quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet om te provoceren, maar HB personeel is het meest onbetrouwbare personeel![]()
En dat meen ik
Op Brood, Groente, Zuivel, Deli, Diepvries is dat probleem er nooit
Op het feit dat er zo nu en dan mensen zomaar 'uit het oog' zijn, en niet weer komen, er volgens de VMers altijd wel wat mis gaat, er meer begeleiding moest komen om het goed te houden, meer communicatie moest komen zodat we niet alleen een kassaboek maar ook een 'houdbaar boek' hebben. Er kan haast nooit iemand invallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:50 schreef Webgangster het volgende:
Waar basseer je dat op ?
HB is wel een iets grote afdeling he dan al die andere kleine afdelingetjes...
Kan zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef Webgangster het volgende:
Hmm een intern probleem dus bij jullie
Ik herken wel iets van wat RS zegt moet ik zeggen. Op HB is het idd te groot, en je hebt wel een aantal steunpilaren, maar er loopt ook wat spul rond waar je niet vrolijk van wordt. Op AGF bv (mijn "thuis" afdeling) heb je een kleiner team, maar wel allemaal mensen die ervoor gaan en waar je op kan bouwenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef Webgangster het volgende:
Hmm een intern probleem dus bij jullie
Hamburgerquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef Steve-O het volgende:
Wat is HB ?
LOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef Webgangster het volgende:
[..]
LOLHoor me broer regelmatig HB zeggen. Werkt bij mc donaldsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
Was ook een klant die kocht 2 dozen bananen, dat is dus 36 kilo aan bananen! 36!
Hahaha, in het magazijn staan ook nog een paar karrenquote:
Waar op te halen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:01 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Hahaha, in het magazijn staan ook nog een paar karren.
ik geloof er weinig van. zowiezo denk ik dat ze niet gaan investeren in zelfscan apparaten bij winkels die al langer dan een jaar of 5 bestaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb gehoord dat je het beste van de kassa af kan gaan want over ongeveer 1 jaar is de helft van alle kass's in de winkel zelfscan netzoals in Heemskerk en gaat er dus heel wat personeel uit bij de kassa afdeling. Netzoals houdbaar waar over ongeveer weer 1 jaar in ploegen word gewerkt en als het niet zint word je de deur gewezen en word er dus geen rekening meer met je gehouden. Dat begreep ik van iemand uit het filiaal bij ons vandaag die erg hoog is daaro.
Dat wil ook wel weten ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
en wat bedoel je met in ploegen werken op houdbaar?
Wij zijn een soort van buurtwinkel met veel ouderen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik geloof er weinig van. zowiezo denk ik dat ze niet gaan investeren in zelfscan apparaten bij winkels die al langer dan een jaar of 5 bestaan
vandaag voor et eerst deze week de pleepapier uit de aanbieding gelevert
maar dan wel gelijk een contrainer of 15![]()
Ik bedoel die apparaten die in Heemskerk staan he niet die dingen die er nu al zijn dat je met je scanner door de winkel heen moet lopen en zelf moet scannen wat je in winkelwagen ligt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik geloof er weinig van. zowiezo denk ik dat ze niet gaan investeren in zelfscan apparaten bij winkels die al langer dan een jaar of 5 bestaan
vandaag voor et eerst deze week de pleepapier uit de aanbieding gelevert
maar dan wel gelijk een contrainer of 15![]()
Welk filiaal is dat eigelijk waar je werkt in zwolle? Diezepoort?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef highway101 het volgende:
back van wintersport, heel wat gemist hier zie ik al
kwenie hoor maar wat zie jij voor verschil met nu dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:51 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik bedoel die apparaten die in Heemskerk staan he niet die dingen die er nu al zijn dat je met je scanner door de winkel heen moet lopen en zelf moet scannen wat je in winkelwagen ligt.
Ploegen bedoel ik: Leidinggevende niet meer van 9 tot 6 of 8 tot 5 werkt maar bijv van 7 tot 11 en van 5 tot 9 ofzo. Hetzelfde voor de vulploegmedewerkers en leidinggevende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij ook niet sinds DONDERDAGquote:
KOm je dan niet in de knoei dat de kassa hem nog niet herkent als actie artikel ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij ook niet sinds DONDERDAG
om de klanten tegemoet te komen heb ik Toiletpapier van volgende week al ingezet![]()
Dan konden ze wel blij ermee zijn
en trouwens we kregen vandaag 2 oude Coca-cola´s rolly´s binnenvan 0.92
Nee lokale prijsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Webgangster het volgende:
[..]
KOm je dan niet in de knoei dat de kassa hem nog niet herkent als actie artikel ?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef Webgangster het volgende:
Ook wel leuk: http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.html
En dan dit stukje:
Vakkenvullers
Albert Heijn laat ook minder vakkenvullers toe op de winkelvloer tijdens openingstijden. Veel meer werk gaat voor opening of na sluiting van de winkels plaatsvinden. Het bedrijf gaat wel meer vakkenvullers in dienst nemen om de vakken toch op tijd gevuld te krijgen.
En http://www.zibb.nl/food/s(...)/versie/1/index.html
En dan dit stukje:
Moberg erkende in het interview dat Ahold ook zelf het onderwerp kan worden geruchten over een overname. De Ahold-voorman noemt dit onvermijdelijk gezien het aantal overnames door investeringsfondsen in de retailbranche.
Bij dat laatste hoop ik dat dat niet gebeurd en bij dat eerste stukje vind ikk het ook wel goed alleen ik ben bang dat je als vakkenvuller dan niet meer zo veel geld kan verdienen.Voor die tijd zou ik wel willen werken eigkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Wij hebben nog altijd, voor zover ik weet, meer dan genoeg toiletpapier?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij ook niet sinds DONDERDAG
om de klanten tegemoet te komen heb ik Toiletpapier van volgende week al ingezet![]()
Dan konden ze wel blij ermee zijn
en trouwens we kregen vandaag 2 oude Coca-cola´s rolly´s binnenvan 0.92
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |