in de A1 heeft hij heel vaak in het centrum gespeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:32 schreef Radegast het volgende:
Timisela is een rechtsback, kan eventueel ook in het centrum.
vrnl!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:46 schreef Radegast het volgende:
Wat zal de opstelling voor morgen zijn? Mijn gok:
Stekelenburg; Timisela, Maduro, Lindenbergh, Emanuelson; Sarpong, Boukhari, Juanfran; Rosales, KJH, Rosenberg.
Waarom neemt ie niet gewoon de naam van zijn moeder aan, is ie van het gezeik af..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef F1Bas het volgende:
Laat die grapjes over zijn naam maar weer komen
Ben je zo aan gewend en dan weet je niet beter. Ze doen het overal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ik vind het raar staan, maar vooruit.![]()
Argh dat bedoel ik.. als vervanger van Hatemquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk rechtsback.
heel misschien zelfs centrum.
Niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wanneer mag Tiberkanine meedoen?
Ik zie hem niet vaak spelen maar ik lees regelmatig dat hij tekort komt voor het 1e.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonde, dat is best een redelijk talent toch.
Rellen doe je maar ergens anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zonder supporters naar Almelo, zonder punten uit Almelo![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zonder supporters naar Almelo, zonder punten uit Almelo![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was grappig hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |