Nee, Maduro achterin jeej we gaan weer kut spelenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef J.P. het volgende:
Gvd..
Maduro zal dan wel weer centraal achterin staan tegen Inter? Grygera is dan toch zoiezo nog niet terug?
Ik vind het ook niks, maar veel andere mogelijkheden zijn er niet. Misschien laat hij Schilder starten in de competitie, maar nooit tegen Inter natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, Maduro achterin jeej we gaan weer kut spelen![]()
quote:Zdenek Grygera is aan 'iets anders toe'
Zaterdag 25 februari, door SV, Amsterdam, 09.00u GMT+01.00, NHD
Het lijkt erop dat de Tsjechische centrumverdediger Zdenek Grygera Ajax ook gaat verlaten in de zomer. Naar eigen zeggen is hij waarschijnlijk 'aan iets anders toe'.
Tot aan de zomerstop toe mag Grygera beslissen of hij in Amsterdam wil blijven. Ajax wil graag verder met de Tsjech, maar zijn zaakwaarnemers Raiola en een partner 'hebben het erg druk'.
'Ajax is een fantastische club, maar soms ben je aan wat anders toe', zegt Grygera tegenover de GPD. 'Ik ben 26 en het is een droom voor mij om in Italie te spelen'. Juventus is de grootste kandidaat voor Grygera. De Oude Dame wilde hem al eerder contracteren, maar Ajax was de Italianen toen voor.
Ik vind het ook niet erg, Stam is voor de positie van Grygera gehaaltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
Als Juventus komt, moet je ook gewoon blind gaan. En het scheelt weer voor Heitinga denk ik, die was anders echt op het tweede plan geraakt.
Wat een drama ditquote:Grote defensieve problemen bij Ajax
25-2-2006 Het is zeer twijfelachtig of Thomas Vermaelen zondag in actie kan komen met Ajax tegen Heracles Almelo.
De Belg kampt na de Champions Leaguewedstrijd tegen Inter met fysieke klachten en hij heeft zaterdagochtend voortijdig de training van Ajax moeten verlaten.
Ik zie het alsnog somber in, Sota blijft een aardige spitsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Blind maar weer in de verdeging dan
Het is maar goed dat we tegen heracles moeten
Ja, maar toch blijft die niet overtuigend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zie het alsnog somber in, Sota blijft een aardige spits![]()
dan maar het oude motto: meer scoren dan je tegenstander! een 3-4 winst is ook wel eens spectaculair natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zie het alsnog somber in, Sota blijft een aardige spits![]()
Zullen we gewoon Trabelsi linsachter zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Timesela Schilder Maduro Urby
Dat moet wel de jongste verdediging ooit zijn in de geschiedenis van de eredivisie
Boakye en Timisela zijn toch veel beter dan Trabelsiquote:Volgens het Algemeen Dagblad is de kans groot dat Danny Blind aanstaande zondag voor de rechtsbackpositie een keuze zal maken tussen de talenten Boakye en Timisela. Met de schorsing van Trabelsi en de blessure van Grygera zal Blind zijn basis noodgedwongen weer moeten wijzigen.
het zijn zulke goeie talenten dat 'ie moeite heeft met kiezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Boakye en Timisela zijn toch veel beter dan Trabelsi
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:08 schreef twi het volgende:
Gewoon 0-3-7 spelenWe hebben niet voor niks 5 centrumspitsen
en daar dan ook pas vrijdag achter komen, geen idee of het een goed plan is om daar mee rond te lopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef Houniet het volgende:
Heitinga heeft dus een nierkneuzing, opgelopen tegen Inter
Ajax netwerk:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef Radegast het volgende:
Hoe zit het met Sneijder, Pienaar en Galasek? Nog niet inzetbaar?
quote:25/2/2006 - AD: Ajax spaart spelers voor playoffs, Sneijder en Pienaar komende week rentree bij Jong Ajax
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax nu al nadrukkelijk rekening houdt met de playoffs en de van een blessure terugkomende spelers zonder risico wil laten terugkeren. Sneijder en Pienaar zouden zo goed als fit zijn, maar ontbreken nog wel zondag bij het eerste. Het is volgens de krant de bedoeling dat zij komende week hun eerste minuten zullen gaan maken in het tweede elftal. Ze zullen dan langzaam worden gebracht.
Ajax Netwerk
Over vier weken zou de selectie dna zo goed als fit moeten zijn. Dan worden Grygera, Galasek en Mitea terugverwacht. [reageer]
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Jasza het volgende:
Nu ik erover nadenk, die klap van Cruz tegen Heitinga was die ergens rond de nieren?
Denk het niet, Lindenbergh gaat niet naar achter en als Juanfran erin komt dan gaat Emanuelson naar het middenveld.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
Wat zal de opstelling voor morgen zijn? Mijn gok:
Stekelenburg; Timisela, Maduro, Lindenbergh, Emanuelson; Sarpong, Boukhari, Juanfran; Rosales, KJH, Rosenberg.
quote:"Mijn kracht is het zien van de diepte, maar de nummer 9 van Ajax moet vooral een bal kunnen vasthouden en daarin ben ik nog niet zo goed. In het begin heb ik centraal in de aanval gestaan, maar het kwam te vaak voor dat de verdediger voor me wist te komen en me de bal afpakte. Dat is dodelijk in een 4-3-3-systeem. Klaas is daar beter in, simpel."
Ajacied Markus Rosenberg toont zich zelfkritisch in Voetbal International
Weinig keus he. Die kneuzing zit er nou eenmaal. Zal wel rust moeten hebben om te genezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daar dan ook pas vrijdag achter komen, geen idee of het een goed plan is om daar mee rond te lopen
quote:Blind haalt ook Murat Yildirim bij selectie
Naast Jeffrey Sarpong, Emmanuel Boakye, Robbert Schilder en Michael Timisela is nu ook Murat Yildirim bij de selectie gehaald voor het duel tegen Heracles. Het Talent van het Jaar van afgelopen seizoen van Ajax krijgt de kans nu Ajax weer een reeks van blessures heeft.
Maduro zal een linie naar achteren schuiven waardoor er op het middenveld een extra speler nodig is in de selectie.
Lijkt me de juiste en meest logische opstelling. Al denk ik dat Boakye nog wel eens kan gaan backen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg; Timisela, Maduro, Lindenbergh, Emanuelson; Sarpong, Boukhari, Juanfran; Rosales, KJH, Rosenberg.
Ik gok hier op:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me de juiste en meest logische opstelling. Al denk ik dat Boakye nog wel eens kan gaan backen.
Hoe wou je anders spelen, verdedigend?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:42 schreef frenzy2003 het volgende:
we moeten dus 90 minuten lang zondag vol op de aanval,anders vrees ik dat we hier de 3 punten niet halen. alleen de spits en de vleugels zijn nog over van het vertrouwde team zo ongeveer.
je moest eens een volledige wedstrijd zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoe wou je anders spelen, verdedigend?![]()
laten we zijn grote broer Ugur maar ff een handje helpenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Tering, wordt met de dag erger qua blessures.. Waar speelt die Yildirim, rechter middenvelder toch?
Erge is dat die blessures allemaal nog weken gaan duren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:30 schreef Urquhart het volgende:
Heitinga er morgen dus ook niet bij. Dat wordt wel een erg jonge defensie.
Klopt ja, en dat met PSV over twee weken en daarna Inter in het verschiet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Erge is dat die blessures allemaal nog weken gaan duren.
Dan lees je berichten om te sparen voor de Playoffs, nou eerst maar eens halen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt ja, en dat met PSV over twee weken en daarna Inter in het verschiet.
toen hij nog bij Hellas speelde was hij meen ik mid-mid, dus in ieder geval middenvelderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Tering, wordt met de dag erger qua blessures.. Waar speelt die Yildirim, rechter middenvelder toch?
hij is idd middenvelder:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
toen hij nog bij Hellas speelde was hij meen ik mid-mid, dus in ieder geval middenvelder
quote:Poepon tekent voor twee jaar bij Ajax'
Zaterdag 25 februari, door SV, Amsterdam, 18.01u GMT+01.00, ELF
De zaakwaarnemer van A1-aanvaller Rydell Poepon heeft tegenover ELF Voetbal laten weten dat zijn client op korte termijn een contract voor twee jaar gaat tekenen bij Ajax.
Poepon kan zo wel in de spits spelen als op tien. Hij kwam pas in 2004 over van Zeeburgia bij de A1 van Ajax. Momenteel is hij topscorer van Ajax hoogste jeugdelftal met elf doelpunten op zak.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef F1Bas het volgende:
Laat die grapjes over zijn naam maar weer komen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
was het niet zoiets van:
sms poep on naar 3040.
Linksback that is?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef Urquhart het volgende:
Hij heeft er vandaag ook weer eentje ingeschoten tegen Heerenveen.
1-1 is niet best.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:20 schreef Urquhart het volgende:
Hij heeft er vandaag ook weer eentje ingeschoten tegen Heerenveen.
in de A1 heeft hij heel vaak in het centrum gespeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:32 schreef Radegast het volgende:
Timisela is een rechtsback, kan eventueel ook in het centrum.
vrnl!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
Waarom neemt ie niet gewoon de naam van zijn moeder aan, is ie van het gezeik af..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef F1Bas het volgende:
Laat die grapjes over zijn naam maar weer komen
Ben je zo aan gewend en dan weet je niet beter. Ze doen het overal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ik vind het raar staan, maar vooruit.![]()
Argh dat bedoel ik.. als vervanger van Hatemquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk rechtsback.
heel misschien zelfs centrum.
Niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wanneer mag Tiberkanine meedoen?
Ik zie hem niet vaak spelen maar ik lees regelmatig dat hij tekort komt voor het 1e.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonde, dat is best een redelijk talent toch.
Rellen doe je maar ergens anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zonder supporters naar Almelo, zonder punten uit Almelo![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zonder supporters naar Almelo, zonder punten uit Almelo![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was grappig hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |