Ik ben geen slachtoffer - ik observeerde veel - deed het zwijgen ertoe - neusde in papieren - en liet mij de ogen niet dichtdrukken - en om een publiek te bereiken heb je media nodig - omdat de dochters en andere publiekelijk vernederd zijn, zou het goed kunnen zijn, om bepaalde dingen publiekelijk te weerleggen -quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook zonder al deze topics wist ik al dat mr T niet zo'n fris persoon was. Ik heb je verhaal even goed doorgelezen en dan vallen me 2 dingen op.
Je maakt jezelf wel erg afhankelijk van de media om je doel te bereiken.
Een slachtofferrol meet je jezelf aan terwijl je dat niet direct bent.
Kijk als je de praktijken van mr T echt aan wil pakken ,moet je naar de rechter met bewijzen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef geanini het volgende:
[..]
Nope francis, niet van jou, maar van W&H. Die zijn nu echt zover dat ze openheid en eerlijkheid willen.
Ik snap dat je iets aan de kaak wil stellen maar op deze manier bereik je een storm in een glas water.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:35 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer - ik observeerde veel - deed het zwijgen ertoe - neusde in papieren - en liet mij de ogen niet dichtdrukken - en om een publiek te bereiken heb je media nodig - omdat de dochters en andere publiekelijk vernederd zijn, zou het goed kunnen zijn, om bepaalde dingen publiekelijk te weerleggen -
Het management zal, indien nodig, stappen zetten - en wat betreft het wegebben - die kans is verkeken - inmiddels hebben zich een aantal mensen bij mij gemeld ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk als je de praktijken van mr T echt aan wil pakken ,moet je naar de rechter met bewijzen.
Al de verhalen eromheen is even sensatie en daarna ebt 't weer weg.
Blijft wel de vraag hoe realistisch dat beeld dan is/wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zo in de loop der jaren een beeld gevormd dat door een sympatiek optreden niet zomaar weg is.
Prima voor jou zaak. Ik blijf vooralsnog sceptisch, vergeef mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het management zal, indien nodig, stappen zetten - en wat betreft het wegebben - die kans is verkeken - inmiddels hebben zich een aantal mensen bij mij gemeld ...
Peter Muller probeerde Gert Timmerman lang geleden het staken met leugens op te leggen - deze zaak bloedde dood - officier van Justitie M. Hartsuiker staakte de vervolging in een aanverwante zaak - Gert's site is nu uit de lucht - ik heb dus toch wat bewerkstelligt dat tot dusver uitgebleven is - Meneer Timmerman kon boeken uitgeven waarin hij personen met naam en toenaam op liet melden zonder daar om toestemming te vragen en zonder enige controle van de juistheid van gegevens - ik ben toch zover gekomen dat de heer Timmerman niet langer om mijn bestaan heen kan en daarmee zal ik hem ook confronteren met het bestaan van de bronnen waar hij al evenmin om heen kan nu er eindelijk een management is - dat durfde te onderzoeken, te luisteren en af te wegen - tegen alle gemaakte eigen kosten in - en dat is een ding wat zeker is - bovendien heb ik niets te maken met het management - kende niemand van de betrokken personen persoonlijk - en een paar posts geleden werd dit ten ene male ook duidelijk .....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap dat je iets aan de kaak wil stellen maar op deze manier bereik je een storm in een glas water.![]()
Dat zit dicht tegen 't beeld wat in deze reeks nog eens flink bevestigd wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijft wel de vraag hoe realistisch dat beeld dan is/was
moet kunnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Prima voor jou zaak. Ik blijf vooralsnog sceptisch, vergeef mij.![]()
Wel sceptisch blijven hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zit dicht tegen 't beeld wat in deze reeks nog eens flink bevestigd wordt.![]()
Zoals deze .....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef geanini het volgende:
[..]
Nope francis, niet van jou, maar van W&H. Die zijn nu echt zover dat ze openheid en eerlijkheid willen.
Ook hier maak je jezelf afhankelijk van wat je in gang zet zonder er zelf nog invloed op te hebben.quote:
Aan opblazen doe ik niet - ik wil gewoon een eerlijke weergave van zaken die zich hebben afgespeeld en die achter de schermen nog spelen -quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook hier maak je jezelf afhankelijk van wat je in gang zet zonder er zelf nog invloed op te hebben.
Je boekt wel succesjes in de marge maar als 't je zo dwars zit moet je gewoon voor volle GT opblaascampagne gaan.
Ja ok maar 't meeste effect ga je toch echt krijgen met harde bewijzen bij de rechter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:59 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Aan opblazen doe ik niet - ik wil gewoon een eerlijke weergave van zaken die zich hebben afgespeeld en die achter de schermen nog spelen -
Henk lees alles ook even terug aub! Laatst had je ook al zo'n post die getuigde van niet teruglezenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:01 schreef henk.jansen het volgende:
Er is een misdaad gepleegd volgens jou
Ga er mee naa Peter R. de Vries.
Die kan, als het waar is, er aan verdienen.
Dan heb je een verhaal.
Dit is voor mij allemaal lulkoek
Ik ben geen geen fan van Gert maar ook geen tegenstander.
Maar om je als dochters van Gert in playboy voor te laten fotograferen
Dat was pure wraak, of kwam dit omdat ze misbruikt waren
Geestelijke nood
Euhm, het wordt gepost op een gigantisch forum, jij zit hier nu al jaren, ben je nu echt zi naief dat dit alleen maar door her clubje HBB-ers gelezen wordt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Milagro, Stali en een of andere nitwit -waarvan ik de naam ben vergeten- waren vanmiddag behoorlijk bezig.
En dit lezen alle "believers" maar liever niet.quote:Wat wij dus graag willen is dat er zich meer slachtoffers melden ( d.m.v. dit forum ) zodar we EEN front kunnen vormen en stappen kunnen gaan ondernemen.
De bedoeling is dus om zoveel mogelijk mensen bijelkaar te krijgen, een front te vormen, samen opstaan tegen Gert Timmerman ( wat NOOIT IEMAND heeft gedurfd, ook de pers niet, alles werd afgekocht ) en dan middels een juridische weg de strijd tegen hem voortzetten.
JIJ hebt doelbewust dit medium uitgezocht om je "verhalen"te spuien, dan had je dat niet op FOK! moeten doen, hier krijg je tegengas.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan nog langer serieus op het forum in te gaan en al helemaal niet op hen die menen kritische vragen te hebben gesteld ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |