abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:35:57 #151
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35432022
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:29 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ook zonder al deze topics wist ik al dat mr T niet zo'n fris persoon was. Ik heb je verhaal even goed doorgelezen en dan vallen me 2 dingen op.

Je maakt jezelf wel erg afhankelijk van de media om je doel te bereiken.
Een slachtofferrol meet je jezelf aan terwijl je dat niet direct bent.
Ik ben geen slachtoffer - ik observeerde veel - deed het zwijgen ertoe - neusde in papieren - en liet mij de ogen niet dichtdrukken - en om een publiek te bereiken heb je media nodig - omdat de dochters en andere publiekelijk vernederd zijn, zou het goed kunnen zijn, om bepaalde dingen publiekelijk te weerleggen -
pi_35432047
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef geanini het volgende:

[..]

Nope francis, niet van jou, maar van W&H. Die zijn nu echt zover dat ze openheid en eerlijkheid willen.
Kijk als je de praktijken van mr T echt aan wil pakken ,moet je naar de rechter met bewijzen.
Al de verhalen eromheen is even sensatie en daarna ebt 't weer weg.
pi_35432062
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:35 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik ben geen slachtoffer - ik observeerde veel - deed het zwijgen ertoe - neusde in papieren - en liet mij de ogen niet dichtdrukken - en om een publiek te bereiken heb je media nodig - omdat de dochters en andere publiekelijk vernederd zijn, zou het goed kunnen zijn, om bepaalde dingen publiekelijk te weerleggen -
Ik snap dat je iets aan de kaak wil stellen maar op deze manier bereik je een storm in een glas water.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:43:39 #154
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35432069
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Kijk als je de praktijken van mr T echt aan wil pakken ,moet je naar de rechter met bewijzen.
Al de verhalen eromheen is even sensatie en daarna ebt 't weer weg.
Het management zal, indien nodig, stappen zetten - en wat betreft het wegebben - die kans is verkeken - inmiddels hebben zich een aantal mensen bij mij gemeld ...
pi_35432075
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik heb zo in de loop der jaren een beeld gevormd dat door een sympatiek optreden niet zomaar weg is.
Blijft wel de vraag hoe realistisch dat beeld dan is/was
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35432088
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Het management zal, indien nodig, stappen zetten - en wat betreft het wegebben - die kans is verkeken - inmiddels hebben zich een aantal mensen bij mij gemeld ...
Prima voor jou zaak. Ik blijf vooralsnog sceptisch, vergeef mij.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:48:54 #157
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35432108
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik snap dat je iets aan de kaak wil stellen maar op deze manier bereik je een storm in een glas water.
Peter Muller probeerde Gert Timmerman lang geleden het staken met leugens op te leggen - deze zaak bloedde dood - officier van Justitie M. Hartsuiker staakte de vervolging in een aanverwante zaak - Gert's site is nu uit de lucht - ik heb dus toch wat bewerkstelligt dat tot dusver uitgebleven is - Meneer Timmerman kon boeken uitgeven waarin hij personen met naam en toenaam op liet melden zonder daar om toestemming te vragen en zonder enige controle van de juistheid van gegevens - ik ben toch zover gekomen dat de heer Timmerman niet langer om mijn bestaan heen kan en daarmee zal ik hem ook confronteren met het bestaan van de bronnen waar hij al evenmin om heen kan nu er eindelijk een management is - dat durfde te onderzoeken, te luisteren en af te wegen - tegen alle gemaakte eigen kosten in - en dat is een ding wat zeker is - bovendien heb ik niets te maken met het management - kende niemand van de betrokken personen persoonlijk - en een paar posts geleden werd dit ten ene male ook duidelijk .....
pi_35432112
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

Blijft wel de vraag hoe realistisch dat beeld dan is/was
Dat zit dicht tegen 't beeld wat in deze reeks nog eens flink bevestigd wordt.
pi_35432113
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:46 schreef sig000 het volgende:

[..]

Prima voor jou zaak. Ik blijf vooralsnog sceptisch, vergeef mij.
moet kunnen
pi_35432119
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat zit dicht tegen 't beeld wat in deze reeks nog eens flink bevestigd wordt.
Wel sceptisch blijven he
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:50:36 #161
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35432122
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef geanini het volgende:

[..]

Nope francis, niet van jou, maar van W&H. Die zijn nu echt zover dat ze openheid en eerlijkheid willen.
Zoals deze .....
pi_35432135
Ik heb dus van de webmasters ook een mail gekregen en kreeg daarin hetzelfde als wat Francis hierboven verteld. En...ze staan open voor vragen hoor, je kunt ze rustig mailen, de webmasters staan met hun e-mail adres in Francis log vermeld, en management met telefoonnummer via Gert's website.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:54:07 #163
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35432136
Als je de foto's van het recent geleden CD-jubileum van Gert Timmerman bijvoorbeeld aantreft zul je mij er niet op vinden - mijn moeder werd meegenomen door de Timmermans, ik nooit - ik zou er eens een aantal mensen tegen het lijf kunnen lopen - zoals Hester W. bijvoorbeeld - die er achteraf bleek te zijn - ik zou haar vragen kunnen stellen - welnu, dit alles is nu niet belangrijk meer ...
pi_35432154
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:48 schreef FrancisC het volgende:

[betoog]
Ook hier maak je jezelf afhankelijk van wat je in gang zet zonder er zelf nog invloed op te hebben.
Je boekt wel succesjes in de marge maar als 't je zo dwars zit moet je gewoon voor volle GT opblaascampagne gaan.
pi_35432158
Ik val in herhalingen, tijd om te sluiten, truste, kop in't kusse
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:59:08 #166
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35432167
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:56 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ook hier maak je jezelf afhankelijk van wat je in gang zet zonder er zelf nog invloed op te hebben.
Je boekt wel succesjes in de marge maar als 't je zo dwars zit moet je gewoon voor volle GT opblaascampagne gaan.
Aan opblazen doe ik niet - ik wil gewoon een eerlijke weergave van zaken die zich hebben afgespeeld en die achter de schermen nog spelen -
pi_35432182
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:59 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Aan opblazen doe ik niet - ik wil gewoon een eerlijke weergave van zaken die zich hebben afgespeeld en die achter de schermen nog spelen -
Ja ok maar 't meeste effect ga je toch echt krijgen met harde bewijzen bij de rechter.
pi_35432208
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wel sceptisch blijven he
Dat lukt aardig.
pi_35432249
Ik geloof al die verhalen meteen over GT maar 't is nogal eenzijdig. Een stortvloed van zogenaamde feiten over die man bereik je niets mee.

Barbertje moet hangen of anders laten lopen.
pi_35432643
Er is een misdaad gepleegd volgens jou
Ga er mee naa Peter R. de Vries.
Die kan, als het waar is, er aan verdienen.
Dan heb je een verhaal.
Dit is voor mij allemaal lulkoek
Ik ben geen geen fan van Gert maar ook geen tegenstander.
Maar om je als dochters van Gert in playboy voor te laten fotograferen
Dat was pure wraak, of kwam dit omdat ze misbruikt waren
Geestelijke nood
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 06:17:05 #171
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35432657
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 06:01 schreef henk.jansen het volgende:
Er is een misdaad gepleegd volgens jou
Ga er mee naa Peter R. de Vries.
Die kan, als het waar is, er aan verdienen.
Dan heb je een verhaal.
Dit is voor mij allemaal lulkoek
Ik ben geen geen fan van Gert maar ook geen tegenstander.
Maar om je als dochters van Gert in playboy voor te laten fotograferen
Dat was pure wraak, of kwam dit omdat ze misbruikt waren
Geestelijke nood
Henk lees alles ook even terug aub! Laatst had je ook al zo'n post die getuigde van niet teruglezen
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 06:22:37 #172
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35432664
En even iets anders:

Kan iemand niet even alle posts van Francis ed. via een scriptje in een apart topic smijten! Is misschien makkelijk voor alle nieuwkomers!
Some memories are best forgotten
Room 23
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 07:31:49 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35432763
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:48 schreef APK het volgende:

[..]

Milagro, Stali en een of andere nitwit -waarvan ik de naam ben vergeten- waren vanmiddag behoorlijk bezig.
Euhm, het wordt gepost op een gigantisch forum, jij zit hier nu al jaren, ben je nu echt zi naief dat dit alleen maar door her clubje HBB-ers gelezen wordt?
Het is al veel mensen opgevallen en die kunnen en mogen zich er net zo goed in mengen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 07:43:11 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35432798
quote:
Wat wij dus graag willen is dat er zich meer slachtoffers melden ( d.m.v. dit forum ) zodar we EEN front kunnen vormen en stappen kunnen gaan ondernemen.

De bedoeling is dus om zoveel mogelijk mensen bijelkaar te krijgen, een front te vormen, samen opstaan tegen Gert Timmerman ( wat NOOIT IEMAND heeft gedurfd, ook de pers niet, alles werd afgekocht ) en dan middels een juridische weg de strijd tegen hem voortzetten.
En dit lezen alle "believers" maar liever niet.
En dat mijne dames en heren hoort gewoonweg niet op FOK!, want is het niet zo dat "men"zag dat FOK! behoorlijk groot is...? Moet FOK! een podium zijn voor deze mensen met een kruistocht?
Want laten we wel zijn, dat is het, ongefundeerd en ongebreideld kan "men" hier van alles beweren.
Als je rust wilt en verwerken post je NIET op een forum met 2,2 miljoen views per DAG.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin vrijdag 24 februari 2006 @ 07:56:41 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35432862
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:34 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan nog langer serieus op het forum in te gaan en al helemaal niet op hen die menen kritische vragen te hebben gesteld ....
JIJ hebt doelbewust dit medium uitgezocht om je "verhalen"te spuien, dan had je dat niet op FOK! moeten doen, hier krijg je tegengas.
Wat dacht je?
Ik post het op FOK! en daarmee bereik ik een groot publiek?
Je bereikt nl ook een publiek dat vragen heeft en die stelt.
Je hebt ruimte zat gehad voor je "verhaal"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')