boodschapse en tot vanavondquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet even nog behoorlijk wat boodschapjes enzo doen dus jullie zien me vanavond wel weer![]()
![]()
doei bongquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet even nog behoorlijk wat boodschapjes enzo doen dus jullie zien me vanavond wel weer![]()
![]()
Les 1 van je cursus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef regenworm het volgende:
sov gott!
Grüss Gotquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:35 schreef regenworm het volgende:
sov gott!
Hoi Sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef Sjet het volgende:
Hoi LiefBeer![]()
![]()
Hoi Frizti![]()
Je hebt een capsert in je avatar!
Whello M
En ....... Bongie [afbeelding]
geen idee waar het huis staat, als het in de bergen staat is het hoogquote:
Boodschapsequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
![]()
gaat die weg danquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Talitha het volgende:
Waar gaat Bonnie naar toe ?
Collecteren samen met Anne-Jan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
gaat die weg dan
Edit: Die gaat vanavond naar de voetbalwedstrijd van AZ
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
toch wel positieve mail hoop ik voor je![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]Moet m'n zus zo af en toe nog even laten weten dat ik nog leef
Is zeker liefquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Talitha
Ik vind Iejoor ook heel lief![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is zeker lief![]()
Vind pooh ook heel![]()
Manu.... avatar veranderen, dan mag je bij Sjet komen wonenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Maar Iejoor kijkt altijd een beetje droef....... dan denk ik altijd; 'kom maar gauw bij mij wonen'
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Maar Iejoor kijkt altijd een beetje droef....... dan denk ik altijd; 'kom maar gauw bij mij wonen'
Manu, kun je niet net als Frizti 2 plaatjes als avatar gebruiken ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iejoor kijkt droef ja, maar hij kan er helemaal niks aan doen dat al die filmopnames overdag zijn, terwijl hij elke nacht zit te
![]()
![]()
Zou ik ook niet vrolijk van worden....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
en als ze dan weer antwoord geeft weet jij gelijk dat zij ook nog leeft
![]()
![]()
Als jij weet hoe dat moet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Manu, kun je niet net als Frizti 2 plaatjes als avatar gebruiken ?
Dus Joey en iejoor afwisselend![]()
mail me de plaatjes maar, zal ik eens kijken wat ik er van kan maken.quote:
dan heb je nu dubbele bevestigingquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar meestal hoor ik dat wel van m'n ouders als ik die bel
Daswaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
okee, komt eraanquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef frizti het volgende:
[..]
mail me de plaatjes maar, zal ik eens kijken wat ik er van kan maken.
Moet je niet zo boos gaan kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iejoor kijkt droef ja, maar hij kan er helemaal niks aan doen dat al die filmopnames overdag zijn, terwijl hij elke nacht zit te
![]()
![]()
Zou ik ook niet vrolijk van worden....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan heb je nu dubbele bevestiging![]()
Heb je trouwens al iets van Londen gehoord?
Hallo, allemaal!!!!quote:
Iejoor: "Rare dingen, Ongelukken. Je hebt ze nooit voor je ze hebt."quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Moet je niet zo boos gaan kijken![]()
Was geen kritiek op Iejoor..... Iejoor roels!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Hallo, allemaal!!!!![]()
Viool is zeker een muts, daar kan je onwijs ziek van worden, net als een pijnstiller met cola innemen!!!!
Hoewel, dan zijn we een paar dagen van haar verlost.![]()
ja oke, ze zullen ook eerst wel verzamelen en doen voor ze verdere reactie geven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Manu82 het volgende:
[..], maar denk dat ze dat ook niet via de email doen en meeste baantjes waarop ik solliciteer zijn wel via de mail
Kijk nooit boos naar jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Moet je niet zo boos gaan kijken![]()
Was geen kritiek op Iejoor..... Iejoor roels!![]()
![]()
![]()
Hoi Soapiequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Hallo, allemaal!!!!![]()
Viool is zeker een muts, daar kan je onwijs ziek van worden, net als een pijnstiller met cola innemen!!!!
Whelloquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Hallo, allemaal!!!!![]()
halloquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Hallo, allemaal!!!!![]()
Dat zou goed kunnen ja!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Whello
Ik denk dat de inwendige Viool het niet eens meer merkt....![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iejoor: "Rare dingen, Ongelukken. Je hebt ze nooit voor je ze hebt."![]()
Tot latertjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:05 schreef M-en-A het volgende:
Ik ben er even van tussen. Tot later![]()
![]()
Doei doei.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:05 schreef M-en-A het volgende:
Ik ben er even van tussen. Tot later![]()
![]()
It takes two to tangoquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:09 schreef soapie het volgende:
hahah Voor het diner dansant zijn al 2 mensen aangemeld!!!! Wordt een topavond dus....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
It takes two to tango
[afbeelding]
Waar zit Ferri..... ik hoor 'm wel maar zie 'm niet.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef soapie het volgende:
Hahah Ferri hoopt dat ze morgen niet weer zo'n buiten sessie hebben, hij heeft er niks mee!!!!!
Dan zwaai ook maar half.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW ff
[afbeelding]
Nog ééntje:quote:
Hoi FBquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW ff
[afbeelding]
Beter een halve zwaai dan helemaal geen zwaaiquote:
Whello ForeverCapsquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW ff
[afbeelding]
Heeeeeeeeej SuperSjetquote:
Jewel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej SuperSjet![]()
Gaat het een beetje met je?
Nee... je hoort het heel veel... ik ben ook weer verkouden. Maar we overleven het welquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jewel hoor![]()
voel me niet helemaal superfit, maar dat is niks nieuws.... er zijn heel veel mensen niet fit geloof ik![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... je hoort het heel veel... ik ben ook weer verkouden. Maar we overleven het wel
Voetbal kijken, voor de rest weer helemaal niks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef Foreverblue het volgende:
Wat staat er eigelijk voor vanavond op de planning? Ik hoor net dat de modeshow is verplaatst naar zondag.
[afbeelding]
Ja, ik weet ook niet waar het aan ligt bij je. Misschien dat ik een betere videokaart heb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef Sjet het volgende:
Goh ik zou erg graag van die mooie 'gladde' caps maken als jij ForeverCaps!![]()
Misschien moet ik toch eens wat olie in de comp laten lopen![]()
Was bij BB5 ook al zo... cam 1 meestal close up, cam 2 veraf. Idem voor camera 3 en 4.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Sjet het volgende:
Erg eigenlijk ook...... dat de regie niet meer dan 2 'situaties' tegelijk in de gaten kan houden....Altijd op 4 streams 2x hetzelfde
![]()
Ziet er leuk uit Friztiquote:
Allebei heel mooi gelukt Frizti!quote:
Opschepperquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar het aan ligt bij je. Misschien dat ik een betere videokaart heb.
Vind dit zoooooooo zilig voor die arme Joey, telkens die Ezel ertussenoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
everybody want a piece of joey-love
Opschepperquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Opschepper![]()
Ik moet nog ff kijken welke ik heb...... gutz waar zocht ik dat ook al weer![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
everybody want a piece of joey-love
ik doe het maar met een fx 5200 met 128mb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar het aan ligt bij je. Misschien dat ik een betere videokaart heb.
Ik heb een Nvidia Geforce 6600 GT met 128mb... ook niet echt bijzonder vind ik. Hij is wel lekker rap in dual monitor opstelling.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ik doe het maar met een fx 5200 met 128mb.
Hai Sjetjequote:
Grapje uiteraardquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Opschepper![]()
Rechtermuisknop op leeg bureaublad.... eigenschappen... instellingen.
Daar moet bij beeldscherm staan wat voor videokaart je hebt
Eet ze ForeverCapsquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten... tot later allemaal
Ik vindt die caps van je helemaal niet slecht hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:41 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die bloempotten zo gaaf he!![]()
Zal wel Hummie bedoeld worden of iemand van de redaktie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef Sjet het volgende:
Over welke vrouw gaat dat? Monique verteld over iemand die afgebeld heeft voor die Chinese avond omdat die 'die vrouw haat'?![]()
Hey Snappertjequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Sjetje![]()
Hoe is het vandaag?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik vindt die caps van je helemaal niet slecht hoor.
Whelloquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:47 schreef MissJ. het volgende:
HalloooooNet even de SV gelezen en nu heet het Sekte Big Brother?
Met aan het hoofd goerroe Mieke?
MissJquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:47 schreef MissJ. het volgende:
HalloooooNet even de SV gelezen en nu heet het Sekte Big Brother?
Met aan het hoofd goerroe Mieke?
Is toch echt schandalig hequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal wel Hummie bedoeld worden of iemand van de redaktie.
De redaktie heeft weer verzuimd afzeggingen door te geven aan Monique.
wwoooooooooowwwwwwwwwwwwquote:
Eet ze Friztiquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:56 schreef frizti het volgende:
Dank allen.![]()
* frizti gaat even eten. tot zo.![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:01 schreef MissJ. het volgende:
Het ketchupeffect
OOooh MissJ. heeft er weer een hoor.........foei.
Dat word dan 2x geen leven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeli
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als jij met 5000 posts al geen leven heb, wat heb ik dan wel niet![]()
Het ketchupeffect
Het ketchupeffect
Meer als 2x geen leven dan zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat word dan 2x geen leven.
Das dus 2x negatief word weer positief dus toch een leven![]()
Ahhh de variant op. "Mamma heeft geen eten in huis, dus bestellen we pizza"quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef MissJ. het volgende:
Ndat ik jullie even heb laten lachen ga ik nu mijn gezin laten lachen:"Mamma heeft geen eten in huis dus halen we patat".
Tot later!![]()
Lag hier dubbel van t lachenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:01 schreef MissJ. het volgende:
Het ketchupeffect
Tot later Sjetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Sjet het volgende:
Ik ben even de honden uitlaten, en daarna nog naar de winkel.
Tot laterzzzzz![]()
Ligt dat niet moeilijkquote:
Ik kom je wel weer ff uit elkaar vouwen schatquote:
Toch geen slechte videokaart hoor... vergelijkbaar met die van mij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Grapje uiteraard
Daar staat Plug en Play-monitor op 128 DDR ATI Radeon 9800
Hai FBquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kom je wel weer ff uit elkaar vouwen schat![]()
![]()
BEW
Nog ff dan...... whelloquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
BEW
Tot later Sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Sjet het volgende:
Ik ben even de honden uitlaten, en daarna nog naar de winkel.
Tot laterzzzzz![]()
Tnx lieverdquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
BEW
Ik zag het ja... en al op gereageerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nog ff dan...... whello![]()
Ik had mijn videokaart gevonden en geplaatst.....![]()
Jeppie... zit er weer goed in. Jij ook lekker gegeten?quote:
Nog niet, zometeenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... zit er weer goed in. Jij ook lekker gegeten?
Gezien, thanksquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag het ja... en al op gereageerd
Veel plezier sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gezien, thanks![]()
Nu ben ik echt ff weg
Retoucheren zit niet in mijn takenpakket.quote:
Die met de bodybag bedoel je ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef frizti het volgende:
Zucht, nu weet ik nog niet hoe die vrouw heet die de kleding komt brengen.
Ik had te laat mijn geluid aan staan, staat zo slordig in de SV.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé manu: 'looking good'![]()
Frizti: heb je mooi gedaan![]()
Geen idee hoe ze heet. Heb alleen geleerd dat je op make-up party's een bodybag kado krijgtquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:45 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik had te laat mijn geluid aan staan, staat zo slordig in de SV.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef frizti het volgende:
De tv-uitzending is weer de viool-steek-veren-in-de-reet-show.
Tis best een schattig stel. Ze zijn gewoon blij met elkaar. Da's toch mooiquote:
Heb je de SV gelezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:09 schreef cuall het volgende:
Hoe is die Vogelpoep eigenlijk, behalve dat ze een storend lachje heeft?
Ik krijg niet de indruk dat er nog geld binnen komt daarof heb ik het mis?
quote:
Ja, dat is zeker, aandoenlijk hoe schattig ze tegen elkaar doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis best een schattig stel. Ze zijn gewoon blij met elkaar. Da's toch mooi![]()
Ja, ik heb het gelezen, kwam mij over als een zweefteef.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb je de SV gelezen?
Weet je precies hoe ze is.
Voor mij iets té schattig, maar ze zijn happy.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker, aandoenlijk hoe schattig ze tegen elkaar doen![]()
snip en snap, die zijn al 2x in het hotel geweest.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen, kwam mij over als een zweefteef.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen, kwam mij over als een zweefteef.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]en ze zat Monique weer aan te vallen! Is ze het BB schopobject geworden ofzo?
Opdracht van Hummie natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]en ze zat Monique weer aan te vallen! Is ze het BB schopobject geworden ofzo?
Van Monique zou ik echt begrijpen als ze er uit was gestapt. Er is genoeg over haar heen gelopen en ze werkt keihard!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dat mag niet van mij, Monique is lief en zet zich zo in. Ik snap héél goed dat ze geen zin heeft in al dat wazige gedoe. Er moet gewoon geld binnen komen
![]()
Ja, ik had het haar ook niet kwalijk genomen, maar het ligt niet in haar lijn. Die maakt een klus af, die ze is begonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van Monique zou ik echt begrijpen als ze er uit was gestapt. Er is genoeg over haar heen gelopen en ze werkt keihard!
Dit is de week voor de zweefteven en grijze wollen sokken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef Bluezz het volgende:
OMG ferri maakt grappen... maar ook dát snappen onze freggels niet
Pffff... nu weer naar de keuken.. de hoteliers hebben echt helemaal niets met deze mensen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
OMG! Is dat verschrikkelijke stel er nog steeds? Komen die slapen,toch niet zeker?
Dat meen je toch niet echt hoop ikquote:
Sorry schat, ze blijven echt slapen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt hoop ik![]()
Ik vind dat zo'n vermoeiend topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik sta even meer op de lurk ivm het Gert T. topic, erg veel leesvoer dus ben wat minder actief
Dat ga je toch niet allemaal echt lezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik sta even meer op de lurk ivm het Gert T. topic, erg veel leesvoer dus ben wat minder actief
Hai Bongquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
wbquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet allemaal echt lezen?![]()
BEW trouwens![]()
Sjetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
BEW trouwens![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
BEW trouwens![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef demins het volgende:
Ik heb de indruk dat Gert Timmerman een beetje aan het doodbloeden is!
Hallo allemaal! Leuk dat ik er weer ben!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hai Sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
BEW trouwens![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sjetje [afbeelding]
Tja, ik heb ook zeker niet alles gelezen maar nu leeft het wat meer op daar en volg ik vooral alles sinds vanmiddag, het is wel zware kost en lees er snel overheen (met name de grote lappen tekst waar bijna niets duidelijks instaat) maarja bij gebrek aan boeiende streams moet je toch wat
Te vermoeiend die lappen tekst. Te zwaar wat sommige er uitkramen daar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sjetje [afbeelding]
Tja, ik heb ook zeker niet alles gelezen maar nu leeft het wat meer op daar en volg ik vooral alles sinds vanmiddag, het is wel zware kost en lees er snel overheen (met name de grote lappen tekst waar bijna niets duidelijks instaat) maarja bij gebrek aan boeiende streams moet je toch wat
![]()
![]()
Cuall wijffie, hoe is het nu met je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Sjet![]()
![]()
Ik werd er niet blij van toen ik er even binnen kwam, dus maar snel weer hier heen gegaan![]()
Welke mooie man en welk topic ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Frizti
Heb je die mooie man al in Dizzy haar topic gezet?![]()
mocht niet van Flugelquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Bongie
[afbeelding]
Ik wacht wel tot er een pocket-uitgave komt van het Timmer-topic![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef frizti het volgende:
De tv-uitzending is weer de viool-steek-veren-in-de-reet-show.
Deze;quote:
Hij staat er al.......... Snapt heeft 'm er in gezetquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Deze;
[afbeelding]
en hier;
Lekkerste mannelijke HBB gasten
Ik zie dat Dizzy er zelf ook al een paar van deze kanjer in heeft gezet![]()
Maar die van jou mag eigenlijk niet ontbreken....![]()
de ABM-AMRO1 zeilbootquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Deze;
[afbeelding]
en hier;
Lekkerste mannelijke HBB gasten
Ik zie dat Dizzy er zelf ook al een paar van deze kanjer in heeft gezet![]()
Maar die van jou mag eigenlijk niet ontbreken....![]()
weet je zeker dat je niet naar big brothel aan het kijken bent?quote:
Uit zwedenquote:
tenzij Francis zelf schrijf talent gaat ontwikkelenquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet naar big brothel aan het kijken bent?
Nou ja..... dan wachten we maar op de filmquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tenzij Francis zelf schrijf talent gaat ontwikkelenlijkt niet echt waarschijnlijk dus
Hmm.. lekker, dank je Sjet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Muerte!![]()
![]()
![]()
Ik zet gewoon weer een bakkie voor je klaar![]()
De wat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
Precies op tijd voor de kneussex.
Nee hoor dat was na 2 dagen eigenlijk helemaal over.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Cuall wijffie, hoe is het nu met je?
Geen pijn meer?
snip en snap gaan zo in de jacuzzi.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef frizti het volgende:
[..]
snip en snap gaan zo in de jacuzzi.
Hoi cuall, er valt alleen niet echt veel te cappen de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo Muerte, lekkere cappert van me![]()
![]()
Het is wel een treurig gebeuren dat hele HBB, de laatste wekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi cuall, er valt alleen niet echt veel te cappen de laatste tijd.![]()
Talitha!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je een ambulance gebeld ?
Hoi Demins![]()
![]()
Laat ik nu net geen Noors woordenboek hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef regenworm het volgende:
Ze hebben ruzie en zit gezellig buiten Zweden in de Winter
Let vooral op de ondertiteling
[afbeelding]
Gelukkig hebben we de SC nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is wel een treurig gebeuren dat hele HBB, de laatste weken![]()
Razendsnelquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, ben bijgelezen in Gert T, Tanja en dus hier
Doe ik toch wel snel![]()
Ja das dan wel weer minderquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de SC nog![]()
Voor de rest mag HBB imho zo snel mogelijk afgelopen zijn, enige nadeel is dat ook het subforum dan zeer snel opslot zal gaan
Is ook niet nodig als je BB Zweden kijktquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Laat ik nu net geen Noors woordenboek hebben.
Nee niet echt. Had ook wel verwacht hoor, dat het nu even zou blijven hangen. Ze is ontzettend moe [heel logisch] en het zuurstof gehalte in het bloed is weer wat aan de lage kant.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor dat was na 2 dagen eigenlijk helemaal over.![]()
Gaat het nog steeds bergopwaarts met je moeder?
Ik miste iets...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vanwaar die hangende pootjes ? Je treurt om Gert ?![]()
Is een co-produktie met Noorwegen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als je BB Zweden kijkt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is wel een treurig gebeuren dat hele HBB, de laatste weken![]()
Whelloquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
tis weer eens wat anders,voetbal via HBB
Ja dat is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de SC nog![]()
Voor de rest mag HBB imho zo snel mogelijk afgelopen zijn, enige nadeel is dat ook het subforum dan zeer snel opslot zal gaan
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
Hallo kukeleku![]()
![]()
Hoi Kukelekuquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
okquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Is een co-produktie met Noorwegen.
De uitzendingen zijn Noors ondertiteld als ik me niet vergis.
Hoi hoiquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
* BONG4002 geeft beertje een snuffelknuffeltjequote:
Daar dacht je pas geleden nog heel anders overquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht: een beetje afwisseling is goed in een relatie![]()
![]()
Hoi kukeleku.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
klopt helemaal je mag door.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Is een co-produktie met Noorwegen.
De uitzendingen zijn Noors ondertiteld als ik me niet vergis.
Wat lief big hug backquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002] geeft beertje een snuffelknuffeltje [afbeelding
Hoi lovebear.quote:
Oh, dat is niet zo leuk. In een ziekenhuis is het al niet fijn toeven, maar als je dan ook nog een nare buurvrouw hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee niet echt. Had ook wel verwacht hoor, dat het nu even zou blijven hangen. Ze is ontzettend moe [heel logisch] en het zuurstof gehalte in het bloed is weer wat aan de lage kant.
En ze heeft geen leuke buurvrouw![]()
Hoi die LoveBaar! Waarom ben jij overgestapt van 3 kusjes naar 4 kusjes? Per keer! Dat is de vraag die mij, en zonder twijfel vele anderen, in zijn greep houdt!quote:
Vrouwen zijn wispelturige wezensquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Daar dacht je pas geleden nog heel anders over![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |