Nee, Maduro achterin jeej we gaan weer kut spelenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef J.P. het volgende:
Gvd..
Maduro zal dan wel weer centraal achterin staan tegen Inter? Grygera is dan toch zoiezo nog niet terug?
Ik vind het ook niks, maar veel andere mogelijkheden zijn er niet. Misschien laat hij Schilder starten in de competitie, maar nooit tegen Inter natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, Maduro achterin jeej we gaan weer kut spelen![]()
quote:Zdenek Grygera is aan 'iets anders toe'
Zaterdag 25 februari, door SV, Amsterdam, 09.00u GMT+01.00, NHD
Het lijkt erop dat de Tsjechische centrumverdediger Zdenek Grygera Ajax ook gaat verlaten in de zomer. Naar eigen zeggen is hij waarschijnlijk 'aan iets anders toe'.
Tot aan de zomerstop toe mag Grygera beslissen of hij in Amsterdam wil blijven. Ajax wil graag verder met de Tsjech, maar zijn zaakwaarnemers Raiola en een partner 'hebben het erg druk'.
'Ajax is een fantastische club, maar soms ben je aan wat anders toe', zegt Grygera tegenover de GPD. 'Ik ben 26 en het is een droom voor mij om in Italie te spelen'. Juventus is de grootste kandidaat voor Grygera. De Oude Dame wilde hem al eerder contracteren, maar Ajax was de Italianen toen voor.
Ik vind het ook niet erg, Stam is voor de positie van Grygera gehaaltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
Als Juventus komt, moet je ook gewoon blind gaan. En het scheelt weer voor Heitinga denk ik, die was anders echt op het tweede plan geraakt.
Wat een drama ditquote:Grote defensieve problemen bij Ajax
25-2-2006 Het is zeer twijfelachtig of Thomas Vermaelen zondag in actie kan komen met Ajax tegen Heracles Almelo.
De Belg kampt na de Champions Leaguewedstrijd tegen Inter met fysieke klachten en hij heeft zaterdagochtend voortijdig de training van Ajax moeten verlaten.
Ik zie het alsnog somber in, Sota blijft een aardige spitsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Blind maar weer in de verdeging dan
Het is maar goed dat we tegen heracles moeten
Ja, maar toch blijft die niet overtuigend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zie het alsnog somber in, Sota blijft een aardige spits![]()
dan maar het oude motto: meer scoren dan je tegenstander! een 3-4 winst is ook wel eens spectaculair natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zie het alsnog somber in, Sota blijft een aardige spits![]()
Zullen we gewoon Trabelsi linsachter zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Timesela Schilder Maduro Urby
Dat moet wel de jongste verdediging ooit zijn in de geschiedenis van de eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |