - Meneer Timmerman kon boeken uitgeven waarin hij personen met naam en toenaam op liet melden zonder daar om toestemming te vragen en zonder enige controle van de juistheid van gegevens - ik ben toch zover gekomen dat de heer Timmerman niet langer om mijn bestaan heen kan en daarmee zal ik hem ook confronteren met het bestaan van de bronnen waar hij al evenmin om heen kan nu er eindelijk een management is - dat durfde te onderzoeken, te luisteren en af te wegen - tegen alle gemaakte eigen kosten in - en dat is een ding wat zeker is - bovendien heb ik niets te maken met het management - kende niemand van de betrokken personen persoonlijk - en een paar posts geleden werd dit ten ene male ook duidelijk .....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap dat je iets aan de kaak wil stellen maar op deze manier bereik je een storm in een glas water.![]()
Dat zit dicht tegen 't beeld wat in deze reeks nog eens flink bevestigd wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijft wel de vraag hoe realistisch dat beeld dan is/was
moet kunnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Prima voor jou zaak. Ik blijf vooralsnog sceptisch, vergeef mij.![]()
Wel sceptisch blijven hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zit dicht tegen 't beeld wat in deze reeks nog eens flink bevestigd wordt.![]()
Zoals deze .....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef geanini het volgende:
[..]
Nope francis, niet van jou, maar van W&H. Die zijn nu echt zover dat ze openheid en eerlijkheid willen.
Ook hier maak je jezelf afhankelijk van wat je in gang zet zonder er zelf nog invloed op te hebben.quote:
Aan opblazen doe ik niet - ik wil gewoon een eerlijke weergave van zaken die zich hebben afgespeeld en die achter de schermen nog spelen -quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook hier maak je jezelf afhankelijk van wat je in gang zet zonder er zelf nog invloed op te hebben.
Je boekt wel succesjes in de marge maar als 't je zo dwars zit moet je gewoon voor volle GT opblaascampagne gaan.
Ja ok maar 't meeste effect ga je toch echt krijgen met harde bewijzen bij de rechter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:59 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Aan opblazen doe ik niet - ik wil gewoon een eerlijke weergave van zaken die zich hebben afgespeeld en die achter de schermen nog spelen -
Henk lees alles ook even terug aub! Laatst had je ook al zo'n post die getuigde van niet teruglezenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:01 schreef henk.jansen het volgende:
Er is een misdaad gepleegd volgens jou
Ga er mee naa Peter R. de Vries.
Die kan, als het waar is, er aan verdienen.
Dan heb je een verhaal.
Dit is voor mij allemaal lulkoek
Ik ben geen geen fan van Gert maar ook geen tegenstander.
Maar om je als dochters van Gert in playboy voor te laten fotograferen
Dat was pure wraak, of kwam dit omdat ze misbruikt waren
Geestelijke nood
Euhm, het wordt gepost op een gigantisch forum, jij zit hier nu al jaren, ben je nu echt zi naief dat dit alleen maar door her clubje HBB-ers gelezen wordt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Milagro, Stali en een of andere nitwit -waarvan ik de naam ben vergeten- waren vanmiddag behoorlijk bezig.
En dit lezen alle "believers" maar liever niet.quote:Wat wij dus graag willen is dat er zich meer slachtoffers melden ( d.m.v. dit forum ) zodar we EEN front kunnen vormen en stappen kunnen gaan ondernemen.
De bedoeling is dus om zoveel mogelijk mensen bijelkaar te krijgen, een front te vormen, samen opstaan tegen Gert Timmerman ( wat NOOIT IEMAND heeft gedurfd, ook de pers niet, alles werd afgekocht ) en dan middels een juridische weg de strijd tegen hem voortzetten.
JIJ hebt doelbewust dit medium uitgezocht om je "verhalen"te spuien, dan had je dat niet op FOK! moeten doen, hier krijg je tegengas.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan nog langer serieus op het forum in te gaan en al helemaal niet op hen die menen kritische vragen te hebben gesteld ....
Ach ja, Milagro doet dit natuurlijk puur om te rellen, milagro leest zich nooit in, begint zomaar wat te blaten in deel 6quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, het wordt gepost op een gigantisch forum, jij zit hier nu al jaren, ben je nu echt zi naief dat dit alleen maar door her clubje HBB-ers gelezen wordt?
Het is al veel mensen opgevallen en die kunnen en mogen zich er net zo goed in mengen.
Zonder lullig te willen doen, maar blijf dan weg. Zoals hierboven al gesteld: aan dit gigantische podium zit ook een keerzijde, namelijk kritiek. Soms goedkope en makelijke kritiek, maar meestal terechte kanttekeningen en vragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef FrancisC het volgende:
Ik ben niet van plan nog langer serieus op het forum in te gaan en al helemaal niet op hen die menen kritische vragen te hebben gesteld .....
<..>
Als je echt alleen een verhaal wilt vertellen scherm je niet met 'de aanklacht' en vier je het plat gaan van gerttimmerman.com niet als een gewonnen veldslag.quote:De eeuwige vraag die ik steeds zie terugkomen is - wat wil Francis hier toch mee bereiken?
Nou, wellicht wil Francis C alleen een verhaal vertellen! niet meer niet minder - alles wat daaruit voortvloeit - en gelukkig hebben de zogeheten critici hier daar geen enkele echte invloed op -
kan alleen maar beter zijn dan de uitkomsten van moddersmijten zonder gedegen grond ......
Noem eens namen, en doe er meteen een voorbeeld bij van 'vernedering' en 'voorzetje'.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
Net wat Gert zei, een bepaald gehard Fok kliekje die alles en iedereen tot op het bot uithoort en venederd voor geloofd te worden, dat is hun ding, de olbies die voornamelijk bot uit de hoek komen om tot de kern van de zaak te komen?(en elkaar aanzetjes geeft om maar een ander die een andere mening hebben af te branden)
Arme Milagro, is ze weer helemaal verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:11 schreef milagro het volgende:
Dit topic is nu van hun, en zij die moeite hebben met de non stop zwartmakerij zonder enige wederhoor en zonder enig écht kritisch geluid, want het namelijk zo lekker smeuiig, jongens we hebben dadelijk de primeur!!!!!!!!!!!!, zij die moeite hebben met dit alles, moeten gewoon wegblijven, kritische vragen? pure trollen, lekker zout in de wonden, zo typisch milagro, en vooral ook zo typisch Stali
Nee, deze is nou es van mij! Oprotten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:44 schreef Ryan3 het volgende:
Maar eh... neemt niet weg dat ik me vanavond of zo ook in de discussie mag mengen, van jou... Gertje?. (Pleaaaase)
Flikker toch op, Gert, met je zogenaamde hart op de goede plekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Arme Milagro, is ze weer helemaal verkeerd begrepen.
Dus je kwam hier helemáál niet om verlekkerd met wat kornuiten in het rond te bashen, je kwam hier alleen maar om kritische vragen te stellen? Want die werden er namelijk helemaal niet gesteld? En dat weet je zo goed omdat je de hele tijd al mee las?
Schei toch uit, in elk topic van deze reeks is er wel bonje geweest met Francis of een van zijn companen. Er was voortdurend kritiek op hen. Echter, wel met een soort van basisrespect waardoor normale communicatie mogelijk bleef. De manier waarop 'jullie' het topic overnamen en met zichtbaar plezier een wedstrijdje hielden wie de meest sarcastische en minachtende opmerkingen kon maken, elkaar luid bijvallend, viel dan ook bij iedereen die al wél een tijd actief is in deze topicreeks in verkeerde aarde. Ga ergens anders de boel vernaggelen. Ik ken het verschijnsel wel: een topic binnenvallen waar je bloed ruikt, en je dan een tijdje lekker vermaken. Maar dit was NIET () het juiste topic daarvoor en dát is geprobeerd jullie duidelijk te maken.
Maar goed, later verdween dat juichende "we gaan ze slopen"-toontje ook wel weer een beetje, gelukkig.
Dus nogmaals, want ik zie dit de hele tijd weer terugkomen: je wordt niet aangevallen op het stellen van kritische vragen, maar op de manier waaróp dit gebeurde. Ik ben geen heilig boontje, maar soms 'ontstaat' er iets in een topicreeks. In deze reeks kregen bepaalde mensen de kans om hun verhaal te doen, zonder dat dit uitmondde in kritiekloos slikken van alles wat er beweerd werd. In de dynamiek van zo'n topic kan het dan prima dat af en toe een nieuwe kritische geest zich meldt, maar een hele horde bloedlustigen is te veel van het goede.
quote:Het begon met Francis. hij begon in het gastenboek van Gert te schrijven maar werd al snel geblokt. Hij week uit naar FOK, Francis moest zijn ei kwijt en begon te schrijven. en van het een kwam het ander, Mensen reageerden en kregen er lucht van. ( met 2,2 miljoen hits is de kans groot dat ook andere belanghebbenden op de hoogte raken.)
En daardoor gingen ook anderen Francis steunen. Met als gevolg dat de actie van de sponsoren en webmasters aantoont dat Francis zooooo gelijk heeft. Iemand die meer dan 100.000 euro in Gert heeft geïnvesteerd, sluit niet de boel vanwege enkele roddels. Zij hebben onderzoek gedaan en de waarheid achterhaalt. ( Da's snel, Yvonne)
Maar van binnen brandde het verlangen van Sheila om de wereld te laten weten wat er is gebeurt. Niet om de vader kapot te maken. Dat wil ze niet. Daar heeft ze teveel respect voor want " het blijft toch je vader" ( Right, Yvonne)
Waarom dus FOK,
Francis ,Sheila, Timmerhout, geanine, Rakker en wellicht enkele anderen delen onderling hun emoties en ervaringen.
naar de politie gaan heeft geen zin. Ze hebben geen bewijzen, en de incest is verjaard. Gert hoeft ook niet in de bak ( hoort hij wel maar is geen doel) Het is ook geen aanklacht. het was een " cry for help" en dat hebben ze hier deels gekregen.
Zij zijn bezig om het verleden af te sluiten en het een plek te geven. FOK helpt echt waar. ()
OP FOK! dus.quote:Wat wij dus graag willen is dat er zich meer slachtoffers melden ( d.m.v. dit forum ) zodar we EEN front kunnen vormen en stappen kunnen gaan ondernemen.
De bedoeling is dus om zoveel mogelijk mensen bijelkaar te krijgen, een front te vormen, samen opstaan tegen Gert Timmerman ( wat NOOIT IEMAND heeft gedurfd, ook de pers niet, alles werd afgekocht ) en dan middels een juridische weg de strijd tegen hem voortzetten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Peter Muller probeerde Gert Timmerman lang geleden het staken met leugens op te leggen - deze zaak bloedde dood - officier van Justitie M. Hartsuiker staakte de vervolging in een aanverwante zaak - Gert's site is nu uit de lucht - ik heb dus toch wat bewerkstelligt dat tot dusver uitgebleven is - Meneer Timmerman kon boeken uitgeven waarin hij personen met naam en toenaam op liet melden zonder daar om toestemming te vragen en zonder enige controle van de juistheid van gegevens - ik ben toch zover gekomen dat de heer Timmerman niet langer om mijn bestaan heen kan
Had je dat niet even 6 topics eerder kunnen vermelden dan? Het is nu op Fok en dan kan het er ook best blijven!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef yvonne het volgende:
Als jullie je gesteund voelen door een stel onbekenden die geen moer om GT of zijn hele familie geeft, prima, de wereld draait nu eenmaal niet om ene Timmerman, die men hier alleen maar kent van wat liedjes en de dochters vanuit de Playboy.
Zoek je werkelijk DIT soort steun??????
Het hoort niet op FOK!, dat is mijn hele simpele mening.
Duidelijk verhaal. Net als het stuk van geanini gisteren is dit behoorlijk verhelderend qua motieven en doelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:54 schreef feiten het volgende:
<..>
Ik hoop dat iedereen een beetje begrijpt wat de motieven zijn van Francis, Timmerhout en Sheila.
Ik hou van Sheila, Ze is een fantastische vrouw met erg leuke kinderen, een lieve zus en een hele leuke vriend :-)Zij komt er wel, en daar hebben jullie allemaal meer of minder aan meegewerkt.
Bedankt,
Franz (mijn echte naam)
Inderdaad, het is een mening.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
OP FOK! dus.
< knip >
Het hoort niet op FOK!, dat is mijn hele simpele mening.
en wie ben jij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:52 schreef sandratimmerman het volgende:
[..]
<knip>..
* Als ze het echt is. Behalve haar nick en een flinke lap tekst heb ik geen enkel bewijs dat ze het echt is, dus enig voorbehoud blijft m.i. gepast.
De volgende hoofdrolspeler, wederom hiervoor geregistreerd.quote:
Dar pleeg ik nog steeds Admin van te zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
I
Overigens, wat heb jij toch met dat Fok! steeds ?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
De volgende hoofdrolspeler, wederom hiervoor geregistreerd.
Hmzz, dat lijkt me dan weer een kloonquote:
in dat gevalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef sandratimmerman het volgende:
[..]
Ik ben Pinball.![]()
m maar even aan te geven wat een nick precies zegt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef sandratimmerman het volgende:
[..]
Ik ben Pinball.![]()
Please doquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
* knips *
Dan zouden min reacties namelijk gewoon uit een hele reeks oneliners bestaan, met rake smilies, je kent dat wel, jij bent er immers meester in, niet waar
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef schatje het volgende:
Hmzz, dat lijkt me dan weer een kloon.
Dat is niet wat hij hier beweert:quote:Volgens mij heeft FrancisC er ook geen geheim van gemaakt dat het iets zakelijks is. Daar staat mij in ieder geval iets van bij.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef FrancisC het volgende:
<..>
voorlopig is het wat mij betreft genoeg zo - critische vragen wil ik beantwoorden, puberale opmerkingen en wendingen overslaan. De eeuwige vraag die ik steeds zie terugkomen is - wat wil Francis hier toch mee bereiken?
Nou, wellicht wil Francis C alleen een verhaal vertellen! niet meer niet minder - alles wat daaruit voortvloeit - en gelukkig hebben de zogeheten critici hier daar geen enkele echte invloed op -
kan alleen maar beter zijn dan de uitkomsten van moddersmijten zonder gedegen grond ......
Sterker nog, ik denk dat je gewoon zit te liegen over je intenties.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef milagro het volgende:
Je slaat iig wat mij betreft de plank kompleet mis.
Beetje arrogant om te denken dat jij precies weet waarom ik of een Stali iets hier neerzetten, vind je niet?
toe maar zeg, liegen nog wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat je gewoon zit te liegen over je intenties.
Maar goed, het blijft een aanname, net zoals het van jou een aanname is dat ik alleen maar tegen jou in het geweer ben gekomen om met mijn goede hart te pimpen.
Het is wel duidelijk hoe we er over denken nu volgens mij, dus ik wil het hier maar bij laten. Anders wordt het weer zo'n discussie in een discussie.
Ja, er zijn echter nog andere manieren om er achter te komen of de nick daadwerkelijk degene is die hij of zij zegt te zijn. Een telefoonnummer via de mail bijvoorbeeld. Ik weet niet of dat inmiddels al is gebeurd. Dat zou in ieder geval duidelijk scheppen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef sandratimmerman het volgende:
[..]
Ik ben Pinball.![]()
Ik heb het volgende uit deel 2 gevonden:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij hier beweert:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef FrancisC het volgende:
De essentie is deze - kindermisbruik of geruchten van misbruik in combinatie met witteboorden criminaliteit vindt ik geen pas hebben - zoiets moet worden aangepakt - daarom besloten, om ook tegen mijn eigen moeder in, openheid te geven van zaken ....
Ja, maar daar lijkt het nogal algemeen bedoeld. Wat ik bedoel is dat ik denk dat Francis en/of timmerhout zèlf een zakelijk/financieel geschil hebben met Gert T.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef schatje het volgende:
Ik heb het volgende uit deel 2 gevonden:
[..]
Het valt niet uit te sluiten dat er ook een zakelijk geschil is, maar gezien alle verhalen die Francis produceert mbt zijn jeugd, waarbij hij als zoon van de tekstschrijfster veelvuldig over de vloer kwam bij de Timmermans, krijg ik de indruk dat hij daar niet helemaal ongeschonden uit is gekomen. Ik vind het niet zo waarschijnlijk dat je koel en berekenend allerlei bizarre spookverhalen gaat lopen ophangen met als uiteindelijke doel een zakeljik geschil in jouw voordeel te beslechten. Er is op z'n minst méér aan de hand.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:12 schreef Pinball het volgende:
En aangezien Francis zelf in dezelfde branche zit als Gert en Gert Junior, zou daar imo best iets zakelijks aan ten grondslag kunnen liggen waarbij Sheila, Sandra en iedereen die verder meedoet dankbaar gebruikt worden als pionnen.
Maar goed, dat is allemaal giswerk, want ik weet niets.
Van geanini en Sheila/feiten kan ik -voorzover ik het voor waar aan kan nemen- me een aardig beeld vormen van hun motivatie en doel, maar de 2 grote aanzwengelaars hier blijven onduidelijk.
Dit is ook zo'n beetje mijn vermoeden, er zal wel een flink stuk eigenbelang bij zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar daar lijkt het nogal algemeen bedoeld. Wat ik bedoel is dat ik denk dat Francis en/of timmerhout zèlf een zakelijk/financieel geschil hebben met Gert T.
Misschien is dat mijn eigen kortzichtigheid, maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Francis & timmerhout als koene ridders Gert aan de schandpaal proberen te nagelen zonder daar zelf een belang bij te hebben. Ook met het zwartmaken van Gert Junior, je gaat niet zomaar iemand beschuldigen van ontucht met minderjarige meisjes.
En aangezien Francis zelf in dezelfde branche zit als Gert en Gert Junior, zou daar imo best iets zakelijks aan ten grondslag kunnen liggen waarbij Sheila, Sandra en iedereen die verder meedoet dankbaar gebruikt worden als pionnen.
Maar goed, dat is allemaal giswerk, want ik weet niets.
Van geanini en Sheila/feiten kan ik -voorzover ik het voor waar aan kan nemen- me een aardig beeld vormen van hun motivatie en doel, maar de 2 grote aanzwengelaars hier blijven onduidelijk.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het valt niet uit te sluiten dat er ook een zakelijk geschil is, maar gezien alle verhalen die Francis produceert mbt zijn jeugd, waarbij hij als zoon van de tekstschrijfster veelvuldig over de vloer kwam bij de Timmermans, krijg ik de indruk dat hij daar niet helemaal ongeschonden uit is gekomen. Ik vind het niet zo waarschijnlijk dat je koel en berekenend allerlei bizarre spookverhalen gaat lopen ophangen met als uiteindelijke doel een zakeljik geschil in jouw voordeel te beslechten. Er is op z'n minst méér aan de hand.
Sterker nog: die spookverhalen doen alleen maar afbreuk aan je geloofwaardigheid, en zouden juist géén goede zet zijn als je van plan bent om iemands business om zeep te helpen.
Maar goed, volgens mij was het al eens aan de orde geweest maar laten we het hem vragen: Francis, kun jij hier zwart op wit verklaren dat er géén zakelijk geschil is met GT, en dat jij niét uit bent op geld, danwel overname van zakelijke activiteiten van GT cq carpenter productions?
Wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef Stali het volgende:
Misschien wordt het nu tijd om dit topic te sluiten om een geheel andere te beginnen:
Het eerherstel van Gert Timmerman.
Dus jouw theorie is: degenen die momenteel bezig zijn om GT te beschadigen, zijn zó dom dat ze niet eens in de gaten hebben dat het averechts werkt als je spookhuisverhalen gaat ophangen. En ze hebben wérkelijk niet door dat het bij zakelijk geschillen cq voor de rechtbank niet bepaald in je voordeel werkt als je met obscure verhalen over geesten komt aanzetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:04 schreef Stali het volgende:
Het gaat hier om een hetze en die spookverhalen zijn zogenaamd ondersteunend bewijsmateriaal om de reputatie van Gert Timmerman te beschadigen.
Verdiep jij je eerst eens in hetzevoering in het algemeen. Het maakt ze namelijk helemaal niet uit, alles wordt er bijgetrokken en dat wordt steeds gekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jouw theorie is: degenen die momenteel bezig zijn om GT te beschadigen, zijn zó dom dat ze niet eens in de gaten hebben dat het averechts werkt als je spookhuisverhalen gaat ophangen. En ze hebben wérkelijk niet door dat het bij zakelijk geschillen cq voor de rechtbank niet bepaald in je voordeel werkt als je met obscure verhalen over geesten komt aanzetten.
Dat vind ík nou niet geloofwaardig. Wekenlang posten waarbij de emoties er soms afspatten, logs met spookverhalen, het is wel erg vergezocht om dat allemaal af te doen als toneelspel vanwege een zakelijk geschil.
Of er een zakelijk geschil is, zou kunnen hoor, maar er is op z'n minst méér aan de hand.
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:01 schreef FrancisC het volgende:
[..]
LEES JE OOK WAT JE ZELF STELT? MIJN ZUS MISBRUIKT? NOOIT OVER GEHAD
MIJN MOEDER VAN AUTEURSRECHTEN BESTELEN? HEB JE ENIG IDEE HOE AUTEURSRECHTEN WERKEN? HOE BESTEEL JE IEMAND HIERVAN?
MIJN MOEDER IS NOOIT BESTOLEN VAN AUTEURSRECHTEN =
WAAROM ZOU MIJN MOEDER NA DE UITREIKING VAN ZIJN NIEUWE ALBUM GAAN ALS ZE DOOR HEM ZOU ZIJN BESTOLEN?
daarbij heb ik al meerdere aan Francis aangegeven dat deze spookverhalen niet echt positief overkomen wat betreft zijn geloofwaardigheid, maar hij vind ze dermate belangrijk dat hij ze wil laten staanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jouw theorie is: degenen die momenteel bezig zijn om GT te beschadigen, zijn zó dom dat ze niet eens in de gaten hebben dat het averechts werkt als je spookhuisverhalen gaat ophangen. En ze hebben wérkelijk niet door dat het bij zakelijk geschillen cq voor de rechtbank niet bepaald in je voordeel werkt als je met obscure verhalen over geesten komt aanzetten.
Dat vind ík nou niet geloofwaardig. Wekenlang posten waarbij de emoties er soms afspatten, logs met spookverhalen, het is wel erg vergezocht om dat allemaal af te doen als toneelspel vanwege een zakelijk geschil.
Of er een zakelijk geschil is, zou kunnen hoor, maar er is op z'n minst méér aan de hand.
Dat zegt dan toch wel iets over Francis lijkt me. Als je spookverhaaltjes nodig hebt als ondersteunend bewijslast dan heb je waarschijnlijk helemaal niks. En daar mag Gert Timmerman voor geslachtofferd worden. Halleluja, kent u jezus?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daarbij heb ik al meerdere aan Francis aangegeven dat deze spookverhalen niet echt positief overkomen wat betreft zijn geloofwaardigheid, maar hij vind ze dermate belangrijk dat hij ze wil laten staan
Francis ziet dat als onderbouwing van zijn verhaal en de ervaringen die hij en mensen die hij kent hebben meegemaakt, maar denk dat Francis dat beter zelf kan beantwoorden....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat zegt dan toch wel iets over Francis lijkt me. Als je spookverhaaltjes nodig hebt als ondersteunend bewijslast dan heb je waarschijnlijk helemaal niks. En daar mag Gert Timmerman voor geslachtofferd worden. Halleluja, kent u jezus?.
Waarom heeft iemand dat nodig ter onderbouwing? Feiten tellen, spookverhaaltjes niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Francis ziet dat als onderbouwing van zijn verhaal en de ervaringen die hij en mensen die hij kent hebben meegemaakt, maar denk dat Francis dat beter zelf kan beantwoorden....
En dan gaan je de ogen nog niet openquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daarbij heb ik al meerdere aan Francis aangegeven dat deze spookverhalen niet echt positief overkomen wat betreft zijn geloofwaardigheid, maar hij vind ze dermate belangrijk dat hij ze wil laten staan
Ik zie het toch vooral als de hersenspinselen van een verwarde geest, no pun intended.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Francis ziet dat als onderbouwing van zijn verhaal en de ervaringen die hij en mensen die hij kent hebben meegemaakt...
als we de wereld alleen maar om feiten zouden heen bouwen zou het een stuk simpeler zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom heeft iemand dat nodig ter onderbouwing? Feiten tellen, spookverhaaltjes niet.
Nouja, ik heb het nu inmiddels al vaak genoeg gezegd dat Francis vertel/schrijf capaciteiten niet om over naar huis te schrijven zijn. Daar kwamen ook die opmerkingen van over het schrijven van zijn boekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zie het toch vooral als de hersenspinselen van een verwarde geest, no pun intended.
Kom op, zeg, heb je ze gelezen allemaal?
En dat als onderbouwing?
Sorry, hoor
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Manu82 het volgende:
En waarom moet ik gvd Francis eigenlijk verdedigen![]()
Precies en daarom krijgen deze lui met hun verhaaltjes geen poot aan de grond bij de rechter en ook niet bij de media. En op Fok! kun je voor je geloof naar TRU.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als we de wereld alleen maar om feiten zouden heen bouwen zou het een stuk simpeler zijn
Ach de content is gewoon lachwekkend, niet de stijl an sich.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het nu inmiddels al vaak genoeg gezegd dat Francis vertel/schrijf capaciteiten niet om over naar huis te schrijven zijn. Daar kwamen ook die opmerkingen van over het schrijven van zijn boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |