quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet om te provoceren, maar HB personeel is het meest onbetrouwbare personeel![]()
En dat meen ik
Op Brood, Groente, Zuivel, Deli, Diepvries is dat probleem er nooit
Op het feit dat er zo nu en dan mensen zomaar 'uit het oog' zijn, en niet weer komen, er volgens de VMers altijd wel wat mis gaat, er meer begeleiding moest komen om het goed te houden, meer communicatie moest komen zodat we niet alleen een kassaboek maar ook een 'houdbaar boek' hebben. Er kan haast nooit iemand invallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:50 schreef Webgangster het volgende:
Waar basseer je dat op ?
HB is wel een iets grote afdeling he dan al die andere kleine afdelingetjes...
Kan zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef Webgangster het volgende:
Hmm een intern probleem dus bij jullie
Ik herken wel iets van wat RS zegt moet ik zeggen. Op HB is het idd te groot, en je hebt wel een aantal steunpilaren, maar er loopt ook wat spul rond waar je niet vrolijk van wordt. Op AGF bv (mijn "thuis" afdeling) heb je een kleiner team, maar wel allemaal mensen die ervoor gaan en waar je op kan bouwenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef Webgangster het volgende:
Hmm een intern probleem dus bij jullie
Hamburgerquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef Steve-O het volgende:
Wat is HB ?
LOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:04 schreef Webgangster het volgende:
[..]
LOLHoor me broer regelmatig HB zeggen. Werkt bij mc donaldsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef SHERMAN het volgende:
Was ook een klant die kocht 2 dozen bananen, dat is dus 36 kilo aan bananen! 36!
Hahaha, in het magazijn staan ook nog een paar karrenquote:
Waar op te halen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:01 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Hahaha, in het magazijn staan ook nog een paar karren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |