abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35442778
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef sandratimmerman het volgende:

[..]

Ik ben Pinball.

m maar even aan te geven wat een nick precies zegt.
Ja, er zijn echter nog andere manieren om er achter te komen of de nick daadwerkelijk degene is die hij of zij zegt te zijn. Een telefoonnummer via de mail bijvoorbeeld. Ik weet niet of dat inmiddels al is gebeurd. Dat zou in ieder geval duidelijk scheppen.
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat is niet wat hij hier beweert:
[..]
Ik heb het volgende uit deel 2 gevonden:
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:12 schreef FrancisC het volgende:
De essentie is deze - kindermisbruik of geruchten van misbruik in combinatie met witteboorden criminaliteit vindt ik geen pas hebben - zoiets moet worden aangepakt - daarom besloten, om ook tegen mijn eigen moeder in, openheid te geven van zaken ....
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:12:19 #202
242 Pinball
Electric Monk
pi_35444553
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef schatje het volgende:

Ik heb het volgende uit deel 2 gevonden:
[..]
Ja, maar daar lijkt het nogal algemeen bedoeld. Wat ik bedoel is dat ik denk dat Francis en/of timmerhout zèlf een zakelijk/financieel geschil hebben met Gert T.

Misschien is dat mijn eigen kortzichtigheid, maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Francis & timmerhout als koene ridders Gert aan de schandpaal proberen te nagelen zonder daar zelf een belang bij te hebben. Ook met het zwartmaken van Gert Junior, je gaat niet zomaar iemand beschuldigen van ontucht met minderjarige meisjes.

En aangezien Francis zelf in dezelfde branche zit als Gert en Gert Junior, zou daar imo best iets zakelijks aan ten grondslag kunnen liggen waarbij Sheila, Sandra en iedereen die verder meedoet dankbaar gebruikt worden als pionnen.
Maar goed, dat is allemaal giswerk, want ik weet niets.

Van geanini en Sheila/feiten kan ik -voorzover ik het voor waar aan kan nemen- me een aardig beeld vormen van hun motivatie en doel, maar de 2 grote aanzwengelaars hier blijven onduidelijk.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 15:22:18 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35444969
Hé, dat was mijn theorie in deel 6 of 7
Rechtenkwestie, geld,
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 15:54:20 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35446163
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:12 schreef Pinball het volgende:

En aangezien Francis zelf in dezelfde branche zit als Gert en Gert Junior, zou daar imo best iets zakelijks aan ten grondslag kunnen liggen waarbij Sheila, Sandra en iedereen die verder meedoet dankbaar gebruikt worden als pionnen.

Van geanini en Sheila/feiten kan ik -voorzover ik het voor waar aan kan nemen- me een aardig beeld vormen van hun motivatie en doel, maar de 2 grote aanzwengelaars hier blijven onduidelijk.
Het valt niet uit te sluiten dat er ook een zakelijk geschil is, maar gezien alle verhalen die Francis produceert mbt zijn jeugd, waarbij hij als zoon van de tekstschrijfster veelvuldig over de vloer kwam bij de Timmermans, krijg ik de indruk dat hij daar niet helemaal ongeschonden uit is gekomen. Ik vind het niet zo waarschijnlijk dat je koel en berekenend allerlei bizarre spookverhalen gaat lopen ophangen met als uiteindelijke doel een zakeljik geschil in jouw voordeel te beslechten. Er is op z'n minst méér aan de hand.
Sterker nog: die spookverhalen doen alleen maar afbreuk aan je geloofwaardigheid, en zouden juist géén goede zet zijn als je van plan bent om iemands business om zeep te helpen.

Maar goed, volgens mij was het al eens aan de orde geweest maar laten we het hem vragen: Francis, kun jij hier zwart op wit verklaren dat er géén zakelijk geschil is met GT, en dat jij niét uit bent op geld, danwel overname van zakelijke activiteiten van GT cq carpenter productions?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35446265
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:12 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ja, maar daar lijkt het nogal algemeen bedoeld. Wat ik bedoel is dat ik denk dat Francis en/of timmerhout zèlf een zakelijk/financieel geschil hebben met Gert T.

Misschien is dat mijn eigen kortzichtigheid, maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Francis & timmerhout als koene ridders Gert aan de schandpaal proberen te nagelen zonder daar zelf een belang bij te hebben. Ook met het zwartmaken van Gert Junior, je gaat niet zomaar iemand beschuldigen van ontucht met minderjarige meisjes.

Dit is ook zo'n beetje mijn vermoeden, er zal wel een flink stuk eigenbelang bij zitten.
Maar die Geanni is gewoon een domme klaploper die meehobbelt omdat hij het verhaal inclusief de spookverhaaltjes van het weblog gewoon voor waar aanneemt aangezien hij Gert Timmerman gewoon niet zo'n sympathieke man vond. Dat is voor Geanni dan allemaal heel logisch, dan ga je vanzelfsprekend mee in een hetze. .
pi_35446511
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Het valt niet uit te sluiten dat er ook een zakelijk geschil is, maar gezien alle verhalen die Francis produceert mbt zijn jeugd, waarbij hij als zoon van de tekstschrijfster veelvuldig over de vloer kwam bij de Timmermans, krijg ik de indruk dat hij daar niet helemaal ongeschonden uit is gekomen. Ik vind het niet zo waarschijnlijk dat je koel en berekenend allerlei bizarre spookverhalen gaat lopen ophangen met als uiteindelijke doel een zakeljik geschil in jouw voordeel te beslechten. Er is op z'n minst méér aan de hand.
Sterker nog: die spookverhalen doen alleen maar afbreuk aan je geloofwaardigheid, en zouden juist géén goede zet zijn als je van plan bent om iemands business om zeep te helpen.

Maar goed, volgens mij was het al eens aan de orde geweest maar laten we het hem vragen: Francis, kun jij hier zwart op wit verklaren dat er géén zakelijk geschil is met GT, en dat jij niét uit bent op geld, danwel overname van zakelijke activiteiten van GT cq carpenter productions?
.
Volgens mij zit jij hier de boel te fucken. .
Het gaat hier om een hetze en die spookverhalen zijn zogenaamd ondersteunend bewijsmateriaal om de reputatie van Gert Timmerman te beschadigen. Ik vind het niet zo gek dat ze bij de rechter en media geen zaak hebben.
pi_35447884
Feiten, Sheila perfect zoals jullie eindeijk naar buiten zijn gekomen.

En dit op een heel wat fatsoenlijker manier zoals wij vanuit huize Tranendal gewend waren.

Trouwens, zulke lange Topics en dan ook nog foutloos, daar kan Gert´s bewakingsdienst nog wat van leren.
Prettig weekend en vier gezellig carnaval.
pi_35448120
Misschien wordt het nu tijd om dit topic te sluiten om een geheel andere te beginnen:
Het eerherstel van Gert Timmerman.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 16:53:56 #209
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35448603
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef Stali het volgende:
Misschien wordt het nu tijd om dit topic te sluiten om een geheel andere te beginnen:
Het eerherstel van Gert Timmerman.
Wat houd je tegen?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35448694
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Wat houd je tegen?
Niets. .
Gert Timmerman: eerherstel deel 1
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 16:56:31 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35448707
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:04 schreef Stali het volgende:
Het gaat hier om een hetze en die spookverhalen zijn zogenaamd ondersteunend bewijsmateriaal om de reputatie van Gert Timmerman te beschadigen.
Dus jouw theorie is: degenen die momenteel bezig zijn om GT te beschadigen, zijn zó dom dat ze niet eens in de gaten hebben dat het averechts werkt als je spookhuisverhalen gaat ophangen. En ze hebben wérkelijk niet door dat het bij zakelijk geschillen cq voor de rechtbank niet bepaald in je voordeel werkt als je met obscure verhalen over geesten komt aanzetten.

Dat vind ík nou niet geloofwaardig. Wekenlang posten waarbij de emoties er soms afspatten, logs met spookverhalen, het is wel erg vergezocht om dat allemaal af te doen als toneelspel vanwege een zakelijk geschil.

Of er een zakelijk geschil is, zou kunnen hoor, maar er is op z'n minst méér aan de hand.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35448797
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus jouw theorie is: degenen die momenteel bezig zijn om GT te beschadigen, zijn zó dom dat ze niet eens in de gaten hebben dat het averechts werkt als je spookhuisverhalen gaat ophangen. En ze hebben wérkelijk niet door dat het bij zakelijk geschillen cq voor de rechtbank niet bepaald in je voordeel werkt als je met obscure verhalen over geesten komt aanzetten.

Dat vind ík nou niet geloofwaardig. Wekenlang posten waarbij de emoties er soms afspatten, logs met spookverhalen, het is wel erg vergezocht om dat allemaal af te doen als toneelspel vanwege een zakelijk geschil.

Of er een zakelijk geschil is, zou kunnen hoor, maar er is op z'n minst méér aan de hand.
Verdiep jij je eerst eens in hetzevoering in het algemeen. Het maakt ze namelijk helemaal niet uit, alles wordt er bijgetrokken en dat wordt steeds gekker.

Een slecht gezinsleven komt zoveel voor maar dat is geen reden om iemand te ruineren en al helemaal publiekelijk met ongefundeerde laster.
pi_35448812
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:01 schreef FrancisC het volgende:

[..]

LEES JE OOK WAT JE ZELF STELT? MIJN ZUS MISBRUIKT? NOOIT OVER GEHAD
MIJN MOEDER VAN AUTEURSRECHTEN BESTELEN? HEB JE ENIG IDEE HOE AUTEURSRECHTEN WERKEN? HOE BESTEEL JE IEMAND HIERVAN?
MIJN MOEDER IS NOOIT BESTOLEN VAN AUTEURSRECHTEN =

WAAROM ZOU MIJN MOEDER NA DE UITREIKING VAN ZIJN NIEUWE ALBUM GAAN ALS ZE DOOR HEM ZOU ZIJN BESTOLEN?
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 17:18:55 #214
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35449474
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Gert het volgende:

[..]

daarbij heb ik al meerdere aan Francis aangegeven dat deze spookverhalen niet echt positief overkomen wat betreft zijn geloofwaardigheid, maar hij vind ze dermate belangrijk dat hij ze wil laten staan
Room 23
pi_35449555
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

daarbij heb ik al meerdere aan Francis aangegeven dat deze spookverhalen niet echt positief overkomen wat betreft zijn geloofwaardigheid, maar hij vind ze dermate belangrijk dat hij ze wil laten staan
Dat zegt dan toch wel iets over Francis lijkt me. Als je spookverhaaltjes nodig hebt als ondersteunend bewijslast dan heb je waarschijnlijk helemaal niks. En daar mag Gert Timmerman voor geslachtofferd worden. Halleluja, kent u jezus? .
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 17:24:25 #216
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35449666
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat zegt dan toch wel iets over Francis lijkt me. Als je spookverhaaltjes nodig hebt als ondersteunend bewijslast dan heb je waarschijnlijk helemaal niks. En daar mag Gert Timmerman voor geslachtofferd worden. Halleluja, kent u jezus? .
Francis ziet dat als onderbouwing van zijn verhaal en de ervaringen die hij en mensen die hij kent hebben meegemaakt, maar denk dat Francis dat beter zelf kan beantwoorden....
Room 23
pi_35449719
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Francis ziet dat als onderbouwing van zijn verhaal en de ervaringen die hij en mensen die hij kent hebben meegemaakt, maar denk dat Francis dat beter zelf kan beantwoorden....
Waarom heeft iemand dat nodig ter onderbouwing? Feiten tellen, spookverhaaltjes niet.
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 17:26:36 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35449758
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

En dan gaan je de ogen nog niet open
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_35449770
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Francis ziet dat als onderbouwing van zijn verhaal en de ervaringen die hij en mensen die hij kent hebben meegemaakt...
Ik zie het toch vooral als de hersenspinselen van een verwarde geest, no pun intended.

Kom op, zeg, heb je ze gelezen allemaal?
En dat als onderbouwing?
Sorry, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 17:27:38 #220
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35449791
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Waarom heeft iemand dat nodig ter onderbouwing? Feiten tellen, spookverhaaltjes niet.
als we de wereld alleen maar om feiten zouden heen bouwen zou het een stuk simpeler zijn
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 17:29:13 #221
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35449843
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik zie het toch vooral als de hersenspinselen van een verwarde geest, no pun intended.

Kom op, zeg, heb je ze gelezen allemaal?
En dat als onderbouwing?
Sorry, hoor
Nouja, ik heb het nu inmiddels al vaak genoeg gezegd dat Francis vertel/schrijf capaciteiten niet om over naar huis te schrijven zijn. Daar kwamen ook die opmerkingen van over het schrijven van zijn boek
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 17:29:51 #222
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35449868
En waarom moet ik gvd Francis eigenlijk verdedigen
Room 23
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 17:31:20 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35449928
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Manu82 het volgende:

pi_35449939
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef Manu82 het volgende:

[..]

als we de wereld alleen maar om feiten zouden heen bouwen zou het een stuk simpeler zijn
Precies en daarom krijgen deze lui met hun verhaaltjes geen poot aan de grond bij de rechter en ook niet bij de media. En op Fok! kun je voor je geloof naar TRU.
pi_35449954
quote:

[..]

Nouja, ik heb het nu inmiddels al vaak genoeg gezegd dat Francis vertel/schrijf capaciteiten niet om over naar huis te schrijven zijn. Daar kwamen ook die opmerkingen van over het schrijven van zijn boek
Ach de content is gewoon lachwekkend, niet de stijl an sich.
Het huis voelt niet goed en dús moet er wel wat aan de hand zijn
Te lachwekkend gewoon om er serieus op in te gaan.
pi_35449984
quote:
Vraag je eerst eens af waarom je Francis eigenlijk verdedigd.
pi_35450399
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:57 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is ook zo'n beetje mijn vermoeden, er zal wel een flink stuk eigenbelang bij zitten.
Maar die Geanni is gewoon een domme klaploper die meehobbelt omdat hij het verhaal inclusief de spookverhaaltjes van het weblog gewoon voor waar aanneemt aangezien hij Gert Timmerman gewoon niet zo'n sympathieke man vond. Dat is voor Geanni dan allemaal heel logisch, dan ga je vanzelfsprekend mee in een hetze. .
Geanini is niet een hij maar een zij..en Geanini is zeer zeker geen klaploper omdat Gert Timmerman niet zo sympathiek is hoor. Gert Timmerman is Geanini's vader nog wat geld schuldig, en dat heeft hij nooit terug betaald, nadat hij een zielig verhaal heeft opgehangen. Geanini 's vader zit er ook niet op te wachten hoor, want de familie van Geanini weet wel beter. Geanini weet dus waar ze het over heeft als ze zegt dat Gert een klaploper is. In tegenstelling to Stali, die DENKT dat Geanini een man is...
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 17:46:28 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35450464
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:58 schreef Stali het volgende:

[..]

Verdiep jij je eerst eens in hetzevoering in het algemeen. Het maakt ze namelijk helemaal niet uit, alles wordt er bijgetrokken en dat wordt steeds gekker.
Hetzevoering Voor Dummies leen ik nog wel een keer van je dan. In mijn post ging ik echter in op het motief, niet op de hetze op zich. En een zakelijk geschil willen uitvechten door met spookverhalen aan te komen, is zó onlogisch om te doen dat ik dat motief dus dus zeer onwaarschijnlijk acht. Er is meer aan de hand.
pi_35450614
Ik ga eerst even wat anders doen. .
  vrijdag 24 februari 2006 @ 18:06:08 #230
2651 svann
night-hawk
pi_35451363
Was niet een van de punten dat ze niet in een leuke veilige gezinssituatie zijn opgegroeid?
Nooit iets gelezen over mensen die in een sekte-achtige omgeving zijn opgegroeid, en de onwaarschijnlijke dingen die ze daar meemaakten?
Geen zinnig mens doet zoiets zijn kinderen aan. Inderdaad, dat is het punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door svann op 24-02-2006 21:52:23 (typo) ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_35454347
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef geanini het volgende:

[..]

Geanini is niet een hij maar een zij..en Geanini is zeer zeker geen klaploper omdat Gert Timmerman niet zo sympathiek is hoor. Gert Timmerman is Geanini's vader nog wat geld schuldig, en dat heeft hij nooit terug betaald, nadat hij een zielig verhaal heeft opgehangen. Geanini 's vader zit er ook niet op te wachten hoor, want de familie van Geanini weet wel beter. Geanini weet dus waar ze het over heeft als ze zegt dat Gert een klaploper is. In tegenstelling to Stali, die DENKT dat Geanini een man is...
Omdat Gert Timmerman Geaninis vader nog wat geld schuldig is moet hij geruineerd worden door allemaal vage beschuldigingen?

Ps. Ik werd een topic geleden ook steeds voor een man aangezien, of je een hij of zij bent is voor mij echt niet belangrijk.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:52:49 #232
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35457048
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Stali het volgende:

[..]

Omdat Gert Timmerman Geaninis vader nog wat geld schuldig is moet hij geruineerd worden door allemaal vage beschuldigingen?

Ps. Ik werd een topic geleden ook steeds voor een man aangezien, of je een hij of zij bent is voor mij echt niet belangrijk.
Ja, die sterft van het geld en wordt nu helemaal geruïneerd. Dramaqueen
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_35458711
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ja, die sterft van het geld en wordt nu helemaal geruïneerd. Dramaqueen
Maar wel een hele mooie
pi_35459066
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Stali het volgende:

[..]

Stali hoe kun jij nu zeggen dat dit vage beschuldigingen zijn, er zijn nog zoveel mensen die geld van hem krijgen, en wie zegt dat de media nog niet heeft gereageerd zitten jullie zi dicht bij het vuur dat je dit kunt weten.
pi_35459263
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:54 schreef rakker582 het volgende:

[..]

Stali hoe kun jij nu zeggen dat dit vage beschuldigingen zijn, er zijn nog zoveel mensen die geld van hem krijgen, en wie zegt dat de media nog niet heeft gereageerd zitten jullie zi dicht bij het vuur dat je dit kunt weten.
Nou vertel nou eens eindelijk wat er nu allemaal aan de hand is? Want het moet wel verdomde schokkend zijn wanneer de media nog aandacht wil besteden al al die uitgekauwde onbewezen kost.
pi_35460137
geduld is een schone zaak
pi_35460944
Ga eens naar Gerts Gastenboek, daar worden zeer zware beschuldigingen geuit.

Wie nog wat te melden heeft, kan het daar kwijt.
pi_35461103
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Leukeleu het volgende:

precies, wat heb je nog hier te zoeken dan, joh

een website sluiten maar het gastenboek lekker open laten, en nergens vermelden waarom die website dicht is, tjongejonge
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 23:05:29 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35461646
quote:

quote:
Ik wil wel wat vertellen over Gert want ik weet als geen ander waar dit allemaal over gaat want ik heb een paar jaar geleden en dat lijkt nog steeds gisteren hoor mensen. Door toedoen van Gert heb ik mijn zoon moeten begrafen en die is er mee weggekomen. Gert lieve mensen is daar NOOIT voorgestraft!!!!!!! Hij heeft het gewoon afgekocht en de politie keek de andere kant op. Jarenlang heb ik gevochten maar niemand wilde luisteren eindelijk zijn er mensen die kunnen bevestigen wat er gebeurd is. Het zal tijd worden dat dit naar buiten komt zodat jullie allemaal komen te weten dat Gert helemaal niet de lieve man is die hij zegt te zijn.
Houden jullie de media maar goed in de gaten de komende tijd!!!!!

pi_35461653
quote:

oeps... dat zijn inderdaad zware beschuldigingen.
echt de hele beerput gaat open
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 23:07:32 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35461745
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:52 schreef milagro het volgende:

[..]

precies, wat heb je nog hier te zoeken dan, joh

een website sluiten maar het gastenboek lekker open laten, en nergens vermelden waarom die website dicht is, tjongejonge
Neeheeeee, we moeten de pers in de gaten houden
En dan wakker liggen in ons bedje van het vreselijke nieuws dat ons bereikt heeft..

Godskolere zeg, wie, oh wie, heeft ene Gert Timmerman nu ooit geboeid

pi_35461789
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Neeheeeee, we moeten de pers in de gaten houden
En dan wakker liggen in ons bedje van het vreselijke nieuws dat ons bereikt heeft..

Gert Timmerman deugt niet!
Mijn wereld, wat doe je!
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 23:09:08 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35461810
Ik zeg hierop het volgende:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt men wel!

Gert is het slachtoffer van fantasten, labielen en chronische leugenaars.
De webmasters behoren helaas ook tot zulke categorie mensen.

Reactie van Het management

Beste ***

Dat jij ons voor labiel, fantast en leugenaar uitmaakt zegt al genoeg over het feit dat jij niets van de affaire afweet.

Denk jij dat wij zomaar een website sluiten ? Ook voor jou gelden de woorden : Zolang jij niets van de zaak afweet, heb jij ook niet het recht om een oordeel te vellen.

De link waar jij in de mail op doelde, is echter NIET door ons geplaatst, maar door een bezoeker.

En die zijn vrij om te plaatsen wat ze willen, net als jij je verhaal hier mag doen.

pi_35461838
quote:

[..]

Was hij ook al geboeid? Het moet niet gekker worden
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:09:59 #245
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35461843
quote:

Sandra; Sheila; Hermien en die andere wiens naam hier niet genoemd mag worden.
pi_35461942
Zolang je niets van de zaak afweet moet je je muil houden dus.
Best consequent, voor mensen die zelf niets concreets loslaten

Dood door schuld afkopen, wakostda?
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 23:13:48 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35462002
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:

[..]

Sandra; Sheila; Hermien en die andere wiens naam hier niet genoemd mag worden.
Laat ze het dan lekker met die halve geflipte fanclub lekker uitzoeken in fucking Grollo, of Twello, of God weet waar, achter Zwolle iig

pi_35462118
Er komen nu in 3 dagen al meer bschuldigingen richting Gert, dan in de 3 maanden ervoor.

Ja, als Babs je weer graag beroemd wil maken, dan worden de druiven nu wel erg zuur.

Zitten ze al in Spanje?
pi_35462154
pst Yvonne we zitten bij dat andere topic.
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 23:17:24 #250
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35462181
quote:

Ik zoek me tot skeet, maar ik ben nog steeds geen beerput tegengekomen, wel allerlei geflipte malloten die even ongestoord los gaan.
Vervelend dat dat niet meer kan op FOK! hè...
quote:
Volgens mij ben jij een heel vies mannetje Gert Timmerman! Ben heel benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren!

Website gesloten geeft al aan dat er iets op komst is!!!
Hoogstandjes hoor.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')